The cloudkingdom (Fernkit)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The cloudkingdom (Fernkit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackgaze
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 13:20

Blackgaze lag weer eens op en van zijn favoriete plekjes, dit was wat hij fijn vond. Alleen en wel op een van de mooiste plekjes in het bos, waar ook alleen hij van af wist. De kater draaide zich op zijn rug en keek met een zucht naar de wolken, ze waren zo wit zo luchtig , maar tegelijkertijd ook vol. Was ik maar een wolk Dacht de zwarte kat. Vroeger toen hij nog een kleine kitten was, wilde hij opgehaald worden door de wolken, om daar na vervolgens koning te worden van het wolken rijk. Blackgaze geloofde er stiekem nog steeds in dat op een dag hij zou worden opgehaald door een reusachtige wolk, die hem vervolgens naar het rijk bracht van alle wolken. Blackgaze grinnikte in zichzelf terwijl hij hier aan dacht, niet gelovend dat zo een grote sterke kat als hij nog steeds een onmogelijke droom had.
Kittens waren dan ook de enige met wie hij goed kon opschieten, natuurlijk kon hij ook wel een praatje houden met een oudere kat, maar de nieuwsgierigheid in elke kitten maakte hem blij. Telkens als hij weer zo een jong koppie zag, gloeide zijn hart op. Daarom was zijn grootste droom misschien ook wel om vader te worden.
Verward schudde hij zijn kop, ''Ik lig 5 minuten onder een wolk, en kijk waar ik aan denk, vader worden!?'' Hij grinnikte en sloot zijn ogen. Hij was toch alleen, niemand die het merkte


The cloudkingdom (Fernkit) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 13:37


TAGS- Blackgaze
WORDS- 270

Fernkit keek verbaasd om zich heen en knipperde een paar keer met zijn oogjes. Hé? Hij was alleen maar even het kamp uitgelopen om rond te kijken. Waar was hij nu terecht gekomen? Een beetje geschrokken draaide hij een rondje. Hij had geen idee welke weg hij was gelopen. Misschien was hij zelfs al in een ander territorium! Hij wilde in paniek terugrennen, maar weerhield zichzelf ervan. Hij stelde zich groot op en liep maar door. Misschien kwam hij wel een kat tegen die hem wilde helpen! En trouwens, als hij terug zou gaan leek hij op een watje. En dat was hij niet.
Hij stapte verder door de bladeren. De groene lichten die door het bladerdak op zijn rug vielen maakten dat zijn ambergele ogen nog feller opgloeiden dan normaal. Opeens rook hij iets. Was hier soms een kat in de buurt? Iemand van zijn Clan? Hij stak zijn kopje in de lucht en probeerde het spoor te volgen. Hij glimlachte inwendig. Dit was goede training! Hij kwam uit op een open plek, waar het groene gras bijna tot zijn buikje kwam. Hier zag hij een zwarte kater op zijn rug in het midden van de glade liggen. Hij stapte voorzichtig dichterbij, tot hij een paar staartlengtes van de kater af stond. ''Ik lig 5 minuten onder een wolk, en kijk waar ik aan denk, vader worden!?'' grinnikte de kater tegen zichzelf. Was dit soms Blackgaze? De kater die hij zo vaak in de nursery had gezien? 'Ik heb geen vader' mauwde hij, als begin van een gesprek. Typisch Fernkit. Een gesprek beginnen met een spontane uitroep over hemzelf.





Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 13:48

Blackgaze zonk net een beetje in een droom tot hij een hoog stemmetje hoorde ''Ik heb geen vader '' De donkergrijze kater sprong van schrik op en keek om zich heen, had hij het zich ingebeeld? Werd hij gek? Hij begon net weer rustig adem te halen toen hij het kleine katje zag. Blackgaze liet een zucht van opluchting ontsnappen en ging zitten, de kitten was vrij jong, maar niet té jong. Snel liet de kater een blik om zich heen glijden, misschien waren er wel ouders in de buurt, en daar had hij geen zin in, maar zo te zien was er niemand anders dan de kitten en de kater hemzelf. ''Moet jij niet in het kamp zijn?'', vroeg blackgaze vriendelijk, het eerste wat hij wist over kittens was dat ze in het kamp moesten blijven voor veiligheid. Blackgaze had dat altijd onzin gevonden, maarja hij kon de regels moeilijk herschrijven als gewone warrior. De kitten keek hem met grote ogen aan, en warrior glimlachte, kittens maakte zijn dag altijd goed.


The cloudkingdom (Fernkit) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 14:03


TAGS- Blackgaze
WORDS- Too lazy to count

De donkergrijze kater sprong verschrikt om, en keek zoekend om zich heen. Fernkit grinnikte kort bij deze reactie. Het zag er heel grappig uit, hoe de grote kater als een doodsbange kitten om zich heen keek. Toen werd hij opgemerkt. Fernkit keek nieuwsgierig met zijn ambergele ogen op naar de kater. Hij leek hem wel vriendelijk. ''Moet jij niet in het kamp zijn?'' vroeg de warrior. Fernkit knikte aarzelend. 'Ja... Maar ik wilde heel kort naar buiten kijken... En toen opeens was ik hier.' de kitten keek rond. Hij was blij dat hij iemand had gevonden, maar wist nog steeds niet waar hij was. 'Ik ben Fernkit. Wat is uw naam?' mauwde hij opgewekt. Hij keek de kater nieuwsgierig aan, en zwiepte zijn staart vrolijk heen en weer.





Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 14:27

'Ik ben Fernkit. Wat is uw naam?' Fernkit dus, dat was een leuke naam dacht Blackgaze. De warrior schraapte zijn keel en keek naar de staart van de kitten die vrolijk heen en weer zwiepte. 'Mijn naam is,' hij deed zijn poten in de lucht om een dramatische sfeer te krijgen. 'Blackgaze', Miauwde de kater vrolijk. Hij lachte en zetten zijn poten weer op de grond. 'Maar Fernkit, als jij hier bent moeten je ouders wel ongerust zijn denk ik.'Oja hij heeft geen vader schoot Blackgaze te binnen ' Of dan moet tenminste je moeder ongerust zijn' Hij probeerde serieus te kijken, maar dat lukte niet met zo een snoetje dat voor hem zat. Blackgaze barstte in lachen uit, waarom zou hij nu opeens serieus doen? Zo was hij niet, zo zou hij ook nooit worden. Blackgaze sloeg een poot om de kitten heen en keek vriendelijk naar het kleine koppie. 'Kom ik zou je eens wat laten zien van deze gruwelijke wereld' Zei hij blij


The cloudkingdom (Fernkit) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 17:48

TAGS- Blackgaze
WORDS- ?

'Mijn naam is,' sprak de zwarte kater, terwijl hij zijn voorpoten dramatisch in de lucht stak. Fernkit grinnikte zachtjes. Deze kat had wel gevoel voor humor! 'Blackgaze' eindigde zijn Clangenoot. Maar Fernkit, als jij hier bent moeten je ouders wel ongerust zijn denk ik... of dan moet tenminste je moeder ongerust zijn' ging Blackgaze verder. Fernkit haalde zijn schouders op. 'Ik denk het niet... Mama heeft het heel druk met mijn broertje' mauwde hij. Hij bewoog zijn staart kort heen en weer. Blackgaze sloeg een poot om Fernkit heen, wiens eerste reactie was om verschrikt een stapje naar voren te doen, maar dit niet deed. 'Kom ik zou je eens wat laten zien van deze gruwelijke wereld' zei de kater blij. Het zwart-witte katje keek blij op naar de warrior. Zijn ogen twinkelden nieuwsgierig. 'Ga je me het territorium laten zien?' mauwde hij opgewekt, een blije lach op zijn gezicht te zien.






Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 21:22

Blackgaze liet het kleintje los en keek in de nieuwsgierige oogjes "natuurlijk ga ik je het territorium laten zien!" hij ging zitten en keek om zich heen. En? Waar wil je als eerst heen?" De kater wist heel goed dat hij eigenlijk de kitten terug naar het kamp moest brengen, maar hij was in een rot bui en besloot wat lol te hebben met deze kleine warrior. Ik kan hem vast wel de veilige plekjes zien, dan kan er toch niks fout aan. En dan is er toch niks aan de hand. bedacht de kater, hij ging liggen en wachtte op het antwoord van Fernkit


The cloudkingdom (Fernkit) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 21:36

TAGS- Blackgaze
WORDS-

De kitten keek om zich heen. 'Eh...' mauwde hij. Plotseling bedacht hij zich iets. Het zou wel handig zijn als hij al goede plekjes wist om heen te gaan wanneer hij apprentice werd. 'Kan je me laten zien waar je het beste kan jagen? Bij die mooie bomen?' mauwde Fernkit enthousiast. Hij had van een jonge apprentice gehoord dat zij twee vogels had gevangen bij een groep bemoste bomen. Ze had hem meerdere malen gezegd dat ze had gehoord dat het een van de beste plekken was om te jagen, dus moest het bijna wel waar zijn. Hij sprong blij op, maar had niet in de gaten dat hij zijn staart nog rond zijn poot had gekruld. Hij struikelde, maakte een koprol, maar wist zich snel weer te herstellen waardoor hij in een soort aanvals - of jacht- houding op zijn pootjes terechtkwam. 'Ai-yah!' riep hij, om het toneelstukje compleet te maken. Hij grijnsde verontschuldigend naar de warrior terwijl hij weer dichterbij trippelde.





Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 21:46

Blackgaze moest lachen toen hij Fernkit als een klein bolletje over het gras zag rollen. "waar je kan jagen he.." Blackgaze vernauwde zijn ogen en er groeide een grijns op zijn gezicht. Jagen was zijn talent, hij kon de jongen kat heel veel goede stekjes laten zien, wel honderde aangezien jagen zijn favoriete bezigheid was, had hij door de tijd heel wat plekjes gevonden. "nee nee, je moet niet naar die bomen. Ik weet een veeeeeeel betere plek, kom, hij duwde het kleintje vooruit en liep zelf als voorop, op naar een van zijn eerste beste plekjes. Even later kwamen ze aan bij een hoop struiken. "Nu moet je goed luisteren", zei de warrior terwijl hij zich naar de kitten toe boog. "Als je hier door de struiken kruipt, kom je bij een prachtig plekje vol met nestjes en holen van allerlei beesten", Blackgaze gniffelde en bukte om zo door de struiken te kruipen. Toen Fernkit ook naast hem stond glimlachte hij trots. Voor hun lag een open veld waren je de holen haast niet kon tellen, zoveel waren het. "Ga je gang, en wees een echte warrior" de kat grijnsde en gaf Fernkit een duwtje richting het open veld


The cloudkingdom (Fernkit) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 21:54

TAGS- Blackgaze
WORDS-

"waar je kan jagen he.." sprak de zwarte kater nadenkend. Fernkit knikte en keek hem afwachtend aan. "nee nee, je moet niet naar die bomen. Ik weet een veeeeeeel betere plek, kom, zei blackgaze toen. Fernkit kreeg een klein duwtje, en trippelde toen achter de warrior aan, nieuwsgierig naar waar ze heen zouden gaan. "Nu moet je goed luisteren", Fernkit spitste zijn oren en keek Blackgaze verwachtingsvol aan. "Als je hier door de struiken kruipt, kom je bij een prachtig plekje vol met nestjes en holen van allerlei beesten", Het gezicht van de kitten klaarde op. "Ga je gang, en wees een echte warrior" Darkgaze duwde hem een beetje richting het grote veld. 'Mag ik proberen iets te vangen?' mauwde de zwart-witte kitten enthousiast. Hij wilde graag proberen te jagen. Ookal wist hij dat het moeilijk was...




Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 22:10

ja je mag iets proberen te vangen, daarvan leer je alleen maar van, maar je moet beloven niet te ver weg te gaan, en alleen op kleine beestjes zoals muisjes. Geen konijnen, en kijk uit dat je niet tegen een das aanloopt. Ook als er iets gebeurt roep mij, aangezien ik in de buurt blijf kan er dan niks fout gaan." preekte Blackgaze, als de dood dat er iets gebeurde. hier kan gemakkelijk een vos rondlopen, een das of misschien wel een hond! dacht Blackgaze een beetje bezorgd. Misschien was het toch niet zo slim om de kitten mee te nemen, iedereen zou boos op hem zijn als er iets met de kitten gebeurde, hij was nu zijn verantwoordelijkheid. "je krijgt 5 minuten, dan moeten we echt terug", zei de warrior terwijl hij de vlakte scande met zijn ogen, geen gevaar te zien.


The cloudkingdom (Fernkit) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimema 21 jul 2014 - 18:57


TAGS- Blackgaze
WORDS- 1071

Fernkit keek op naar zijn oudere clangenoot. 'ja je mag iets proberen te vangen, daar van leer je alleen maar van, maar je moet beloven niet te ver weg te gaan, en alleen op kleine beestjes zoals muisjes. Geen konijnen, en kijk uit dat je niet tegen een das aanloopt. Ook als er iets gebeurt roep mij, aangezien ik in de buurt blijf kan er dan dus niks fout gaan." Eindigde de grote, zwarte kater. De zwart - witte kitten knikte begrijpend. "je krijgt 5 minuten, dan moeten we echt terug" waarschuwde Blackgaze hem nog met een strenge stem. Fernkit keek kort de kater aan in zijn blauw-groene ogen en huppelde nieuwsgierig weg in de richting van het veld, dat menig kat sterk deed denken aan het WindClan territory. Toen hij bij de grote vlakte van droog helmgras was aangekomen vertraagde hij zijn pas een klein beetje zodat hij geen prooi zou opschrikken. Hij keek voorzichtig rond naar dieren die als voedsel voor de Clan zouden kunnen dienen. Het lange gras wat je meestal op duinen kon vinden wuifde zachtjes in de wind, en vage geursporen van dieren waren overal. Als hij nog iets jonger was was hij er waarschijnlijk duizelig van geworden. Gelukkig wist hij nu welke geur bij welk soort dier hoorde. Dassen, vossen, merels, vinken, katten, muizen, konijnen… Hij wist het allemaal. Alleen vissen wist hij niet goed. Maarja, dit was ook geen wonder aangezien de meeste ThunderClanners zich niet eens in de buurt van de rivier durfden te wagen. Waarschijnlijk bang voor de RiverClanners. Fernkit had gehoord over de vele verhalen die werden verteld over de strijdlustige, zwemmende katten. Aan de ene kant mocht hij ze natuurlijk niet, want tja, ze waren tenslotte vijanden van de ThunderClan, maar aan de andere kant had hij toch wel wat respect voor de als otters zwemmende krijgers. Als hij niet in zijn eigen Clan, de Clan van het onweer en de donder had gezeten, had hij er geen problemen mee gehad om bij de Clan van de rivieren en het water geboren te worden. Hij schudde kort zijn koppetje, dat al aardig wat weghad van de kop van een volwassen kater. Nu moest Fernkit zich concentreren op de jacht; hij had maar enkele minuten en dit wist hij zeer goed. Hij had geen zin om de tijd die hij buiten het kamp had te verspillen aan dingen die hij ook in de bescherming van de doornige struiken kon doen of denken. Een vastberaden blik verscheen in zijn gifgele ogen, en hij richtte zich weer op het jagen. Toen hij zijn jonge lichaam omdraaide kreeg hij plots een sterke geur in zijn neusgaten. Het leek op... Ja, was dit soms een muizengeur? Hij wist zeker dat hij deze geur herkende. Hij deed voorzichtig een paar stappen in de richting van de geur, en scande de omgeving met zijn ambergele ogen. Een bruine veldmuis, waarschijnlijk een 'bejaarde', gezien het tere lijfje, zat aan een jonge tarwespruit te knagen. Het diertje was zich niet bewust van het jonge roofdier dat achter hem stond. De zwart – witte kitten glimlachte kort. De muis zat dus kennelijk een kleine plant te eten, maar als het aan hem zou liggen zou een Clankat zometeen de muis eten, en de resten van de muis zouden weer tot een plant groeien. Het zou hem niets verbazen als alle muizen eigenlijk kannibalen waren zonder het zelf door te hebben. Fernkit boog voorzichtig in de houding die hij van zijn moeder had geleerd voor de jacht, een van de weinige momenten dat ze niet met zijn andere nestgenootjes bezig was, en sloop dichterbij tot hij slechts enkele muizenlengtes van het ontwetende diertje wegstond. Hij zakte door zijn pootjes, en zette zich af. Oh, foxdung! Hij had per ongeluk wat oude bladeren, waarschijnlijk nog uit de leaf bare, omhoog geschopt met zijn linker achterpoot. Het muisje, nog aardig kwiek voor zijn of haar leeftijd, liet zich vallen van de tarwespruit en vluchtte weg alsof de duivel hem op de hielen zat. Fernkit gromde binnensmonds, en probeerde het spoor van de muis te volgen. Hij hield zijn neusje dicht bij de grond en probeerde het vage geurspoor te volgen. Doordat de muis zo licht was had de geur weinig kans gehad om aan de grond te blijven kleven. Bijna wilde hij zijn zoektocht opgeven en terug naar de warrior lopen, maar toen viel zijn oog op een grijsbruine vlek op een boomtak die waarschijnlijk door de wind of door een groter roofdier naar de vlakte was gesleurd gelukkig was het beestje niet onder de grond verdwenen, maar de veldmuis zat op de grond om zich heen te kijken. Opnieuw zakte de bijna - apprentice in de jacht houding. Hij focuste zijn ambergele ogen op het bruine vlekje, en zette zich opnieuw af in een sprong. Deze keer ging het geruisloos, bijna zoals een apprentice het zou doen. Het bruine beestje keek op en zag de jonge kater vlak boven hem, maar had niet genoeg tijd om weg te vluchten. De kitten drukte het piepende diertje met een poot stevig tegen de grond. Even leek het erop dat de kleine veldmuis zou ontsnappen, maar Fernkit had hem net weer vast. Hij beet snel de muis dood, zodat de prooi niet langer zou hoeven lijden, en staarde naar het verse voedsel voor zijn pootjes. Al het leven was uit de ogen van het eens zo levendige diertje gespoeld, maar nu was het voedsel voor jonge katten die op hun beurt weer zouden opgroeien. De zwart-witte kater zijn gezicht straalde. Het was hem gelukt! Hij had een muis gevangen! Hij glimlachte breed. Als hij dit aan de andere kittens zou vertellen, wat zouden ze jaloers zijn! Zijn opgewonden expressie veranderde in een tevreden of blije soort, en hij pakte het al een beetje koud wordende lijkje op in zijn smalle bek. Met zijn oortjes recht omhoog gespitst en zijn ambergele ogen wijdopen keek hij rond voor andere prooien. Plotseling schoot de gedachte dat de vijf minuten al best al eens om zouden kunnen zijn door zijn kop. Hij draaide zich vlug om, en liep met grote passen terug naar de bosrand waar de zwarte kater als het goed was stond te wachten op hem. Enthousiast liet hij de muis vallen voor zijn poten toen hij gearriveerd was bij de grote warrior, en hij Fernkit keek de donkere kater stralend aan. Het was hem gelukt!





Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimema 21 jul 2014 - 19:35

{Nu ga ik natuurlijk ook een lange post (proberen) schrijven maar bij de duizend kom ik niet Wink}

Blackgaze keek geïnteresseerd naar de kitten die om zich heen zocht naar een vangbare prooi. De warrior grinnikte in zichzelf. Fernkit was zo enthousiast bezig en zag er daardoor erg grappig uit. Voorzichtig zette Blackgaze een paar stapjes richting de jonge kat, hij moest hem immers wel in de gaten houden. Snel keek hij nog een keer om zich heen, om te zien of nog steeds alles veilig was. Gelukkig was er geen bedreiging te zien. Blackgaze glimlachte voldaan, hij had de kleine donder een leuke middag bezorgd, Fernkit blij ik blij, dacht de oudere kat. Ah! Daar ging Fernkit in een sluip houding op weg naar zijn eerste prooi, kom op jongen neem dat muisje maar eens te grazen. De warrior kon een lach niet onderdrukken toen hij zag dat Fernkit een beginnersfoutje had gemaakt. Je poten in een bladerhoop neerzetten. Grinnikend schudde de grijze kater zijn hoofd, dit kleintje deed hem wonderbaarlijk veel denken aan hem zelf. Blackgaze had zijn ogen nog niet twee seconden afgewend toen de kleine alweer in een sluiphouding zat. ja mooi, dacht Blackgaze, zijn ogen volgde het katje toen deze door de lucht vloog, om zich vervolgens op zijn prooi te storten. Had Fernkit het gevangen? Ja hoor daar was het trotse koppie al. De kat lachte en liep al een beetje richting de kit, die stralend op hem af kwam rennen. En hup daar lag het dode beestje voor zijn poten "Nou ik moet zeggen dat is heeeeeleemaal niet slecht", de warrior gaf een vriendelijke aai over het koppie en glimlachte "Daar mag je trots op zijn, vooral omdat je nu je vrienden kan vertellen dat je een geweldige super knappe warrior hebt ontmoet. Dan zijn ze geheid allemaal jaloers" hij knipoogde naar de kitten en draaide zich al om, ze moesten nu toch echt terug.


The cloudkingdom (Fernkit) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 17:12


TAGS- Blackgaze
WORDS-
OOC- hahaha hoeft niet hoor! xD Ik deed het alleen voor de grap

"Nou ik moet zeggen dat is heeeeeleemaal niet slecht!" zei de warrior op een vriendelijke toon tegen de kitten. Fernkit' keek hem blij aan, en hij kreeg een klopje op zijn kop. "Daar mag je trots op zijn, vooral omdat je nu je vrienden kan vertellen dat je een geweldige super knappe warrior hebt ontmoet. Dan zijn ze geheid allemaal jaloers" Blackgaze knipoogde kort naar hem. De zwart-witte kitten grijnsde opgewekt terug. 'Dank u wel!' grinnikte hij, een twinkeling in zijn ambergele ogen. De kater draaide zich om, op het punt om weg te gaan. Fernkit pakte de muis opnieuw op, en sprong achter de kater aan over een hoop knisperende bladeren heen. Terwijl ze terug naar een veiliger stuk van het territory liepen had de kitten een apart huppeltje bedacht zodat hij de kater kon bijhouden, maar ook om zich heen kon kijken naar het pad dat ze namen. Hij wilde tenslotte niet opnieuw de weg kwijtraken! Hij moest af en toe wel naar zijn kleine pootjes kijken, zodat hij het goede tempo aanhield. Rechts, links. Rechts, rechts, links. Links, rechts. Links, links, rechts. Rechts, links. het was een apart soort loopje, maar het ging snel en hij vond het leuk om te doen. Terwijl hij geïntrigeerd naar de bomen om zich heen keek struikelde hij over een boomwortel en kukelde halsoverkop om, de muis glipte tussen zijn kaken vandaan. Hij piepte kort toen hij de grond raakte, maar stond snel weer versuft op. Hij schudde zijn kop en pakte de muis weer op, om zich vervolgens weer naast de warrior te voegen. 'Sorry!' verontschuldigde hij zich snel.





Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 16:01

Achter zich hoorde Blackgaze een klein piepje, eerst dacht de kater dat het de muis was, maar toen zag hij dat Fernkit over een wortel was gestruikeld. Als een klein bolletje wol rolde de kitten over de grond, de muis viel uit zijn bekje toen hij eindelijk tot stilstand kwam. "Sorry", verontschuldigde de kitten zich. "Is geen probleem hoor, als jij als een bol wol over de grond wil rollen vind ik dat prima!", grinnikte de kater. Even liepen ze samen zo door terwijl Blackgaze zijn koppie vol had met één gedachte. "Zeg Fernkit.." De kater ging stil zitten en zwiepte zijn staart heen en weer. "Heb jij toevallig al een mentor..voor als je een apprentice word?" Een beetje nerveus, maar ook vriendelijk keek de jonge warrior de kitten aan. Hij zou het geweldig vinden als hij mentor kon worden van een kitten, dat bijna zoiets als vader toch? Blackgze glimlachte in zich zelf bij de gedachte. Hij kon de jongen ontzettend veel leren, en die zou Fernkit dan later ook weer door leren. Blackgaze was helemaal aan het glunderen bij deze gedachtes, het zou bijna te mooi om waar te zijn.


The cloudkingdom (Fernkit) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 17:19


TAGS- Blackgaze
WORDS-
OOC- Sorry, kort :/

Hij keek naar de grond. "Is geen probleem hoor, als jij als een bol wol over de grond wil rollen vind ik dat prima!" zei Blackgaze. Fernkit grinnikte opgewekt. Gelukkig maar! "Zeg Fernkit..." begon de kater plotseling onder het lopen. Hij ging zitten en zwiepte zijn staart heen en weer. Fernkit keek hem afwachtend aan. "Heb jij toevallig al een mentor..voor als je een apprentice word?" Fernkit keek schuin naar de grond. 'Nee... Nog niet. Ik hoop wel dat ik snel apprentice mag worden!' hij ging ook zitten en sloeg zijn staart om zijn pootjes. 'Hoezo vraagt u dat?' vroeg de zwart-witte kat nieuwsgierig.





Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
The cloudkingdom (Fernkit) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: The cloudkingdom (Fernkit)   The cloudkingdom (Fernkit) Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 18:31

"Nee nog niet.." Die woorden echoëde in blackgaze zijn koppie nog door. De kat grijnsde van oor tot oor en keek naar de kleine kitten. "Ik hoop ook dat je snel apprentice word" hij klopte de kitten op zijn rug en vervolgde zijn pad met grote voetstappen. "Waarom ik dat vraag? Nou ik zou je graag opleiden tot een warrior, tot een echte Blackgazer." Hij lachtte en verminderde zijn vaart zodat Fernkit hem ook kon bijhouden


The cloudkingdom (Fernkit) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The cloudkingdom (Fernkit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: