Just fooling around! {Dustkit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just fooling around! {Dustkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fernkit'
Member
Just fooling around! {Dustkit} DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Just fooling around! {Dustkit}   Just fooling around! {Dustkit} Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 14:48



Het kleine zwart-witte katje keek rond door zijn pas geopende oogjes naar de buitenwereld. De ogen van de kater hadden nog een lichte hint van blauw, maar begonnen al duidelijk een ambergele glans te krijgen. Zijn pluizige staart was om zijn poten heengeslagen en hij gaapte kort, waarna hij opstond en wegliep van zijn moeder en broertje, die nog lagen te slapen. Fernkit plaatste voorzichtig zijn pootjes op de grond om niet om te vallen. Hij kon al best goed lopen en rennen, maar wanneer hij net wakker was, zoals nu had hij soms de neiging om uit te glijden. Hij keek rond in de nursery. Waarom zijn alle andere kittens zo veel jonger of ouder dan ik ben? dacht hij verveeld. De oudere kits mochten al in het kamp, en zouden al snel apprentices worden. De jongere kits konden nog niet eens praten en zaten nog bij hun moeder! Hij zuchtte geïrriteerd. Hij wilde gewoon een speelmaatje, dat was alles. Plots viel zijn oog op een klein mosballetje dat bij de ingang van de nursery lag. Hij haakte zijn klauw in het object en tilde het een halve muislengte in de lucht. Misschien kon hij hier wel mee spelen totdat zijn broertje wakker werd? Hij pakte het op in zijn bekje en slingerde het naar de wal van het hol. Het balletje rolde terug naar hem en hij sprong erop alsof het een muis was. Hij grinnikte kort, en deed het opnieuw. Deze keer slingerde hij iets harder, zodat het ding meer vaart kreeg. Hij sprong opnieuw, en wist het weer met zijn klauw op te scheppen. Hij slingerde het dingetje opnieuw naar de muur, maar deze keer kon hij het niet meer terugvinden. Waar was het heen gegaan? Plots voelde hij iets op zijn kop neerkomen. 'Auw!' mauwde hij binnensmonds. Het mosballetje gleed langs zijn neus naar beneden. Ah, daar was het dus! Hij merkte niet dat er een andere kat van zijn leeftijd in de nursery aanwezig was.

{Eerste post voor Dustkit}
Words: 335 || Extra: Sorry, slechte beginpost x'D || Tag: Dustkit




Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Just fooling around! {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Just fooling around! {Dustkit}   Just fooling around! {Dustkit} Icon_minitimeza 12 jul 2014 - 11:22

Vrolijk rende de kitten de Nursery weer in, misschien wederom iets te hard dan zou mogen van de meeste Queens en zachtjes kwam hij weer tot stilstand toen hij het zachte gegrom hoorde van een chagrijnige queen - iemand die hij herkende als een snurker - die probeerde te slapen. Haar kittens hadden haar vast lang genoeg wakker gehouden om zo te reageren en Dustkit glimlachte even een beetje naar haar, hij werd niet onzeker als anderen hem corrigeerden. Hij deed wat hij wilde doen en dat was gewoon zichzelf zijn. Een plotselinge stem deed hem opkijken. Het was een kitten rond zijn leeftijd die zojuist een mosballetje op zijn kop had gekregen en Dustkit naderde hem lachend. "Gaat het?" Miauwde hij, met twinkelende oogjes keek hij de kitten aan. "Ik verveel me, heb je zin om te spelen?" Weerklonk zijn stem weer door de Nursery, even opkijkend toen hij een poes hoorde kreunen terwijl ze zich op haar rug omdraaide. "Zullen we de Nursery uitgaan? Het is hier zo benauwd." Hierbij wenkte hij een beetje naar de poes die hem zojuist had gecorrigeerd voor te luid zijn. "En die Queen daar wil graag slapen," Fluisterde hij vervolgens heel zacht, zodat de poes het niet zou horen.


Just fooling around! {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
Just fooling around! {Dustkit} DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: Just fooling around! {Dustkit}   Just fooling around! {Dustkit} Icon_minitimema 14 jul 2014 - 18:43



"Gaat het?" De zwart-witte kater keek op bij die woorden. Hij zag een crémekleurige kater van zijn leeftijd naast hem staan. Hij grijnsde. 'Ja hoor' mauwde hij. Het was maar een mosballetje geweest, gelukkig. "Ik verveel me, heb je zin om te spelen?" Fernkit knikte enthousiast. 'Natuurlijk! Ik verveel me dóod' antwoordde hij, met de nadruk op "dood". "Zullen we de Nursery uitgaan? Het is hier zo benauwd." De andere kitten wenkte een beetje naar een poes die met een geïrriteerde uitdrukking op haar gezicht lag weg te dommelen. "En die Queen daar wil graag slapen," Het katertje knikte instemmend. 'Gisteren stuurde ze me ook al weg' mauwde hij, iets zachter dan normaal. Hij sprong met het mosballetje in zijn bek de nursery uit, en knipperde enkele keren tegen het felle zonlicht. Het was redelijk rustig in het kamp, de meeste katten waren 's ochtends aan het jagen. Hij liet het mos met een plofje voor zijn poten vallen en keek om of de andere kit al naar buiten was. 'Hoe heet jij eigenlijk?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij dacht niet dat hij deze kit al vaker had gezien.

Words: 188 || Extra: Lalala || Tag: Dustkit




Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just fooling around! {Dustkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: