[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Essay] Help alle topics zijn dicht!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Silverstar
Editor
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 11:30

Ja we kunnen altijd nog kijken of er een maximum aan vast moet of niet.

Laten we gaan brainstormen voor leuke opdrachten. :DD
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 11:34

Kan dat in een ander topic?(A) Dan kan dit topic open blijven voor opmerkingen, andere ideeën of discussies. ;p


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 PS18GM0[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 W0qAlxR[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 EjrsROF[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 FWu1gsf[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 11:39

Ja ofc. xD Het was jouw idee, dus aan jou de eer? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 14:35

Amen, duidelijk, helemaal mee eens. Mijn topics zijn ook altijd open tot het tegendeel bewezen is. Ik zet er wel neer Alléén voor (Naam), of gewoon jou Stamp, sorry this topic is private. Nee, jou mening is mijn mening, ik ben het er helemaal mee eens, en hoop dat anderen dit ook zullen gaan vinden!


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 10:06

Ik weet dat dit oud is, toch wou ik het weer even uit de kast halen.

Nu ik de laatste tijd wat rondkijk,zie ik helaas nog steeds dat het vaak privétopics zijn en soms is het eerste post voor. Eerste posts voor, inmiddels een bekend iets volgens mij. Pietje mag als eerste posten en daarna is het vaak open, echter reageert er dan vaak niemand meer op. Waarom? Zijn we bang dat we ons vergissen en dat het topic eigenlijk privé is?

Ten tweede, dit merk ik bij me zelf, als ik een open topic aanmaak, reageert er vaak niemand op en moet ik het voorstellen in de rpg. Mensen zijn volgens mij zo gefocust op het vinden van iemand waarmee ze een topic kunnen starten, dat ze vaak niet even rondkijken of er toevallig nog iets open staat en zoals ik al op Autumnleaf had gezegd, hierdoor haken mensen af met open topics en vragen mensen gewoon.


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 18:48

Omdat dit een erg bepalende factor is voor de sfeer in de RPG, lijkt het me goed het gesprek hierover open te houden. Een van de dingen die gezegd werden, was dat het niet zou werken regels op te stellen om mensen te dwingen open topics te maken. Het zou meer een kwestie zijn van verandering van gewoonte - jezelf aanleren open topics aan te maken, en om ook op andere open topics te reageren.

Ik vroeg me af hoe jullie vinden dat het nu gaat. Hebben jullie het idee dat er meer open topics zijn? Durven jullie al meer op open topics te reageren, ondanks dat 2 andere accounts er al een tijdje aan het posten zijn? Reageren anderen al vaker op jouw geopende open topics?

--

Naar mijn idee gaat het de goede kant op. Ik heb de afgelopen weken veel vaker dan hiervoor gemerkt dat er ineens iemand in het topic bij kwam (wat ik in alle gevallen een leuke toevoeging vond), en ik merk ook van mezelf dat ik me minder teruggehouden voel om te reageren op open topics. Vaak heb ik nog wel dat mensen niet reageren op mijn open topics, of dat het snel dood loopt. Twee voorbeelden zijn de apprentice event van Babs, die nog wel 2 pagina's lang geleefd heeft, en een kitten event dat ik had aangemaakt, waar eigenlijk niemand op reageerde.
Topics één op één zijn steeds vaker open, en naar mijn idee reageren steeds meer derde accounts ook op die topics, wat ik een hele positieve tendens vind. Grotere topics met meer accounts lijken nog wat moeizaam te verlopen, maar misschien zal dit zich met de tijd ook verder ontwikkelen.


  • Dit is hoe ik het ervaar. Mocht je nou vinden dat ik er echt compleet naast zit, voel je niet weerhouden dat gewoon te zeggen. Zoals ik al zei: het is een erg bepalende factor voor de sfeer in de RPG, zowel voor het creëren van nieuwe relaties, het weer aanwakkeren van de spontaniteit, en de algemene gezelligheid en openheid van het forum. Openheid hierover is belangrijk.


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 19:02

Ik vind dat je gelijk hebt, Eef. Ik durf nog steeds niet altijd in te springen, zelfs niet als er in de eerste post staat dat het erna open is, omdat ze bijvoorbeeld in een gevoelig gesprek verwikkeld zijn ofzo (en om er dan hypere wind tussen te gooien werkt niet altijd (a)) Maar ik mer wel dat als je in inspringt iedereen er redelijk positief op lijkt c: En wat grotere eventen betreft, ik heb vaak dat ik weinig tijd heb om erop te reageren, en dan zitten ze al een pagina verder en moet je alles updaten en daar heb je soms gewoon echt geen zin in.


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwish
StarClan
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 DPKsfdL
Demi
344
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Endless ★ Died at 58 moons
Gender:
Rank:
Nightwish
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 19:09

Hé, ik ben behoorlijk nieuw hier - nu ongeveer 2 weken? - en ik weet niet hoe het er vroeger aan toe ging, maar ik kan wel wat inzicht geven vanuit de situatie van een nieuweling, denk ik.

Tot nu toe heb ik eigenlijk maar twee posts gemaakt in de RPG. Ik heb één topic gestart die open staat, en ondertussen staat deze nu ook al een week open, maar niemand heeft gereageerd. Natuurlijk kan dit gebeuren, dus ik begon even te zoeken maar alle topics die ik vond waren eigenlijk gesloten. Nu twijfel ik dus ook een beetje of ik op Warrior Cats zal blijven, aangezien ik hier toch ben gekomen om te RPG'en, maar ik er in de RPG gewoonweg niet tussen kan komen.

Daarbij - dit weet ik niet zeker, correct me if i'm wrong - is er hier toch wel een soort van in-crowd. Iedereen kent elkaar, en voor mijn gevoel posten mensen ook liever met mensen die ze al kennen. Dat snap ik natuurlijk allemaal wel, maar als nieuw iemand is het best lastig om je hier tussen te proppen, en daarom neig je al snel om toch maar weer te stoppen. Het is namelijk heel erg alsof je een hechte groep probeert binnen te dringen, zowel in de RPG als in de off-game. En natuurlijk is het heel leuk dat iedereen elkaar zo goed kent en dat iedereen al precies uitgestippelde verhaallijnen heeft voor zijn kat, maar als nieuw iemand is het toch wel lastig zo.

Food for thought.


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 6TqLYmG
But up until now, I had sworn to myself I was content with loneliness
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 20:07

Lynxfang schreef:
Ik weet dat dit oud is, toch wou ik het weer even uit de kast halen.

Nu ik de laatste tijd wat rondkijk,zie ik helaas nog steeds dat het vaak privétopics zijn en soms is het eerste post voor. Eerste posts voor, inmiddels een bekend iets volgens mij. Pietje mag als eerste posten en daarna is het vaak open, echter reageert er dan vaak niemand meer op. Waarom? Zijn we bang dat we ons vergissen en dat het topic eigenlijk privé is?

Ten tweede, dit merk ik bij me zelf, als ik een open topic aanmaak, reageert er vaak niemand op en moet ik het voorstellen in de rpg. Mensen zijn volgens mij zo gefocust op het vinden van iemand waarmee ze een topic kunnen starten, dat ze vaak niet even rondkijken of er toevallig nog iets open staat en zoals ik al op Autumnleaf had gezegd, hierdoor haken mensen af met open topics en vragen mensen gewoon.

Mee eens c:
Hier opende ik laatst zelfs een topic over. Maar ik denk dat het probleem van mensen is dat twee mensen bijvoorbeeld lekker aan het posten zijn, en dat je er op zich wel bij wil springen, maar je wil niet dat het vastloopt omdat jij niet post. Als jou kat bijvoorbeeld inspringt op twee kittens die ontsnapt zijn en hun betrapt, maar je vergeet het topic, of hebt het te druk, dan kunnen die twee kittens niet verder tot jij post. Ik denk dat mensen bang zijn dat ze zoiets gaan doen en dan liever eerder even snel aan iemand vragen of die een topic wil omdat dat sneller gaat. Maar hierdoor word de spontaniteit wel minder, omdat er minder mensen inspringen.

Daarom vind ik ganzenopdrachten zo leuk. Je kat doet iets wat ie nooit zou doen en er springen mensen in. Stonepaw is nu bijvoorbeeld vrienden met een BloodClanner omdat hij moest flirten met een steen dankzij ganzenopdracht ;D


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 22:10

Thanks Eef voor de aanvulling. Ik vind het leuk om te zien dat er vanuit jou oogpunt meer aan gedaan wordt. Ik vind het lastig omdat Open topics voor mij niet snel opvallen als het niet in de titel staat. Ik klik ook niet veel topics aan. Daarom heb ik zelf bij Topic Search een topic aangemaakt, en naar mijn idee is dat ook heel leuk! Ik RPG met mensen die ik nog niet ken etc..

Nicki: Ik snap dat het voor jou vervelend is als er niet wordt gereageerd op je topic. Ik ken het probleem ook, omdat ik pas sinds kort 'terug' ben. We hebben er allemaal wel ns last van. Blijf gewoon lekker door RPG'en, en maak misschien ook een topic aan bij Topic Search, of reageer op de topics en ga op die manier verder posten!

Ik hoop dat we op deze manier door kunnen gaan!


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 QHTBjCa
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 13:23

@Nicki; wat jij nu zegt had ik in het begin ook last van, zeker omdat er toen veel minder open topics enzo waren. Maar mijn advies is om gewoon proberen te blijven proberen, probeer misschien af en toe eens in het aot binnen te vallen, blijf jezelf en laat je niet ontmoedigen door de grote groep! En dan komt alles uiteindelijk goed c:


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 16:01

Verder hoort iedere nieuweling er gewoon bij! En een topic is gewoon open mits er staat dat die echt dicht is (b.v.b: alleen voor ...). Als er staat "eerste post voor" moet je gewoon wachten tot die persoon gereageerd heeft, daarna is het topic gewoon open. Eigenlijk zijn topics altijd gewoon open ^_^
Wees niet bang, iedereen hoort erbij (:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 19:55

Net sprak een random dude mij aan op twitter om zijn eigen Engelse WC-rpg te promoten (ik denk dat ie meerdere van ons is afgegaan haha). Ik ging eens rond koekeloeren op die site, en toen kreeg ik ineens een ideetje wat ik wel gepast vond om hier te plaatsen. En ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden Smile

Oke. Als eerst: ik zie eigenlijk alleen nog maar [eerst x] en nooit meer [alleen x] en ik hoef nu niet meer diep te graven om ergens hopelijk een open topicje te vinden. Dus dat lijkt me iets heels goeds Smile Maar, ondanks dat ook dit wel toeneemt, er zijn niet erg veel topics waarbij echt heel veel katten zitten (uitzonderingen zijn bijvoorbeeld de oorlog tussen WC en SC), en als ze er wel zijn, dan heb ik het gevoel dat ze vaak een beetje stroef verlopen. Jammer, vind ik in ieder geval, want dat soort grote topics kunnen onwijs leuk zijn.
Het idee dat ik kreeg door die andere site, was om een soort 'algemene plaats' te maken in bijvoorbeeld de dens en het kamp. Naast alle individuele topics die er bestaan, staat er dan bovenaan een topic 'algemene verzamelplaats van het kamp' (ofzo, dit is wel een erg kleurloze naam). Daar kan je als kat altijd binnen komen lopen en weer gaan, en random anderen aanspreken. Het is een soort plaats die altijd blijft bestaan (waar de individuele topics toch een soort verdwijnen als het afgelopen is). Zie het als een soort AOT van katten (en wie weet wordt deze na een tijdje ook opgesplitst, als het een succes is?)
Ik kan me voorstellen dat dit in het begin een beetje ongemakkelijk aanvoelt - maar wanneer doen nieuwe dingen dat niet? Maar ik denk dat als het werkt, dat het onwijs leuk kan werken Smile

Anyways, was een ideetje wat ik ineens had, en ik vond 't t toch waard om het even te delen (:


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 19:59

Eef, dat is eigenlijk nog een best goed idee, al lijkt het wel op het 'Sharing Tongues' idee (;


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 20:04

een beetje als een eindeloze sharing tongues? lijkt me eigenlijk wel een goed idee c:


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 20:05

Ja precies! Hopelijk motiveert dat mensen om meer aan dat soort topics mee te doen. En after all: realistisch gezien bestaat het kamp uit één grote verzamelplaats, en niet uit allemaal kleine subdingetjes. Smile


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 20:06

Ik ben het met je eens, Eef. Ik heb al vele dinen geprobeert om echt zoiets te creëren en ik denk eigenlijk dat dit de sleutel is. Ik heb het mee genomen naar het team.
Ik denk dat het zo wat meer zal lijken als in de boeken.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
.Flowerkit
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ 3 moonsies
Gender:
Rank:
.Flowerkit
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 20:13

Omaii! Eef dat is echt een geweldig idee ;D
Het is echt een goed idee xx {kga het blijven herhalen >3}


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 2i7pjzm
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 20:16

Ook, zoals Eef eens in een gesprek tegen mij vermeldde; katten kunnen met een groepje hun eigen eindeloze topic aanmaken, bij bijvoorbeeld een verzamelplaats of op hun plekjes in de den. Zoals de HUT, het soort van clubhuis van wind en black :') Daar zouden dan eventueel wel vreemdelingen in kunnen komen, als ze willen, maar het is dan vooral een eindeloos topic tussen een groepje met veel timeskips :')
Zo kun je misschien ook makkelijker relaties opbouwen, want steeds nieuwe topics openen word op den duur vervelend en lopen snel vast.
(ik weet niet echt in hoeverre dat met dit te maken heeft, maar ik besloot om het toch maar in de groep te gooien :'))


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 21:17

Dit geeft me een beetje het gevoel wat ik op Dark times had. Daar ging het meeste rpg gedeelte in de chat met het commando /me. Het was een heel fijn en gemakkelijk gevoel om redelijke korte dingen te typen en snel reactie te krijgen. Als je van account wou wisselen ging je ene account weer weg en kwam de andere het open veld inlopen. Het enige waar ik tegenaan loop is het tijdsbesef. Hoe wij het deden was gewoon één dag in het echt ook één dag in de rpg {Op die plekken dan} Maar hier hebben we een fiks aantal leedjes en kan je dat dus niet maken ^^ Ik ben helemaal voor dit idee omdat ik als zielig noobje alles voor elkaar kreeg met mn char en ik dit ook voor mn katjes hier wil <3 Alleen iets verzinnen voor de tijd en onder iedere post duidelijk zeggen wanneer je char weg is/ wie je tagged ^-^


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Essay] Help alle topics zijn dicht!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: