Thank you for everything



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Thank you for everything

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverstream
Member
Thank you for everything DPKsfdL
Nathalie
219

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons ღ
Gender:
Rank:
Silverstream
BerichtOnderwerp: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 14:02


Zoals vele van jullie waarschijnlijk al opgevallen zal zijn. Ik ben weer terug. Mijn einddatum is gepasseerd en ik woon weer thuis, en zal dus ook weer vol op actief zijn op WC.


Maar ik ben niet voor niets zo lang weg geweest, dat weten vele van jullie waarschijnlijk ook wel. Went zeg nou eerlijk? Ook al hebben jullie mij nog nooit in het echt mee gemaakt, aan mij was een jaar geleden wel te merken dat het gewoon vreselijk slecht ging. Wat ik onder anderen wel liet zien in het Lucht je Hartje topic.


Ik ben voor een jaar naar Fier Fryslan geweest, een hulpinstantie. Daar heb ik op een behandelgroep gewoond, waarvan ik de naam niet mag vrijgeven omdat het een beschermde anonieme behandelgroep is. Op de site van Fier Fryslan kan je wel meer lezen over de behandelgroepen.
Maar ik ben dus in behandeling geweest en had zes verschillende therapiën: Ert (emotie regulatie therapie), CT (Creatieve Therapie), PMT (Psycho motorische therapie), Module (Een therapie met allerlei onderwerpen zoals: Loverboy/pooierboy, zwangerschappen, opvoeding, pesten, etc), Weerbaarheid (Hier leer je je zelf weerbaar opstellen en voor jezelf opkomen), en HKV (Huis kamer vergadering).
Aan deze therapiën heb ik al veel gehad, maar eigenlijk was elke minuut dat ik daar was een therapie, ik woonde namelijk met zeven andere meiden die zo hun eigen dingen hadden mee gemaakt etc. Je kreeg de verhalen van de andere meiden te horen en leerde elkaar kennen: stuk voor stuk verschillende meiden. De ééne was arrogant, de ander deed zich voor als de clown, en de ander was weer teruggetrokken en op zich zelf. Stuk voor stuk verschillend, en je zou dan denken; dat kan niet samen. Wel dus, want je leert elkaar kennen, je kent elkaars verhaal, en herkent daar dingen uit. Want net als ik, waren er ook andere meiden die waren mishandeld door hun vader of waren gepest, daarom zijn ze zo geworden zoals ze zijn. Ben ik geworden zoals ik was. Arrogantie, de clown uithangen, je zelf hard opstellen, terug getrokken zijn, zijn allemaal overlevingsmechanismen. Want ik ben gepest, en de meeste meiden daar zijn ook gepest. Ook zitten daar meiden die gedwongen prostitutie hebben gehad, of slachtoffer zijn geweest van loverboys. Maar niet alleen dat, er zitten ook meiden uit andere culturen, eerwraak, mishandeling, slavernij. Allemaal meiden tussen de 15 en 23 jaar.
En door al die verhalen heb ik een andere kijk op mensen en hun gedrag gekregen. En omdat we het met elkaar moesten doen kon ik met hun omgaan, en in zo'n groep moet je soms wel voor je zelf opkomen, vooral in het begin, vooral wanneer er nieuwe meiden komen. Je leert er mee om gaan, en je leert het op de goede manier doen. Want aanvallen; "jij-dit, jij-dat," bereik je niks, nee, het is; "ik-vind, ik-zie, ik-voel, ik-denk," en zo voort. Je mening geven, zeggen wat je denkt, zeggen wat je voelt. Dat heb ik onder anderen allemaal geleerd.
Ik ben me zelf tegen gekomen, zie nu in wat ík niet goed heb gedaan in het verleden. Ik bedoel, waarom ben ik gepest? Waarom niet de ander? Ik was onzeker en had geen goed zelfbeeld. Ik zou een jaar geleden nooit gezegd hebben dat ik mooi was, de moeite waard was. Nu wel. Door dat ik zelf vertrouwen heb gekregen, me zelf heb geaccepteerd en van me zelf durf te houden kan ik uit volle mond zeggen dat ik nooit meer slachtoffer zou zijn van pesterijen.
En wat mij thuis situatie betreft? We hadden ook systeem gesprekken, dat ging over thuis, daar waren mijn ouders bij en gingen we praten over hoe het thuis ging. Gingen we kijken naar hoe het thuis behoort te gaan. Hier door hebben we ook een hele hoop gezien, en ben ik niet alleen aan me zelf gaan werken, maar is ook het gezin waar ik in leef aan zich zelf gaan werken, en aan de gezinssituatie.


Ik haatte het, ik haatte waar ik zat, vooral in het begin. Nee, ik ga weg, nee ik hoor hier niet, nee dit is niet mijn plek. Ik zoek wel individuele hulp, goh, wat ik heb ik dat vaak geroepen. Maar achteraf was het het zeker waard. En zo blijkt, een jaar is niks, maar toch kan er in zo'n tijd veel veranderen. En dit, wat ik heb doorstaan het afgelopen jaar gun ik ook vele andere meiden, zowel hier als in mijn leef omgeving.


Mensen, ik wil jullie bedanken voor jullie steun, voor jullie begrip, en alles wat jullie voor mij gedaan hebben. Niet alleen het afgelopen jaar, maar ook die tijd daar voor, jullie vriendschap heeft mij geholpen. En voor ik naar Fier ging, zijn onder anderen jullie mijn redding geweest in mijn tijd van nood. Jullie hebben me zo goed geholpen, echt bedankt!


- Nath.


I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

Thank you for everything 2mevc3k
ღSтαмρƨღ:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Thank you for everything 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 14:08

Nath,
Ten eerste natuurlijk Welcome Back!!! In zekere zin was je er altijd, maar dit is gewoon te speciaal om nu over dat soort details te praten xD Ik ben echt super happy dat jij nu vaker hier kan zijn, en natuurlijk vooral dat je ook zelf vindt dat het goed met je gaat. Diep respect voor wat je voor elkaar gebokst hebt Nath, echt waar! Ik ken zoveel mensen die hier dan mee gestopt zijn omdat ze het niet meer konden, maar jij niet! Je bent een doorzetter, en er is echt niemand tegen wie ik meer gemeend kan zeggen:"WOW" Gewoon Wow! Diep respect, en yesyesyesyesyesyesyesyes!! You Are BACK!

This kinda describes my thoughts right now xD:

Xxx- Emma


Thank you for everything Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Thank you for everything R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 14:20

Ahw, dankjewel Emma <3
En inderdaad, ik was er wel, maar dat was anders, nu is het officieel <3


Thank you for everything Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathercloud
Member
Thank you for everything OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 14:56

Nath <3

Ik wil even zeggen dat ik echt, echt diep respect heb voor wat jij hebt gedaan, en wat je hebt meegemaakt. Emma haalt eigenlijk de woorden uit mijn mond weet je :')
Ik vind het echt knap wat je hebt gedaan, en wat je voor elkaar hebt gekregen.
Van wat ik lees, heb je meer zelfvertrouwen gekregen, en sta je nu voor jezelf op. Daarvoor wil ik echt zeggen, 'Bravo'.

Welcome back sweety <3

xox Bo


Thank you for everything Kin5Nfi
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
Thank you for everything DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 15:15

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen ^^"

Maar ik vind het geweldig dat je het hebt gedaan, waarschijnlijk gaat dit je heel erg helpen. Ik heb ook zelfverdedegingsles gehad en dat heeft wel degelijk nut.


 
Thank you for everything Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Thank you for everything DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 15:16

Welcome back^-^
ik wil zeggen dat, ondanks het feit dat ik je amper ken, ik blij ben dat het beter met je gaat, en respect hebt voor wat je meegemaakt hebt, voor hoezeer je er in geslaagd bent je zelfbeeld aan te passen en om meer zelfvertrouwen te krijgen, echt, respect daarvoor!

~Hanna


Thank you for everything 25jw4cj
Thank you for everything ZZu0jir Thank you for everything LcrIgCQThank you for everything MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Thank you for everything 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 15:22

Ik ga geen lap tekst schrijven hier, want ik wil gewoon dat je weet dat ik je echt enorm gemist heb op Warrior Cats en ik kijk er naar uit om duizenden topics met jou te hebben nu je weer lekker actief wordt! Ik vind het echt nog steeds top van je dat je die stap gezet hebt om daar naartoe te gaan, er zijn niet veel mensen die willen toegeven dat ze hulp nodig hebben en jij hebt het gedaan, hoe erg je het daar ook haatte. Ik ben echt blij dat je weer terug bent nu <'3 Welcome back~!


Thank you for everything VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Thank you for everything R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 15:28

Echt dankjewel guys!! x Ik heb jullie ook heel erg gemist! <3 En ik hoop weer een leuke tijd met jullie tegemoet te gaan!

En Linn, dat komt wel goed hoor die duizenden topics!


Thank you for everything Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Thank you for everything DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 15:38

Ik ben blij dat je terug bent Nath ^^
En ik vind het ontzettend knap van je dat je hebt toegegeven dat je hulp nodig had en dus daar heen bent gegaan. Het is echt geweledig om te lezen dat je daar zoveel ervaringen hebt opgedaan en al helemaal dat het nu stukken beter met je gaat, dat je een stuk zekerder bent over jezelf etc. Ik zie der naar uit je weer volop te zien zowel in t AOT als de RPG :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Thank you for everything DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 15:56

We hebben elkaar natuurlijk al regelmatig gesproken op W'app en via topics, maar alsnog ben ik heel erg blij dat je terug bent. Je hebt het geweldig gedaan, dat jaar en het is goed om te zien dat je je er zo goed over voelt. <3 Ik ben slecht in lappen tekst schrijven, maar ik moest dat wel eventjes gezegd hebben tegen je. xD

-Babs


Thank you for everything T4W3e3N
Stamps
Thank you for everything PS18GM0Thank you for everything W0qAlxRThank you for everything EjrsROFThank you for everything FWu1gsfThank you for everything D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Thank you for everything DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 21:08

Welkom terug Nath! <3 Echt geweldig om te horen dat het goed met je gaat, en met de omstandigheden in je leefomgeving! We hadden niet echt contact of zo, toen je nog niet 'weg' was, maar toch heb ik je om te een of andere reden erg gemist. Je was er wel regelmatig, maar da's toch nog wel anders. Ach ja, ben blij dat je terug bent! <3 :33
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Thank you for everything Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimema 28 apr 2014 - 9:36

Welkom terug Nath! <3

Ik weet nog goed dat het zo slecht met je ging, en dat je moest vertrekken. Maar je hebt jezelf zo erg veranderd en je bent zo erg gegroeid. Zelfs als ik je niet echt zie op dit moment zie ik het in de manier waarop je verteld over je jaar bij Fier. Is het raar om te zeggen dat ik een soort van trots op je bent? Want ik heb veel mensen gezien in Foxdung die daar niks aan wouden veranderen, maar jij wel. En jij hebt het gedaan en jij staat nu ook veel beter in je schoenen!
Dat heb je echt heel goed gedaan Nathalie, daar kunnen veel mensen nog wat van leren. Ik ben echt heel blij dat je terug bent! c:

Xxx Kiki


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Thank you for everything 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Thank you for everything DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimema 28 apr 2014 - 10:53

Onwijs dapper van je dat je daar hulp hebt gezocht, en wat heb je het onwijs mooi verwoord hier. Ik hoop dat de verbeteringen voor jou blijvend zijn, en dat je nu sterker en vrolijker in het leven staat.

Ik heb nog een vraagje uit interesse: ging je daar ook naar school? Of ging je nog wel naar je oude school (waar je gepest werd?)?



Thank you for everything Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Thank you for everything FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Thank you for everything R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimema 28 apr 2014 - 12:21

Dankjewel mensen! Het doet mij goed dit zo te lezen. Zelf hoop ik ook op dit gebied een voorbeeld te kunnen zijn, en dat mensen die het nodig hebben, ook kiezen voor waar ik voor heb gekozen.

En dan om jou vraag te beantwoorden, Eef, ja ik zat daar op school, op intern onderwijs van het Friesland College. Daar deed ik gemixt MBO, maar vast niveau 1, jammer genoeg. Enkel heb ik daar ook ontdekt dat ik veel hoger kan, en zou moeten kunnen gezien de uitslag van mijn IQ test die ik daar heb afgenomen. Dat zagen zij ook in, en ze hebben me daar ook geholpen om op een MAVO school te kunnen komen, daar zijn we nog mee bezig. Dus ja, ik zat daar op school en ben van mijn oude school af gegaan, ook om op nieuw een frisse start aan te kunnen gaan.


Thank you for everything Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Thank you for everything DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Thank you for everything   Thank you for everything Icon_minitimema 28 apr 2014 - 13:00

Heel slim van je Smile En zeker doorgaan met school als je meer aankan! Dat opent zo veel nieuwe wegen voor je en mogelijkheden om te doen wat je echt leuk vindt. Ik heb het gevoel dat het wel goed met je gaat komen Smile



Thank you for everything Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Thank you for everything FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thank you for everything
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: