First steps



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First steps

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tansykit
Member
First steps DPKsfdL
Acc Markt.. </3
34
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Tansykit
BerichtOnderwerp: First steps   First steps Icon_minitimema 7 jul 2014 - 12:55

Tansykit was net wakker. Hij opende zijn mond om diep in te ademen. Hij had de Queens al wel eens horen vertellen dat dit een geeuw heette, maar echt praten deed hij nog niet. Intussen was het katertje al een moon oud, en begon dus stilaan in beweging te komen. Met gesloten ogen stak hij zijn voorpootjes uit, klampte zijn nagels vast in de grond, en trok zijn lichaam verder over de grond. Hij trok per ongeluk wat mos mee uit het nest, wat maakte dat het voortbewegen nog moeilijker ging! Niet echt bewust van waar hij heen ging, kroop Tansy de hele Nusery door. Plots botste hij tegen een andere kitten aan, en probeerde zachtjes zijn ogen te openen. Het enige geluid wat hij maakte, was een hoog piepgeluid.

Eerste post voor Dustkit


First steps 2ryqdeu
»It's just me, and nobody else«
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
First steps 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: First steps   First steps Icon_minitimema 7 jul 2014 - 13:09

De kitten had zich ergens in de Nursery neergezet, zijn helderblauwe ogen gleden over de katten om hem heen, terwijl hij rustig bleef zitten. Hij had zojuist lekker gerend in het kamp, achter een pluisje aan - dat hij maar niet wist te vangen - en nu rees zijn borst op en neer terwijl hij weer op adem probeerde te komen. Zijn conditie werd natuurlijk steeds beter, door al dat spelen en rennen, maar hij moest nog veel trainen wilde hij de beste apprentice ooit worden - misschien als hij genoeg deed in het kamp, dat hij dan ook eerder apprentice mocht worden van Firestar - dat zou pas een echte eer zijn voor de kitten. Plots voelde hij een knal tegen zijn zij aan en geschrokken viel hij tegen de grond aan, viel iemand hem nu aan? Hij draaide zich naar de ander om en zag nu een jonge kitten, iets jonger dan hij zelf was, want het diertje kon amper lopen en probeerde zijn oogjes te openen. "Hallo," Miauwde hij vriendelijk, een grote glimlach opzettende. "Ik ben Dustkit, maar je mag me ook Dust of Duststar noemen, ik ben de leider van de Nursery. Hoe gaat het met lopen? Moet ik je het leren?" Marrowkit had hem vroeger ook verteld een leider te zijn en Dustkit wilde dat ook; een leider zijn. Hij wilde alles zijn. Een kitten, apprentice, warrior, medicine cat apprentice, medicine cat, deputy en leader. Hij kon al die rangen tegelijk wel aan, toch? Hij wilde gewoon zijn best doen voor de clan en het eerste wat hij zou doen was de leiderschap van de Nursery overnemen, dan die van de apprentice den en dan samen met de kittens en apprentices de warriors den overnemen en dán de leider den en die van de medicine cat.


First steps VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tansykit
Member
First steps DPKsfdL
Acc Markt.. </3
34
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Tansykit
BerichtOnderwerp: Re: First steps   First steps Icon_minitimema 7 jul 2014 - 14:12

De kitten waar hij net tegenaan gebotst was, leek erg vriendelijk te zijn! Er speelde een brede glimlach op zijn gezicht, wat Tansy ook meteen blij maakte. 'Hallo', miauwde de andere kater. "Hallo", piepte de bruine kitten terug. 'Ik ben Dustkit, maar je mag me ook Dust of Duststar noemen, ik ben de leider van de Nursery. Hoe gaat het met lopen? Moet ik je het leren?', vroeg hij vriendelijk. Vrolijk knikte Tantan van ja. Natuurlijk wilde hij beter leren lopen! Het kruipen ging niet bepaald makkelijk, en daardoor werden zijn nagels altijd vuil! "Dushtstaj mij lejen lopen?", piepte hij enthousiast. "Waajom ben jij de nushejy leidej?" Tansykit klonk nu meer verward dan vrolijk, want hij begreep er helemaal niets meer van!

OOC; Sojjy vooj shpjaakgebjek (':


First steps 2ryqdeu
»It's just me, and nobody else«
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
First steps 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: First steps   First steps Icon_minitimema 7 jul 2014 - 15:13


Hij kon meteen merken hoe jong de kitten nog was, ook al was hij zelf niet de oudste in de Nursery; hij behoorde ook toe tot de jongere kittens. Hij was nog maar één maan oud, misschien net iets meer dan dat, en zijn spraakgebrek was gelukkig voorbij - hij had er nooit veel moeite mee gehad - al wist hij nog niet zoveel woorden. Maar dat was niet raar voor een kitten van zijn leeftijd en de kitten voor hem zou dat ook nog leren, vast en zeker. "Dushtstaj mij lejen lopen?" Dust grinnikte zachtjes. "Ja, ik leer jou wel lopen!" Miauwde hij enthousiast, want enthousiast was Dustkit zeker. Hij vond het fijn als anderen net zo enthousiast over iets werden als hij. "Waajom ben jij de nushejy leidej?" Dustkit had geen moment nodig om daarover na te denken, hij wist het wel. "Er was vroeger een leider hier en die heette Marrowkit. Nu is hij Marrowpaw geworden en ik heb zijn plaats ingenomen als de nieuwe leider van de Nursery. Cool hé?" Een brede grijns verscheen op zijn gezicht, hij was blij de leider te zijn van de Nursery!


First steps VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tansykit
Member
First steps DPKsfdL
Acc Markt.. </3
34
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Tansykit
BerichtOnderwerp: Re: First steps   First steps Icon_minitimema 7 jul 2014 - 17:02

Door het enthousiasme van het bruine katertje, werd Duststar alleen nog maar enthousiaster! 'Ja, ik leer jou wel lopen!' Vrolijk knikte Tan van ja. Het zou geweldig geweest zijn als hij fatsoenlijk kon lopen! Dan kon hij de wijde wereld gaan ontdekken, samen met Silly! Want samen waren ze groot! 'Er was vroeger een leider hier en die heette Marrowkit. Nu is hij Marrowpaw geworden en ik heb zijn plaats ingenomen als de nieuwe leider van de Nursery. Cool hé?', gaf het pointed katertje als antwoord op zijn vraag. Verward staarde Tansykit hem aan. "Dush dan Dushshtaj de deputy van Majow geweest zijn? Maaj waarom Majowkit dan geen Majowshtaj geweesht zijn?" Als Dust dan wel Duststar was, waarom was Marrow dan gewoon Marrowkit gebleven..? "En euh.. Wa... Wanneuj gaat uuj mij lejen lopen?", miauwde hij een beetje ongeduldig. Hij bedoelde natuurlijk 'wanneer' en 'u', maar dat waren nog erg onbekende woorden voor Tantan!


First steps 2ryqdeu
»It's just me, and nobody else«
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
First steps 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: First steps   First steps Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:34


"Dush dan Dushshtaj de deputy van Majow geweest zijn? Maaj waarom Majowkit dan geen Majowshtaj geweesht zijn?" Dustkit glimlachte en schudde met zijn hoofd. Zo klopte het niet, het was anders. Hij was nog gewoon Dustkit, en Marrowkit was toen nog gewoon Marrowkit. Duststar was gewoon een naam die hij zichzelf gegeven had, Starclan had niet met hem gepraat - nog nooit eigenlijk - en hij had ook geen teken gekregen zoals de echte leider misschien ook gekregen had. Nee, hij was gewoon een normale kitten in een den die hij tot zijn thuis benoemd had, maar hij zou een leider zijn voor de andere kittens - dat had hij zichzelf plechtig beloofd. "Ik heet gewoon nog Dustkit en je hoeft me niet aan te spreken als Duststar of met 'u', ik ben net zoals jou." Miauwde hij plechtig, zichzelf groter makende. "Maar.." Begon hij vervolgens. "Ik kan een leider zijn voor jou, je helpen met dingen waar je hulp bij nodig hebt, want daar ben ik voor. Snap je wat ik bedoel? Starclan heeft mij niet aangewezen als leider, maar ik zal er voor mijn vrienden zijn als een leider die hen door het kitten-leven leidt!" Hij hief zijn hoofd omhoog en keek even voor zich uit, waarna hij een brede glimlach op zijn gezicht toverde en de enthousiasme door hem heen gierde. Nu!" Reageerde hij vrijwel meteen op de vraag van de kitten. "Nou kijk, je moet eerst sterk genoeg zijn om op vier poten te kunnen blijven staan. Probeer het eens." Miauwde hij, de kitten een beetje helpende met omhoog te duwen.


First steps VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First steps
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: