Rogue go away! (Cyber)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rogue go away! (Cyber)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 16:34

Applenose had dorst gekregen van het jagen dus was ze naar het beekje bij Owltree gelopen om wat te gaan drinken. Toen ze wat gedronken had snoof ze rustig de lucht op. Ze rook geen prooi maar wel wat anders. Rogue! Ze liep naar de struiken toe, want daar kwam de geur vandaan. "Wat doe jij hier? Moet je geen kittypets gaan pesten ofzo?" zei ze bot tegen de Rogue. Haar haren stond omhoog en ze keek naar de Rogue met een boze blik.


*Cyber*




Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 19:17

Cyber keek de poes kil aan, zijn poten kneedden al in de grond. Zij had het gesprek begonnen dat Hij had willen beginnen! "Ja, er staat er momenteel eentje recht voor mijn neus" wierp hij vloeiend terug met een grote sierlijke grijns, Clancats.. wat zijn dat toch stomme, stinkende, domme beesten. Geen grijntje besef over wat het echte leven inhoud.


OCC; wat kort (voor mijn doen)


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 19:42

"Ja, er staat er momenteel eentje recht voor mijn neus" zei de kater met een grijns. Applenose werd boos, hoe durfde hij haar een kittypet te noemen? "Ik ben geen kittypet maar een warrior, maar ga maar terug naar je Rogue vriendjes." zei ze boos. Ze keek de kater boos aan met haar heldere groene ogen. Ze had haar nagels al uitgeklapt. De Rogue die voor haar stond vas nogal gespierd maar als hij wilde vechten was Applenose niet bang om met hem te vechten.


Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 16:16

Cyber trok verachtend één wenkbrauw op en krulde zijn bovenlip op in een spottende grimas "Echte Rogue, zoals ik, hebben geen vrienden" zei hij, en dat was de harde waarheid. In het leven buiten het Clanleven kon je niemand geloven, vertrouwen of wat dan ook. Het veiligste was als je op je eentje bleef. Met een zucht van vermoeidheid ging hij zitten op de harde koude grond.


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 19:45

"Echte Rogue, zoals ik, hebben geen vrienden" zei de kater. Applenose keek een beetje verbaast. Geen vrienden? Dan moest hij zich wel eenzaam voelen, dacht ze. Ergens had ze medelijden met deze Rogue. De kater ging zitten met een zucht van vermoeidheid. "Waarom heb je dan geen vrienden?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze ging ook zitten op de koude grond. Ondertussen hield ze de zwart-witte kater goed in de gaten. Zodat ze snel kon reageren als hij haar zou aanvallen. "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ze. Ze was nieuwsgierig naar het leven van deze Rogue.


Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 19:58


Cyber liet nog een zucht horen en liet even geamuseerd zijn hoeken van zijn mond naar boven krullen, maar hij moest zijn gezichtsuitdrukking neutraal houden voor de zekerheid dat deze poes zich niet direct tegen hem zou keren. "Mijn moeder had me al sinds ik kitten was weggehouden van mijn siblings omdat ik op mijn moordzuchtige vader leek. Erg sociaal ben ik dus niet opgevoed zou je kunnen zeggen" met ijskoude ogen keek hij naar de grond voor zijn voeten, hij mocht zich niet prijsgeven! "Ik ben vertrokken en een leven als jong kater zonder familie begonnen toen ik het lijk van mijn vader vond" Ah damn, wat was hij toch dom. "Ik heb vaak vrienden proberen te maken toen, maar niemand wou mij hebben als vriend. Zelfs mijn siblings waren bang van me geweest, te bedenken dat ik vroeger anders was. Aardig en maar al te enthousiast om de wereld te verkennen." Cyber grijnsde en moest even grinniken. Met een zucht keek hij omhoog naar de hemel "Enkel Seraphgine, toen nog Sunwing.. een Riverclanpoes, wou me hebben. Ik heb met haar vier kitten,  maar nu is Seraphine ergens daarboven. Doorheen de tijd heb ik geleerd dat je niemand mag vertrouwen, zeker niet buiten clangebied. Ze kunnen alles tegen je gebruiken, het is gewoon niet slim om vrienden te maken." Cyber keek doordringend met zijn kilgroene ogen waarna ze even zacht van verdriet werden waarna ze weer hun kille glans kreegen "Waarom vrienden maken als je ze toch alleen maar kwijt kan raken?" zei hij duidenlijk. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg de Clankat. Cyber had ondertussen besloten dat de poes onderhand toch zoveel van hem wist dat het niet meer uitmaakte of ze wel of niet zijn naam te weten kwam. Ja, zelfs met je naam moest je veilig omspringen buiten clangebied "Cyber, ze noemen me Wolf Of Territory" stelde hij zich voor "En jij bent..?" vroeg hij. Hij had het altijd al raar gevonden dat Clankatten een naam hadden van twee woorden die met hen te maken hadden, hij moest er nog steeds aan denken hoe anders clankatten wel niet in de wereld stonden. Niet wetend hoe alleen je kon zijn, al had Cyber zijn kittens nu nog..


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 20:11

"Mijn moeder had me al sinds ik kitten was weggehouden van mijn siblings omdat ik op mijn moordzuchtige vader leek. Erg sociaal ben ik dus niet opgevoed zou je kunnen zeggen" vertelde de kater. "Ik ben vertrokken en een leven als jong kater zonder familie begonnen toen ik het lijk van mijn vader vond" zei de kater en hij stopte even met praten. "Ik heb vaak vrienden proberen te maken toen, maar niemand wou mij hebben als vriend. Zelfs mijn siblings waren bang van me geweest, te bedenken dat ik vroeger anders was. Aardig en maar al te enthousiast om de wereld te verkennen." zei de kater en hij keek omhoog. Naar de hemel. Enkel Seraphgine, toen nog Sunwing.. een Riverclanpoes, wou me hebben. Ik heb met haar vier kitten,  maar nu is Seraphine ergens daarboven. Doorheen de tijd heb ik geleerd dat je niemand mag vertrouwen, zeker niet buiten clangebied. Ze kunnen alles tegen je gebruiken, het is gewoon niet slim om vrienden te maken." zei de kater. Applenose zag verdriet in de ogen van de kater. "Waarom vrienden maken als je ze toch alleen maar kwijt kan raken?" zei de kater duidelijk. "Cyber, ze noemen me Wolf Of Territory" antwoordde Cyber als antwoord op haar vraag wat zijn naam was. "En jij bent..?" vroeg Cyber. "Ik ben Applenose, en zo te horen heb je al veel meegemaakt..." antwoordde Applenose. Ze was een beetje stil geworden van het verhaal van de kater. Ze snapte hem nu wel... "Zullen we anders samen even rond gaan lopen?" vroeg ze aan de kater. Ze wist dat het fout was om met een indringer te praten maar ze had gewoon medelijden met deze kat.


Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 20:24

Applenose.. hij vond die naam wel grappig klinken, het klonk als iets zoets.. naja, vele namen hadden een betekenis en de helft ervan kon Cyber niet eens achterhalen. "Je hebt nog maar amper de helft van het verhaal gehoord. Het ergste is al een geluk al achterwegen" Cyber gaf even een kleine lach aan de Warriorcat  'Zullen we anders samen even rond gaan lopen?' Was dit wel zo'n slim idee? Even keek de sterke kater achter zich, naar het gebied in de verte waar zijn territorium ongeveer moest liggen. Zou hij nu nog teruggaan? Zolang het nog kan? Wie weet bracht ze hem wel naar de andere clankatten in een hinderlaag.. acht nee! Dit waren Clankatten, die waren meestal veel eerlijker dan de katten in de Bloodclan en Roguegebieden. Wat had hij eigenlijk anders te doen? Zijn kittens waren nog aan het slapen na een lekker dik konijn, na weken kleine scharminkelige muisjes te hebben gekregen. "Goed idee" zei hij tegen de poes en stond recht.


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 20:31

"Je hebt nog maar amper de helft van het verhaal gehoord. Het ergste is al een geluk al achterwegen" zei Cyber met een kleine lach. "Goed idee" zei Cyber en hij stond op. Applenose stond ook op. "Is het leven als Rogue hard?" vroeg ze aan Cyber. Ze was wel nieuwsgierig naar het leven van een Rogue. Al had Cyber wel heel veel pech gehad... Ze wist eigenlijk niet waar ze samen met de Rogue heen moest lopen... "Zullen we naar Fourtrees gaan?" vroeg ze aan Cyber. Dan hoefde ze niet bang te zijn dat een Thunderclan kat tegen Firestar zou vertellen dat ze met een Rogue had gepraat.


Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:03

"Bikkelhard, de dreiging van tweebenen volgt je letterlijk overal. En dan heb ik het nog niet eens over de Bloodclanners gehad, die bloeddorstige katten eisen alle territoria en prooi voorzichzelf op en ik zou er nog niet eens van verschieten als ik erachterkwam dat de bloodclan zijn krijgers prooi uit mijn territorium lieten stelen. Er is ook de helft van de tijd prooitekort, ondanks mijn redenlijk groot territorium.. rogues, kittypets en bloodclanners stelen wat ze stelen kunnen" Blijkbaar vond de poes zijn leven interresant, had hij eindenlijk iemand om even mee te praten. 'Zullen we naar Fourtrees gaan?' vroeg de poes, wat Fourtrees was wist Cyber niet. Maar het zou wel niet zo veel uitmaken waarschijnlijk. "Mij goed" antwoorde hij onverschillig, "Hoe is het leven als Clankat eigenlijk?" vroeg hij met nieuwsgierigheid in zijn kilgroene ogen.


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:12

"Bikkelhard, de dreiging van tweebenen volgt je letterlijk overal. En dan heb ik het nog niet eens over de Bloodclanners gehad, die bloeddorstige katten eisen alle territoria en prooi voorzichzelf op en ik zou er nog niet eens van verschieten als ik erachterkwam dat de bloodclan zijn krijgers prooi uit mijn territorium lieten stelen. Er is ook de helft van de tijd prooitekort, ondanks mijn redenlijk groot territorium.. rogues, kittypets en bloodclanners stelen wat ze stelen kunnen" vertelde Cyber. Applenose luisterde aandachtig naar de kater. "Mij goed" antwoordde Cyber op haar vraag. "Hoe is het leven als Clankat eigenlijk?" vroeg Cyber met nieuwsgierigheid in zijn ogen. "Goed, het is leuk om samen te leven met andere katten." antwoordde ze. Ze wist niet goed wat ze anders moest zeggen over het clan leven, het was een goed leven en gezellig met andere katten. "Zijn bloodclanners zo erg?" vroeg ze aan Cyber.


Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:22

"Niet normaal, ze moeten eerst onschuldige kittypets doden voor ze erbij mogen horen." antwoorde Cyber op haar vraag. Cyber was gemeen, vechtlustig en evil.. maar DAT vond zelfs Hij enorm zwak. "Al haaaat ik Kittypets, dat heb jij zo net wel mogen meemaken, dat vind ik toch echt oneerlijk en zwak. Pesten? Oke, dat doe ik ook. Maar zonder reden vermoorden is gewoon ziek." zei hij met een stille grauw. Cyber keek naar zijn witte pooten, Applenose had zonet gezegd dat de clan leuk was om in te leven, het leven met katten leek hem ook leuk.. maar jammergenoeg niet mogenlijk in de buitenwereld waar hij moest leven "Ik heb nooit de kans gehad me aan te sluiten in een clan, zelfs niet als kitten van enkele weken toen ik me alleen en ongewaardeerd voelde. Jullie hebben de keus om rogue, kittypet en zelfs Bloodclan te worden. Of gewoon bij je clan te blijven. Ik kan niet naar een clan gaan, buiten de Bloodclan" Cyber grinnikte even "Al zullen die me er niet graag bij hebben!" hij had nu eenmaal niet echt vrienden bij de Bloodclan.. buiten Dotty.. als hij haar een vriendin kon noemen. "Ik wou vroeger altijd bij de clan, maar ik mocht er niet in.. dat is de reden waarschijlijk dat ik zo'n afweer tegen Clans en Clankatten heb" verklaarde hij. "Jij nooit aan gedacht om Rogue te worden?"


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:35

"Niet normaal, ze moeten eerst onschuldige kittypets doden voor ze erbij mogen horen." zei Cyber. Applenose was geschokt door zijn antwoord dat was echt erg! "Al haaaat ik Kittypets, dat heb jij zo net wel mogen meemaken, dat vind ik toch echt oneerlijk en zwak. Pesten? Oke, dat doe ik ook. Maar zonder reden vermoorden is gewoon ziek." zei Cyber met een stille grauw. "Ik heb nooit de kans gehad me aan te sluiten in een clan, zelfs niet als kitten van enkele weken toen ik me alleen en ongewaardeerd voelde. Jullie hebben de keus om rogue, kittypet en zelfs Bloodclan te worden. Of gewoon bij je clan te blijven. Ik kan niet naar een clan gaan, buiten de Bloodclan"vertelde Cyber. "Al zullen die me er niet graag bij hebben!" zei Cyber. "Ik wou vroeger altijd bij de clan, maar ik mocht er niet in.. dat is de reden waarschijlijk dat ik zo'n afweer tegen Clans en Clankatten heb" legde hij uit. "Jij nooit aan gedacht om Rogue te worden?" vroeg Cyber. "Nee nooit aangedacht, ik leid een goed leven in de clan en ik ben blij met mijn clan leven." vertelde Applenose. "Hoe heten je kittens eigenlijk?" vroeg ze. Ondertussen waren ze al bij Fourtrees aangekomen. "Welkom bij Fourtrees! Hier mogen alle katten uit alle 4 de clans komen want hier komen alle clan territory's samen." vertelde ze.


Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:53

Cyber keek nieuwsgierig en onder de indruk rond. "Wat een grote bomen!" zei hij met bewondering. Zijn poten kneedde in de zachte bosgrond, je kon hier alles ruiken. De geuren stroomden hier vloeiend door elkaar, alsof er geen onderscheid en verschil meer tussen was. "Mijn kittens noemen Blacky, een zwarte leergierige poes. Ace, een tabby katertje met veel wit. Veel pit en moed, en enigszins mijn enige zoon. Lola, een slimme zwart-witte dochter die veel op mij lijkt en ook nog Chey. Zij is wat raarder omdat ze een lappjespoes is, ze heeft maar één werkend oog en is dus half blind. Lola heeft een groot liteken op de achterkant van haar hoofd van toen ze bijna dood was gebloeid en Ace heeft wonden aan zijn poot van toe hij een poot brak.. hij werd achterna gezeten door een grote hond." Honden, de afschuwelijke moordlustige beesten! Nooit lieten ze de katten eens met rust. "Ik heb Seraphine bij de bevalling in de steek gelaten omdat ik even frisse lucht moest gaan happen van de stress.. van haar mocht ik de kittens dus niet zien omdat ik het niet waard was. De volglende dat vertrok ze met de kittens en heb ik haar twee weken later dood aangetroffen. Vermoord. Daarna heb ik één voor één de kittens gevonden, meer dood dan levend." Cyber keek omlaag. "Ik heb nog eens eerder een nestje gehad met Seraphine, toen heette ze nog Sunwing en zat ze in de Riverclan. Echter zijn alle vijf de kittens van dat nest overleden door een onbekende ziekte, onze kittens waren amper een week oud. Sunwing verliet het kamp om rogue te worden en noemde zichzelf toen Seraphine." deed Cyber uitgebreid zijn verhaal.


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 22:23

"Wat een grote bomen!" zei Cyber met bewondering. Applenose ging zitten. "Mijn kittens noemen Blacky, een zwarte leergierige poes. Ace, een tabby katertje met veel wit. Veel pit en moed, en enigszins mijn enige zoon. Lola, een slimme zwart-witte dochter die veel op mij lijkt en ook nog Chey. Zij is wat raarder omdat ze een lappjespoes is, ze heeft maar één werkend oog en is dus half blind. Lola heeft een groot liteken op de achterkant van haar hoofd van toen ze bijna dood was gebloeid en Ace heeft wonden aan zijn poot van toe hij een poot brak.. hij werd achterna gezeten door een grote hond." vertelde Cyber. "Ik heb Seraphine bij de bevalling in de steek gelaten omdat ik even frisse lucht moest gaan happen van de stress.. van haar mocht ik de kittens dus niet zien omdat ik het niet waard was. De volglende dat vertrok ze met de kittens en heb ik haar twee weken later dood aangetroffen. Vermoord. Daarna heb ik één voor één de kittens gevonden, meer dood dan levend." vervolgde hij zijn verhaal. "Arme Seraphine en arme kittens. Ze hebben al zoveel meegemaakt terwijl ze nog zo jong zijn..." zei Applenose met medelijden. "Ik heb nog eens eerder een nestje gehad met Seraphine, toen heette ze nog Sunwing en zat ze in de Riverclan. Echter zijn alle vijf de kittens van dat nest overleden door een onbekende ziekte, onze kittens waren amper een week oud. Sunwing verliet het kamp om rogue te worden en noemde zichzelf toen Seraphine." vertelde Cyber veder. Applenose was sprakeloos... Ze wist niet wat ze moest zeggen... "Gelukkig hebben de kittens een goede vader die goed voor hun zorgt en hun moeder zal altijd over hun blijven waken." zei Applenose. Ze had echt medelijden met Cyber.


Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 11:46

'Gelukkig hebben de kittens een goede vader die goed voor hun zorgt en hun moeder zal altijd over hun blijven waken.' zei Applenose, er klonk medelijden in haar stem. Cyber kon niets anders doen dan knikken, dat was indderdaad zo. "Ik weet niet eens of er zoiets als een Starclan bestaat voor ex-clankatten.. zullen die ook naar Starclan gaan? Ze hebben immers dezelfde voorouders.." De grote zwart-witte kater kon niets anders doen dan hopen dat Seraphine het nu goed had. "Heb jij ooit kittens gehad? Of een mate?" vroeg hij aan de Cyperse poes.


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 14:36

"Ik weet niet eens of er zoiets als een Starclan bestaat voor ex-clankatten.. zullen die ook naar Starclan gaan? Ze hebben immers dezelfde voorouders.." vroeg Cyber. Applenose moest even nadenken over die vraag. "Ik denk dat alle katten samen leven in 1 Starclan niet alleen clankatten maar ook Rogue's en Kittypet's we blijven tenslotte allemaal katten." antwoordde Applenose. Heb jij ooit kittens gehad? Of een mate?" vroeg Cyber. "Nee ik ben nog een beetje te jong voor kittens en ik heb nog geen partner gehad." antwoordde Applenose. "Heb je een groot territory?" vroeg Applenose. Ze wilde wel weten waar Cyber leefde samen met zijn kittens.


Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:11

Cyber knikte "Groot voor een Rogue, maar ik heb dan ook hard voor moeten vechten en veel voor moeten werken. Het was het waard, mijn territorium heeft ondertussen heel wat inverdeling" Cyber keek naar het territoriumm van de clans aan de randen van Fourtrees, deze katten hadden allemaal een groot territorium die ze deelden. "Je bent altijd welkom op mijn gebied, ik zal je -anders dan bij andere katten- niet aanvallen" Cyber lachte even, ja. Iedereen die ook maar een poot op zijn gebied zette, of in de buurt was had het vlaggen. Want hij kon zijn territorium niet op het spel zetten na wat hij ervoor had opgeofferd. Daarom ook de bijnaam 'Wolf Of Territorium', dat had hij niet voor niets. "Jullie hebben pas een groot territorium" stelde de zwart-witte kater vast.


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 16:12

"Groot voor een Rogue, maar ik heb dan ook hard voor moeten vechten en veel voor moeten werken. Het was het waard, mijn territorium heeft ondertussen heel wat inverdeling" vertelde Cyber. Ze zag Cyber kijken naar het territorium van de clans. "Je bent altijd welkom op mijn gebied, ik zal je -anders dan bij andere katten- niet aanvallen" zei Cyber. "Dat is heel aardig van je ik zal wel eens een keer langskomen ik wil graag je kittens ontmoeten." zei Applenose dankbaar. "Jullie hebben pas een groot territorium" stelde Cyber vast. "Dat klopt, het woud is ook heel groot." zei Applenose. Ze vond het Thunderclan territory een mooi territory. Het was mooi en groot en er leefde veel prooi.


Rogue go away! (Cyber) Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:13

Cyber glimlachte even "Ha, zij zullen maar al te enthousiast zijn. Anders dan mij zijn mijn kittens erg sociaal opgevoed" mauwde hij trots, wat hield hij van zijn kittens. Ze waren dan ook zijn alles. Zijn kilgroene ogen gleden zachter dan ze ooit waren geweest door het territorium, dat een Clankat zoals deze zo plots zijn vertrouwen kon winnen. Normaal snauwde hij tegen hen en verscheurde hij die beesten het liefst aan stukken. "Hebben jullie veel prooi, in de winter en in deze tijden?"


Rogue go away! (Cyber) AdnfjaRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 2gxnp75Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Cyber_pixelRogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) 34nodx3Rogue go away! (Cyber) 10pvxmwRogue go away! (Cyber) Teeth_dogs
Rogue go away! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rogue go away! (Cyber)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: