Halfblood - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Halfblood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Roughflower
Member
Halfblood - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Halfblood   Halfblood - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 17:35

"I know I'm right, ant-brain," oh nu had hij haar te pakken. Roughkit zweeg even, maar liet merken dat ze aan het na denken was. In plaats daarvan keek ze hem met een honende blik aan. Toen ze eindelijk haar perfecte reactie terug had, sprak ze die ook meteen uit: "Gelukkig zijn ants moeilijk te doden, en kunnen ze flink vervelend zijn als je vacht er vol mee zit," grauwde ze uitdagend, waarna ze tegen hem op sprong. "Merk je het?" Piepte ze terwijl ze met haar nageltjes een soort van ging kietelen in zijn zij.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Halfblood - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Innersoul
Member
Halfblood - Pagina 2 DPKsfdL
527
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Innersoul
BerichtOnderwerp: Re: Halfblood   Halfblood - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 18:27

Innerkit had wel meteen een antwoord van het poesje verwacht, zo was dat nu al dit hele gesprek gegaan. Maar nu liet ze op zich wachten. Hij wachtte ook wel, hij was wel benieuwd. Haar antwoord, hij moest bekennen dat ze gelijk had, die beestjes waren vreselijk irritant in je vacht. Hij probeerde zijn zij omhoog te houden en grijnsde even, zijn lach in houdend. 'Ik merk het, ik merk het' lachtte hij toen. Hij duwde met zou poot tegen haar aan om haar nagels weel uit zijn vacht te halen.


Halfblood - Pagina 2 Sbkosx


::Stamps::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Halfblood - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Halfblood   Halfblood - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 17:56

Roughkit bleef rustig door 'kietelen' met haar nageltjes zacht door het vachtje van Innerkit heen gaand. 'Ik merk het, ik merk het,' lachte de zwarte kitten toen. Roughkit hief haar kopje triomfantelijk op en grijnsde haar tandjes bloot. Op dat moment duwde Innerkit haar op zij, waardoor ze toch naar achteren strompelde. Ja, Innerkit was jonger en kleiner, maar Roughkit was geen rots. "Mooi," antwoordde ze toen. Ze liet zich op haar rugje rollen en staarde naar de lucht. "Ik kan niet wachten om apprentice te zijn... jij?" Vroeg ze toen. Ze was wat moe geworden, maar nog niet klaar om naar haar nest te gaan, dus hield ze zich nu maar weer rustig.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Halfblood - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Innersoul
Member
Halfblood - Pagina 2 DPKsfdL
527
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Innersoul
BerichtOnderwerp: Re: Halfblood   Halfblood - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 19:21

Innerkit grijnsde even toen hij haar had weg geduwd van zich. Hij haalde even kort zijn tong over de vacht in zijn zij om het kietelende gevoel weg te halen. Hij grijnsde opnieuw en keek naar de kitten die op haar rug op de grond lag. Rustig liet hij zich op zijn buikje zakken terwijl hij haar blik even naar de lucht volgde maar legde zijn kopje al snel neer op zijn voorpootjes. 'Ik ook niet, het lijkt me best leuk' zei hij en sloot zijn ogen even. Hij was eigenlijk best moe, maar hij had geen zin om slapen. 'En dan kunnen jullie me niet meer beoordelen om mijn halfclan zijnde' grijnsde hij en keek even naar haar. Ooit zou ze wel zien dat hij een goede warrior ging worden voor Shadowclan.


Halfblood - Pagina 2 Sbkosx


::Stamps::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Halfblood - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Halfblood   Halfblood - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 13:23

'Ik ook niet, het lijkt me best leuk,' reageerde Innerkit. Roughkit grijnsde. "Voor mij zal het nog drie moons duren, dus het gaat al snel... denk ik," piepte ze verlangend naar het apprentice schap. Het aller liefst wou ze dat overslaan en direct een warrior worden. Maar dat kon niet. 'En dan kunnen jullie me niet meer beoordelen om mijn halfclan zijnde,' reageerde Innerkit. "Ik denk... of hoorde anderen zegge dat jij en je siblings zich bewijzen moeten," zei ze. Ze probeerde de woorden goed op een rijtje te zetten. "Loyaliteit bewijzen... zeg maar," vervolgde ze. "Maar bij mij ben je al op de goede weg," reageerde ze met een grijns. Ze hief haar kopje op bij het horen van haar naam. "Ik moet terug de nursery in... we spelen een andere keer wel weer!" Piepte ze waarna ze opstond en naar de nursery toe rende. Ze was ook moe, dus het was slaaptijd.

OOC: Topic uit. Ik wil de oude topics weer een beetje opruimen omdat ze nu ziek is (:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Halfblood - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Halfblood
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: