{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Kittens} A Dying Crane

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Cinderfell
StarClan
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:19

Mijn aanmelding is nu ook volledig af c:


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Symphonypaw
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 15:58

Een vraag; wanneer zouden ze er ongeveer achterkomen dat Dying hun vader is? Want daar kan ik mijn aanmelding op aanpassen.


Blacky ll Skykit ll Icepaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Jg372r
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 17:16

Ik ga zo Crane afmaken, de andere aanmelding mag je vergeten.




{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 18:06

Ik denk dat ik Crane's personality toch ga aanpassen. Ik ben bang dat ik haar niet actief ga houden op deze manier. Ik hou meer van sociale katjes, daar kan ik beter mee RPG'en (:


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icicleshard
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 18:13

Oeh wat een geweldig nestje :O Hier komt zeker een aanmelding!


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Oqex54
{Bedankt Foxpaw!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 18:38

Waarschijnlijk zo rond hun apprentice tijd @Symphony (naam kwijt x'D)


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Icicleshard
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 19:15

Ashfall
There can't be a rainbow without a little rain.

General
Name: Ashkit ~ Ashpaw ~ Ashfall
Age: ?
Gender: Tom-Cat

Outside
Body: Ashkit is al sinds dat hij een kit is heel groot, breed en sterk. Zijn lichaam is altijd groter dan die van de anderen, iets waar Ashkit maar al te trots op is. Hij is erg sterk en wint daarom, tot zijn plezier, vaak met spelletjes.
Fur Lenght: Ash heeft een lange vacht, maar niet zo lang dat hij tot de grond reikt.
Fur Color: Ashkit heeft, zoals zijn naam eigenlijk al zegt, een grijze tabby vacht. Zijn vacht is grijs en daaroverheen zitten donkergrijze strepen.
Eye Color: Ash heeft goudgele ogen, aangezien zijn moeder én vader blauwe ogen hebben is dit opvallend.

Inside

Personality:
Strong ~ Proud ~ Bully ~ Charismatic ~ Protective (sometimes) Ashkit is een trotse kit. Hij weet dat hij sterk is en loopt daar vaak mee te pronken! Hij pest vaak andere kittens met dat hij later een véél betere warrior wordt * Razz * Ook al is hij zo trots en een echte opschepper, hij is ook aardig, als het hem uitkomt. Als Ash je zijn woord geeft, moet je dat niet te erg vertrouwen. Hij is erg beschermend tegenover zijn familie.
Strong ~ Proud ~ Nice ~ More protective
Ashpaw is nog steeds trots, maar komt nu wel te weten dat hij niet overál de beste is. Zijn zusje Cranepaw (of andere apprentices) is beter in de dingen zoals rennen en klimmen. Hij wordt nu vaker terechtgewezen en stopt met het opscheppen en pesten, begint zelfs met het opnemen voor anderen.
Nice ~  Charismatic ~ Loyal ~ Protective
Ashfall is van een gemene kit naar een vriendelijke en loyale Windclanwarrior gegaan. Hij is aardig, kan goed met anderen omgaan, hij is loyaal en hij beschermt nu iedere Windclanner.
Likes: Familie, spelen, knokpartijtje, jagen.
Dislikes: Klimmen, water, pleegmoeder (?)
Skills:
(Hoe meer - hoe beter)
Hunting: ---..
Fighting: ----.
Running: --...
Climbing: --....
Swimming: -....

Me!
Name: Loïs
Age: 13
Motivation: Ik vind dit echt een keitof nestje en wil al een tijdje is een kit spelen, heb ik nog nooit gedaan en dit is echt een purrrrrrfect nestje! Ik hoop echt dat ik uitgekozen wordt, al begrijp ik het ook als jullie voor iemand anders gaan c;.

Deze aanmelding wordt nog aangepast zodat hij wat beter wordt c:



{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Oqex54
{Bedankt Foxpaw!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfang
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Lolo [loïs]
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons, how time flies
Gender:
Rank:
Frostfang
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 17:37

Wanneer wordt de uitslag bekend?
x Loïs/Icicleshard


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Sy12xt
"Chase the wind and touch the sky"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pompeï
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 long moons
Gender:
Rank:
Pompeï
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 18:11

mijn aanmelding is af :3


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 2i11t9u


Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 15:32

Zaterdag om 19:00 u sluiten de aanmeldingen!
We zullen daarna proberen zo snel mogelijk te beslissen en het jullie te laten weten c;


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Symphonypaw
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 19:49

Oke ^^ Hopelijk wordt mijn Ash gekozen


Blacky ll Skykit ll Icepaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Jg372r
Terug naar boven Ga naar beneden
Ouzelwing
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Ouzelwing
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 19:52


General
Name: Cranekit
Former name: /
Future names: Cranepaw, Cranewing? Cranebeak? Cranestar(?)
Origin name: Als een gedenkteken aan haar moeder
Age: unborn
Gender: Female
Bloodline: 100% Windclan

Clan Info
Clan: Windclan
Clan leader: Everstar
Deputy: Lionroar
Medicine cat: Brindlepool
Medicine cat apprentice: Sparrowpaw


Outside
Fur colour: Een Lynx-point, oftewel een lichtgekleurde vacht met tabby strepen op de poten, kop en staart.
Fur length: Short
Eyes: Blue like ice.
Nose: Pink
Paw pads: Pink
Whiskers: White
Build: De normale windclan-kat, dus snel en smal gebouwd, enigszins mager.

Inside
Drama queen-Kletskous-The boys-Family

Drama queen
Cranekit is al vrij jonge een echte drama queen. Ze is extra vaganza en ontzettend extravert. Ze durft alles, maar als een kitten ook maar een nageltje naar haar uitsteekt, als een apprentice tegen haar durft te snauwen, gaat ze zielig piepen bij haar pleeg moeder, die de ‘schuldige’ eens flink er van langs zal geven. Op dat gebied is ze een bijhoorlijke aanstelster. Crane heeft een hekel aan viezigheid, en ook aan knullige katers. Ze is een echte dame en verwacht ook zo behandeld te worden. Ze voelt zich vaak verantwoordelijk voor dingen die niks met haar te maken hebben, maar ze piekert vaak. Ze is gek op toneelspelen, typetjes, aandacht, en het voor andere opvoeren natuurlijk. Maar de spotlight delen, dat nooit!
Kletskous Als dit poesje eenmaal heeft leren praten, is het bijna onmogelijk om haar te stoppen. Als zij kletst is er bijna geen speld meer tussen te proppen. Ze is op de hoogte van alles wat in en rond het kamp gebeurt, en deelt het met iedereen die het wil horen. Ook is ze dol op roddels, al is het nog zo onwaarschijnlijk.


The boys

Crane is een flirt, dat is te merken. Zeker in haar apprentice tijd flirt ze heel wat af. Als katers niet op haar geflirt reageren, voelt ze zich beledigd en keert hen de rug toe. Ook als warrior deinst ze niet terug voor welke kat dan ook, en ze praat zich vaak uit situaties. Wel laat ze zich makkelijk inpakken door katers, en is een hopeloze romanticus.

Family
Crane voelt altijd een band met haar overladen moeder, Craneclaw, omdat ze dezelfde naam delen. Ze houdt ook zielsveel van haar siblings Ahkit en Silverkit, maar over haar vader heeft ze geen enkel goed woord. Ze vindt hem een lafaard, een kat die haar moeder versierde en er toen vandoor is gegaan. Andere zouden het misschien stil hebben gehouden, bang voor de meningen van anderen, maar Crane niet. Ze strooit haatvolle woorden rond die ze eigenlijk niet meent, maar ze mist gewoon zo het gevoel van haar ouders, dat ze iedereen die gelukkige ouders heeft verafschuwd. Ze vindt het oneerlijk, en heeft daardoor ook een haat tegen starclan, die haar moeder heeft weggenomen. Hierdoor is zo ook bang om dood te gaan.


Likes: Flirt, talking, Drama, Boys, Gossip, Being a Lady
Dislikes: Stupid boys, cats with happy family’s, blood,
Fears: Meeting her mother, Losing her siblings, dying.
Hates: Starclan, Her unkown Fater.

Bands
Craneclaw-Mom-I will always love you…
Unkown-Dad-I’ll never forgive you for what you did to mom!
Siblings-My only family left…

Me
Name: Hannelore \(‘o’)/
Nicknames: Lore, Loortje
Age: 13
Other accounts: Thistlepaw, Comettail
Motivatie: Eerst had ik me voor Ash aangemeld, maar nu heb ik toch voor Crane gekozen. Het over-the-top meisje heb ik nog nooit gespeeld, en het lijkt me leuk om een keertje het uit te proberen. En ik wil al een tijdje een leuk windclan account, en dit is een mooie kans.





Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep.

{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 EwWOo{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 JoVL4{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 N0e9J{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 BvHEL
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 21:09

Ik heb toch nog wat verandert aan Crane (:


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfang
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Lolo [loïs]
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons, how time flies
Gender:
Rank:
Frostfang
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:18

Spannend! Hopelijk word ik het maar ik gun het iedereen ^^


{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Sy12xt
"Chase the wind and touch the sky"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintpool
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
- EVELYNN IS TO TERRIFY YOUR TOPICS -
50

CAT'S PROFILE
Age: I am only 23 moons old
Gender:
Rank:
Mintpool
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 20:52

Dear Bo en Bun :3
Ik ben er waarschijnlijk niet bij als de kits worden gekozen, dus - mocht ik het worden - komt het account pas zondagavond tot maandag.
Just to say :3
X of F
Terug naar boven Ga naar beneden
Symphonypaw
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 15:10

Ik paw mn aanmelding nóg een keer aan ^^


Blacky ll Skykit ll Icepaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Jg372r
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 18:27

Kan niet wachten xD Ik wens iedereen veel succes en mijn Ash het meest >3



{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 19:16

De aanmeldingen zijn nu gesloten, we gaan zo snel mogelijk kiezen en het aan jullie laten weten!



{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 19:24

Neeeeee! Ik merk nu pas dat Crane niet af is )):
Ach, dan wens ik de anderen dus veel succes (:


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens} A Dying Crane   {Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 19:27

Ik ben zó nieuwsgierig, meestal wordt ik niet gekozen enzo, maar Ash lijkt me amazing ^^)



{Kittens} A Dying Crane - Pagina 3 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Kittens} A Dying Crane
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: