{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Kittens} A Dying Crane

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Sidepaw.
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Sidepaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 17:55

Owl kan wel die kat bij de bevalling zijn die Cranekit haar naam geefd :3


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Wbb7l2



Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkrain
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Razzleberry aka Lore
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Sparkrain
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 18:03

Hm.. Nu ben ik aan het twijfelen of ik Ash niet inruil voor Crane....
Want ik wil namelijk al een tijdje een lynx-pointje...


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 11lkccx
Terug naar boven Ga naar beneden
Symphonypaw
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 18:14

Me want Ash, he looks awesome ^^)


Blacky ll Skykit ll Icepaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Jg372r
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 13:26

Als het nodig is kan Cinder wel pleegmoeder worden,al zal ze hen niet veel liefde geven :')


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Symphonypaw
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 15:46

Ik heb mijn aanmelding aangepast, nu is Ash nóg beter >Very Happy

En ik denk dat beter een andere kat dan Cinder de moeder kan zijn, ze hebben liefde nodig *-*


Blacky ll Skykit ll Icepaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Jg372r
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 15:53

Symphonypaw schreef:
Ik heb mijn aanmelding aangepast, nu is Ash nóg beter >Very Happy

En ik denk dat beter een andere kat dan Cinder de moeder kan zijn, ze hebben liefde nodig *-*

Ik bedoel daarmee dat het niet zo is als bij haar eigen kittens(die ze véél liefde geeft zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt XD) Ze zou er natuurlijk wel goed voor zorgen en zo maar nooit echt beschouwen als eigen kittens(dat bedoel ik er mee XD) c:


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 18:11

Ik ga mijn aanmelding van Ash naar Crane veranderen..
Hoeveel tijd heb ik nog?




{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Symphonypaw
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 18:12

Ik denk tot ze vinden dat er genoeg aanmelding zijn... But me curious to!


Blacky ll Skykit ll Icepaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Jg372r
Terug naar boven Ga naar beneden
Vigor
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 years//60moons, forever now
Gender:
Rank:
Vigor
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 19:32

Ja, we moeten de verhaallijn nog eens helemaal bespreken, en we hebben graag nog wat aanmeldingen zodat we een ruime keuze hebben :')
Maar we zullen sowieso de deadline wel op tijd melden -van zodra we hem weten dus- Maar je hetb nog tijd ^^


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Vigor_os3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 19:49

Ik wilde even melden dat alle rollen en de bespreking hiervan zullen gebeuren in een apart topic. Gelieve hier niet meer over te posten in ino dit topic. Bun en ik zullen ook tijdig laten weten wanneer we gaan kiezen, dit zal wss ergens na de herschrijving zijn van de vl. Wink

Bo2xx


and as he was the black canvas
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 19:56

So many doubtssssssssss ugh
Oké, ik hak de knoop door. Aanmelding komt soon (:


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 22:00

Ashpool

General

Name: Ashkit-paw-pool-Star?
Rank: Kitten
Future ranks: apprentice-warrior-med. cat apprentice?-med. cat?-deputy?-leader?
Age: Unborn
Gender: Male
Parents: Craneclaw and someone who won't admit he's my daddy
Clan: Windclan
Slibbings: Cranekit & die eerstgeborene kit waarvan ik de naam niet ken

Outside

Fur colour: Grijs, tabby met witte snuit en borstkas
Fur length: kort
Eyes: goudgeel
Nose and paw pads: roze
Build: Slank, maar relatief stevig voor een windclanner

Inside

Lanks de buitenkant lijkt Ash een vriendelijke kater, maar vanbinnen is hij een kil en haatdragend. De enige katten waar hij echt om geefd, zijn zijn slibbings en hun pleegmoeder, tot hij ontdekt dat ze maar hun pleegmoeder is. Als kitten is hij ook altijd die ene die altijd een beetje te ver gaat bij spelletjes en zo soms zelfs andere pijn doet, zowel met zijn scherpe tong als zijn klautjes en tanden. Hij kan zich heel behulpzaam en lief gedragen, maar dit is slechts een masker waarachter een koude duivel vindbaar is. Hij is een slim en pienter persoon die erg snel bijleerd en goed is in plannen. Hij is trouw aan zijn clan en heefd veel zelfvertrouwen en lef. Ash kan ook ongeloofelijk goed liegen en best goed flirten. De meeste katten vinden het leuk om met hem op te trekken, tot ze ontdekken wie er achter dat hulpvaardige masker schuild.

Relationships

Slibbing-brother/sister-love
Ash geefd erg veel om zijn slibbings, en zou ook echt alles doen om hen te beschermen.

Fostermom-fostermom-uncertain
"like a wild animal, the truth is to strong to get caged, i wish you just told me what was going on",
Ash hield van zijn stiefmoeder, maar wanneer hij achter de waarheid komt, zal hij twijfels over haar krijgen, hij kan haar niet echt haten, maar ook niet vertrouwen.

Cranekit-sister-love
"Hey, sis",
Crane is een van de weinige katten waarvan hij écht zal houden. Hij is ook er beschermend tegenover haar en zou alles voor zijn zusje doen.

Unkown-daddy-hate
"you're such a coward, you don't even dare to admit you're my father",
Ash is boos op zijn vader. Hij voeld zich in de steek gelaten en hoopt dat zijn vader zich schuldig voelt. Wanneer hij ontdekt dat het Dying is, zal hij zijn best doen om hem te negeren.

Craneclaw-mommy-uncertain
"somehow i wish i knew you",
Ash weet niet precies wat hij van zijn moeder moet denken, hij heefd haar nooit gekend, maar ergens, mist hij haar wel.

The person behind

Name: Hanna
Age: 13 jaartjes
Motivation: Eerst was ik een beetje aan het twijfelen of ik me zou aanmelden of niet, maar toen kreeg ik een flits van Ash z'n karakter in m'n kop, ik heb veel inspie voor deze kille demon :'3 het lijkt me ook wel een idee om, als hij gekozen word, eens een topicje te doen tussen Ash en Dying, waarbij Ash dan niet eens besefd dat hij tegen zijn vader bezig is :'3 Hoe dan ook, veel succes met kiezen^-^



{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 LcrIgCQ {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 R8xnpLj


Laatst aangepast door Shadepaw op za 28 jun 2014 - 8:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 11:34

God, had ik Ash helemaal veranderd in Crane, crasht mijn computer, weg aanmelding. Xc
Anyway, is er al een mogelijke deadline? ^^




{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 12:01

Nee, nog niet, maar we zullen het wel melden als er een is x'c


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Symphonypaw
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 15:02

Ik heb mijn aanmelding nog wat verandert, maar ik zit wat laag (diabetes) dus maak ik em later af.


Blacky ll Skykit ll Icepaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Jg372r
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 22:23



GENERAL
❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅

❅ Name(s): Cranekit ❅ Cranepaw ❅ Cranelight
❅ Nickname(s): Crane, Cray, Cra ❅
❅ Age: Unborn ❅
❅ Prefix explanation: Crane ❅ Zo heette haar moeder ook ❅
(❅ Suffix explanation: Light ❅ Haar lichte vacht ❅)
❅ Gender: Female ❅

❅ Lifestyle: Clancat ❅
❅ Bloodline: 100% WindClan ❅
❅ Sexuality: Heterosexual ❅
❅ Season born: Newleaf/ Greenleaf ❅
❅ Place born: WindClan territory? ❅
❅ Theme: Shine - Rosemary's sons

OUTSIDE
❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅

Cranekit heeft een mooie lynx point tabby vacht. De strepen die zich rond haar neus en poten hebben geprint zijn grijsbruinig van kleur en de rest van haar vacht is wit, vandaar haar suffix. Ze lijkt erg op haar moeder. Dat is ook te zien in haar ijsblauwe ogen, die haar moeder ook had. Zo komt ze in principe ook aan haar naam. De vacht die haar ogen omringt is halflang en altijd goed verzorgd. Haar vacht heeft een vreemde lengteverandering. Als kitten is haar vacht lang, maar als ze richting haar apprenticetijd gaat wordt deze kort en als oudere warrior en elder is hij weer erg lang. Haar poten zijn lang en ze heeft een spitse snuit. Haar staart is middelang, gewoon zo lang als ieder ander met een beetje normale staart. Haar lichaam is tenger en lenig en zo is ze erg snel, zoals een WindClankat hoort te zijn. Daarmee is ze niet de beste vechter, maar haar motto in een gevecht is: 'Wie niet sterk is, moet slim zijn,'
Haar snuit is bruin-roze van kleur en ook haar pootkussentjes hebben zo'n tint. Ze worden allemaal omrand door een beetje zwart. Haar snorharen daarentegen zijn wit van kleur, maar de einden die vastzitten in haar vacht hebben er ook een bruin kringeltje omheen. Haar oren zijn roze vanbinnen, maar de randjes en de buitenkant zijn lichtbruin.
Looks:

PERSONALITY
❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅

Als kitten is Cray vrolijk. Ze banjert graag een beetje door de nursery en heeft veel energie. Ze babbelt vrolijk met iedereen en irriteert graag Clangenoten door lastige vragen te stellen. Ze is erg gesteld op haar broertje(s en zusje?). Ze doet verscheidene pogingen om het camp uit te sneaken en trekt graag haar kittenvriendjes mee in deze stoute plannen.
Tegen de apprenticetijd wordt Crane wel iets rustiger, verlangende naar het apprentice-schap. Als ze leerling wordt gaat ze iets minder om met sociaal contact en is ze erg verlegen. Ze behoudt haar oude vrienden, maar daar blijft het bij. Cra is op het moment snel op haar teentjes getrapt en laat daar dan zeker iets van merken.
Als een warrior heeft ze al veel ervaring met vrienden en al dat soort dingen. Ze krijgt haar sociale praatjes een beetje terug. Ze krijgt een leerling en nieuwe vrienden, al verliest ze mogelijk wat oude. Ze denkt nu wel goed na voor ze iets uitvoert.
~Wordt verder uitgewerkt in de RPG

CONNECTIONS
<3 = I love you!!
(: = I quite like you
c: = I actually don't know you

x: = I don't really like you
:€ = I hate you!!

❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅[/b]

❅ Craneclaw, mother c: --> They say I look like you... But am I worth that? I wish I knew you mom... ❅
❅ Ashkit, brother <3 --> I love you so much Ash... ❅
❅ Silverkit, brother/sister? <3 --> I love you so much Silver... ❅

SKILLS
❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅

❅ Speed and agility ●●●●● » Crane is een supersnelle poes. Haar lichaam is tenger en lenig gevormd, en haar poten zijn lang. ❅
❅ Hunting ●●●●○ » Ze is een goede jager omdat ze vaak jaagt om alleen te zijn en niet in het gezelschap van enige Clangenoten ❅
❅ Climbing ●●●○○ » Crane heeft een hele lange staart en dus een goed evenwicht. Ze kan zeker klimmen, maar omdat er niet veel bomen zijn op WindClanterritory doet ze het niet vaak ❅
❅ Fighting ●●○○○ » Crane heeft niet de stevigste bouw, vandaar dat vechten niet haar sterkste punt is. Wel zal ze volhouden tot het eind als het om haar familie gaat ❅
❅ Swimming ●○○○○ » Ze verafschuwt water en zwemmen vindt ze dus maar niks. Dat is toch een RiverClan-ding? ❅
❅ Fishing ●○○○○ » Hiermee kan en durft Cray dus ook niet te vissen. Te dicht bij de waterkant komen vindt ze eng ❅
❅ Stealth ●●●●○ » Hetzelfde als bij hunting; ervaring ❅
❅ Quality ears ●●●○○ » Cray het op zich goede oren; ze hoort gewoon zoals ieder ander dat doet ❅
❅ Quality eyes ●●●●○ » Ze heeft wel heel scherpe en goede ogen. Die heb je ook wel nodig om snel konijnen te kunnen zien wegrennen ❅
❅ Quality nose ●●●○○ » Ze heeft ook een gemiddeld reukorgaan, als bij quality ears ❅

ME
❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅
Tags: XXX | Words: XXX | Notes: XXX
© to ξᶑ

W.I.P!!!


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:


Laatst aangepast door Forestpaw* op wo 2 jul 2014 - 7:55; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Symphonypaw
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 10:51

Maar de kits weten niet wie hun vader is, dus ze zal waarschijnlijks niks met Dying hebben.


Blacky ll Skykit ll Icepaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Jg372r
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 11:00

Waarschijnlijk gaat de pleegmoeder het inderdaad geheim houden voor hun, maar ooit zullen ze het wel te weten komen. Dying is niet zo iemand die het voor altijd verborgen zal houden voor hen.



{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Symphonypaw
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 11:05

Ik heb mijn aanmelding, zo goed als, afgemaakt


Blacky ll Skykit ll Icepaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Jg372r
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:14

Oh, okay. Ik pas het aan


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 2 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Kittens} A Dying Crane
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: