Want to blame it all on me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Want to blame it all on me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashdrizzle
Member
Want to blame it all on me? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 18:04

Woest sloeg hij zijn nagels in het grijze verendek van de duif en trok het naar zich toe. De vleugels probeerden hem nog te slaan, maar zodra zijn kaken om het tere nekje van de vogel waren geklemd, leek het dier het opgegeven te hebben. Niet veel later was het dan voorbij. Ashdrizzle kwam overeind, likte zijn vacht weer recht en het bloed van zijn snuit en schopte een laagje aarde over zijn gevangen prooi. Pas toen rook hij de geur van iemand die hij maar al te graag wilde ontlopen. Nerveus legde hij zijn oren wat naar achteren en bekeek de omgeving tussen vernauwde oogleden.

OOC; Eerste post voor Innerghost


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Want to blame it all on me? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Want to blame it all on me? R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 13:13

Lucht opsnuivend keek ze langzaam om zich heen, al haar zintuigen op scherp, wachtend op een teken van prooi. Nog steeds was prooi schaars, en nog steeds was de prooistapel teleurstellend klein. Een zucht rolde over haar lippen terwijl ze verder ging, hopend ergens anders wel prooi te vinden. Burnt Sycamore, daar was ze al een poosje niet meer geweest om te jagen. Het was meer een gebruikelijke plek voor apprentices om te trainen, maar het kon ook een prima jacht plek zijn om bijvoorbeeld kraaien te vangen. Onderweg daar naar toe merkte ze nog een andere geur op, één van haar warriors was aanwezig; de vader van haar vier oudste klein dochters. "Goedemiddag Ashdrizzle," miauwde ze rustig toen ze hem tegen het lijf aangelopen was. "Hoe gaat de jacht?" Normaal was ze wel recht voor z'n raap, nu ging ze het toch maar even wat tactischer aanpakken.


Want to blame it all on me? Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Want to blame it all on me? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 13:31

De grijze kater drukte zijn oren wat dichter tegen zijn nek aan toen de Deputy ook werkelijk voor zijn ogen verscheen en spande zijn spieren aan voor het geval dat. Nee, dat incident met Slatekit was hij zeker niet vergeten. "Goedemiddag Ashdrizzle," Wantrouwend versmalde hij zijn blik. Waarom die rustige houding? Wat was ze van plan? "Hoe gaat de jacht?" Zenuwachtig krulde hij zijn staart. "Goed." Antwoordde hij kortaf, zeker niet van plan het spelletje mee te spelen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Want to blame it all on me? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Want to blame it all on me? R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 14:04

[i]"Goed,"[/b] was zijn antwoord, kortaf. Innerghost vernauwde haar ogen, kortaf gedrag tegen over haar... daar hield te niet van. "Mooi," miauwde ze. "Hoe gaat het met jou en de kittens, zie je ze regelmatig?" Vroeg ze toen, langzaam toch dichter bij het doelende onderwerp komend. Ze wou dat haar klein dochters een moeder én vader hadden. Ja, kersverse ouders waren vaak wat klunzig, maar vaak lag er dan wel liefde tussen de twee. Wat haar dochter en Ashdrizzle betrof? Nee, daar was geen enkele sprankel van liefde, en hoe Ashdrizzle met haar dochter om ging..? Dat keurde ze zeker niet goed.


Want to blame it all on me? Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Want to blame it all on me? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 16:17

"Mooi," De kater verwachtte al dat het hier niet bij zou blijven. Dus was het volgende onderwerp geen verrassing voor hem. "Hoe gaat het met jou en de kittens, zie je ze regelmatig?" Zijn nekharen kwamen wat overeind. "Niet echt." Hij verspilde er maar weinig woorden aan, maar dook zeker niet ineen. Zolang die feeks van een Fawnstep in de Nursery was, bleef hij er mooi buiten en dat mocht haar lieve moedertje weten ook.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Want to blame it all on me? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Want to blame it all on me? R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 11:13

Zijn antwoord beviel haar niet. Kittens mochten geen vader missen. "En waarom? Omdat je een slechte band hebt met Fawnstep?" Sprak ze kalm, de kater recht aan kijkend. De ruzies die Ashdrizzle en Fawnstep met elkaar voerden waren zeker niet goed voor de kittens, uiteindelijk kon het de kittens kapot maken. En dan kreeg je gevallen als Rushspirit, of depresieve katten die verdwenen.


Want to blame it all on me? Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Want to blame it all on me? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 12:17

"En waarom? Omdat je een slechte band hebt met Fawnstep?" Liegen ging hij niet doen, daar had hij een hekel aan, dus deed hij andere katten dat niet aan. "Ja." Lachte hij bijna maniakaal. Er was niemand in de buurt die hem ook maar zou kunnen tegenhouden, maar ook.. om hem te helpen als hij straks echt in de problemen kwam.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Want to blame it all on me? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Want to blame it all on me? R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 12:27

De lach die Ashdrizzle liet zien tijdens zijn antwoord was gewoon zorgwekkend, als er iets was dat ze niet wou; waren het warriors die mentaal niet helemaal goed zaten. "Ashdrizzle, is dat wat je wilt? Je kittens niet meer zien om een ruzie met de moeder van de kittens? Zie je niet in dat het eigenlijk gewoon bijna kitten gedrag is?" Ze forceerde zich zelf om kalm te blijven. Het waren haar kittens dan wel niet, het was wel haar familie, haar klein kinderen. "Besef je wel dat je hier mee de levens van de kittens erg kan beschadigen? Een goede basis voor zulke jonge zielen is belangrijk voor hun ontwikkeling," miauwde ze. "Zowel jij als Fawnstep zouden jullie problemen aan de kant moeten leggen voor de kittens, of het hun goed uitleggen, want nu; snappen ze er niets van en zal het hun uiteindelijk kapot maken," miauwde ze. Met de relatie tussen Ashdrizzle en Fawnstep zou ze zich niet bemoeien, dat was aan hun; maar het welzijn van de kittens bemoeide ze zich wel degelijk mee. En daar had ze recht op.


Want to blame it all on me? Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Want to blame it all on me? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 12:40

"Ashdrizzle, is dat wat je wilt? Je kittens niet meer zien om een ruzie met de moeder van de kittens? Zie je niet in dat het eigenlijk gewoon bijna kitten gedrag is?" Irritatie begon in zijn blik te prikkelen. Oh wat was de Deputy toch weer perfect in alles wat ze deed .. "Besef je wel dat je hier mee de levens van de kittens erg kan beschadigen? Een goede basis voor zulke jonge zielen is belangrijk voor hun ontwikkeling," De kater wist zich nog onder controle te houden, maar zijn staart sloeg een paar keer zwaar geïrriteerd heen en weer. "Zowel jij als Fawnstep zouden jullie problemen aan de kant moeten leggen voor de kittens, of het hun goed uitleggen, want nu; snappen ze er niets van en zal het hun uiteindelijk kapot maken," De grijze kater snoof. Het maakte hem nu niet meer uit dat dit de moeder was van dat.. monster. "Voor jou makkelijk gezegd, jij wilde kittens uit liefde, dit nestje was een ongeluk. Helemaal niet gewild." Begon hij al grauwend. "Dat is heel anders dan bij al die andere nestjes. De ruzies zijn heftiger en het is nooit goed, maar dat begrijp jij niet want jij hebt je lieve partnertje. Ik heb geen Fawnstep nodig in mijn leven en zij heeft mij ook niet meer nodig. Nou, dat was het dan. Ik wil haar ook niet meer zien, zij heeft de kittens al meerdere malen in fysiek gevaar gebracht omdat het water in de Nursery niet goed genoeg was. Dan wil ik niet meer mede verantwoordelijk zijn."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Want to blame it all on me? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Want to blame it all on me? R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Want to blame it all on me?   Want to blame it all on me? Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 16:32

"Voor jou makkelijk gezegd, jij wilde kittens uit liefde, dit nestje was een ongeluk. Helemaal niet gewild." Begon hij al grauwend. Innerghost zwaaide een keer met haar staart bij zijn redelijk vijandig overkomende reactie. "Maar je hebt de daad wel zelf uit gevoerd. En ik neem aan dat jij volwassen genoeg bent om van die daad de risico's in te zien, niet?" Kaatste ze fel terug. "Dat is heel anders dan bij al die andere nestjes. De ruzies zijn heftiger en het is nooit goed, maar dat begrijp jij niet want jij hebt je lieve partnertje. Ik heb geen Fawnstep nodig in mijn leven en zij heeft mij ook niet meer nodig. Nou, dat was het dan. Ik wil haar ook niet meer zien, zij heeft de kittens al meerdere malen in fysiek gevaar gebracht omdat het water in de Nursery niet goed genoeg was. Dan wil ik niet meer mede verantwoordelijk zijn." "Dus laat je de kittens stikken?" Gromde ze. Ze schudde ongelovig met haar kop. Dit kwam van twee kanten inderdaad, en deze twee katten moesten gewoon een keer als volwassen warriors met elkaar in gesprek gaan. "Een queen heeft ook zo haar beweging nodig, dat is belangrijk. En dat de kittens dan het kamp uit glippen? Dat heeft met de opvoeding te maken waar zowel jij als Fawnstep verantwoordelijk voor zijn. Vertel als vader eens de gevaren buiten het kamp, dat ze geduldig moeten zijn, dat ze straf krijgen als ze dingen doen die niet mogen. En geef ze dan ook straf," sprak ze. "En ga gewoon eens als twee volwassen warriors die sámen een fout gemaakt hebben in gesprek met Fawnstep. Maak afspraken, en vertel samen aan de kittens dat jullie geen partners van elkaar zijn. Jullie hebben gekozen dit te doen, nu mogen jullie er ook voor uit komen." Veel meer had ze niet meer te zeggen. Het was aan Ashdrizzle wat hij hier mee deed, en ze zal hier ook over in gesprek gaan met Fawnstep. Ze begreep wel waarom het telkens mis gaat, beide ouders hebben het gewoon zwaar, ze zijn ook jong, en daar door raken ze waarschijnlijk beide de controle over hun kroost kwijt.


Want to blame it all on me? Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Want to blame it all on me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: