[Idee] Open Topic Week - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Idee] Open Topic Week

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Animalfly
Member
[Idee] Open Topic Week - Pagina 2 DPKsfdL
Mattijn
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Animalfly
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 13:26

Tallpaw schreef:
Dat is het 'm nou juist xD Naar mijn idee zouden die topics niet moeten kunnen bestaan, aangezien er in zulke drukke clans als hier, altijd wel iemand in de buurt is die het kan horen~ Maar nogmaals, gewoon een uitgetypt idee wat nog lang niet af is, met jullie help kan het misschien iets worden wat we allemaal leuk vinden :'D

Eigenlijk vind ik de open topics veel leuker maar bijna niemand reageert daar op. Crying or Very sad 
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
[Idee] Open Topic Week - Pagina 2 3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 17:19

Ik vind het een goed idee Smile Er kunnen inderdaad wel wat dingetjes verandert worden, zoals Honeydew's idee van die stamp 'Verhaallijn: please don't disturb'. Geldt niet alleen voor Prelude Of Darkness of zo iets maar ook gewoon je eigen verhaallijntje neem ik aan? Er zullen vast wel topics zijn die echt wel open kunnen voor andere, toch?


[Idee] Open Topic Week - Pagina 2 DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Open Topic Week - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 17:20

Dat is waar, maar nu de anderen het zo zeggen valt daar ook wel wat voor te zeggen ^^ Ik denk dat ikzelf eerst maar ga proberen zoveel mogelijk van mijn eigen topics opener te krijgen want dat bleek ik al lastig genoeg te vinden xD


[Idee] Open Topic Week - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
[Idee] Open Topic Week - Pagina 2 DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 19:00

Als sommige mensen een week te veel vinden, kunnen we ook 1 keer in de maand/week (Of meer >3) Een open topic dag Maken? Later kunnen we het altijd nog meer maken, maar gewoon als beginnetje. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
[Idee] Open Topic Week - Pagina 2 DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 19:01

Goed idee!


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

[Idee] Open Topic Week - Pagina 2 Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
[Idee] Open Topic Week - Pagina 2 DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week   [Idee] Open Topic Week - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 19:18

Ik denk eigenlijk dat een dag dan weer te kort is. Dan kan je naar mijn gevoel beter drie dagen of iets in die richting doen (':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Idee] Open Topic Week
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: