[Idee] Open Topic Week



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Idee] Open Topic Week

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
[Idee] Open Topic Week 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 19:27

Hey Guys,

Oke, dus ik schrijf dit, aangezien er veel oproepen zijn voor open topics, meer! We willen er meer! Dat is de algemene boodschap die overgebracht moet worden, mijn idee; kan het niet simpeler? Ik bedoel, er zijn nu inmiddels wel meer open topics, waar mensen op kunnen reageren maar dat wordt weinig tot zelden gedaan. Dus, waarom niet een speciale week, eens in de twee/drie maanden, waarin je altijd, let wel; altijd! Mag reageren op een topic.
We proberen deze site, en het RPG gedeelte daarbij, realistisch te houden. Maar dat werkt niet als we mensen blijven uitsluiten right? In de echte wereld heb ik het namelijk nog nooit meegemaakt dat er een prive gesprek ook echt prive verloopt [no offence ;D] My point: In de echte wereld kan er altijd wel iemand aankomen, en dat kan tot hele vreemde situaties leiden, zoals bijvoorbeeld bij dat topic van Babs, Nath en Liz, waar Thrush en Snowy Austin ineens tegenkwamen. Dat is pas onvoorspelbaar! Net als het echte leven dus eigenlijk!

So, the point:

- Een week, eens in de twee/drie maanden waarin elk topic open is, je kan in die week dus op elk topic reageren zonder dat mensen je tegen kunnen houden  -de uitgelezen kans om je kat's partner te betrappen met een ander xD-

Tell me what you think, 't is gewoon een idee dat ik heb uitgeschreven om even te kijken of er oren naar zijn ^^

xx- Emma


[Idee] Open Topic Week Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
[Idee] Open Topic Week DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 19:35

Bedoel je dan topics die speciaal voor die week worden aangemaakt, of topics die al lopen waar je opeens die week mag reageren?


[Idee] Open Topic Week Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Open Topic Week 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 19:37

Goede vraag, zat ik ook al over te denken >3 Sowieso de topics die worden aangemaakt die week, maar om het te laten slagen zou het eigenlijk bij alle topics moeten kunnen… Het is een algemeen idee, dus ruimte voor aanpassing is er altijd ;')


[Idee] Open Topic Week Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
[Idee] Open Topic Week C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 19:53

Ja maar, als iemand echt totaal niemand anders erbij wilt hebben...? Ik bedoel, moeten die dan een week/maand wachten?
Verder lijkt t me wel leuk ; 3


[Idee] Open Topic Week 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Open Topic Week 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 19:55

Dat is het 'm nou juist xD Naar mijn idee zouden die topics niet moeten kunnen bestaan, aangezien er in zulke drukke clans als hier, altijd wel iemand in de buurt is die het kan horen~ Maar nogmaals, gewoon een uitgetypt idee wat nog lang niet af is, met jullie help kan het misschien iets worden wat we allemaal leuk vinden :'D


[Idee] Open Topic Week Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
[Idee] Open Topic Week DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 19:56

Oeh, ben ik voor! Lijkt me ook meteen interessant. Als er dan bijvoorbeeld een geheime relatie is tussen twee katten van verschillende clans en er dan plots een andere kat opdagen komt die dan dreigt de relatie bekend te maken. Zie zoiets echt helemaal zitten!

I'm going to Mousedung shit upppp >:3


[Idee] Open Topic Week Rwl461
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Idee] Open Topic Week Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 19:57

Tallpaw schreef:
Dat is het 'm nou juist xD Naar mijn idee zouden die topics niet moeten kunnen bestaan, aangezien er in zulke drukke clans als hier, altijd wel iemand in de buurt is die het kan horen~ Maar nogmaals, gewoon een uitgetypt idee wat nog lang niet af is, met jullie help kan het misschien iets worden wat we allemaal leuk vinden :'D
Dus als je een topic maakt waar je katten babies gaan maken mag de halve Clan leuk meekijken?


[Idee] Open Topic Week RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Open Topic Week 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 19:59

Firestar schreef:
Tallpaw schreef:
Dat is het 'm nou juist xD Naar mijn idee zouden die topics niet moeten kunnen bestaan, aangezien er in zulke drukke clans als hier, altijd wel iemand in de buurt is die het kan horen~ Maar nogmaals, gewoon een uitgetypt idee wat nog lang niet af is, met jullie help kan het misschien iets worden wat we allemaal leuk vinden :'D
Dus als je een topic maakt waar je katten babies gaan maken mag de halve Clan leuk meekijken?
Als je dat in een topic wilt zetten kan het altijd gekker >3 Maar natuurlijk, als je een geheel prive topic wilt kan je ook de afspraak maken, zeg maar als algemene regel voor de week, dat iedereen die week één topic per account aan mag maken wat compleet prive is als ze willen ^^ Is dat wat?


[Idee] Open Topic Week Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
[Idee] Open Topic Week C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:00

Maar toch, lijkt me niet zo'n heel prettig idee als je hele verhaallijn of idee fckd up wordt door een kat... als het om iets ernstigs gaat kan dat soms toch zelfs tot verbanning ofzo lijden uit een clan...? Beetje sneu als iemand dat niet wil ^^


[Idee] Open Topic Week 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
[Idee] Open Topic Week DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:00

Firestar schreef:
Tallpaw schreef:
Dat is het 'm nou juist xD Naar mijn idee zouden die topics niet moeten kunnen bestaan, aangezien er in zulke drukke clans als hier, altijd wel iemand in de buurt is die het kan horen~ Maar nogmaals, gewoon een uitgetypt idee wat nog lang niet af is, met jullie help kan het misschien iets worden wat we allemaal leuk vinden :'D
Dus als je een topic maakt waar je katten babies gaan maken mag de halve Clan leuk meekijken?

Bestaan er dat soort topics? xD -btw in t echt word je ook wel eens betrapt-

Ik denk dat Emma wel een punt heeft. Het is heel druk, dus andere katten kunnen altijd binnen komen lopen, net als in 't echt. Maar in 't echt zie je als het goed is ook wanneer het niet helemaal gepast is om jezelf bij een gesprek te gooien. Dus het lijkt me dat je daar hier wel ook een beetje rekening mee houdt? Al zou je juist wél heel ongemakkelijk bij een gesprek kunnen gaan zitten Razz



[Idee] Open Topic Week Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

[Idee] Open Topic Week FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Open Topic Week 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:02

Nimblepaw schreef:
Firestar schreef:
Tallpaw schreef:
Dat is het 'm nou juist xD Naar mijn idee zouden die topics niet moeten kunnen bestaan, aangezien er in zulke drukke clans als hier, altijd wel iemand in de buurt is die het kan horen~ Maar nogmaals, gewoon een uitgetypt idee wat nog lang niet af is, met jullie help kan het misschien iets worden wat we allemaal leuk vinden :'D
Dus als je een topic maakt waar je katten babies gaan maken mag de halve Clan leuk meekijken?

Bestaan er dat soort topics? xD

Ik denk dat Emma wel een punt heeft. Het is heel druk, dus andere katten kunnen altijd binnen komen lopen, net als in 't echt. Maar in 't echt zie je als het goed is ook wanneer het niet helemaal gepast is om jezelf bij een gesprek te gooien. Dus het lijkt me dat je daar hier wel ook een beetje rekening mee houdt? Al zou je juist wél heel ongemakkelijk bij een gesprek kunnen gaan zitten Razz
Thanx Eef! :') Dat bedoel ik inderdaad, in het echt beslis je ook vaak, ga ik erop reageren of niet? Ik bedoel, das het risico van een affaire right? Want misschien gebeurt het nu wel te makkelijk


[Idee] Open Topic Week Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Idee] Open Topic Week Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:02

Nja ik vind dat het nu al een stuk beter gaat met die open topics eerlijk gezegd. De meeste zijn nu eerste post voor en daarna kan iedereen in springen. Denk niet dat daar nog een extra regel voor nodig is.

Niet iedereen is altijd even redelijk met de beslissing, spring ik in of niet. Dus ja.


[Idee] Open Topic Week RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Open Topic Week 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:03

Firestar schreef:
Nja ik vind dat het nu al een stuk beter gaat met die open topics eerlijk gezegd. De meeste zijn nu eerste post voor en daarna kan iedereen in springen. Denk niet dat daar nog een extra regel voor nodig is.

Niet iedereen is altijd even redelijk met de beslissing, spring ik in of niet. Dus ja.

Ik zag het niet echt als regel, meer als event, maar ik snap je punt wel ^^


[Idee] Open Topic Week Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
[Idee] Open Topic Week DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:04

Al Emma, ik moet toch even zeggen dat heel veel topics van jou ook gesloten zijn. Dus als je dan iets aan de hoeveelheid gesloten topics wil doen -wat ik een goed punt vind hoor!- dan zou je eventueel al bij jezelf kunnen beginnen Wink



[Idee] Open Topic Week Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

[Idee] Open Topic Week FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
[Idee] Open Topic Week DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:25

@Eef, bijna niemand heeft open topics, degene die dit wel hebben, of waarbij je het gezien hebt, hebben vast zelf ook meer privé topics dan open.
Het is nou eenmaal onvermijdelijk om een regel te maken dat iedereen bij iedereens topic mag binnenvallen. Er zijn verhaallijnen die belangrijk zijn, bv. zoals Waz al zei, dat niet de halve clan hoeft mee te kijken hoe je kat kleintjes gaat krijgen.
Er is sws al iets leuks binnengebracht, dat ze bovenaan de begin post zetten dat de éérste post zeker al gereserveerd is. Dan mensen hierna er nog op mogen reageren. Maar als iedereen echt alleen maar open topics mag maken, dan zal de rpg veel minder vlot verlopen aangezien geplande dingen dan helemaal uit elkaar kunnen vallen.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
[Idee] Open Topic Week DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:56

Als iemand nou een verhaallijn heeft lijkt het mij niet zo handig om daar ongevraagd binnen te stappen ^^''
Als ik nieuw was hier zou ik helemaal in de war raken waar ik nou wel en niet mag posten, er zijn namelijk altijd topics waarbij mensen liever niet hebben dat je zomaar in het topic komt :3


[Idee] Open Topic Week Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
[Idee] Open Topic Week UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:58

Op zich vind ik het een goed idee, maar zoals velen zeggen: je kan in de knoop komen met verhaallijnen, maar is het dan geen idee om een Stamp (zoals Babs die zo leuk maakt haha) te maken met iets als 'Verhaallijn: please don't disturb' als een extra stamp tijdens die week?


[Idee] Open Topic Week 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Open Topic Week 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 21:03

Dat zijn allemaal wel inderdaad heel logische dingen, oke, ik snap het nu! Thanx guys! Bedankt dat jullie even de tijd hebben genomen te reageren, want nu kan ik het van twee kanten zien, en snap ik het dus beter ^^ Ik zal zeker proberen meer van mijn topics open te maken en gewoon inderdaad lekker te reageren op andere open topics ;D


[Idee] Open Topic Week Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
[Idee] Open Topic Week DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 21:15

Het was ook helemaal geen aanval o.i.d. Ik wilde er alleen op wijzen dat degenen die voor meer open topics zijn, misschien ook kunnen overwegen wat zij daar zelf in kunnen betekenen. Niks mis mee toch?



[Idee] Open Topic Week Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

[Idee] Open Topic Week FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
[Idee] Open Topic Week DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 21:17

Nimblepaw schreef:
Het was ook helemaal geen aanval o.i.d. Ik wilde er alleen op wijzen dat degenen die voor meer open topics zijn, misschien ook kunnen overwegen wat zij daar zelf in kunnen betekenen. Niks mis mee toch?

Staat er ergens tussen mijn woorden dat ik dacht dat je het aanvallend bedoelde?
Ik wou alleen even duidelijk maken dat Emma niet de enige was. Wink


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Idee] Open Topic Week
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: