Like A Fish [OPEN]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Like A Fish [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 22:44

Een seconde lang leek de omgeving voor hem op te lichten. Alles vertraagde en zijn zicht verscherpte. Die kilgroene ogen zochten wijdt opengesperd langs het blauwige rimpelende oppervlak naar een uitweg, een uitweg die er niet was. Die seconden kwamen zijn poten van de natte drassige grond en klauwden paniekerig om zich heen, zonder enig houvast te vinden. Zijn mond sperde open terwijl hij omlaag viel, het was geen lange tocht naar beneden, maar het deed hem eveneens opschrikken over de waarheid van dit alles. Cyber leek te zweven, vlak voor hij een koud en nat oppervlak doorklievde met zijn zwart-witte pels die dik stond van de schrik. Waarom moest hij toch perse op prooijacht zijn geweest naast deze vervloekte rivier? Nooit was hij zo stom, hij had toch in zijn eigen territorium kunnen blijven? Maar zonder nadenken was hij de Clankatten territoria binnnegedrongen om daar prooi te stelen. Nu bibberde Cyber hulpeloos en sloeg met zijn klauwen alle kanten op. Zoeken naar houvast die hij in het snelstromende koude water niet kon vinden. De struise kater kon wel zwemmen normaal, maar hij was moe van de tocht van zijn territorium tot hier en van de sterke stroming die hem had verrast. Daar lag hij dan.. als een hulpeloze kitten te spartelen en zijn zwart-witte kop boven water proberen te houden om noodgedwongen te kunnen ademen. "Iemand! Help!" kon de Rogue kater nog net schreeuwen voordat hij kopje onder ging. De waterval achter hem denderde luidruchtig als duizende bassen op de achtergrond. Blij dat hij was dat deze achter hem lag en niet voor hem, zo kon Cyber allesinds niet meer van de waterval af vallen.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 14:33

De vrolijke poes hupste wat op en neer in een kleine plas toen ze een luidde plons hoorde, samengaand met een gesmoorde miauw. Haar oortjes staken omhoog en haar kopje keek boven het riet uit. Heel langzaam bewoog ze haar pootjes richting de waterval die naast haar plekje luidruchtig naar beneden stroomde. "Is iemand daar?'', De poes kroop heel langzaam naar de de waterval, en stak haar kopje over de rand om naar naar beneden te turen. Niks te zien dacht de poes, maar net toen ze zich om wilde draaien hoorde ze iets. ''Iemand help!''. Pas na vijf minuten drong de gedachte in haar hoofd door dat iemand zowaar om hulp aan het roepen was, snel als ze was schoot ze langs het riet en sprong ze behendig op een steen dit in het midden van de waterval was gevestigd. Haar ogen vernauwde zich tot spleetjes en haar lichaam zweefde half over de rand van de kei. ''Is daar iemand?'', Geen antwoord, dit had geen zin ze moest nog verder naar beneden om een beetje een goed zicht te krijgen, dus sprong ze van steen naar steen de diepte in. Daar! Ze zag een kat hulpeloos om zich heen spartelen, zijn kop ging onder water en weer boven, het zou niet lang duren en het was gedaan met deze kat. Ze twijfelde geen moment en sprong het water in. ''Blijven trappelen!'' Miauwde ze, terwijl ze de kat beet pakte onder zijn oksels om zo zijn hoofd boven water te houden. Zelf had ze het ook niet makkelijk, met een zware kat die nog zwaarder was door de doorweekte vacht. ''Hou vol! We zijn er bijna!'',. Haar poten trappelde vlug heen een weer, maar zoals ze al had gedacht. de stroming was te sterk om nog bij de oever te komen.


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 19:16

Cyber hoorde iemand in het water springen, hulp! Maar al snel merkte hij dat ook deze poes hem niet boven kon houden. De stroming was te sterk, en al kon hij nu adem halen hij zag de oever voorbij glijden, ze konder er niet bij. Om de één of andere reden was hij nu best pissig op deze poes, ze was dan wel in het water gesprongen om hem aan de kant te krijgen maar nu zat ze zelf wel dik in de problemen. "Ga je nog iets doen?" stootte hij heigend uit, deze was een clankat. Die deden altijd eigenwijs en deden altijd alsof ze zelf alles konden, dus dan moest deze clankat ook daar een oplossing hebben voor dit probleem. Ze was zelf een Riverclankat! Hij keek naar de oever en probeerde uitgeput zo goed mogenlijk naar de oever te zwemmen, even leek hij het te halen en sloeg hij een klauw in de wand van de oever. Maar de oever brokkelde af en hij gleed weer weg van de oever.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 21:43

'Ga je nog iets doen?' Miauwde de kat. Riverspring keek geërgerd naar de kater slaakte een geïrriteerde  zucht. ''Volgens mij doe ik hier al het werk!'' Snauwde ze terug, wat dacht deze kat wel niet? tssk, ze zou hem net zo goed kunnen laten verdrinken. In haar zelf was ze nog aan het mopperen tot ze bedacht dat het misschien inderdaad niet zo slim was geweest om zomaar in het water te springen, verwilderd keek ze om zich heen, ze zocht een steen of een uitstekende tak, daar! Daar was een boomstam, uitgeput van het trappelen greep ze de kat bij zijn nekvel zodat ze haar poten kon gebruiken. Heel langzaam kwamen ze dichterbij de boomstam, maar de kater was te zwaar voor haar pootjes, zo zou het nooit lukken. Ze liet de kat heel even los en reageerde snel, in haar eentje kon ze gemakkelijk de boomstam op. Zo snel mogelijk rende poes het bos in, een lange tak, kom op waar is er één? schoot er door haar hoofd. Snel had ze een tak gevonden en trok ze een sprintje terug. De kater spartelde nog hulpeloos in het water, wegdrijvend van de oever. Ze greep de tak stevig beet in haar bek en ging op de oever staan. ''Hier, pak die tak, en snel een beetje!''


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 22:53

Hij vernauwde zijn kilgroene ogen en wierp haar een spottende grijns toe. Een tak! Ja, dat zou kunnen.. "Ik doe mijn best hoor!" wierp hij de zwarte poes toe terwijl hij met zijn sterke poten spartelde, in de hoop dichterbij de oever te komen. Het leek hem even te lukken, tot er een kleine stroomversnelling kwam. "Arg, waarom moet dit altijd mij overkomen?" zei hij geïrriteerd terwijl hij weer afdreef van de oever. Hij spartelde nog net iets meer, leek even weer weg te drijven. Maar zijn poot leek de oever te raken, of toch een grote steen die er lag. En met een sterke uitgeputte sprong van die ene poot stootte hij zich af. "Hebbes!" met een moeizame kreet beet hij zich vast aan de tak en trappelde luid heigend en uitgeput met zijn poten in het zwarte, snelstromende en trekkende water.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 23:01

Eindelijk had de kater de tak vast, met al haar kracht begon Riverspring de zware kat uit het water te hijsen. Even later lag hij op de oever, Riverspring keek de doorweekte kat met één omhoog getrokken wenkbrauw aan, 'Geen zwemmer zie ik', zei ze op een spottende toon. 'Maar goed dat ik in de buurt was' Grapte ze er achter aan. Grinnikend ging ze zitten en begon haar vacht droog te likken, voor nu zou ze de kater nog even in de gaten houden, hij kwam duidelijk niet van de riverclan.


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 15:17

Cyber deed geïrriteerd alsof hij de Clanpoes niet had gehoord en volgde haar voorbeeld. De struise zwart-witte kater haalde regelmatig een ruwe tong over zijn dikke vacht tot hij zich eindelijk droog voelde. De kater stond recht en rekte traag zijn spieren uit, zijn witte tanden blonken in het waterige zonnetje bij een grote geeuw en Cyber sloeg achteloos zijn staart tegen de poes haar gezicht. "Ik ga hier wat jagen" zei hij afgemeten. Cyber wist wel dat hij zich in het territorium van de Clankat bevond, but Who Cares? Die stomme Clankatten hadden genoeg eten voor twintig katten, dus één mondje, een paar prooien, zouden het niet maken. Hij brak graag De "KRIJGSCODE" van die stomme starclan en jutte zo de Clans wel eens graag op, dit was belangeste na niet de eerste keer dat hij op Clangebied jaagde hoor.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 15:47

"Ik ga hier wat jagen" jagen? pwha ze was niet gek hoor. Vanuit haar oog hoeken zag ze hem al weglopen, een kleine grijns verscheen op haar gezicht. "Zou je me niet even bedanken dan?", Zei ze terwijl ze de kater bij zijn staart pakte. "Jij gaat namelijk helemaal nergens heen", Ze keek hem spottend aan en rolde haar ogen. "Rogues denken steeds vaker dat ze alles kunnen maken of niet dan? Ik moet zeggen dat ik er niet echt een probleem mee heb als je hier een of twee muisjes vangt, maar om een dame niet te bedanken die net je leven heeft gered pfoe!" Ze lachte even "Nee ik maak grapjes, ik verwachtte al niet dat je me zou bedanken, al helemaal niet nu ik weet dat je een rogue bent, ga maar." De poes liet zijn staart los en ging vervolgens verder om haar vacht schoon te likken. "Maar volgende keer red ik je niet" mompelde ze "Oja als je ooit nog een bedank kaartje wilt sturen ofzo, de naam is Riverspring." Voegde de poes er nog aan toe

OOC; Ik vind het echt heel lief dat je dat setje hebt gemaakt, alleen zag ik dat Icepaw de zelfde Ava heeft ;/


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimema 4 aug 2014 - 11:25

'Zou je me niet even bedanken dan?' zij de zwarte poes terwijl ze zijn staart pakte "Nee" bitste Cyber kortaf terwijl hij zij zwart-witte staart lostrok "En blijf met die stomme poten van mn staart af, rotte vis" siste hij er nog achteraan. Met enkele stappen begon hij verder weg van de Riverclanpoes te stappen, maar deze richtte weer het woord tot hem. 'Jij gaat namelijk helemaal nergens heen' zei de jonge poes, Cyber draaide zich om en zette een stap naar voren "Oh jawel" siste hij de poes standvastig toe. De poes keek hem spottend aan, wat een lefhebber! 'Rogues denken steeds vaker dat ze alles kunnen maken of niet dan? Ik moet zeggen dat ik er niet echt een probleem mee heb als je hier een of twee muisjes vangt, maar om een dame niet te bedanken die net je leven heeft gered pfoe!' Ze lachte even 'Nee ik maak grapjes, ik verwachtte al niet dat je me zou bedanken, al helemaal niet nu ik weet dat je een rogue bent, ga maar.' De zwarte poes had zijn staart alweer vastgepakt, geïrriteerd zwaaide de grote kater met zijn dikke staart en wou net naar de Riverclanpoes happen toen ze zijn staart loste. De zwarte poes begon haar vacht weer schoon te likke 'Maar volgende keer red ik je niet' mompelde ze. "Nah, alsof ik jouw nodig had." zei Cyber, hij was niet zeker dat hij het wel overleeft had als de poes wel degenlijk niet was komen opdagen, maar wat pochen kon niet echt kwaad. 'Oja als je ooit nog een bedank kaartje wilt sturen ofzo, de naam is Riverspring.' Cyber knikte ongeïnterreseerd. "Naja, als ons poessiepoessie denkt dat ik geen woorden heb om te bedanken zal ik eens laten zien dat ik dat wel kan!" Zei hij terwijl Cyber zich neerzette op de harde grond. "BE-DANKT" zei hij formeel, met een aardige grijns. Zijn stemming wisselde, en even leek hij deze poes wel te mogen. Ja, hij mocht deze spottende en arrogante poes wel. "Hoe gaat het met de clans? Nog ophef?" vroeg hij aan haar. Met een grijnsje bleef hij zitten.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimema 4 aug 2014 - 11:49

"Naja als ons poessiepoessie denkt dat ik geen woorden heb om te bedanken zal ik eens laten zien dat ik dat wel kan! miauwde de kater luid, hij zette zijn pootjes stevig neer op de grond en opende zijn bekje. "BE-DANKT!" zei de kater formeel met een aardige grijns. River trok haar wenkbrauwen op en grinnikte. "Hoe gaat het met de clans, nog ophef?" ze negeerde zijn vraag en petste hem op zijn kop, zoals mensen dat bij kittypets doen. "Goed gedaan hoor, nu ben je een chte kat" zei ze op spottende toon terwijl er een grote grijns op haar snoetje verscheen. "Maar om je vraag te beantwoorden, niet dat ik weet. Meestal begeef ik mezelf niet eens in het kamp maar bij de rivier, of bij een waterval om zo nu en dan verdrinkende katten te redden. Jep dat is mijn dagelijks bezigheid." plaagde de zwarte poes. Maar voordat ik mijn leven op tafel gooi, zou ik je naam mogen hebben?", vroeg ze vriendelijk. Deze kat was absoluut geen clan kat, naast dat hij niet heel erg fris rook had hij ook geen houding van een clankat. Riverspring genoot er wel van, was eens wat anders dan de zelfde formele katten in het kamp, deze kat wist tenminste wat leven was, of hoe je er snel een einde aan kon maken, dacht ze grinnikend. De poes verplaatste zich zelf wat naar achteren zodat haar zwarte rug in de zon zat, dan ging het droge sneller.


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:33

"Cyber is de naam. Wolf Of Territorium" stelde de zwart-witte kater zich neutraal voor. "En wat mag jouw naam dan wel niet zijn miss?" vroeg hij aan de egaal zwarte poes. Ze rook naar vis, wat sterk bewees dat ze van de Riverclan was. Waarom hielden die vis-katten zo van water? Het was nat, koud en het stonk! Hij had die Clankatten toch nooit niet gesnapt.. waarom probeerde hij het nog.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:33

"Riverspring, zo als ik een paar minuten geleden al zei." ze grinnikte en ging wat gemakkelijker zitten. "Wat moet een kat als jij bij een rivier? Vast niet om te zwemmen?" wat plagend keek ze hem aan, maar al snel veranderde ze haar snoet in een serieuze blik. Hij was hier de indringer.


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 21:38

Cyber schudde grijnzend zijn kop, door heel dat gedoe was hij vergeten dat de zwarte poes zich al eerder had voorgesteld. Lichtjes zwaaide zijn zwart-witte staart heen en weer over de drassige ondergrond. Zijn stel blinkende klauwen sloegen om de paar seconden zenuwachting in de grond terwijl zijn kilgroene ogen afstandenlijk keken en zijn zwarte paar oren rustig op Riverspring fixeerden. "Ik kwam vis stelen" gaf hij ongeïnterreseerd toe op afgemeten toon. "Dat pakte niet zo goed uit" vervolgde hij met een charmant grijnsje.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 15:15

Riverspring keek bedenkelijk naar het charmante grijnsje. Was de kater nu gewoon aardig of probeerde hij iets te bereiken? Je wist het maar nooit met rogues. De kattin besloot het spelletje mee te spelen en ze zette een lieve grijns op haar snoetje. "Waarom steel jij hier vis? Rogues houden daar toch helemaal niet van? OF heb je een hongerig vrouwtje daar ergens in dat bos? Misschien heb je wel een knappe kat hier in de buurt? Wie weet ken ik haar wel" Riverspring grijnsde breed en hees zichzelf soepel omhoog. Ze was niet echt geïnteresseerd in zijn leven, maar ze had op het moment toch niks te doen.


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 22:23

"Ik heb een mate, kittens en een crush te voeren Madame. Daar is niet genoeg eten voor bij dat stelletje loempe Rechlopers in de buurt" siste Cyber met dezelfde Charmante grijns om de poes in verwarring te proberen te krijgen. Hij wou gewoon wat.. Cyber zijn, wat dollen met andere poesjes. Wat flirten en bij deze mooie poes ging hij dat nog een beoefenen. Een beetje "oefening" kan toch geen kwaad? Clancats zijn toch zo'n stomme muizen, dus maakte het hem niets uit. "Misschien ken je Seraphine wel, mijn eerder mate waarvan de kittens zijn. Ze zat ooit in de RC en noemde toen Sunwing. Ze kreeg kittens van mij, die allemaal in de kraamkamer zijn gestorven door een onbekende ziekte. Toen is ze naar mij toe gekomen en heeft ze die rotclan verlaten" zei hij ongeïnterreseerd, met een vragend ondertoontje. Charmant sloeg de sterke zwart-witte kater zijn dikke staart tegen haar zwarte kopje om wat te plagen en hield speels zijn sterke kop wat schuin.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimema 25 aug 2014 - 12:43

" Zo zo, dat is niet mis. Kittens en een mate." Antwoorde Riverspring koeltjes. "En een crush? Dat je dat allemaal vol houdt joh, zo een beetje de charmeur uithangen. En het dan ook nog proberen bij mij?". Voegde Riverspring er aan toe, ze hield niet van katten die deden alsof ze iedereen konden krijgen, maar ze moest zeggen; deze kat had zijn charmes. De kattin haar ogen groeide groot bij zijn laatste woorden. Sunwing. "Sunwing? Eh, nee ken ik niet". Loog ze op een fluister toon, snel herpakte ze zichzelf weer en keek ze de kater aan nadat hij haar staart in haar gezicht had geduwd. De kater hield zijn kopje plagend schuin en Riverspring kon een grijns niet onderdrukken. " Je zou toch ooit moeten kiezen tussen je crush en mate right? Cant go on forever." Een grote grijns versierde haar zwarte snoetje terwijl ze sprak, wat dollen kon geen kwaad, maar Sunwing...Hij was niet zomaar iemand.


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 13:05

Cyber zag de poes even twijfelen, maar uiteindenlijk zei Riverspring dat ze Sunwing niet had gekend. Al geloofde de zwart-witte kater dat niet echt, veel kon hij er niet tegen doen dus knikte hij even. Vervolgens zei de poes iets tegen hem over Crush en mate, jaja allemaal zeker en waar "Ik heb nu al ruzie met Iggy om mijn crush Buzzard" gaf hij grijnzend toe "But ach.. wat maakt het uit?" zei hij met een duivelse grijns waarna hij ging zitten op een zacht stukje mos en zijn witte staart om zijn witte poten sloeg.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 22:14

"Ik heb nu al ruzie met Iggy om mijn crush Buzzard". Gaf de kater toe met een grijns. "But..ach, wat maakt het uit?" Opeens walgde ze van de kater, typisch weer een rogue dacht ze. "Wauw, goed voor mekaar dan. Zijn dan wel twee domme poesjes niet? Omgaan met een kat die zich niet kan binden." miauwde ze geamuseerd terug. Oké gaf ze toe, ze vond deze kat wel geinig, kon het haar schelen wat zijn liefdes relaties waren. Je kon tenminste wat hem dollen, altijd een plus punt dacht de poes grinnikend.


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Like A Fish [OPEN] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 21:50

"Nah" zei hij ongeïnterreseert met een brede grijns, denkend aan Honeyblossom "Er is er anders nog eentje, Honey.. haha" Cyber keek met een blik die niet veel goeds betekende naar de zwarte poes. Ja, hij was een player. Maar zolang de Rogue er plezier in had, deed hij gewoon door zonder zich te schamen. Met een zwaai van staart liep hij naar de rivier en begon met luisterende oren van het koele water te drinken. Het geluid van vogels en scharrelende prooi in de verte verdwenen bijna in het niets, Cybers zintuigen stonden vooral gescherpt op eventuele patrouies of ander katten die hem vna last konden zijn.


Like A Fish [OPEN] AdnfjaLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 2gxnp75Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Cyber_pixelLike A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] 34nodx3Like A Fish [OPEN] 10pvxmwLike A Fish [OPEN] Teeth_dogs
Like A Fish [OPEN] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Like A Fish [OPEN] DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Like A Fish [OPEN]   Like A Fish [OPEN] Icon_minitimedo 4 sep 2014 - 19:06

"nah" miauwde de kater ongeïnteresseerd. "Er is er anders nog eentje, Honey...haha." De kater keek haar aan en liep toen naar het kabbelende water waar hij wat begon te drinken. Riverspring lachte. "Ah, I see. Een player? Naja ieder zo ze ding he?" Met een klein glimlachje keek ze hem aan, ze mocht hem wel, maar de poes zou nooit voor hem vallen zoals al de andere hadden gedaan. Met een grote grijns op haar snoet keek ze naar de kat. Zou ze hem er in duwen? Had ze meteen mooi een rogue verjaagd toch? Nee, zou een beetje zielig zijn en bovendien misschien zou het niet goed aflopen dan voor haar óf voor hem.


Like A Fish [OPEN] 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Like A Fish [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: