»Rabbithunt«



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenDeel
 

 »Rabbithunt«

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rabbithunt
Member
»Rabbithunt« DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Rabbithunt
BerichtOnderwerp: »Rabbithunt«   »Rabbithunt« Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 14:53




»GENERAL«

Name: Rabbithunt
Past name(s): Rabbitkit-Rabbitpaw
Future name(s) Rabbitstar?
Gender: She-cat
Parents: Tinderpool (Rip) x Qietvoice (Rip)
Slibbings Winterpaw (Rip)
Clan: Windclan
Age: 15 moons
Rank: Warrior
Former rank(s): kit-apprentice
Future rank(s): Queen?-Med.cat apprentice? med. cat? deputy?-leader?-elder?
Date of registration: 18/05/2014

»OUTSIDE«

Fur color: Ze is sneeuwwit met lichtbruine tabby vlekken rond haar ogen die verder doorlopen over haar rug.  
Eyes: Ze heefd mooie, ambergele ogen.
Fur length: Halflang
Nose: Roze
Paw pads: Roze

»INSIDE«

Rabbithunt is een echte loner. Ze praat niet veel, en als ze dit doet zal ze het gesprek zo kort mogelijk proberen te houden en erg kortaf zijn. De meeste van haar clangenoten zullen haar als 'kil' omschrijven, maar eigenlijk, diep vanbinnen, is ze gewoon verdrietig, ze mist haar zus, Winterpaw die vlak voor hun warrior ceremonie om het leven is gekomen, Rabbithunt rouwt er nog steeds om. Ze heefd regelmatig nachtmerries over de dood van haar zus. Hierdoor heefd ze een ernstig slaaptekort opgelopen, wat haar paranoide heefd gemaakt. Rabbithunt kent de namen van elke kat in haar clan vanbuiten, weet met wie ze omgaan en ziet overal complottheorieën tegen haar. Vrienden heefd ze niet, en ze zal er ook nooit veel hebben.  

»HISTORY«

Mijn leven begon relatief normaal, ik was een enthousiaste, hyperactieve kitten wiens moeder bij de bevalling overleden was. Veel aandacht van mijn vader, kreeg ik niet, waardoor ik het grootste deel van mijn kittentijd gedwongen werd om met mijn zusje, toen nog Winterkit om te gaan. We waren als twee handen op één buik. We wisten bijna altijd waar de ander aan dacht, alsof we in elkaars hoofd konden kijken. Na onze apprentice ceremonie werd onze band steeds sterker en sterker. Niet veel dagen later stierf Tinderpool, onze vader, aan greencough. Ik heb hem nooit echt goed gekend. We misten hem meer dan we ooit verwacht hadden, maar we raakten er over heen, en gingen vastberaden verder met onze training. Alles ging goed, tot een paar dagen voordat onze warrior ceremonie plaats zou vinden. Winter en ik deden een soort prooiwedstrijdje, wie het minste ving, moest de elders den schoonmaken. Die dag, werd Winterpaw vlak voor mijn ogen vermoord door een hongerige das. Het is vreemd hoe je pas beseft hoeveel anderen voor je betekenen wanneer je weet dat je ze nooit meer opnieuw zal zien. Ik mis Winter nu nog steeds, ik ben nooit over haar dood heengekomen.

»AWARDS«

Account
x
In-game
x
Hingh Ranks
x
Special
x

»TOPICS«

x

»RELATIONSHIPS«

Quietvoice-mom-RIP
"Ik heb je nooit echt gekend, maar ik mis je",

Tinderpool-dad-RIP
"Ik zou willen dat ik je beter kende",

Winterpaw-sister-RIP
"Je had nooit mogen sterven",




»Rabbithunt« 2cwptdx
Iт's sтЯaηge нσω yσu σηly Яealize нσω mucн σтнeЯs meaη тσ yσu wнeη тнey'Яe gσηe...

Meet Rabbithunt||Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
 
»Rabbithunt«
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Windclan-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: