I'm addicted to you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm addicted to you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Softvoice
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:57

De lucht die haar bek verliet transformeerde in koude wolkjes vocht, het was een leuk gezicht, maar ging op een gegeven moment ook irriteren. De kou was verminderd, maar niet zodanig dat je 's morgens zonder een hoog opgezette vacht de den uit kon wandelen. Haar rossige pels was dan ook nog niet aan het uitvallen zodat nieuwe kortere haartjes zouden kunnen groeien, maar dat zou niet lang meer duren. Dit fijne vooruitzicht en het zonnetje wat al vaag tussen de wolken was te onderscheiden had het humeur van Softvoice tot een goede stemming gebracht. Een kleine twinkeling was al de hele ochtend in haar ogen te zien. Op een of andere manier verheugde ze zich op de verdere dag en alles wat daar bij hoorde.

Soepel liet ze haar achterwerk op de grond glijden wat haar in een zittende positie bracht. Softvoice had een sneeuwvrij plekje vlakbij de warrior den uitgekozen. Zo kon ze het hele kamp overzien en stiekem een schuine blik op de katten werpen, altijd fijn om een soort van overzicht te hebben. Maar er zat nog een andere reden achter. Ze kwam namelijk twee katten op dit moment liever niet tegen, en dat was het beter deze op tijd in het zicht te hebben. Zowel Rushleap als Foxflare behoorde tot deze twee katten. Niet aan denken, gewoon genieten van je dag, dwong ze zichzelf terwijl ze haar ogen even sloot.

~ Eerste post voor Rushleap


I'm addicted to you 119084h


Laatst aangepast door Softvoice op za 10 mei 2014 - 13:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 16:35

Al een tijdje liep de zwart-witte ThunderClanners rond met een knoop in zijn maag. Hij begreep het gewoon niet meer. Waarom waren poezen soms zo ingewikkeld. In zijn vrije tijd dacht hij na over háár, over Softvoice. Had ze zijn hints begrepen? Wat ging er allemaal in haar om? Begreep ze hem wel? Wat wilde ze, wat bedoelde ze? Uiteindelijk, nadat hij haar een paar dagen had geprobeerd te ontwijken, nam hij een beslissing. Hij moest met haar gaan praten.
Aarzelden stond hij daar nu, half uit de Den. Een stukje verderop zat de prachtige rode poes die niet uit zijn gedachten te krijgen was. Ja, dit moest echt. Dit was goed. Even haalde hij diep adem, waarna hij op haar af stapte. 'Softvoice..?' Vroeg hij, zijn stem veel rustiger dan hij eigenlijk was. Haar ogen waren gesloten, en hij nam haar in zich op. Ze leek rustig. 'Mag ik erbij komen zitten?'


Honey I know hey
when we walked arm in arm
I felt like we can throw away
the falseness of our past

I'm addicted to you 2v9yxht
And I know too
it’s been the hardest day for you
Let’s throw them out the
window
that’s what those lovers do

»Face It:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 17:12

"Softvoice..?" Haar ogen opende zich in een reflex, waarmee ze gelijk verward om zich heen keek. Nee, nee, nee. Haar hart stokte toen ze Rushleap voor zich zag staan. Wat vluchtig keek ze weer van rechts naar links. Nee, er was geen ontkomen aan. Ze moest wel blijven zitten. "Mag ik erbij komen zitten?" Ook dat nog! De wanhoop werd steeds groter. Straks begon hij nog over haar rare reactie van hun vorige ontmoeting, of nog erger, hij ging haar bedanken omdat hij en Foxflare nu samen waren. "Ja," Haar antwoord was kortaf, meer kreeg ze er niet uit. Strak wende ze haar blik van hem af, als ze hem zou aankijken kon ze misschien haar tranen niet meer bedwingen. "Waarom wil je me spreken?"


I'm addicted to you 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 10:05

Softs ogen gingen open toen hij sprak, en licht geschrokken keek ze hem aan. Oh nee, dat was niet de bedoeling! Alles ging nu al verkeerd! Even twijfelde Rushleap om zich om te draaien, maar hij hield zich in. Nee. Hij moest dit doen, voor alles. "Ja," Zei Softvoice kortaf. Hij knikte opgelucht en ging naast haar zitten. Hij moest toegeven dat Soft een mooi plekje had uitgekozen. Je kon vanaf hier bijna het hele kamp zien. "Waarom wil je me spreken?" Hij wendde zijn blik naar haar toe, maar zij keek weg. 'Is het soms verboden voor een kater om..' Even viel hij stil, maar hij herstelde zich snel. 'Om met een poes te praten?' Vervolgde hij met zijn gebruikelijke charmante grijns. Zijn blik gleed van haar weg, en richtte zich op de zo'n die al vrij laag hing. Nog een keer haalde hij diep adem. Ja, hij moest dit echt doen. 'En ik moet je iets vertellen.'


Honey I know hey
when we walked arm in arm
I felt like we can throw away
the falseness of our past

I'm addicted to you 2v9yxht
And I know too
it’s been the hardest day for you
Let’s throw them out the
window
that’s what those lovers do

»Face It:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 10:17

Mokkend kneep ze haar ogen tot spleetjes waarna ze haar staart geïrriteerd op de grond sloeg. Hopelijk was dit gesprek zo snel mogelijk voorbij, dan kon ze tenminste in een hoekje gaan staan huilen. Wat moest hij toch van haar? 'Is het soms verboden voor een kater om..' Verbaasd keek ze zijn kant op. 'Om met een poes te praten?' Wat was dat nou weer voor vraag... "Nee," gaf ze toe. 'En ik moet je iets vertellen.' Softvoice fronste, iets vertellen? Stiekem was ze toch wel nieuwsgierig, maar ze bleef in haar rol. "Nou, vertel."


I'm addicted to you 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 10:29

Weer haalde de zwart-witte kater diep adem. Nog nooit was iets zo moeilijk voor hem geweest. Wat in Starclannaam was er met hem aan de hand? Wat deed de rode poes naast hem met zijn gevoelens en zelfvertrouwen? Even schudde hij zijn kop. Hij wist het heel goed. Hij hield van haar. En hij moest het niet langer verbergen. "Nou, vertel." Oké, Rush, je moét dit doen. 'Je weet toch, die poes, die waar ik het over had in het bos?' Zij stem klonk veel zelfverzekerder dan hij echt was, en er lag een grote knoop in zijn maag. Nu kon hij niet meer terug. Zijn borst ging gejaagd op en neer, en zijn hart bonkte zo hard dat hij vreesde dat Softvoice hem zou kunnen horen. Zijn ademhaling was trillerig, maar toch lukte het hem om rustig te blijven zitten. Hij kon echt niet meer terug... 'Die poes?' Zijn stem klonk zacht. Dat was niets voor hem. 'Dat was jij, Softvoice... Ik bedoelde jou..' Hij zweeg, en staarde naar de grond. Het was eruit. Hij had het gezegd. Hij keek op, recht in haar ogen. 'Ik hou van je...'


Honey I know hey
when we walked arm in arm
I felt like we can throw away
the falseness of our past

I'm addicted to you 2v9yxht
And I know too
it’s been the hardest day for you
Let’s throw them out the
window
that’s what those lovers do

»Face It:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 11:37

ch, die poes, die waar ik het over had in het bos?' Ja, dat weet ik nog al te goed. Fijn dat je me dat toen had vertelt, het heeft mijn hele leven zoveel beter gemaakt... Ze trok een nors gezicht en knikte. 'Die poes?' Ze trok haar schouders recht. 'Dat was jij, Softvoice... Ik bedoelde jou..' Wat?! Maar.. Hè? Haar hart stokte. Had ze dit wel echt goed verstaan? Geschrokken kwam ze omhoog. Haar ogen naar de zijne richtte. Dus... ‘Ik... Was ik het?’ In haar stem klonk verwarring, maar tevens ook opluchting. 'Ik hou van je...' De wereld leek stil te staan, haar adem stokte. De kater waar zij al zo lang verliefd op was hield ook van haar? Ik, ze liet zich weer op de grond vallen. Hoe kon ze zo stom hebben gereageerd? ‘Ik ook van jou...’ Haar ogen bleven op de kater gericht en haar hart bonsde in haar keel. Was dit werkelijk. ‘Knijp me eens...’ Zuchtte ze zachtjes. ‘Alsjeblieft...’



I'm addicted to you 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 21:14

Een prettige kalmte daalde over hem neer toen hij het had gezegd. Ein-de-lijk was hij van de grote knoop in zijn maag af. Het was eruit. Het maakte niet uit hoe de reactie van poes naast hem zou zijn, dit was beter. Hij moest leven in eerlijkheid, en als zij niet van hem hield.. daar dacht hij liever niet aan. Er was nog een kansje, toch? Was het echt mogelijk dat zij ook van hem hield, zoals hij van haar deed? Tien hij haar geschrokken blik zag zonk de moed hem in zijn schoenen. Natuurlijk kon dat niet. Ze verdiende veel en veel beter. Waarom zou ze hém willen? Nee, hoe had hij het ooit kunnen denken? ‘Ik... Was ik het?’ Haar stem klonk geschrokken. Hij knikte zachtjes, zijn blik op de grind gericht, de tranen onderdrukkend. Het was echt beter zo. Hij moest zich er over heen zetten.
‘Ik ook van jou...’
Wacht!? Had hij dat nou goed gehoord? In zijn hoofd herhaalde hij de woorden van de rossige poes naast hem. Ik. Ook. Van. Jou. Ze hield van hem? Ze hield van hem! Plotseling leek het alsof de zon weer begon te schijnen, alsof alles om hem heen opklaarde en het keven een fantastisch iets was. Ze hield van hem! Hij kon wel dansen! Het liefst zou hij nu opspringen en tegen iedereen schreeuwen dat ze van elkaar hielden. Zij.. Softvoice en Rushleap.. Het was net een sprookje. Toch bleef hij rustig zitten, en keek hij haar warm aan. Vol geluk gaf hij haar een kopje. Hij lachte even toen Soft hem vroeg om haar te knijpen, en schudde zijn kop. Het kon en niets meer schelen. Zij, de mooiste en fantastische poes die ooit bestaan heeft, hield van hém! Hij gaf hij een tedere lik over haar snuit. 'Softvoice...' Begon hij, de naam vol liefde uitsprekend, 'Wil jij mijn partner zijn?' Hij gaf haar nog een klein kopje, en grijnsde toen speels naar haar. 'Alsjeblieft?'


Honey I know hey
when we walked arm in arm
I felt like we can throw away
the falseness of our past

I'm addicted to you 2v9yxht
And I know too
it’s been the hardest day for you
Let’s throw them out the
window
that’s what those lovers do

»Face It:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:38

mlach op haar snuit werd groter en groter. Rushleap had geweigerd haar te tot de werkelijkheid te brengen en daar was een hele duidelijke reden voor. Dit was de werkelijkheid. Dit was niet een van haar vele dromen, dit was echt! Het was raar om te concluderen, maar het was tevens een van de gelukkigste momenten uit haar leven. Ze staarde, ze staarde naar zijn ogen, zijn snuit en... Ze stond soepel op, grijnsde naar de kater en liet zich daarna vlak naast hem neerzakken. Ze kon zijn vacht op haar flanken voelen prikken. Teder gaf ze hem een klein kopje terwijl ze haar oogleden even over haar blauwe ogen liet glijden. Het liefst zou ze eindeloos zo blijven liggen. Hij, zij, samen, dicht bij elkaar, gelukkig. Toch boog ze haar kop weer naar achter zodat ze haar blik op hem kon richten. Hun snuiten waren maar een paar centimeter van elkaar verwijderd. Rushleap gaf een tedere lik over haar snuit en ze beantwoorde deze door haar snuit tegen de zijne te drukken. 'Softvoice...' Sprak de kater liefdevol. ‘Ja,’ snorde ze zachtjes. 'Wil jij mijn partner zijn?' Partners? Zo snel al? Ja. Ja, dit wilde ze. 'Alsjeblieft?' Het was grappig hoe Rushleap daarna nog dit smekende woord uitsprak, net of hij haar moest overhalen. ‘Tja, daar moet ik nog wel even over nadenken hoor. Misschien ben je wel helemaal niet zo lief en charmant als je eruit ziet en je je voordoet,’ Grapte ze grijnzend. ‘Oftewel... Natuurlijk wil ik dat.’ Murmelde ze zachtjes terwijl ze haar kop in zijn vacht begroef. Eindelijk, geen onzekerheid meer, niet meer die eindeloze twijfels. Want ja, liefde kan vervelend zijn. Liefde kan je hard breken, je in woede laten uitbarsten, of je voor iemand laten sterven. Maar... Had Softvoice net ontdekt, liefde kon ook iets heel moois zijn, iets prachtigs.

Note: Omg dit is echt zoo cute~ <3


I'm addicted to you 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
I'm addicted to you DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: I'm addicted to you   I'm addicted to you Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 10:12

Nooit van zijn leven had hij durven dromen dat hij zo gelukkig zou worden. Niets, maar dan ook echt niets, kon zijn dag nu nog verpesten. Of zijn week. Zijn maan. Zijn jaar. Zijn hele leven! Het was nu allemaal zo ongelofelijk perfect. Hij snorde toen Softvoice tegen hem aan kwam zitten, en even keek hij omhoog, naar de lucht die snel donkerder begon te worden. Dank u, Starclan. Dank u voor alles. Zijn blik ging weer naar de prachtige poes naast hem, en hij glimlachte warm en vol liefde naar haar. De plagerige grijns op haar op haar gezicht deed hem terug grijnzen.  ‘Tja, daar moet ik nog wel even over nadenken hoor. Misschien ben je wel helemaal niet zo lief en charmant als je eruit ziet en je je voordoet,’ Grapte ze. De zwart-witte kater lachte even kort, maar zweeg toen weer aangezien ze nog niet echt antwoord gegeven had. ‘Oftewel... Natuurlijk wil ik dat.’ Het kleine zinnetje dat zijn partner, want ja, ze waren nu echt partners, had uitgesproken wekte een warm gevoel bij hem op, en een brede glimlach verscheen rond zijn snuit. Waaraan had hij dit verdient? Na al die harten die hij gebroken had, na al die poezen die hij had laten vallen. En nu kreeg jij haar. Hij was zo ongelofelijk dankbaar. Softvoice' snuit in zijn vacht naakte dat gevoel alleen maar groter. Hij liet zijn kop rusten op de hare, en zo bleven ze even zitten. Langzaam maar zeker ging de zo'n nu echt onder. Het kon hem allemaal niets meer schelen. Wie hen hier zag, wie hem nu haatte, het maakte hem niets meer uit. Dit konden ze hem nooit meer afpakken. Hij was nu officieel partners met de mooiste, fantastischte, perfectste poes die ooit bestaan had. Softvoice...

Note; Idd <3 + Topic uit?


Honey I know hey
when we walked arm in arm
I felt like we can throw away
the falseness of our past

I'm addicted to you 2v9yxht
And I know too
it’s been the hardest day for you
Let’s throw them out the
window
that’s what those lovers do

»Face It:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm addicted to you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: