ShadowClan ceremonie mei



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ShadowClan ceremonie mei

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shrewstar
StarClan
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 16:37

Het was een paar dagen geleden sinds de prooistapel volledig was verdwenen en nog steeds voelde Shrew haar maag angstig samenknijpen als ze naar de magere verzameling van voedsel keek. De zware Leafbare had het woud uitgeput en zelfs met dit waterige Newleaf zonnetje leken de prooidieren niet echt terug te komen. De Clanleader slaakte een geërgerde zucht en slofte naar buiten, de zonnestralen verwarmden haar vacht niet veel, maar op het moment leek ze ook niet veel te voelen voor warmte. StarClan liet ShadowClan voor de zoveelste keer in de steek. Wat zouden ze straks nog doen? Alle kittens ziek laten worden? Geen goedkeuring meer sturen voor een medicine cat apprentice? Haar levens afnemen? Een zachte grom kwam voort uit haar keel en fel wierp ze een blik naar boven. ShadowClan kon ook zonder de raad van hun voorouders. Zonder hulp waren ze van Rushspirit af gekomen.

“Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” Riep ze vanaf haar gewoonlijke plek en keek neer op de katten die langzaam de open plek op stroomden. Nieuwe energie zou haar Clan misschien goed doen. Ze moesten weer het sterkst worden. “Het is weer tijd voor een ceremonie, na een lange en koude Leafbare-periode breekt eindelijk weer een nieuw Newleaf seizoen aan. Na het incident met de prooistapel, moeten we ons zo snel mogelijk herstellen. Gelukkig hebben veel kittens hun zesde Moon bereikt.” Ze keek neer naar de Nursery kant van het kamp en gaf een kort en stijf knikje naar de vele kittens. “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Een glans van trots verscheen in haar blik. Nieuwe Warriors, nieuwe krachten voor de Clan. “Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn. Ravenpaw, ook jij bent klaar voor je nieuwe rang, hierbij geef ik jou de naam Ravenheart. Crimsonpaw, ook jouw Mentor heeft me dit goede nieuws vermeld, dus geef ik je hierbij de naam Crimsoncry. Ook Firepaw, jij hebt de leeftijd van twaalf Moons bereikt, dus geef ik je hierbij je Warriornaam Fireball. En tenslotte, Raspberrypaw, jij zult vanaf dit moment bekendstaan als Raspberryheart. Veel succes.” Ze knikte de nieuwe Warrior tevreden toe.

“Zouden Gloriouskit, Melonkit, Cherrykit en Bloodkit als eerste naar voren willen komen?” Zei ze en wachtte tot de kittens dit hadden gedaan. “Gloriouskit, jij hebt de leeftijd van zes Moons bereikt en hierbij geef ik jou de naam, Gloriouspaw. Ik zal jouw Mentor zijn voor de komende Moons.” Als een mentor drukte ze haar neusje tegen die van haar nieuwe Apprentice, maar richtte zich vervolgens weer op de rest. “Melonkit, ook jij bent nu zes Moons en jij zult vanaf nu bekendstaan als Melonpaw, Shadewolf zal jouw Mentor zijn. Cherrykit, ook jij bent oud genoeg om Apprentice te worden, daarbij heet jij nu Cherrypaw en krijg je Otterflight als Mentor aangesteld. En Bloodkit, jij bent ook oud genoeg en dus wordt Uglyside jouw Mentor.” Ze nam even een adempauze en schudde haar zwart witte vacht uit. “Zouden Hedgekit, Snowykit, Forcekit en Fallkit nu naar voren willen stappen?” Ook nu wachtte ze totdat deze dit hadden gedaan. “Hedgekit, vanaf nu zal je bekend staan als Hedgepaw en Aurynight zal jouw trainingen begeleiden. Snowykit, jouw nieuwe naam zal Snowypaw zijn met Brokenhowl als Mentor. Forcekit, jij zult nu bekendstaan als Forcepaw en ik geef je Ravenheart als Mentor. Tenslotte zal Fallkit nu bekendstaan als Fallpaw en Leopardgaze deze als Apprentice. Succes.”

Dat onderdeel sloot ze met een zwiep van haar staart af. “Ook is mij ter ore gekomen dat sommige Apprentices geen trainingen meer hebben gekregen. Hier moet natuurlijk iets aan gedaan worden.” Ze zuchtte even. Zoveel beschikbare Warriors had ze niet. “Dus roep ik Wolfpaw, Demonpaw, Abysspaw, Burnedpaw, Fadingpaw en Acepaw naar voren. Jullie Mentors kunnen jullie niet verder training, dus zal ik julie nieuwe geven. Wolfpaw, Nightspark zal jouw trainingen vervolg geven en Demonpaw, Eeltail vervolgt die van jou. Dan krijgt Abysspaw Feralcoat als nieuwe Mentor en Burnedpaw, jij zal verder getraind worden door Fireball. Fadingpaw, door inactiviteit van jouw Mentor zal Ratbite jou verder trainen en Crossfaith, jij moet Acepaw’s trainingen vervolgen.” De poes liet het even stil worden. “Dit was de ceremonie.”

Met een zwiep van haar staart sloot ze hem af en trippelde gelijk naar beneden om naar haar nieuwe Apprentice toe te gaan. “Morgenvroeg haal ik je op voor een rondleiding en een kleine jachtsessie. Rust dus goed uit en wen maar aan je nieuwe Den.” Glimlachte ze de nieuwe Apprentice toe en ging vervolgens zitten en keek naar de nieuwe koppels.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
ShadowClan ceremonie mei Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 16:57

Ravenpaw liet zijn blik over de magere prooistapel gaan. Ze hadden alle prooidieren moeten weggooien nadat zijn moeder er ziek van was geworden. Gelukkig ging het nu wat beter met haar, maar de prooistapel die er nu was, was mager. Raven zuchtte.
“Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” Oren spitste zich en de zwarte kater liep op een snelle pas richting zijn clanleader. Meer katten sloten zich aan en wachtte op wat Shrewstar te zeggen had.
Hij luisterde aandachtig naar wat Shrewstar te zeggen had. En natuurlijk ging het over de verloren prooistapel. Hij was blij dat Shadowclan een hoop nieuwe apprentices kreeg die weer hun best konden doen om de prooistapel bij te vullen. “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Eventjes verstijfde de kater en kwam toen in beweging. Samen met zijn zusjes stond hij daar. Hij keek ze eventjes aan en een gelukkig gevoel vulde hem, dat hij toch wel samen met hun tegelijk warrior mocht worden.
“Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn. Ravenpaw, ook jij bent klaar voor je nieuwe rang, hierbij geef ik jou de naam Ravenheart. Crimsonpaw, ook jouw Mentor heeft me dit goede nieuws vermeld, dus geef ik je hierbij de naam Crimsoncry. Ook Firepaw, jij hebt de leeftijd van twaalf Moons bereikt, dus geef ik je hierbij je Warriornaam Fireball. En tenslotte, Raspberrypaw, jij zult vanaf dit moment bekendstaan als Raspberryheart. Veel succes.” Ravenpaw grijnsde. Hij kon niet blijer zijn nu. Zijn blik ging naar Russetfur en Aurynight, die ook net hun nieuwe warrior naam hadden. Hij was dus Ravenheart geworden.
De ceremonie werd vervolgd, tot hij hoorde dat zijn zusje ook nog mentor was geworden. Wow jeetje. Ook zijn broer Brokenhowl werd mentor en daarna viel zijn naam. Forcepaw moest hij alles leren wat hij wist. Wow. Dat was meteen een hele verantwoordelijkheid. Ravenheart wist even niet zeker of hij wel een goede mentor zou kunnen zijn, maar daar mocht hij nu niet aan twijfelen. Hij was warrior nu. Hij moest het goed doen.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
ShadowClan ceremonie mei 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
ShadowClan ceremonie mei C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 17:16

“Zouden Gloriouskit, Melonkit, Cherrykit en Bloodkit als eerste naar voren willen komen?” vroeg Shrewstar hen. Snowy moest zenuwachtig glimlachen. Van de zenuwen had ze alles was hun leider eerst had gezegd, niet verstaan. Paniek borrelde in haar op. Waarom werd zij niet geroepen? "Gloriouskit, jij hebt de leeftijd van zes Moons bereikt en hierbij geef ik jou de naam, Gloriouspaw. Ik zal jouw Mentor zijn voor de komende Moons.” zo, die bofte. Of juist niet, Shrewstar was vast een strenge lerares. "Melonkit, ook jij bent nu zes Moons en jij zult vanaf nu bekendstaan als Melonpaw, Shadewolf zal jouw Mentor zijn. Cherrykit, ook jij bent oud genoeg om Apprentice te worden, daarbij heet jij nu Cherrypaw en krijg je Otterflight als Mentor aangesteld. En Bloodkit, jij bent ook oud genoeg en dus wordt Uglyside jouw Mentor.” Shrewstar nam even een adempauze en schudde haar zwart witte vacht uit. “Zouden Hedgekit, Snowykit, Forcekit en Fallkit nu naar voren willen stappen?” eindelijk. Ze was aanzienlijk kleiner dan de anderen, maar ze stak toch trots haar kopje in de lucht. “Hedgekit, vanaf nu zal je bekend staan als Hedgepaw en Aurynight zal jouw trainingen begeleiden. Snowykit, jouw nieuwe naam zal Snowypaw zijn met Brokenhowl als Mentor." vanbuiten liet ze alleen maar een warme glimlach zien, maar vanbinnen straalde ze. Wie was dat eigenlijk, die Brokenhowl? Ach die zou ze vast snel leren kennen. Een beetje hulpeloos keek ze rond. Ze moest toch de eerste training afspreken?


ShadowClan ceremonie mei 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Fadingpaw
Member
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
Sara
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fadingpaw
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 18:00

Fadingpaw opende zijn blauwe oogjes en strekte zijn pootjes uit.  Hij ging naar buiten.  “Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” Riep Shrewstar. Meteen herinnerde  Fadingpaw dat het vandaag ceremonie was. Misschien zou hij dan een nieuwe mentor krijgen. Met nieuwe hoop trippelde Fadingpaw in de richting van Shrewstar en ging hij zitten. Hij spitste zijn oortjes om alles goed te kunnen horen. “Het is weer tijd voor een ceremonie, na een lange en koude Leafbare-periode breekt eindelijk weer een nieuw Newleaf seizoen aan. Na het incident met de prooistapel, moeten we ons zo snel mogelijk herstellen. Gelukkig hebben veel kittens hun zesde Moon bereikt.”  Zei Shrewstar. Fadingpaw keek automatisch naar alle kittens. Ze leken allemaal heel opgewonden en Fadingpaw moest terugdenken aan de tijd dat hij zo jong was. “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Zei Shrewstar toen. Fadingpaw keek naar de apprentices die naar voren stapten. “Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn. Ravenpaw, ook jij bent klaar voor je nieuwe rang, hierbij geef ik jou de naam Ravenheart. Crimsonpaw, ook jouw Mentor heeft me dit goede nieuws vermeld, dus geef ik je hierbij de naam Crimsoncry. Ook Firepaw, jij hebt de leeftijd van twaalf Moons bereikt, dus geef ik je hierbij je Warriornaam Fireball. En tenslotte, Raspberrypaw, jij zult vanaf dit moment bekendstaan als Raspberryheart. Veel succes.” Miauwde Shrewstar. Fadingpaw begon een beetje ongeduldig te worden. Ze was zo nieuwsgierig over haar nieuwe mentor dat hij bijna niet stil kon zitten.  

“Zouden Gloriouskit, Melonkit, Cherrykit en Bloodkit als eerste naar voren willen komen?” Zei Shrewstar. “Gloriouskit, jij hebt de leeftijd van zes Moons bereikt en hierbij geef ik jou de naam, Gloriouspaw. Ik zal jouw Mentor zijn voor de komende Moons.” Shrewstar drukte haar neusje tegen die van Gloriouspaw en vertelde verder. “Melonkit, ook jij bent nu zes Moons en jij zult vanaf nu bekendstaan als Melonpaw, Shadewolf zal jouw Mentor zijn. Cherrykit, ook jij bent oud genoeg om Apprentice te worden, daarbij heet jij nu Cherrypaw en krijg je Otterflight als Mentor aangesteld. En Bloodkit, jij bent ook oud genoeg en dus wordt Uglyside jouw Mentor.” “Zouden Hedgekit, Snowykit, Forcekit en Fallkit nu naar voren willen stappen?” miauwde Shrewstar. “Hedgekit, vanaf nu zal je bekend staan als Hedgepaw en Aurynight zal jouw trainingen begeleiden. Snowykit, jouw nieuwe naam zal Snowypaw zijn met Brokenhowl als Mentor. Forcekit, jij zult nu bekendstaan als Forcepaw en ik geef je Ravenheart als Mentor. Tenslotte zal Fallkit nu bekendstaan als Fallpaw en Leopardgaze deze als Apprentice. Succes.”

“Ook is mij ter orde gekomen dat sommige Apprentices geen trainingen meer hebben gekregen. Hier moet natuurlijk iets aan gedaan worden.” Miauwde Shrewstar vervolgens. Fadingpaw keek met glinsterende oogjes van blijdschap op. Nu kwam het moment dat hij zijn nieuwe mentor zou krijgen. “Dus roep ik Wolfpaw, Demonpaw, Abysspaw, Burnedpaw, Fadingpaw en Acepaw naar voren.” Fadingpaw stapte naar voren samen met de andere apprentices. ” Jullie Mentors kunnen jullie niet verder training, dus zal ik julie nieuwe geven. Wolfpaw, Nightspark zal jouw trainingen vervolg geven en Demonpaw, Eeltail vervolgt die van jou. Dan krijgt Abysspaw Feralcoat als nieuwe Mentor en Burnedpaw, jij zal verder getraind worden door Fireball. Fadingpaw, door inactiviteit van jouw Mentor zal Ratbite jou verder trainen en Crossfaith, jij moet Acepaw’s trainingen vervolgen.”  Fadingpaw drukte zijn neusje tegen die van Ratbite zoals hij Shrewstar dat had zien doen. Hij kende Ratbite niet echt goed maar hij zou hem vast wel snel beter kunnen leren kennen. Fadinpaw ging weer terug naar zijn plaats. “Dit was de ceremonie.” Miauwde Shrewstar tenslotte. Fadingpaw stond recht op zoek naar Ratbite om te horen wanneer ze zouden beginnen trainen.


Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadewolf
Member
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
Chi ღ
93
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Shadewolf
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 18:19

“Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” Zodra de kater de stem van zijn moeder door het kamp hoorde galmen, droegen zijn poten zich in de richting van de open plek. Zodra hij op de aangewezen plek was gearriveerd liet hij zich rustig zakken tot in een zithouding en richtte hij zijn bladgroene ogen op het gestalte van Shrewstar. “Het is weer tijd voor een ceremonie, na een lange en koude Leafbare-periode breekt eindelijk weer een nieuw Newleaf seizoen aan. Na het incident met de prooistapel, moeten we ons zo snel mogelijk herstellen. Gelukkig hebben veel kittens hun zesde Moon bereikt.” Shadewolf liet zijn blik over het groepje kittens glijden, en merkte inderdaad op dat er weer een groot aantal kittens klaar waren voor hun apprentice schap. Een warm gevoel fladderde op in zijn borstkas toen hij terug dacht aan het moment dat hij zelf leerling werd. Ja, dat moment zou hij nooit vergeten. “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Opnieuw viel zijn blik op de groep katten die Shrewstar bedoelde, hen een goedkeurende knik gunnende. “Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn. Ravenpaw, ook jij bent klaar voor je nieuwe rang, hierbij geef ik jou de naam Ravenheart. Crimsonpaw, ook jouw Mentor heeft me dit goede nieuws vermeld, dus geef ik je hierbij de naam Crimsoncry. Ook Firepaw, jij hebt de leeftijd van twaalf Moons bereikt, dus geef ik je hierbij je Warriornaam Fireball. En tenslotte, Raspberrypaw, jij zult vanaf dit moment bekendstaan als Raspberryheart. Veel succes.” Net zoals de rest van de Clan riep hij de namen van de pas benoemde krijgers al juichend uit, totdat hij merkte dat zijn moeder verder ging met de Ceremonie. “Zouden Gloriouskit, Melonkit, Cherrykit en Bloodkit als eerste naar voren willen komen?” De bruin gestreepte kater glimlachte even bij het aanzicht van het groepje kittens dat naar voren huppelde. Hij vroeg zich af of hijzelf deze keer ook een apprentice toegewezen zou krijgen, maar wist dat hij niet teveel mocht verlangen. Ook al was de Clanleader zijn moeder, hij had tot nu toe nog nooit een speciale behandeling gekregen. Al zijn hele leven werd hij behandeld zoals iedere andere kat. “Gloriouskit, jij hebt de leeftijd van zes Moons bereikt en hierbij geef ik jou de naam, Gloriouspaw. Ik zal jouw Mentor zijn voor de komende Moons.” Mauwde Shrewstar. Hij keek even de nieuwe apprentice aan en grinnikte even in zichzelf. Hij wou best wel weten wat er zich nu in het hoofdje van de kater afspeelde, je werd namelijk niet elke dag apprentice van de leider. “Melonkit, ook jij bent nu zes Moons en jij zult vanaf nu bekendstaan als Melonpaw, Shadewolf zal jouw Mentor zijn. Cherrykit, ook jij bent oud genoeg om Apprentice te worden, daarbij heet jij nu Cherrypaw en krijg je Otterflight als Mentor aangesteld. En Bloodkit, jij bent ook oud genoeg en dus wordt Uglyside jouw Mentor.” Wat verbaasd bleef hij zijn moeder aankijken, waarna hij zich naar zijn toegewezen apprentice draaide en de neus ervan rustig aantikte. De rest van de Ceremonie ging als een waas voorbij, het enige waar de krijger eigenlijk echt aan kon denken was dat hij mentor was geworden. Een trotse blik stond in zijn ogen te lezen toen hij na afloop van de ceremonie naar Melonpaw toeliep en hem met zijn staart aantikte, in de hoop zo de aandacht van zijn leerling te kunnen krijgen. "Ik zie je morgenochtend aan de ingang van het kamp. We gaan het territorium verkennen, zorg dus dat je goed uitgerust bent." Miauwde hij enkel, waarna hij terug wegliep en zijn moeder dankbaar aankeek. Hij was écht mentor geworden..


ShadowClan ceremonie mei CdpJ38n
Terug naar boven Ga naar beneden
Forcepaw
Member
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
3line
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons.
Gender:
Rank:
Forcepaw
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 19:49

“Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.”, galmde de bekende stem door het camp. Forcekit kwam de nursery uit en keek even om zich heen. Ze zette zich helemaal vanachter, ook al wist ze dat dit waarschijnlijk de ceremonie zou zijn dat ze apprentice zou worden. “Het is weer tijd voor een ceremonie, na een lange en koude Leafbare-periode breekt eindelijk weer een nieuw Newleaf seizoen aan. Na het incident met de prooistapel, moeten we ons zo snel mogelijk herstellen. Gelukkig hebben veel kittens hun zesde Moon bereikt.” Ze knikte, maar haar koude blik toonde geen bevestiging. “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Ze zag enkele oudere apprentices naar voren stappen. “Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn. Ravenpaw, ook jij bent klaar voor je nieuwe rang, hierbij geef ik jou de naam Ravenheart. Crimsonpaw, ook jouw Mentor heeft me dit goede nieuws vermeld, dus geef ik je hierbij de naam Crimsoncry. Ook Firepaw, jij hebt de leeftijd van twaalf Moons bereikt, dus geef ik je hierbij je Warriornaam Fireball. En tenslotte, Raspberrypaw, jij zult vanaf dit moment bekendstaan als Raspberryheart. Veel succes.” Samen met de andere katten van de clan scandeerde ze de nieuwe namen, maar er klonk gen blijdschap door in haar stem. “Zouden Gloriouskit, Melonkit, Cherrykit en Bloodkit als eerste naar voren willen komen?” Een ietwat teleurgestelde blik kwam in haar ogen en Forcekit keek naar de grond. Zou ze geen apprentice worden? Zou Shrewstar het niet waard vinden? Of... Of was het een straf voor de vreselijke daad die ze begaan had? “Gloriouskit, jij hebt de leeftijd van zes Moons bereikt en hierbij geef ik jou de naam, Gloriouspaw. Ik zal jouw Mentor zijn voor de komende Moons.” Misschien een klein vleugje jaloezie overviel Forcekit. Waarom zou Gloriouspaw de apprentice worden van Shrewstar? “Melonkit, ook jij bent nu zes Moons en jij zult vanaf nu bekendstaan als Melonpaw, Shadewolf zal jouw Mentor zijn. Cherrykit, ook jij bent oud genoeg om Apprentice te worden, daarbij heet jij nu Cherrypaw en krijg je Otterflight als Mentor aangesteld. En Bloodkit, jij bent ook oud genoeg en dus wordt Uglyside jouw Mentor.” Ze dwong zichzelf om niet op te kijken toen de nieuwe apprentices het gebruikelijke ritueel uitvoerden. Voor één keer dat ze eens iets wilde, was het natuurlijk niet zo. Tss. “Zouden Hedgekit, Snowykit, Forcekit en Fallkit nu naar voren willen stappen?” Ietwat verrast maar zonder dat te laten merken stapte de grijze kitten naar voren. “Hedgekit, vanaf nu zal je bekend staan als Hedgepaw en Aurynight zal jouw trainingen begeleiden. Snowykit, jouw nieuwe naam zal Snowypaw zijn met Brokenhowl als Mentor. Forcekit, jij zult nu bekendstaan als Forcepaw en ik geef je Ravenheart als Mentor. Tenslotte zal Fallkit nu bekendstaan als Fallpaw en Leopardgaze deze als Apprentice. Succes.” Met ene peipklein glimlachje op haar snuit die haar ogen niet bereikte raakte ze het neusje van haar mentor aan. Het was een splinternieuwe warrior, met nog niet zo vele ervaring, maar die in ieder geval meer wist dan haar. Forcepaw, dat was ze nu, getraind door Ravenheart. Ze luisterde niet meer naar de rest van de ceremonie, maar keek met een ijzige blik naar haar mentor. "Wanneer beginnen we?", vroeg ze kil, maar stiller dan ze meestal praatte.


ShadowClan ceremonie mei Forcefield_os
"This passionless girl was like an icicle in the sunshine." - Margaret Deland
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
ShadowClan ceremonie mei KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 19:56

Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” Hij glimlachte breed en stond op van zijn plek. Dit was het moment waarop dagen had gewacht, de ceremonie van zijn liefste, kleine, Aury. Hij had verschillende keren afgevraagd wat haar naam zou worden. Auryheart, Aurypool, Auryglow, Auryfern... Ze waren allemaal zo mooi. Hij sloeg zijn ogen op naar de hemel... Of Aurymoon... Dat zou zo toepasselijk zijn. “Het is weer tijd voor een ceremonie, na een lange en koude Leafbare-periode breekt eindelijk weer een nieuw Newleaf seizoen aan. Na het incident met de prooistapel, moeten we ons zo snel mogelijk herstellen. Gelukkig hebben veel kittens hun zesde Moon bereikt.” Hij sloeg zijn ogen op naar de leader en stapte wat naar voren waarna hij zich aan de rand van de groep voegde, zijn ogen glommen tevreden. Hij had niet echt de woorden van Shrewstar opgevangen, hij had meer zijn eigen versie van haar tekst gemaakt. “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Hij schuifelde even ongeduldig met zijn voorpoten, maar bleef toen stilzitten toen een paar katten dat zagen. Hij had geen reden om zo ongeduldig te zijn. Een boze blik of een fatsoenlijke knik ter begroeting, zorgde ervoor dat ze niet langer geïnteresseerd waren. “Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn." Aurynight... Het was zelfs nog mooier dan hij had kunnen dromen. Zonder te wachten op de roepen van de andere katten, sprong hij recht, wachtte hij nog even af tot de kat klaar was met haar woorden en doen en begon toen met het roepen van haar naam. "Aurynight! Aurynight!" Hij drong zich met zijn brede schouders naar voren, tot hij zich naast haar kon voegen. Hij legde liefelijk zijn staart om haar heen en keek lang aan. Hij negeerde de verwarde blikken. Nu was hyun relatie wel toegestaan en niemand zou hen iets kunnen verwijten. "Aurynight..." fluisterde hij zachtjes in haar oor. "De gouden maan in de nacht," hij lachte hartelijk naar haar en wilde haar een lik over haar oren geven, maar iets zei hem om dat niet te doen. Toen schoot het hem te binnen. Hij mocht nog niet zo doen tegen haar... Hij keek even gespannen rond naar de vragende blikken. Nee. Nooit meer zou hij toegeven en mysterieus doen. Hij siste even naar hen. Ze mochten denken wat ze wilden, hij har voor haar gevochten en zij was het enigste waar hij nog voor leefde. Niks of niemand ging hen nog scheiden. Verder keek hij toe hoe Aury een apprentice kreeg. En toen wachtte de warrior af. Hun nieuwe leven was begonnen... Een nieuw hoofdstuk in zijn gedoemd verhaal.


and as he was the black canvas
ShadowClan ceremonie mei MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
ShadowClan ceremonie mei Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:09

Toen Ravenheart Forcepaw had gevonden, raakte hij eventjes haar neusje aan met de zijne. "Wanneer beginnen we?", werd er meteen kil gevraagd. De toon stond hem niet aan, en hij trok een wenkbrauw omhoog. "Morgenvroeg bij de ingang van het kamp. De rest hoor je onderweg wel." legde hij kalm uit. Daarna vielen zijn ogen op een andere donkere kater die zich door de andere katten wrong, roepend naar Aurynight. Een grijns trok over zijn snuit. Het zag er naar uit dat zijn zus liefde had gevonden. Of een hele goede vriend. In elk geval een van de twee.
Zijn blik viel weer op Forcepaw. "Morgenvroeg. Niet te laat zijn." miauwde hij naar de nieuwe apprentice. Hij was benieuwd naar de capaciteiten van deze kat. En hij hoopte dat hij niet onderschat werd omdat hij net warrior en mentor tegelijk was geworden. Hij zou zich wel bewijzen. Na in stilte nog eventjes langs zijn zusjes geweest te zijn en die een kopje te hebben gegeven verliet hij in stilte het kamp, hij had even wat tijd voor zichzelf nodig.

[Topic uit!]


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
ShadowClan ceremonie mei 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Gloriousnight
Member
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 11:00

'Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.' galmde het door het kamp. Nog geen twee seconden nadat Shrewstar dit had geroepen, rende de zwarte kitten naar de High rock. Een maan langer had hij moeten wachten tot hij eindelijk apprentice zou kunnen worden, en nu was het dan eindelijk zover. De Nursery was hij dan ook meer dan zat op dit moment.
Terwijl de ShadowClan leidster haar uitspraak deed, staarde Glorious roerloos naar de High Rock. Zijn nieuwe naam, Gloriouspaw, werd genoemd, en zijn mentor zal Shrewstar worden. Voor de verandering speelde er een lichte glimlach rond de mond van de nieuwe apprentice.
Nadat Shrewstar haar zegje had gedaan sprong ze naar beneden en liep naar Gloriouspaw toe. 'Morgenvroeg haal ik je op voor een rondleiding en een kleine jachtsessie. Rust dus goed uit en wen maar aan je nieuwe Den.' sprak ze tegen hem. De apprentice zei niets, maar keek haar strak aan en knikte een keer bevestigend. In een situatie als dit wist hij meestal niet zo goed wat hij eigenlijk moest doen; de enthousiasme was te groot.


The least important things, lead to the
Greatest Discoveries.
- The Doctor.

ShadowClan ceremonie mei Xogq45
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
ShadowClan ceremonie mei 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 14:08


Aurynight ||


Langzaam sjokte ze, poot voor poot. ”Laat alle Shadowclan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” De stem van Shrewstar klonk door het kamp. Ze was net van plan om uit het kamp te gaan, nog wat proveren te jagen om de schokkend kleine prooistapel aan te vullen. Na de roep draaide ze zich weer om en ging ze tussen de anderen in zitten en luisterde naar de woorden van haar leider. Ze begon te vertellen over de moeilijke leafbare en de prooistapel en Aury voelde hoe de sfeer iets gespannen werd. ”Maar eerst wil en een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Licht verrast keek ze naar Ashdrizzle, maar toen liep ze naar voren. De rossige poes ving de glimlach op van haar broer en ze grijnsde even terug, blij om hier met haar nestgenootjes te mogen staan. ”Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn. Ravenpaw, ook jij bent klaar voor je nieuwe rang, hierbij geef ik jou de naam Ravenheart…” De poes was al afgedwaald van de toespraak, maar schreeuwde toch de namen mee. Het hardst met die van haar broer en zus, maar ook de anderen kwamen uit haar bel. Ze had gegloeid van trots bij het horen van haar nieuwe naam, Aurynight, de gouden nacht. Ze kon niet wachten op wat dit nieuwe hoofdstuk in haar leven zal betekenen, op veel verschillende vlakken zal ze moeilijke keuzes moeten maken, maar ze kon het aan en dat wist ze. Een donkere schim duwde zich door de menigte heen en schreeuwde haar, nieuwe, naam. Haar glimlach werd groter en toen kwam Nevermind in beeld. Ze was zo in het moment van haar naamceremonie opgegaan dat ze vergeten was dat ze niet meer stiekem hoefde te doen. ”Aurynight…” Hoorde ze hem fluisteren. ”De gouden maan in de nacht.” Ze voelde hoe haar lichaam zich vulde met vreugde en dat niemand dit van haar af zou kunnen pakken. Een sissend geluid naast haar deed haar opkijken. Het was Never die siste naar de vragende blikken om hen heen. Ze keek de kater even aan en toen naar de andere katten. Ze mochten kijken wat ze willen, wat ze nu deden was geheel volgens de warrior code. Net toen ze dacht dat ze alles gehad had, hoorde ze haar naam nogmaals uit de bek van Shrewstar komen. ”Hedgekit, vanaf nu zal je bekend staan als Hedgepaw en Aurynight zal jouw trainingen begeleiden…” Een leerling? Ze keek even naar Never, gaf hem een snelle lik, en stond toen op. Met haar groene ogen zag ze de nieuwe apprentice staan en liep naar hem toe. ”Gefeliciteerd met je nieuwe naam Hedgepaw.” Zei ze vriendelijk met een knikje, toen werd haar blik iets strenger. ”Morgen bij zonsopgang verwacht ik je bij de ingang van het kamp, ik ga niet als één of andere gek in de apprentice den zitten schreeuwen, dus ik zal daar op je wachten.” Klonk haar stem iets bevelender, maar algauw viel ze terug in haar blije bui. ”Ga nu maar eerst een plek voor jezelf zoeken voor de goede al bezet zijn. Je kunt altijd mijn oude claimen in de hoek achterin, het tocht daar tenminste niet.” Ze knipoogte even naar de kat en liep terug naar Nevermind. Ze gaf hem een kopje en vleidde zich tegen hem aan, zo veel mogelijk de blikken negerend.[/i]


There is no pot of gold at the end of the rainbow
ShadowClan ceremonie mei 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:


Laatst aangepast door Aurynight op ma 12 mei 2014 - 15:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:17

De eeuwenoude woorden schalden door het kamp en deden haar opkijken. Ja, het was weer tijd. Ze glimlachte en stond op om naar de open plek te lopen waar andere katten zich al verzameld hadden. Ze ging bij de groep Warriors zitten en knikte de Apprentices toe die hun training voltooid hadden.
Hierna werden de nieuwe Apprentices benoemd en terwijl de kittens over elkaar heen naar buiten duikelde glimlachte ze. Ooit, lang geleden had ze precies het zelfde gedaan ware het iets meer statig dan wat ze nu zag. De ene na de andere werd benoemd totdat ze hoorde dat Cherrykit, nu Cherrypaw haar Apprentice werdt. Verbaasd keek ze naar Shrewstar en toen ontwarde ze de Apprentice uit de kittens. Ze liep naar Cherrypaw toe een raakte diens neus aan. "Tomorrow at dawn we will start with a Territorium tour. Rest wel young Apprentice. It will be long and hard" miauwde ze waarna ze verdween naar de Warrior Den. Eindelijk ging het dan echt beginnen, ze had een Apprentice.

OOC; Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Russetfur
StarClan
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
Nath
311
Actief
Only the end matters

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Russetfur
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:52

Russetfur
De rode kattin rekte zichzelf uit en keek wat slaperig om zich heen. Vandaag was de grote dag, ze wist dat Wolftail had doorgegeven dat ze klaar was om warrior te worden en nu zou ze dat samen met haar zus en broer worden. Toch nog lichtelijk opgewonden, en slaperig, stapte ze haar nest uit en schudde haar rossige vacht uit. Snel trippelde ze de den uit, net op het moment dat ze Shrewstar hoorde spreken. “Het is weer tijd voor een ceremonie, na een lange en koude Leafbare-periode breekt eindelijk weer een nieuw Newleaf seizoen aan. Na het incident met de prooistapel, moeten we ons zo snel mogelijk herstellen. Gelukkig hebben veel kittens hun zesde Moon bereikt.” Snel ging Russetpaw naast Ravenpaw en Aurypaw zitten en een kleine glimlach speelde op haar gezicht. “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Haar naam werd als eerst genoemd, dus snel begon de rossige kattin de rij van apprentices. “Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn. Ravenpaw, ook jij bent klaar voor je nieuwe rang, hierbij geef ik jou de naam Ravenheart. Crimsonpaw, ook jouw Mentor heeft me dit goede nieuws vermeld, dus geef ik je hierbij de naam Crimsoncry. Ook Firepaw, jij hebt de leeftijd van twaalf Moons bereikt, dus geef ik je hierbij je Warriornaam Fireball. En tenslotte, Raspberrypaw, jij zult vanaf dit moment bekendstaan als Raspberryheart. Veel succes.” Russetfur, een grijns kwam op haar gezicht. Russetfur, zo zou ze nu bekend komen te staan. Nu zou haar leven als warrior pas echt beginnen! Ze herhaalde de namen van de andere nieuwe warriors en ging daarna terug op haar plaats zitten. De rest van de ceremonie werd haar naam niet meer genoemd...

Nightspark
De zwarte kater keek met een koude blik over het kamp heen glijden. Er was iets aan zijn houding veranderd sinds het gebeuren met Littlestream, sinds hij Frozenpaw doodbloedend achter had gelaten. Toen hij zich in de schaduwen had omgedraaid, had hij gezien hoe een apprentice hem had aangekeken, dus waarschijnlijk was het nieuws inmiddels wel bekend geworden. Het deerde hem niet zo veel.
Nightspark keek op toen hij de stem van Shrewstar hoorde en liep dichter naar haar toe, de andere katten geen blik waardig. “Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” Hij zuchtte, dat verhaaltje kon hij inmiddels wel. Iets wat verveeld keek hij om zich heen, terwijl hij de namen van de nieuwe warrior en apprentice zachtjes mee mompelde. “Dus roep ik Wolfpaw, Demonpaw, Abysspaw, Burnedpaw, Fadingpaw en Acepaw naar voren. Jullie Mentors kunnen jullie niet verder training, dus zal ik julie nieuwe geven. Wolfpaw, Nightspark zal jouw trainingen vervolg geven en Demonpaw, Eeltail vervolgt die van jou. Dan krijgt Abysspaw Feralcoat als nieuwe Mentor en Burnedpaw, jij zal verder getraind worden door Fireball. Fadingpaw, door inactiviteit van jouw Mentor zal Ratbite jou verder trainen en Crossfaith, jij moet Acepaw’s trainingen vervolgen.” De zwarte kater keek op, hij kreeg een nieuwe apprentice toegewezen? Phantompaw had hij immers in al geen moons meer gezien en hij had niet echt verwacht dat Shrewstar hem daarom een nieuwe apprentice zou geven. Hij bleef echter rustig zitten en wachtte totdat Wolfpaw naar hem toe zou komen, hij kon de apprentice wel, maar alleen van zien. Ondertussen vroeg hij zich af wat hij allereerst zou gaan doen met haar.

Crossfaith

Lichtelijk aan de late kant kwam Crossfaith het kamp binnen lopen. Zoals gebruikelijk was hij weer eens aan de jacht geweest, waardoor hij de hele ceremonie gemist had, tenminste, helemaal op de laatste woorden na dat. “Dus roep ik Wolfpaw, Demonpaw, Abysspaw, Burnedpaw, Fadingpaw en Acepaw naar voren. Jullie Mentors kunnen jullie niet verder training, dus zal ik julie nieuwe geven. Wolfpaw, Nightspark zal jouw trainingen vervolg geven en Demonpaw, Eeltail vervolgt die van jou. Dan krijgt Abysspaw Feralcoat als nieuwe Mentor en Burnedpaw, jij zal verder getraind worden door Fireball. Fadingpaw, door inactiviteit van jouw Mentor zal Ratbite jou verder trainen en Crossfaith, jij moet Acepaw’s trainingen vervolgen.” Hij had zichzelf nog net tussen een paar andere warriors weten te proppen en keek op toen zijn naam viel. Acepaw, hè? Dat moest lukken, die zou hij wel wat respect bij kunnen brengen en afdwingen. Na de ceremonie liep hij naar de al wat oudere apprentice toe en tikte zijn neus aan. "Vanavond bij de kampingang, ik wil weten wat je allemaal al met je vorige mentor hebt gedaan," miauwde hij streng, waarna hij zich omdraaide, zijn prooi oppakte en die op de nog steeds redelijk lege prooistapel gooide.

Abysspaw
Yeah, ceremonie. Nou daar zat ze op te wachten. Ze gromde zachtjes een kitten weg, terwijl ze naar de high rock toe liep en zichzelf daar nee plofte. Een oudere apprentice probeerde haar erop te wijzen dat ze beleefder moest zijn, maar de poes reageerde er rustig op door hem toe te sissen en een zachte grom te laten horen. Daarna droop de apprentice weer af en kon Abysspaw blijven zitten.
De hele ceremonie ging als een waas langs haar heen, ze hoorde haar naam niet, dus deerde het ook niet zo veel. Totdat ze bij het laatste stuk kwamen, de apprentices met een versleten mentor, zoals dat oudere geval van haarzelf. “Dus roep ik Wolfpaw, Demonpaw, Abysspaw, Burnedpaw, Fadingpaw en Acepaw naar voren. Jullie Mentors kunnen jullie niet verder training, dus zal ik julie nieuwe geven. Wolfpaw, Nightspark zal jouw trainingen vervolg geven en Demonpaw, Eeltail vervolgt die van jou. Dan krijgt Abysspaw Feralcoat als nieuwe Mentor en Burnedpaw, jij zal verder getraind worden door Fireball. Fadingpaw, door inactiviteit van jouw Mentor zal Ratbite jou verder trainen en Crossfaith, jij moet Acepaw’s trainingen vervolgen.” De naam deed totaal geen belletje bij haar rinkelen, dus bleef de langharige gevlekte kattin rustig zitten. Feralcoat, aye? Het zal wel, die kater kon aan d'r kont roesten, voor haar part. Ze zou binnenkort toch wel warrior worden, met of zonder zijn hulp. Hmpf!


ShadowClan ceremonie mei BFXFBvt
"You know, the only thing that matters is the ending. And this one is very good. This one's perfect."
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
ShadowClan ceremonie mei 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 16:28

De tabby kater spitste zijn oren bij de aankondiging van de nieuwe ceremonie. Zou hij nou eens een mentor krijgen die niet doodgaat of zijn apprentice domweg vergeet? Ondertussen had hij zichzelf al de grondtechniek van jagen aangeleerd en met zijn eigen vechtpartijen wist hij de ander ook nog te raken. Ze hadden hem net zo goed meteen warrior kunnen maken, hij was die theorie wat beu. Toch kon hij zichzelf ertoe zetten om naar de groeiende groep katten te lopen en zichzelf te laten zakken. Zijn helder groene ogen stonden gericht op de zwart-witte kattin die de groep toesprak. Meer dan de helft van de tijd zat hij wat om zich heen te staren en met een kleine vorm van leedvermaak naar de reacties te kijken. Sommige toverde een grijns op zijn gezicht en bij sommige een arrogante als ze zijn blik doorkregen. “Ook is mij ter ore gekomen dat sommige Apprentices geen trainingen meer hebben gekregen. Hier moet natuurlijk iets aan gedaan worden.” Hey, dat was zijn sectie. “Dus roep ik Wolfpaw, Demonpaw, Abysspaw, Burnedpaw, Fadingpaw en Acepaw naar voren. Jullie Mentors kunnen jullie niet verder training, dus zal ik julie nieuwe geven. Wolfpaw, Nightspark zal jouw trainingen vervolg geven en Demonpaw, Eeltail vervolgt die van jou. Dan krijgt Abysspaw Feralcoat als nieuwe Mentor en Burnedpaw, jij zal verder getraind worden door Fireball. Fadingpaw, door inactiviteit van jouw Mentor zal Ratbite jou verder trainen en Crossfaith, jij moet Acepaw’s trainingen vervolgen.” Crossfaith. Hmm, wie dat nou was. Het klonk bekent maar zo snel kon hij er geen gezicht bij vast knopen. Ach, hij zou wel opdagen, zo ver kwam zijn laatste mentor nog wel. Toen een andere tabby kater op hem af kwam lopen ging hij er maar vanuit dat dat zijn nieuwe mentor was. Hij moest wel even aan dit plaatje wennen, niet echt een knap koppie om het zacht te verwoorden. Goed, hij kon weinig verwachten van uiterlijk en geslacht maar misschien hielt deze het langer vol. Acepaw voelde het tikje tegen zijn neus aan en luisterde maar naar de volgende woorden; "Vanavond bij de kampingang, ik wil weten wat je allemaal al met je vorige mentor hebt gedaan," Nou zeg, er bestonden dus wel degelijk chagrijnigere katten dan hijzelf. Hij keek zijn mentor kort na, liet een snuifje horen en liep ferm naar de apprentice den. Hij moest even zijn nest bewaken en mogelijke irritante buren wegjagen, wie weet hoe lang hij nog in die den vast zat.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 17:13

“Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” Raspberrypaw hief haar kop, en kreeg een opgewonden gevoel vanbinnen. Ze ging bij de rest van de katten zitten en keek naar haar leidster. “Het is weer tijd voor een ceremonie, na een lange en koude Leafbare-periode breekt eindelijk weer een nieuw Newleaf seizoen aan. Na het incident met de prooistapel, moeten we ons zo snel mogelijk herstellen. Gelukkig hebben veel kittens hun zesde Moon bereikt.” Hoorde de poes Shrewstar zeggen. “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Raspberrypaw stond op, en liep naar de zwart-wite poes toe. “Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn. Ravenpaw, ook jij bent klaar voor je nieuwe rang, hierbij geef ik jou de naam Ravenheart. Crimsonpaw, ook jouw Mentor heeft me dit goede nieuws vermeld, dus geef ik je hierbij de naam Crimsoncry. Ook Firepaw, jij hebt de leeftijd van twaalf Moons bereikt, dus geef ik je hierbij je Warriornaam Fireball. En tenslotte, Raspberrypaw, jij zult vanaf dit moment bekendstaan als Raspberryheart. Veel succes.” De poes herhaalde de namen van de andere, en keerde opgelucht terug naar haar plaats. Eindelijk ging het gezaag van de andere katten over haar oude-Apprentive leeftijd gedaan zijn en eindelijk was ze Warrior. Met een licht gevoel van trots keek de nu Raspberryheart genoemde ShadowClanner rond, en volgde de rest van de Ceremonie ..


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
ShadowClan ceremonie mei 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 18:05

De grijze poes was zonet het camp ingekomen toen de stem van haar Leader klonk, ze gooide de muis op de prooistapel(die ze in niemandsland had gevangen, want ze ging niet op andermans territorium jagen) en liep naar de rest. Een ceremonie? Bij de laatste had ze helaas geen apprentice gekregen, maar misschien vond Shrewstar dat ze er nu klaar voor was. “Het is weer tijd voor een ceremonie, na een lange en koude Leafbare-periode breekt eindelijk weer een nieuw Newleaf seizoen aan. Na het incident met de prooistapel, moeten we ons zo snel mogelijk herstellen. Gelukkig hebben veel kittens hun zesde Moon bereikt.” Ja dus. Ratbite ging wat rechter zitten en luisterde goed, ze moest haar naam wel kunnen opvangen. Eerst werden de kittens benoemd en bij elke kitten klonk er kort gejuich als hij of zij vanaf dat moment paw als achtervoegsel had. Helaas werd zijn niet opgenoemd. Ratbite ging weer wat normaler zitten en luisterde maar naar de Warrior ceremonie, wat best wel veel waren. Ratbite juichte met iedereen mee, maar was nog steeds teleurgesteld. Misschien vond Shrewstar dat ze er nog niet klaar voor was, ach, als Ashdrizzle haar nou meer had getraind. “Ook is mij ter ore gekomen dat sommige Apprentices geen trainingen meer hebben gekregen. Hier moet natuurlijk iets aan gedaan worden.”ging Shrewstar door. Ergens voelde Ratbite een steek van boosheid vanwege die luie mentors, maar al vlug veranderde haar gevoel in nieuwe hoop. Weer luisterde ze aandachtig, “Dus roep ik Wolfpaw, Demonpaw, Abysspaw, Burnedpaw, Fadingpaw en Acepaw naar voren. Jullie Mentors kunnen jullie niet verder training, dus zal ik julie nieuwe geven. Wolfpaw, Nightspark zal jouw trainingen vervolg geven en Demonpaw, Eeltail vervolgt die van jou. Dan krijgt Abysspaw Feralcoat als nieuwe Mentor en Burnedpaw, jij zal verder getraind worden door Fireball. Fadingpaw, door inactiviteit van jouw Mentor zal Ratbite jou verder trainen en Crossfaith, jij moet Acepaw’s trainingen vervolgen.” Daarna kwam er een zwart katertje van zeven moons aan, dat moest Fadingpaw zijn. Ze begroette hem op de rituele wijze, met de neuzen kort tegen elkaar en hij was weer weg. Na de afsluiting kwam hij weer terug en Ratbite wist wat hij wou. Ze glimlachte tegen hem, "We zullen morgen beginnen, aan het begin van zonhoog" vertelde ze hem. Misschien leek het een laat tijdstip voor een training, maar ze had gehoopt dat het dan wat rustiger was met de andere trainingen. "Ik zal er zijn, dat beloof ik"fluisterde ze nog en verdween weer in de menigte. "Ik zal er zijn"'


ShadowClan ceremonie mei 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 18:33

Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” Slaperig opende het kleine poesje haar blauwe oogjes. Een klein gaapje ontsnapte uit haar bekje, en de woorden van haar Clanleader drongen maar half tot haar door. Toen ze begreep wat er aan de hand was was ze meteen klaarwakker. Ceremonie! Misschien werd ze wel Apprentice! Enthousiast sprong ze op, en vol energie stormde ze naar buiten. De ceremonie begon, en Shrewstar benoemde eerst een paar Apprentices tot Warrior. Vol overtuiging kuifde Cherry mee met de Clan, maar het lukte haar niet echt om de namen te onthouden. Daar was ze veel te gespannen voor. Nerveus wipte ze heen en weer. Wanneer was zij nou aan de beurt? “Zouden Gloriouskit, Melonkit, Cherrykit en Bloodkit als eerste naar voren willen komen?” Haar hartje maakte een klein sprongetje toen ze haar naam hoorde, en met haar borstje vooruit gestoken stapte ze maar voren. Ze lachte even naar haar broertje, due samen met haar naar voren wet geroepen. Wat was dit spannend! “Melonkit, ook jij bent nu zes Moons en jij zult vanaf nu bekendstaan als Melonpaw, Shadewolf zal jouw Mentor zijn. Cherrykit, ook jij bent oud genoeg om Apprentice te worden, daarbij heet jij nu Cherrypaw en krijg je Otterflight als Mentor aangesteld. En Bloodkit, jij bent ook oud genoeg en dus wordt Uglyside jouw Mentor.” Ze knikte vrolijk naar Melonkit, nu Melonpaw. Shadewolf, was dat niet een broer van Tallpaw? Dan was haar broertje in goede handen. Nadat ze zich verzekerd had dat haar dierbaren goed terecht waren, dacht ze pas aan zichzelf. Zo was ze wel. Haar Mentor was Otterflight geworden. Even keek ze rond. Uit de menigte stapte een vrij grote lapjespoes op haar af, en zachtjes taakte die haar neusje aan. Dus dit was Otterflight. "Tomorrow at dawn we will start with a Territorium tour. Rest wel young Apprentice. It will be long and hard" Ze knikte snel, en vervolgens verdween Otterflihht weer. De woorden klonken wat raar, maar ze begreep ze wel. Dus morgen zou haar eerste training zijn? Ze kon nu al niet wachten!


ShadowClan ceremonie mei T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Hedgepaw
Member
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
Loortje
21

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons, finnaly!
Gender:
Rank:
Hedgepaw
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 18:43

“Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een Clanceremonie.” Hedgekit spitste zijn oren, nu ging het gebeuren. Hij zat hier al een tijd, heen en weer te wiebelen, hij kon simpelweg niet wachten. Andere katten verzamelde zich om hem heen, en hij moest op zijn tenen staan om zijn clanleider te kunnen zien. “Het is weer tijd voor een ceremonie, na een lange en koude Leafbare-periode breekt eindelijk weer een nieuw Newleaf seizoen aan. Na het incident met de prooistapel, moeten we ons zo snel mogelijk herstellen. Gelukkig hebben veel kittens hun zesde Moon bereikt.” Shrewstar knikte naar hem en de andere kittens, en vervolgde: “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Een lichte teleurstelling was te lezen van zijn gezicht, hij zou moeten wachten. Hedge luisterde maar half naar wat er kwam, maar werd weer alert toen hij zijn naam hoorde; “Zouden Hedgekit, Snowykit, Forcekit en Fallkit nu naar voren willen stappen?” De kater zette trots een stap naar voren, en stak zijn borst vooruit. “Hedgekit, vanaf nu zal je bekend staan als Hedgepaw en Aurynight zal jouw trainingen begeleiden. Snowykit, jouw nieuwe naam zal Snowypaw zijn met Brokenhowl als Mentor. Forcekit, jij zult nu bekendstaan als Forcepaw en ik geef je Ravenheart als Mentor. Tenslotte zal Fallkit nu bekendstaan als Fallpaw en Leopardgaze deze als Apprentice. Succes.”
Aurynight? Hij keek nieuwsgierig rond om te ontdekken welke kat dat was. Dit werd al snel duidelijk toen ze naar hem toe kwam. ”Gefeliciteerd met je nieuwe naam Hedgepaw.” Zei een rode poes met helder groene ogen. Morgen bij zonsopgang verwacht ik je bij de ingang van het kamp, ik ga niet als één of andere gek in de apprentice den zitten schreeuwen, dus ik zal daar op je wachten.” Hedgepaw knikte braaf, hij zou deze kat respecteren. ”Ga nu maar eerst een plek voor jezelf zoeken voor de goede al bezet zijn. Je kunt altijd mijn oude claimen in de hoek achterin, het tocht daar tenminste niet.” Zou Aurynight met een knipoog, en de apprentice had het gevoel dat ze hem veel kon leren. "Dankuwel!" Riep hij blij, en spurtte naar de apprentice's den. Hij kon niet wachten tot morgen.

-Hedge uit.


ShadowClan ceremonie mei 2pr65na
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
ShadowClan ceremonie mei R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 20:08

Ziek of niet, ze kon zo nu en dan nog steeds haar deputy taken vervullen, zoals aanwezig zijn bij een ceremonie, als trotse deputy, mede om haar nieuwe warriors in ontvangst te mogen nemen. Ze was vermagerd, haar vacht was doffer, en haar ogen hadden een licht doffe uitstraling, maar toch wist ze nog wel op een bepaalde manier kracht uit te kunnen stralen. Die verrote prooi had haar goed te pakken gehad, en had haar ook goed ziek gemaakt.

Shrewstar riep de clan bij één en begon met de nieuwe warriors. Innerghost wist dat Shrewstar haar vertrouwen in Starclan verloren was, en zij was niet de enige. Innerghost begon zo ook haar twijfels te hebben. “Maar eerst wil ik een paar Apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid. Russetpaw, Aurypaw, Ravenpaw, Crimsonpaw, Firepaw en Raspberrypaw, kom naar voren.” Maar een ceremonie als deze gaf haar vaak nieuwe moed, en dat was nu niet alleen het geval. Haar jongste kittens werden volwassen warriors. Ravenpaw, Russetpaw, en Aurypaw. Innerghost glimlachte en keek hun trots aan. “Jullie Mentors hebben mij allemaal gemeld dat jullie klaar zijn voor de volgende stap. Russetpaw, jij zult vanaf nu bekendstaan als Russetfur, welkom als Warrior van onze Clan. Aurypaw, jij hebt je training ook voltooid, jouw naam zal Aurynight zijn. Ravenpaw, ook jij bent klaar voor je nieuwe rang, hierbij geef ik jou de naam Ravenheart. Crimsonpaw, ook jouw Mentor heeft me dit goede nieuws vermeld, dus geef ik je hierbij de naam Crimsoncry. Ook Firepaw, jij hebt de leeftijd van twaalf Moons bereikt, dus geef ik je hierbij je Warriornaam Fireball. En tenslotte, Raspberrypaw, jij zult vanaf dit moment bekendstaan als Raspberryheart. Veel succes.” Innerghost glimlachte trots, terwijl ze de namen mee riep, het hardst die van haar kittens. "Russetfur! Ravenheart! Aurynight!" Mooie namen, stuk voor stuk mooie namen. Russetfur, om haar mooie rode vacht. Ravenheart, om zijn mooie zwarte vacht en goedhartigheid. Aurynight, gouden nacht, haar mooie rode vacht en haar mooie karakter, en de nacht was ook mooi. En dat niet alleen, Ravenheart en Aurynight kregen allebei nog een apprentice.

Toen de Ceremonie voorbij was stond de zieke Deputy op, maar toch met een trotse glimlach, en haar koele ijsblauwe ogen stonden dit keer vol warmte en trots. Eerst ging ze naar Aurynight. "Gefeliciteerd mijn dochter, je hebt het verdiend!" Miauwde ze trots terwijl ze haar dochter een lik over haar kop gaf. "Je zult een fantastische warrior zijn," murmelde ze trots. Vervolgens ging ze naar haar zoon, Ravenheart. "Gefeliciteerd, Ravenheart, ik ben trots op je!" Miauwde ze net zo trots als bij Aurynight. "De naam staat je goed, mijn zoon," snorde ze, hem een kopje gevend. Daarna ging ze naar haar andere dochter, Russetfur. "Russetfur," snorde ze, "Gefeliciteerd, ik ben trots op je," snorde ze, ook haar een kopje en lik gevend. Haar drie kittens waren niet bij elkaar, maar toch waren ze alle drie in haar zicht. Nieuwe warriors, stuk voor stuk sterk.


ShadowClan ceremonie mei Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
ShadowClan ceremonie mei 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 21:16


Tallshadow
»Carpe diem ad Infinitum«

Hij had langzaam rondgelopen, dat deed de kater vaak de laatste tijd, rondlopen, het was makkelijk het hielp met zijn conditie en niemand zou je storen als je rondliep. Daarom deed hij het ook nu, aangezien het, als leuke bijkomstigheid, ook nog eens verschrikkelijk goed hielp met nadenken. Nadenken moest de jonge kater inderdaad, erg veel was er niet dat hem nu nog irriteerde, behalve dan natuurlijk het feit dat Eaglepaw Running aan het versieren was terwijl zijn zusje nog steeds weigerde om nog maar even naar Tall te kijken. Ook was er nieuws rondgegaan dat er misschien weer iemand zwanger zou zijn, wie had de kater niet begrepen, maar hij maakte zich er zorgen over. Het vorige seizoen was zwaar geweest, en had dan ook zelfs een paar levens geeisd. Weer dreven zijn gedachten terug naar het lichaam in de plas bloed, het was goed opgeruimd daarna, maar de beelden gingen maar niet weg uit zijn hoofd. Het maakte hem bang, en ergens dacht de jonge gast dat ze nooit meer weg zouden gaan, als iets hem bang maakte was het wel iets waar hij niets aan kon veranderen. Ja, ergens anders aan denken, maar dat hielp niet geweldig, en leek ook niet respectvol naar de overleden kater toe. Dus kampte Tall op zijn eigen manier met de nachtmerries, en praatte er met niemand over, ook niet met Arcane of Cherry, dit was zijn ding, hij zou het zelf wel oplossen. Daarom liep de kater hier dan ook, want erg vroeg was het nog, niet te vroeg natuurlijk, zo waren de patrouilles zelfs alweer teruggekeerd, maar wel vroeg genoeg om te zien hoe het kamp wakker werd. Ergens wel echt leuk om te zien, een paar kittens die opgewonden de nursery uit kwamen stuiteren, en een paar leeftijdsgenoten die met norse gezichten de jonge pluizebolletjes wegduwden. Hij grinnikte en knikte, ja, dit was zijn clan, een gevoel van trots deed de kater's borst opzwellen en even sloot hij de ogen om de Starclan te bedanken. Hij wist van zijn moeder dat ze het vertrouwen langzaam kwijt begon te raken, maar hij niet, nee, Tall wist dat ze er waren, anders was Lightning nu dood geweest, en hijzelf waarschijnlijk ook. Zijn gedachten flitsten terug naar de dag dat hij de jonge Windclan apprentice gered had van de venijnige monsters. Op dat moment had de kater niet aan het gevaar gedacht, maar de tijden erna wel, en het voelde goed, goed! Dat had hem nog wel het allermeest verbaasd, dat hij serieus het een goed gevoel had gevonden, zomaar. Het had niet echt sense gemaakt voor hem, en dus wilde hij het gevoel eerst negeren. Maar inmiddels was hij het serieus gaan missen, en dus deed de kater steeds vaker van alles gevaarlijks. Een kitten rende plots op hem af, wat waren ze wild allemaal, zelfs Cherry en Snowy, die wel beter wisten dan hem nu storen, leken druk te zijn. Had hij iets gemist? Was er iets vandaag? Ineens schoten zijn ogen open, oh ja! De ceremonie was vandaag! Meteen schoot de kater overeind, en racete naar zijn vrienden die nerveus stonden te wachten. Hij gaf Cherry een kopje, en bemoedigde haar, waarna hij snel naar Snowy ging om haar te begroeten en geluk te wensen. Net op tijd, want toen riep zijn moeder iedereen bijeen. Hij ging zitten, en keek nog even naar de twee poesjes, en zocht naar Glorious. Al snel zag hij zijn vriend, en knikte hem toe, in de hoop dat hij het zag. Toen begon de ceremonie. Het ging als een waas voorbij, of hij merkte alles gewoon niet zo goed. De kater schreeuwde in ieder geval extra hard mee met de warriors, en stond vrolijk op toen het voorbij was. Nu op zoek naar die bofkonten. "Snowy!" Riep hij al snel, toen een bekende vacht voor hem verscheen, en even later ook Cherry, "Zal ik jullie helpen met nesten bouwen? Ik heb al wat mos achtergehouden voor jullie,"

Apprentice   |     |   8  Moons



Crimsoncry
»Live for the fights, then start the Fire«

Ze was best zenuwachtig, al durfde ze dat natuurlijk niet toe te geven, daarvoor was dit alles wel iets te embarassing. Wel jammer dat Lake er niet bij kon zijn, ze had liever hem gehad dan al die warriors die ze niet mocht. Maar ja, je kon het nu eenmaal niet altijd hebben zoals je wilde, dus liep ze maar gewoon met iedereen mee toen de oproep gedaan werd. Erg blij zag ze er misschien niet uit, maar dat was de poes zeker wel, maar dat zou ze niet laten merken. De gehele ceremonie leek haar misschien wel niets te boeien, eerlijk gezegd wist ze niet zeker of het dat ook wel deed, maar op het stukje dat haar naam genoemd werd, kon ze een glimlach niet onderdrukken. Heel even was er dat gevoel van puur geluk, zoals ze zich ook zo vaak voelde bij Lake, maar nu was het alleen van haar, alleen van haar. De poes genoot van het moment dat haar nieuwe naam gescandeerd werd, Crimsoncry, de rode schreeuw. Misschien paste het inderdaad wel bij haar, ze was er in ieder geval blij mee, maar of ze het liet zien? Nee.

Warrior   |     |   12  Moons


ShadowClan ceremonie mei Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Wolfpaw
Member
ShadowClan ceremonie mei DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »12 moons
Gender:
Rank:
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie mei   ShadowClan ceremonie mei Icon_minitimema 12 mei 2014 - 21:20


Wolfpaw rekte zich uit. Ze gaapte witte tandjes bloot. Haar oortjes spitste zich toen ze Shrewstar hoorde. Er ging een ceremonie beginnen. Rustig en in afwachting liep ze naar de groep. Ze zette zich naast Thistlepaw en Hauntedpaw. “Ook is mij ter ore gekomen dat sommige Apprentices geen trainingen meer hebben gekregen. Hier moet natuurlijk iets aan gedaan worden. Dus roep ik Wolfpaw, Demonpaw, Abysspaw, Burnedpaw, Fadingpaw en Acepaw naar voren. Jullie Mentors kunnen jullie niet verder training, dus zal ik julie nieuwe geven. Wolfpaw, Nightspark zal jouw trainingen vervolg geven en Demonpaw, Eeltail vervolgt die van jou. Dan krijgt Abysspaw Feralcoat als nieuwe Mentor en Burnedpaw, jij zal verder getraind worden door Fireball. Fadingpaw, door inactiviteit van jouw Mentor zal Ratbite jou verder trainen en Crossfaith, jij moet Acepaw’s trainingen vervolgen.” Ze gaapte Shrew aan. Nightspark. Het zei haar niet echt iets. “Dit was de ceremonie.” Ze sprong opgewonden op. I have got a mentor. Ze zocht de kater Nightspark. Was hij niet zwart.


ShadowClan ceremonie mei 30vzoyw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ShadowClan ceremonie mei
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: