People come and people go <3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 People come and people go <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Squirreljuice
Member
People come and people go <3 DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 15:47


Jup guys, It's happening.
Ik zit hier nu al een maand mee in mijn hoofd. De admins weten hier van.
Eerst en vooral geef ik beide rangen op. Zowel moderator als Medicine Cat Apprentice. Ik heb gewoon het gevoel dat het niet hoort zo. Met Milkypaw stamt mijn laatste post van langer dan 3 maand en had ik in deze 3 maand blijkbaar niet eens de neiging om er iets aan te doen. Met Squirrel ben ik misschien iets vaker online, maar veel zal het niet schelen. Ik heb het gevoel dat Warrior Cats beter verdient dan dat. (:

Ten tweede zal ik ook Warrior Cats zo goed als goodbye zeggen. Ik voel de drang niet meer hierheen te komen, moet mezelf er zelfs toe aanzetten. Posts komen er amper nog uit en praten in het AOT heb ik altijd al amper gedaan xD
Ik zal soms nog langs komen, eens kijken hoe het er aan toe gaat, misschien zo af en toe eens een topicje doen, maar daar zal het wel bij blijven.

Toch wil ik iedereen hier op Warrior Cats bedanken. Jullie hebben er toch voor gezorgd dat ik hier een geweldige tijd heb gehad.

Het team in general natuurlijk; Zonder jullie had ik dit zelfs nooit kunnen typen. Ik dank jullie voor het in leven houden van deze site en alle tijd en moeite die jullie er in steken <3 Ook dank ik jullie - opnieuw - voor alle kansen die ik van jullie heb gekregen. Het was me echt een eer van jullie deel uitgemaakt te mogen hebben.

Daan; Jaja, ook jij ;D Hoewel we voor een groot deel uit elkaar zijn gegroeid voor een groot deel, blijf jij nog steeds de persoon die me hier heeft gekregen. Jij hebt me deze site laten ontdekken en daar ben ik je nog steeds erg dankbaar voor <3

Chi; Well, I don't think I have to explain this ;w; Ghege, de tijden met Linepaw en Applepaw waren geweldig en ook de band tussen Graystripe en Milkypaw is way too cute <3 Thanks for everything girl n.n

Natuurlijk ook de rest van WC; Ugh, het kan zo maar zijn dat ik iemand vergeten ben, ik weet het na een tijdje ook niet meer. Dit waren de eerste die in me opkwamen. Anyway, thanks everyone <3 Iedereen waarmee ik ooit gesproken heb, iedereen waarmee ik ooit een topic heb gehad en iedereen die deze site levendig houdt, bedankt. Zonder jullie, well... Ik val in herhaling (:

Al mijn accounts mogen weg, behalve Squirrel, Milky en Line, dus als je er een wilt, geef je maar een gil.
Voor Milky, ze zal zicht verliezen aan een oog en zich niet meer waardig genoeg voelen voor de rang. Immers is ze al kleurenblind en met een oog wordt haar zicht toch beperkt. Hierdoor denkt ze dat het beter is als ze haar intrek neemt in de Elders Den, voordat ze helemaal niet meer kan zien en katten sowieso niet meer kan helpen.

Well, ik hoop dat ik jullie ooit weer eens spreek (: <3
Thanks for all <3

God, ik heb te veel Skyrim gespeeld *Staart naar Dawnstar*


People come and people go <3 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardgaze
StarClan
People come and people go <3 DPKsfdL
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 16:32

Ik ga je echt enorm missen Cees <3 Desondanks dat we niet zo heel veel met elkaar hebben kunnen rpg'en, weet ik zeker dat ik Squirrel ga missen en Dustkit al zeker. Ik ga mijn partner-in-crime missen in het team, want de twee zouden de boel echt overhoop kunnen gooien <'3 Maar ik ga je ook missen als een persoon, want je bent super aardig en fijn om mee te kletsen :3 Goodbye~<3 En nog een pootje van Dustkit of course!


▰ I believe in ordinary acts of bravery ▰
▰ In the courage that drives one person to stand up for another ▰

People come and people go <3 2v3r2oj
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
People come and people go <3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 16:34

Oh Ceessie :'(((
I'm going to miss u girl :C Het was altijd heel erg gezellig met je op WC en ik weet nog de meet in de dierentuin, dat was ook heel erg gezellig met je! Ik zal je missen hoor en al je gezellige karakters ;___;
Ik wens je super veel succes en tot snel!
xx <3


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
People come and people go <3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
People come and people go <3 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 16:39

Awh! Balen dat je weg gaat!
Je was geweldig als Med.cat app en als modje! Ondanks ik je niet héél goed ken vind ik het toch echt jammer dat je gaat!
Als ik je kan helpen door één van je accjes over te nemen doe ik het graag(stuur dan wel even een pb met wie ter beschikking).
Verder nog véél succes in je leven en hopelijk tot snel!

xx Amy


People come and people go <3 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sidepaw.
Member
People come and people go <3 DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Sidepaw.
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 16:42

echt, jammer dat je weggaat Cees :c , ik kende je niet erg goed, maar goed genoeg om te zeggen dat je een vriendelijk en awesome persoon bent, hoe dan ook, veel succes verder en ik weet zeker dat je met open armen ontvangen zal worden wanneer je toch besluit om toch terug te komen ^-^

Xx Hanna


People come and people go <3 Wbb7l2



Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
People come and people go <3 DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 16:48

Spijtig dat je gaat! Wel fijn dat je af en toe nog effe langs komt om een topicje te doen ofzo ^^
veel geluk nog in het echte leven c:



Groetjess
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
People come and people go <3 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 16:51

Cees <3
Ik zal de lol die we samen hebben gehad nooit vergeten, ik zal jou nooit vergeten! We kwamen zowat samen naar wc toe en ik zal ook nooit de tijden van Leaf & Fear vergeten. Ook de tijd voordat we op wc kwamen was geweldig, een tijd die ik nooit had willen missen. Jij bent een van de meest awesome, tofste persoontjes die ik heb leren kennen in mijn leven, en ik zal je dan ook enorm gaan missen!  I will never forget our big WarriorCats adventure <3 Hopelijk kunnen we contact houden en dus tot snel!

xx Daan :'3


People come and people go <3 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
People come and people go <3 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 16:58

Cees, ik ga je zeker missen^^ en de paar topics die we hebben gehad tussen Maskheart en Milkypaw zal ik ook zeker niet vergeten^^, maar het ga je goed verder en veel succes met je verdere leven^^


People come and people go <3 Z0IYPct

People come and people go <3 W0qAlxRPeople come and people go <3 MKN7vHEPeople come and people go <3 7iLZ7FIPeople come and people go <3 PS18GM0

People come and people go <3 Xs4

People come and people go <3 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclespirit
StarClan
People come and people go <3 DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...
Gender:
Rank:
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 17:03

I didn't get to know you, en volgens mij vind ik dat jammer. Je lijkt me echt awesum c:
Heel veel succes met je leven in real :3 En tot ziens op WC, I hope we will meet again
Xx F (;


Forestrain | Floodfire | Echopaw
People come and people go <3 0o585XY
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreljuice
Member
People come and people go <3 DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 17:06

@ Linn, Dust en Squirrel waren gewoon geweldig >:3 Ik ga je ook missen!
@ Soof, Die meeting was idd gezellig, ga jou ook missen <3
@ AA, ik zal je eens een lijst doorsturen xD and thanks <3
@ Hanna, Thank you
@ Max, Thanks
@ Daan, We houden contact hoop ik xD Ik zal jou ook niet snel vergeten ;D
@ Cynthia, Mask en Milky was echt leuk :3 Bedankt <3
@ Evy, Thanks ^-^


People come and people go <3 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
People come and people go <3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 17:31

First of all,
Ik ga je damn hard missen meid<3
Je was zowat de eerste vriendin die ik hier had gemaakt. Je hebt me zowel in de rpg geholpen als erbuiten, en daar zal ik je altijd dankbaar voor zijn. Ook de momenten buiten WC never forget that old women tho waren geweldig, tijden om nooit te vergeten. <3
May starclan light your path<3


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
People come and people go <3 DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 17:59

Like I already said, I'm going to miss you too <3
En oh god, die oude vrouw, haha, die ga ik idd nooit vergeten :'D


Spread the looooove c:
People come and people go <3 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
People come and people go <3 DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 18:04

Hoewel ik je niet goed kende, vind ik het jammer dat je weg gaat, maar als het jou keuze is, is dat goed.

Aimée


People come and people go <3 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
People come and people go <3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 18:09

Oh Cees, ik vind het jammer dat je gaat. Ergens kan ik me nog wel herinneren dat ook wij vaak wel leuke topics hadden gehad, en ook leuke Off-Game gesprekken.
Je bent een geweldige RPG'er en wens je veel plezier, geluk, et cetera in je Real Life! Ik zal je missen!

May Starclan Light Your Path, dear x


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

People come and people go <3 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
,Littlekit
Member
People come and people go <3 DPKsfdL
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1,5 moons
Gender:
Rank:
,Littlekit
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 1:20

Ceesie, ooh honey noo ;-;
Ik kan me nog herrinneren dat we echt geweldige gesprekken hadden zowel in het AOT en op msn, je was de eerste en enigste die mij echt mn plekje liet vinden in het Aot en de rpg zelf
Je hebt twee van mijn allerliefste katten hun geschiedenis bepaald en daar ben ik super blij mee.
Je hebt me Timekit geschonken en me de beste tijden gegeven die ik met Fallentear heb gehad. And I'm thankful for that.
Je bent een geweldig meid en ik ga je zeker missen hier op WC. Ik denk dat als ik voor vele mensen spreek als ik zeg dat ik het extreem jammer vind dat je weg gaat.
But I wont hate you for it, I love you girlie.

Als je een manier hebt om contact te houden zou ik die heel graag willen.
Verder wil ik je enorm veel succes wensen in je verdere leven *hug*

Tess out xx


People come and people go <3 5vx4sx
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
People come and people go <3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 9:48

Cees, je gaat weg voor ik je goed genoeg heb leren kennen D: ik ken je echter goed genoeg on te zeggen dat ik je ga missen, en dat je een geweldige aanwinst voor de site was. Elke rang die je kreeg verdiende je keihard en elke rang vervulde je geweldig! Ik keek altijd wat naar je op, en echt meid ik had je graag eens gesproken. Zeg nooit nooit though, want waarschijnlijk zal ik je ooit nog eens heel lag spreken, of ontmoeten. Als we alletwee misschien zelfs al tachtig zijn xD ik houd hoop, en misschien besluit je ooit om nog eens terug te komen, er zal altijd een plekje voor je zijn <'3

May Starclan light your path Darling!


People come and people go <3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
People come and people go <3 Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 13:36

Ahw Cees ga jij ook al? Nou...
Ik kende je niet zo goed dus veel kan ik niet zeggen.
Maar ik weet wel dat je erg aardig was en heel veel mensen je gaan missen.
Hopelijk zien we je nog een paar keer ^^
Veel succes met de rest van je leven en moge het geluk aan jou kant staan.


People come and people go <3 Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
People come and people go <3 DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 14:13

Ceesie babuh <'3
Yer mean ya know that, leaving the moment I come back.
Mweehhhhhh you do what you think is right. I understand ya really
-weet alleen dat je me een hug verontschuldigd bent >3-
love ya babuhhh may starclan light yer path in yer life.



People come and people go <3 Dbtfyt
Breakingdawn /x/ Sinpaw /x/ Rowanpaw, /x/ Lightbringer /x/ Wolverinebite /x/ Dreamheart /x/ Radiantkit /x/ Kingslayer

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
People come and people go <3 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 20:47

Whut? Hoe kon ik dit topic nu missen ;-;
Cees, ik vind het erg jammer dat je weggaat, al heb ik dan niet zoveel persoonlijk contact met je gehad. het is zeker nooit fijn als er iemand weggaat, en ik ben altijd al slecht geweest in afscheid nemen.. Maar ik wens je het allerbeste toe <'3


People come and people go <3 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
People come and people go <3 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: People come and people go <3   People come and people go <3 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 20:48

Ten eerste vind ik het echt erg dat je weg gaat, Cees... Ik vond het echt leuk als we eens een kort gesprek hadden in het AOT zo nu en dan en ik wilde je dolgraag beter leren kennen, echt waar. Zo goed kende ik je nu ook niet, maar ergens vind ik echt erg dat je weg gaat, maar dan ook echt heel erg... Maar goed, iedereen heeft zo zijn tijd en dat snap ik best, nog veel geluk in het leven en het gaat je goed~ ^^
Bo2x


Rip Augurkielurkie
People come and people go <3 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
People come and people go <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: