Thirsty. [&QUIETSPELL]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Thirsty. [&QUIETSPELL]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Calmnight
Member
Thirsty. [&QUIETSPELL] DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Thirsty. [&QUIETSPELL]   Thirsty. [&QUIETSPELL] Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 20:36

Calmnight
Een kleine glimlach verspreidde zich rond Calmnight's lippen toen ze naar de prooidieren keek die ze tot nu toe al had gevangen: een konijn en twee muizen. Het was niet veel, maar het zou in elk geval al genoeg zijn om minstens twee katten mee te voeden. Ze begroef het konijn dat ze net gevangen had naast de twee muizen en gooide ook een hoopje zand op de muizen zodat ze deze later mee kon nemen. Haar keel voelde droog aan. Er heerste een lichte motregen over het woud, waardoor het water aantrekkelijker leek om te drinken. Voorzichtig stak ze haar tong uit om de regendruppels op te vangen, maar het was uiteraard niet genoeg om haar droge keel te verhelpen. Gelukkig bevond zich niet ver van haar vandaan een meertje waaruit zij kon drinken. Het was een mooi onderdeel van de WindClan en Calmnight was blij dat het meer zich binnen hun territorium bevond. Het was drinkbaar water en dat zou voorlopig ook zo blijven als er geen rotzooi in zou worden gegooid door Twolegs. Calmnight rilde even en bewoog zich naar het meertje. Ze boog zich voorover en begon zachtjes te drinken. Haar keel begon al minder droog aan te voelen en Calmnight zuchtte van voldoening. Ze spitste haar oren echter toen ze een geluid hoorde en draaide zich om. Een geur kwam haar tegemoet, maar ze kon de naam even niet herinneren van de kat die daar stond. 'Hallo,' zei ze zachtjes. 'Wie ben jij?'

Don't lose hope
'Cause you never know
What tomorrow may bring
Good night


Thirsty. [&QUIETSPELL] 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietspell
Member
Thirsty. [&QUIETSPELL] DPKsfdL
Sara
47
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender:
Rank:
Quietspell
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty. [&QUIETSPELL]   Thirsty. [&QUIETSPELL] Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 22:30

Koude druppels regen vielen op Quietspells vacht terwijl hij verder trippelde.Zijn poten voelde koud en nat aan maar hij trok er zich niks van aan. Het was maar water, daar kon hij wel tegen. Plots hoorde hij wat geritsel tussen de struiken waarna hij een kleine muis zag die iets aan het zoeken was tussen de blaadjes. Quietspell legde de vogel die hij al had gevangen zacht neer op de grond zonder geluid te maken. De warrior zakte door zijn poten en sloop in de richting van de muis. Het was maar een kleine muis, maar elke prooi was goed. Toen hij dicht genoeg bij de muis was sprong hij op. De muis keek angstig omhoog toen Quietspell op hem terechtkwam. Met een snelle beet verslapte het diertje. Quietspell begroef de vogel en de muis en trippelde naar het meer. Tot zijn verassing zag hij dat hij niet alleen was. Een rosse poes zat de drinken en keek om zich toen ze Quietspell hoorde.'Hallo,' zei de poes zacht 'Wie ben jij?' "Ik ben Quietspell." miauwde Quietspell en hij ging naast de poes zitten. Snel nam hij een paar slokjes van het water. "En wat is jou naam?" vroeg hij toen.


Thirsty. [&QUIETSPELL] Qqz79g
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Calmnight
Member
Thirsty. [&QUIETSPELL] DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty. [&QUIETSPELL]   Thirsty. [&QUIETSPELL] Icon_minitimema 11 aug 2014 - 20:44

Calmnight
Calmnight haalde zachtjes opgelucht adem toen bleek dat de kater haar ook niet herkende. Ze was nog maar pas Warrior, dus het was niet onlogisch dat zij nog niet alle Warriors kenden. Andersom zouden de Warriors haar ook maar moeilijk herkennen omdat ze nog maar pas een paar weken in de Den sliep bij hun. Ze merkte dat de kater naast haar, die zich al snel voorstelde als Quietspell, veel ouder was als zij. Waarschijnlijk meer dan twintig moons, misschien zelfs wel meer als dertig. Ze hield wijselijk haar mond dicht omdat ze hem niet op zijn leeftijd wilde benadrukken. 'Mijn naam is Calmnight,' sprak ze met heldere stem. 'Ik ben nog maar pas Warrior, dus vandaar dat ik nog niet alle andere Warriors ken.' Ze glimlachte naar hem en boog zich voorover om nog een beetje te drinken. Nu er geen gevaar meer bestond, kon ze net zo goed een beetje drinken. 'Quietspell,' sprak ze zachtjes, toen het ineens in haar opkwam. 'Ben jij bij het gevecht geweest tegen ThunderClan?' Zij was er niet bij geweest. Zij had de kittens mee moeten beschermen in het kamp. Maar ze had gehoord dat het gruwelijk was geweest en dat er doden waren gevallen. Een rilling gleed over haar rug bij dat idee.

Don't lose hope
'Cause you never know
What tomorrow may bring
Good night


Thirsty. [&QUIETSPELL] 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul


Laatst aangepast door Calmnight op do 14 aug 2014 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietspell
Member
Thirsty. [&QUIETSPELL] DPKsfdL
Sara
47
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender:
Rank:
Quietspell
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty. [&QUIETSPELL]   Thirsty. [&QUIETSPELL] Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 15:21

'Mijn naam is Calmnight,' sprak de poes. 'Ik ben nog maar pas Warrior, dus vandaar dat ik nog niet alle andere Warriors ken.' Daarom dat Quietspell haar nog niet kende. Quietspell kende heel veel katten in de clan vooral warriors. Nou ja kennen was een groot woord. Hij wist vooral de namen van veel warriors. 'Quietspell,' zei de poes ineens nadat ze wat had gedronken, 'Ben jij bij het gevecht geweest tegen ThunderClan?' De beelden van het gevecht kwamen weer te boven. Het was verschrikkelijk om ineens wakker te worden en je clan zien aangevallen worden door Thunderclankatten. "Ja daar was ik bij." miauwde Quietspell.

-Het gevecht van WC en TC was in het Windclankamp dus het kan niet dat Calmnight in het kamp moest blijven want dan was ze er zelf ook bij XD


Thirsty. [&QUIETSPELL] Qqz79g
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Calmnight
Member
Thirsty. [&QUIETSPELL] DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty. [&QUIETSPELL]   Thirsty. [&QUIETSPELL] Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 9:45

Calmnight
Calmnight staarde neer op haar poten en sloot haar ogen. De geluiden van krijsende katten, plukken vacht die langs dwarrelden en bovenal de doodsbange kits die zich tegen hun moeder aandrukten. Het was geen leuke sfeer geweest en Calmnight hoopte om het nooit meer mee te maken. 'Ik was in de Nursery,' miauwde ze zachtjes. 'Ik wilde de kittens beschermen.' Ze hoopte dat ze een waardige Warrior was geweest tijdens het gevecht door de kittens te beschermen, maar ze vond niet dat iedereen zomaar het gevecht in moest duiken. Er waren ook nog jonkies om te beschermen en ze vond het al erg genoeg dat er daadwerkelijk Apprentices waren geweest die mee hadden moeten vechten. De volgende keer zou zij ook mee vechten, maar de Nursery was een deel van haar omdat zij daar zes moons was verbleven en wist hoe kwetsbaar je kon zijn als een kitten. Ze draaide haar kop naar Quietspell. 'De volgende keer vecht ik zij aan zij met je mee,' beloofde ze. 'Maar ik kon die kittens daar niet achterlaten. Gelukkig waren de Queens er nog.' Ze keek weer naar het water, wachtend op wat hij zou gaan zeggen.

OOC: Nee, sht, niet lachen. Hahaha. Heb het al aangepast, hoop dat het zo wel goed is xD

Don't lose hope
'Cause you never know
What tomorrow may bring
Good night


Thirsty. [&QUIETSPELL] 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietspell
Member
Thirsty. [&QUIETSPELL] DPKsfdL
Sara
47
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender:
Rank:
Quietspell
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty. [&QUIETSPELL]   Thirsty. [&QUIETSPELL] Icon_minitimema 18 aug 2014 - 20:07


'Ik was in de Nursery,' miauwde Calmnight zachtjes. 'Ik wilde de kittens beschermen.' "Dat was heel moedig van je." miauwde Quietspell vriendelijk. Zelf had hij gewoon zijn instinct gevolgd en mee gevochten maar er waren ook katten nodig die de kittens moesten beschermen. 'De volgende keer vecht ik zij aan zij met je mee,' zei Calmnight 'Maar ik kon die kittens daar niet achterlaten. Gelukkig waren de Queens er nog.' Quietspell keek naar de poes. "Je hebt een goede keuze gemaakt door bij de kittens te blijven. Iemand moest ze beschermen." miauwde Quietspell.

-HahaXD Nu is het wel goed^^ Had even geen inspiratie:/


Thirsty. [&QUIETSPELL] Qqz79g
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Calmnight
Member
Thirsty. [&QUIETSPELL] DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty. [&QUIETSPELL]   Thirsty. [&QUIETSPELL] Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 12:35

Calmnight
Calmnight kon het niet helpen dat ze zachtjes snorde omdat ze complimenten kreeg van een veel oudere, meer ervaren kat dan zijzelf. Ze vermoedde dat de kat misschien wel meer dan drie jaar oud was, misschien zelfs wel meer als vier. Ze zou het maar niet aan hem vragen, aangezien ze zelf nog best slecht was in inschatten. Het was wel duidelijk op te merken dat hij meer ervaren was als zij, maar zij was dan ook nog maar pas een krijger geworden. Haar poten kneedden de aarde een beetje zenuwachtig toen ze dacht aan de ceremonie die waarschijnlijk binnenkort zou plaatsvinden. Zou Everstar haar opmerken en haar een leerling toekennen? 'Jij was ook heel moeilijk om mee te vechten,' zei ze met grote ogen tegen Quietspell. Zij had dan wel de kittens beschermend, maar dat was wel even iets heel anders dan mee te vechten in het gevecht zelf. 'Quietspell?' vroeg ze vervolgens nadenkend. 'Excuseer mij dat ik opeens zo van onderwerp verander, maar heb jij ooit een eigen leerling gehad? Of misschien wel twee leerlingen?' De poes keek hem nieuwsgierig en hoopvol tegelijkertijd aan. Misschien kon de wijze Quietspell haar wel iets meer leren over het mentorschap, want ze had eerlijk gezegd geen idee hoe ze het aan zou moeten pakken als Everstar haar inderdaad een eigen leerling toekende.

Don't lose hope
'Cause you never know
What tomorrow may bring
Good night


Thirsty. [&QUIETSPELL] 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietspell
Member
Thirsty. [&QUIETSPELL] DPKsfdL
Sara
47
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender:
Rank:
Quietspell
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty. [&QUIETSPELL]   Thirsty. [&QUIETSPELL] Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 12:43

Calmnight glimlachte. 'Jij was ook heel moeilijk om mee te vechten,' zei ze met grote ogen. Quietspell glimlachte bij het compliment. 'Quietspell?' vroeg de poes en Quietspell keek op. 'Excuseer mij dat ik opeens zo van onderwerp verander, maar heb jij ooit een eigen leerling gehad? Of misschien wel twee leerlingen?' vroeg de poes nieuwsgierig. "Ja ik heb al wel wat apprentices gehad en ik heb er nu ook twee." miauwde de tabby kater. Hij kon al wel raden waar dit naartoe zou gaan. Calmnight was nog maar net warrior dus ze zou er vast naar uit kijken om mentor te worden.



Thirsty. [&QUIETSPELL] Qqz79g
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Calmnight
Member
Thirsty. [&QUIETSPELL] DPKsfdL
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty. [&QUIETSPELL]   Thirsty. [&QUIETSPELL] Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 22:26

Calmnight
Calmnight voelde diep respect voor de oudere kater. Hij had Apprentice's gehad en had er nu zelfs twee! Wauw. Zij zou het liever bij eentje houden. Ze zou niet weten hoe ze twee Apprentice's even veel aandacht moest geven, hoe ze zou moeten reageren als één van hun niet luisterde of als ze ruzie kregen met elkaar en zij hun zou moeten sussen. Ze voelde zich nog zo jong, zo onervaren. Aan de andere kant had ze wel juist haar training afgerond en stond het nu nog vers in haar geheugen gegrift hoe haar mentor haar aanpakte. Ze was altijd al een kalme, wijze poes geweest en dan had geholpen toen ze aan haar training begon, waardoor ze deze netjes in zes moons had kunnen afronden. 'Dat is veel,' sprak ze tegen Quietspell. 'Ik hoop dat ik binnenkort ook mentor zal worden, maar aan de andere kant heb ik geen idee wat ik mijn Apprentice allemaal zou moeten leren en waar ik mee zou moeten beginnen.' Ze lachte. 'Ik ben dan wel net Warrior, maar soms voel ik me nog zo onervaren.' Ze grinnikte even, maar zweeg daarna.

Don't lose hope
'Cause you never know
What tomorrow may bring
Good night


Thirsty. [&QUIETSPELL] 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thirsty. [&QUIETSPELL]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: