Boredom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Boredom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runeshade
Member
Boredom 5Celi7F
ワゾウラ
141
Actief
"I prefer to have my nightmares with open eyes."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runeshade
BerichtOnderwerp: Boredom   Boredom Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 23:16

Boredom V9y2R1j


Runekit
Met een verveelde blik plofte Runekit neer in het gras. Er was een plekje achter de omgevallen boom van de Elders, waar je door de kampwand heen kon kijken en zo kleine stukjes van het bos kon zien. Hij deelde deze plek nooit met iemand, want als hij dat deed dan zouden zijn broertje en zusje er ook achter komen. Als er iemand was met wie hij zo'n speciaal plekje niet wilde delen dan waren zij het wel. Het was hier tenminste rustig. Heel misschien zou hij zelfs ongezien het kamp uit kunnen sluipen vanaf hier. Hoewel de neiging groot was had hij het nog nooit geprobeerd, enkel gefantaseerd. Buiten het kamp was toch meer te beleven dan binnen.


Boredom AWHqeSG
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Boredom 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Boredom   Boredom Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 15:22



Met grote onhandige passen sprong de kitten achter een blaadje aan, dat op wonderbaarlijke manier uit een boom was gefladderd. Sneeuw was er niet meer, wat hij eigenlijk wel jammer vond omdat hij zo zijn camouflage truc kwijt was. Nu kon iedereen hem gewoon zien, misschien moest hij wel iets nieuws bedenken dan. Wie wist. Vrolijk lachte hij toen hij er eindelijk op terecht kwam en met zijn klauwtjes scheurde hij het door middel, even verbaasd op kijkende van zijn eigen 'kracht'. Wow, hij kon dingen scheuren! Wat kon hij er nog meer mee? Hij gooide het op en sloeg hij zo uit de lucht en trots kwam er een glimlach op zijn gezicht. "Duststar, beste jager ooit!" Miauwde hij vrolijk, waarna hij een beetje verveeld om zich heen keek, zoekend naar iemand waar hij mee kon spelen. De geur van zijn broertje, die hij eerder niet had opgemerkt, drong plots tot hem door en verbaasd keek hij om zich heen. Runekit? Waarom zag hij hem niet? 'Runekit?" Miauwde hij zacht, maar toen hij bijna geen seconde later nog geen antwoord had gekregen, begon hij harder te spreken. "Runnnneeeekit?" Vloog er door het kamp heen. "Waaar ben jee?" De kitten snoof in de lucht en probeerde zijn broertjes spoor te volgen, tevergeefs, want hij kwam er al snel achter dat hij eerder in rondjes liep dan echt ergens naartoe ging.


Boredom VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runeshade
Member
Boredom 5Celi7F
ワゾウラ
141
Actief
"I prefer to have my nightmares with open eyes."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runeshade
BerichtOnderwerp: Re: Boredom   Boredom Icon_minitimema 23 jun 2014 - 0:13


Runekit
Helaas kon hij niet onopgemerkt blijven en het was ook nog eens een heel bekende stem die zijn naam door het kamp schreeuwde. Dustkit. Runekit sprong snel overeind van zijn plekje en liep zo snel als hij kon naar de andere kant van de boomstam, zodat hij zijn kleine schuilplekje niet zomaar zou weggeven. Een paar laaghangende takken van de struiken door en dan was hij aan de andere kant. Met wat geritsel kwam de jonge kitten tevoorschijn op de open plek in het kamp. Alsof hij net een uitje had gemaakt door de kampwand zelf. Dustkit was niet eens zo dichtbij zag hij nu. Dan was zijn plekje nog veilig. Rune onderdrukte de neiging om met zijn ogen te rollen terwijl hij op zijn luidruchtige broertje afstapte. "Hier ben ik. Waarom zoek je me?" vroeg hij op serieuze toon. Iets dat hij al snel op had gepikt van de volwassen katten om hem heen.


Boredom AWHqeSG
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Boredom 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Boredom   Boredom Icon_minitimema 7 jul 2014 - 12:32



Het geurspoor van zijn broertje liep telkens weer dood en de kitten ergerde zich eraan dat hij zijn broertje niet kon vinden. Wat was dit nou weer? Was dit een grapje van iemand? Zo maar de geur van Runekit verspreiden over het kamp zodat hij hem amper kon vinden? Dat was gewoon gemeen, al nam Dustkit de taak om zijn broertje te vinden erg serieus. Hij zou hem vinden! Door te roepen wist hij dan ook dat zijn broertje vast snel zou komen, als die nog in de buurt was tenminste. "Hier ben ik. Waarom zoek je me?" Bij het horen van Runekit's stem draaide hij zich meteen enthousiast in de richting van Rune. "Gevonden!" Miauwde hij vrolijk, wat was hij toch goed in het zoeken van een ander. "Oh, ik rook je geur maar ik kon je spoor niet volgen, waar was je? Wat was je aan het doen? Mag ik meespelen?" De vrolijke glinstering in zijn ogen was niet te missen, iets wat Dustkit wel vaker had. Hij was altijd nieuwsgierig naar wat anderen deden, soms ging dat wel gepaard met de ergernis van anderen omdat hij zich overal mee leek te bemoeien.


Boredom VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runeshade
Member
Boredom 5Celi7F
ワゾウラ
141
Actief
"I prefer to have my nightmares with open eyes."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runeshade
BerichtOnderwerp: Re: Boredom   Boredom Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:07


Runekit
Zijn broertje draaide zich met een ruk om toen Rune zijn aanwezigheid bekend had gemaakt. Het jonge katertje onderdrukte de neiging om een afkeurend gezicht te trekken. Altijd zo druk, hoe kon Dustkit zichzelf uithouden. Als hij zelf constant zo enthousiast zou moeten zijn zou hij de dag niet eens doorkomen. "Ik was niks speciaals aan het doen. Gewoon een beetje aan het kijken of ik iets van het bos kon zien bij de ingang. Een beetje in de struiken," antwoorde hij. Het was geen complete leugen, maar op deze manier hoefde hij zijn geheime plekje niet te verraden. Hoewel hij verder niets tegen zijn broertje had, had hij liever niet dat deze hem daar zou kunnen storen. Het koste hem soms al genoeg moeite om zijn aanwezigheid vol te houden in de nursery.


Boredom AWHqeSG
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Boredom 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Boredom   Boredom Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:39



Wat hield hij toch van zijn broertje! Ze gingen vast heel veel leuke avonturen tegemoet en zodra ze apprentice zijn konden ze zelfs het gebied gaan onderzoeken! Al zouden hij en Squirrelkit dat eerder samen doen, want ze waren beiden zo enthousiast over dezelfde dingen - eigenlijk alles - en dat voelde goed. Runekit was anders, maar dat betekende niet dat Dustkit niet om hem gaf. Dustkit gaf heel veel om zijn broertje, voor altijd en eeuwig. "Ik was niks speciaals aan het doen. Gewoon een beetje aan het kijken of ik iets van het bos kon zien bij de ingang. Een beetje in de struiken," Zei Rune en voor eens besloot Dustkit er niet echt op in te gaan. "Heb je zin om iets leuks te doen?" Miauwde hij, de kitten verveelde zich vandaag.


Boredom VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boredom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: