Final



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Final

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Final   Final Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 20:07

Eerste post voor Battlepaw!

Na een lange dag - die echt veel te lang duurde - kwam de langharige poes de den binnen, haar oren wiebelde nieuwsgierig toen ze iets hoorde over een hond, die door het territorium liep. Ze fronste eventjes. Een hele grote? Een die de apprentice - waarvan ze de naam niet wist, een hele jonge waarschijnlijk - helemaal zelf verjaagd had? Ze grinnikte eventjes en schudde haar kop. Tuurlijk. Echter besloot ze het momentje niet te verpesten en ging rustig in haar nest liggen, die een beetje in het begin van de den was, want ze was te laat en had niet de beste plek in de den, maar ze vond het prima. De poes legde haar kop op haar poten. Met die luidruchtige apprentices kon ze niet slapen, maar moe was ze niet. Ze was een nachtpersoon. De poes keek algauw weer op en keek achter zich. Hmm.. Ze vond van die al te jonge apprentices wat vervelend, maar sommigen konden aardig zijn, zolang ze maar niet zo kinderachtig waren.


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 21:43

Hij had de hele dag niet veel gedaan, zijn lichaam deed pijn van de wonden die de WindClan apprentice toe had gebracht. Hij had niemand verteld dat het binnen het territoria was waar hij compleet vernederd was. Het verhaal dat hij verteld had was simpel. Hij was zonder dat hij het door had gehad over de grens gegaan en was daar een warrior tegengekomen die hem op een hardhandige manier verjaagd had. Het was geaccepteerd maar niks meer mee gedaan gezien hij degene was geweest die fout had gezeten. hoe kon hij ooit bekennen dat hij gewoon waardeloos was als een apprentice, waardeloos, zwak en veel te onhandig. Licht hinkend keerde hij zich naar de den waar hij sliep maar helemaal niet wilde zijn. Alle heldhaftige verhalen en de geweldige prestaties waar hij over moest horen deden hem alleen maar meer pijn. hij stak zijn kop naar binnen en deed zijn best om zijn poten voorzichtig neer te zetten maar hij zette toch een poot op de staart van een ander wat hem een ruwe duw en een snauw opleverde. Door de pijn die hij had en de duw viel hij even om maar kroop snel naar een nest, ver weg van de rest. Het liefst lag hij dicht bij de ingang maar dat kon hij nu niet doen. Terwijl hij zich langzaam liet zakken keek hij even om zich heen en keek kort naar de poes die naast hem lag. ''Hoi,'' Mompelde hij zacht en legde zijn grijze kop verslagen neer op zijn voorpoten, niet wetend of de poes eigenlijk wel met hem wilde praten.

OOC; gomen mn ma moest weer een lang verhaal tegen me houden


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 0:09

Een nieuwe apprentice kwam de den binnen, die naast haar ging liggen. Ze keek hem nieuwsgierig aan. Hoe heette hij ook alweer... "Hoi," mompelde de kater zachtjes en hij legde zijn kop op zijn poten. Dat zag er niet echt vrolijk uit.. Of was hij moe? Niet iedereen was natuurlijk zo een nachtmens als zij. "Heey!" sprak ze vrolijk, haar oren waren gespitst om het gesprek tussen de andere apprentices op te vangen. Okay. Ze wist al één ding. Zijn achtervoegsel was -paw. Ze voelde zich echt heel slim nu. "Ik ben Ghostpaw," stelde ze zichzelf zachtjes voor. "Jou naam is me even ontglipt, sorry," glimlachte ze toen waterig. Een zucht verliet haar neus. Die jonge apprentices konden echt veel onzin vertellen. Deed zij dat ook altijd? Zo ja schaamde ze zich echt voor de jonge warriors nu, die dat hebben moeten horen. "Hoe was je dag?" vroeg ze toen maar, om een gesprek op gang te brengen, want als hij niet wilde praten zou hij vast geen 'hoi' hebben gezegd, right?


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 20:09

Hij voelde dat ze naar hem keek maar hij keek verder niet op, hij had er de kracht niet meer voor. Hij schrok bijna zodra ze een vrolijk antwoord gaf en keek haar even kort aan. Hij knikte eerst nog even met zijn kop als antwoord en zuchtte zacht. ''Ghostpaw,'' mompelde hij tenslotte en keek haar aan. ''Ben het gewend, zo belangrijk ben ik niet voor anderen. Ik ben Battlepaw.'' Mompelde het katertje zacht, maar hard genoeg voor haar om het te verstaan. Hij hoorde haar zuchten maar bleef onbewogen liggen. Hoe was zijn dag? Zijn dag was zoals elke dag afschuwelijk maar dat ging hij een ander niet vertellen. Als hij zichzelf wilde neerzetten als een aansteller kon hij dat ook wel anders doen. ''Zoals gewoonlijk,'' Was zijn simpele antwoord en hij keek even op. ''En die van jou? net zo spectaculair als dat van hem?'' Vroeg hij en richtte zijn kop half op de jongere apprentice. Zelfs hij wist dat geen apprentice een hond aankon, zeker als het warriors al hun leven kostte.


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 12:51

''Ghostpaw,'' mompelde de kater, waarvan ze de naam niet wist, en ze knikte. ''Ben het gewend, zo belangrijk ben ik niet voor anderen. Ik ben Battlepaw.'' sprak hij toen. De poes keek hem even met grote ogen aan. Damn. Had ze wat fout gezegd? "Ehm, nee, zo bedoelde ik het niet," sprak ze toen met een kleine glimlach. Ze trok met haar oortjes. Dit was een lastig moment voor haar, ze was dit niet gewend en in troosten was ze niet geweldig. "Mooie naam trouwens, hoor je niet vaak," sprak ze toen zachtjes, want was moest je anders zeggen? ''Zoals gewoonlijk,'' antwoordde de kater nadat Ghostpaw gevraagd had hoe zijn dag was. Ze knikte toen. "Mijn dag was zeker niet zo interessant," grinnikte ze, liuisterend naar het onmogelijke verhaal van de apprentice. "Nee, gewoon jagen, zoals altijd.." sprak ze rustig. "Het is lastig als je geen mentor hebt," mompelde ze toen. Tjah, die was vertrokken. En soms dacht ze zelfs door haar.


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 16:47

Hij keek haar niet aan en schudde zijn kop. ''Het maakt niet uit hoe je het bedoelde, ik stelde alleen een feit vast.'' Mompelde hij zacht voor hij opkeek en haar nu even verbaasd aanstaarde. ''Vind je?'' Vroeg hij maar legde zijn kop weer neer. ''Volgens mijn moeder heb ik hem te danken aan het feit dat ik al moest vechten voor mijn leven toen ik pas geboren was.'' legde hij uit, maar wist nu niet zo heel zeker of het een goed idee was geweest om het uit te leggen. Hij luisterde naar haar woorden en tilde zijn kop langzaam op om zich vervolgens toch weer tot een zitpositie omhoog te duwen. Hij draaide zijn kop even om naar zijn flank te kijken en toen weer naar haar. Hij hield niet van opscheppers en wilde er eigenlijk ook niet naar luisteren maar hij had het lef niet er iets van te zeggen. ''Oke dan, klinkt productief.'' Mompelde hij, zijn mond maar houdend over zijn jachtkunsten. ''Ik heb ook nog een nieuwe mentor nodig maar met zoveel kits die een mentor harder nodig hebben komen wij als laatste aan de beurt.'' Zei hij en staarde even naar zijn grijze pootjes. Nee zijn grootmoeder was zijn mentor geweest maar die had zich bij de elders gevoegd en hij kon nog lang niet iets normaal doen zonder te vallen of een andere stomme actie.


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 17:11

''Het maakt niet uit hoe je het bedoelde, ik stelde alleen een feit vast.'' sprak hij toen en de poes keek eventjes naar buiten. Wat moest ze nu zeggen? Hmm.. Ze keek weer naar de kater voor haar en glimlachte. ''Vind je?'' vroeg de kater, nadat zij hem gezegd had dat hij een mooie naam had. Ze knikte toen glimlachend en luisterde naar de uitleg die hij gaf. ''Volgens mijn moeder heb ik hem te danken aan het feit dat ik al moest vechten voor mijn leven toen ik pas geboren was.'' sprak hij. De poes knikte langzaam. "Dan wordt je later vast een hele goede vechter!" sprak ze met een glimlach, want als je zo vroeg al leerde vechten moest je het goed kunnen, right? De kater zei dat het productief klonk en legde wat uit over de mentoren, dat zij waarschijnlijk als laatst kwamen. "Ja klopt.." mompelde ze. "Jammer, maar wij kunnen onszelf wel trainen," glimlachte ze toen. "Mijn mentor is uit de RiverClan verdwenen, vlak na onze eerste training," sprak ze toen. "Met de vechttraining had ik hem heel hard op zijn neus geslagen met klauwen en dat bloedde, misschien was dat wel de reden," mompelde ze. "Maar misschien kunnen we wel een keer samen jagen? Want twee katten samen staan sterker!" sprak ze vrolijk. Ze negeerde die apprentices compleet, die langzaamaan naar hun nesten begonnen te gaan. Ja, want hun hadden training en moesten vroeg hun nest uit. "Dat is het enige voordeel aan geen mentor hebben, je kan je eigen dag indelen," grinnikte ze.


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 22:39

Het bleef even stil naast hem waardoor hij niet wist wat hij moest denken. Geen enkele andere apprentice had vriendelijk tegen hem gedaan en nu ineens hield hij een soort van gesprek met een. Vanuit zijn ooghoeken zag hij de poes knikken na zijn uitleg maar schudde lichtjes zijn hoofd bij haar volgende woorden. ''Ik betwijfel dat ten zeerste.'' Antwoordde hij zacht maar staarde even voor zich uit. Hij een goede vechter? Als dat gebeurde dan zou de clan wel uit elkaar gevallen moeten zijn gezien hij er werkelijk niks van bakte. En dat was ook weer bewezen door de WindClan apprentice die hem had aangevallen. ''Moet je wel wat weten om jezelf te trainen anders kom je nog nergens.'' Fluisterde hij en liet zijn kop even hangen. ''Een mentor zou dat nooit doen, dat is het risico van mentor zijn en dat weten ze.'' Antwoordde hij en keek haar geschrokken aan. Wilde ze nou echt dat hij meeging op een jacht, hij zou alle prooi tot aan fourtrees wegjagen. ''Ik weet het niet, ben niet echt een goede jager.'' Zuchtte hij en ging toch maar weer liggen, hij kon niet te lang rechtop zitten gezien hij doodmoe was en gewoon pijn had. ''Dat is inderdaad wel zo, maar ik zou het andere toch prettiger vinden.'' Gaf hij toe en gaapte terwijl hij even op zijn minder gewonde zij rolde.


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 17:07

''Ik betwijfel dat ten zeerste.'' sprak de kater. Ghostpaw haalde haar schouders op. "We zien wel," glimlachte ze vriendelijk. Hij werd vast wel een goede warrior. En anders kon hij altijd vechten met woorden, right? ''Moet je wel wat weten om jezelf te trainen anders kom je nog nergens, een mentor zou dat nooit doen, dat is het risico van mentor zijn en dat weten ze.'' sprak de kater, waarna de poes knikte. "Als je al training gehad hebt weet je de meeste dingen wel, en met alleen jagen train je jezelf al, soms helpen warriors mij met vechttraining," glimlachte ze toen, denkend aan haar broer, die haar ooit zou helpen. ''Ik weet het niet, ben niet echt een goede jager.'' zuchtte de kater, waardoor de poes eventjes fronste. "Oh, ehm we kunnen ook oefenen? Maar als je niet wilt hoeft het natuurlijk niet!" sprak ze toen met een vriendelijke toon, kijkend naar de kater, al zag ze weinig door de duisternis. Toen sprak de kater dat hij een mentor toch wel fijner vond. Ghostpaw knikte toen. "Ja, inderdaad, maar soms moet je ook eens een dagje vrij hebben en iets voor jezelf doen," sprak ze toen rustig en ze hoorde hoe de kater gaapte. Zelf was ze totaal niet moe, dus ging ze als hij wilde slapen nog even het kamp uit, jagen ofzo.


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 22:13

Haar antwoord was simpel maar het bracht hem in verwarring. Hoe kon iemand zo, zo vriendelijk tegen hem praten terwijl hij niks minder was dan een zak met botten. Hij had er geen vertrouwen in om ooit een warrior te worden gezien de manier waarop iedereen hem behandelde en de kleine hoeveelheid training die hij had gehad. Maar zelfs daarvoor wist hij het al. Hij was klein, onhandig en deed nooit iets goed. Hij keek haar even aan bij haar volgende woorden en wendde zijn kop iets af. hij had nauwelijks training gehad en kende alleen de grenzen maar en klein beetje van jachthoudingen. ''Ik heb niet zoveel training gehad.'' Mompelde het grijze katertje alleen en staarde naar zijn poten. Hij schaamde zich werkelijk echt dood voor dat feit. Toch haalde hij zijn magere schouders op, ergens twijfelde hij aan het feit of hij haar kon vertrouwen. ''Ik weet het niet.'' Antwoordde hij zacht en wendde zijn kop iets af voor hij naar haar luisterde en nadacht over wat hij kon antwoorden. Een dagje vrij kreeg je ook wel van de juiste mentor, maar wie zou de juiste mentor zijn. ''Misschien, maar om warrior te worden kan je niet te lui zijn. maar sommige mentoren geven je soms een dag vrij. Maar niet veel, het is voor hen veel te belangrijk om op te scheppen tegenover een apprentice.'' Zei hij langzaam maar bleef vreemdgenoeg nog steeds iets te wakker voor zijn doen. Misschien was het de pijn, of iets anders maar langzaam dreef zijn vermoeidheid weg.


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:12

''Ik heb niet zoveel training gehad.'' mompelde de kater. De poes hield haar kop wat schuin. "Ach joh, maakt toch niets uit! Er zijn de laatste tijd weinig mentoren die veel met hun apprentices doen, zoals ik weleens hoor, ikzelf heb ook weinig trainingen gehad," legde de toen uit, met een kleine glimlach. ''Ik weet het niet.'' antwoordde hij, toen de poes vroeg of ze eens samen konden trainen. Ze knikte glimlachend. "Naja, denk er maar over na, ik ben hier elke avond wel te vinden, voor als je eens met me wilt trainen," sprak ze op een vrolijke, zachte toon, om de andere apprentices niet wakker te maken. ''Misschien, maar om warrior te worden kan je niet te lui zijn. maar sommige mentoren geven je soms een dag vrij. Maar niet veel, het is voor hen veel te belangrijk om op te scheppen tegenover een apprentice.'' sprak Battlepaw toen. De poes knikte. "Naja, ik zie wel of ik een leuke mentor krijg tijdens de ceremonie. Ik hoop het wel," glimlachte ze, waarna ze eventjes gaapte en rond keek. Het was wel bijzonder stil in de den. Sliepen ze of luisterde ze mee? Niet dat de twee katten een gesprek hadden waarvan niemand mocht weten of zo.


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 21:34

Haar antwoord deed hem even verward aankijken maar knikte toch even kort. ''Misschien heb je gelijk maar ik wil meer voor de Clan kunnen betekenen dan dit.'' Mompelde hij en voelde zijn oren iets naar achteren schieten. Waarom moest hij dat er nu weer uitgooien, alsof het haar iets uit zou maken hoe hij zich voelde of wat hij wilde. Hij luisterde naar haar stem en begon toch te twijfelen of hij niet een keer met haar mee kon gaan trainen. het zou voor hem geen kwaad doen, maar ze zou hem waarschijnlijk volledig voor schut zetten zoals alle anderen ook deden. Langzaam voelde hij een hoestbui aankomen en legde zijn kop neer om met al zijn borstspieren te hoesten. Meteen schudde hij zijn kop en keek haar aan bij haar volgende woorden voor hij half instemmend knikte. ''Ik hoop het ook, het word tijd dat ook wij actief kunnen worden.'' Mompelde hij en duwde zich toch iets omhoog zodat hij even een lik kon geven over de wond op zijn flank. ''Ik wil gewoon een mentor, punt.'' Zuchtte hij toch even en schudde zijn kopje terwijl hij zijn staart om zijn voorpoten krulde. Hij kon al lang niet meer slapen, hoe moe hij ook was. Dit was een van de eerste keren in alle tijd dat hij een gesprek had met een andere apprentice zonder op een directe manier de grond in geboord te worden.


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 18:56

''Misschien heb je gelijk maar ik wil meer voor de Clan kunnen betekenen dan dit.'' sprak de kater, waarna de poes vriendelijk glimlachte. "En daarom gaan we dus oefenen! Het lijkt mij ook eens leuk om met een andere apprentice te trainen, in plaats van alleen maar te jagen," glimlachte ze vrolijk, denkend aan de dag dat ze misschien wel samen kunnen trainen. ''Ik hoop het ook, het word tijd dat ook wij actief kunnen worden. Ik wil gewoon een mentor, punt.'' mompelde de kater, waarna hij een wond begon te likken, die Ghostpaw niet eerder opgevallen was. "Wat heb je daar gedaan?" vroeg ze fronsend. Auw, dat deed vast pijn..


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 23:48

De vriendelijke glimlach die de poes hem toezond deed zijn oren even wiebelen van onzekerheid.  Kon het dan echt zijn dat er ook anderen waren die hem niet zouden treiteren? Haar woorden deden hem weer even opschrikken en hij slikte. Als ze samen zouden gaan trainen dan zou ze zien wat voor een hopeloos geval hij was, wellicht dat ze zich dan ook de rug toe keerde. hij keek haar aan, zich afvragend waar ze aan dacht maar gaf even geen antwoord. ''We zien wel,'' Zei hij zacht en staarde even naar zijn pootjes voor hij zuchtte. Hij wilde net zoals de gewone apprentices sterk, groot en niet onhandig zijn. Zijn moeder keek al niet meer naar hem om, dat was wel een ding dat hem nu iets beter deed. Het feit dat zij de hele tijd over hem heen hing had hem vaak op de verkeerde poot gezet. Hij keek weer op zodra hij de stem van de poes naast zich hoorde. ''Ik ben verkeerd gevallen.'' Loog hij zacht, nee hij ging haar niet vertellen dat hij zijn territoria niet eens kon verdedigen. ''Gaat wel over.'' Zei hij erachteraan, hopend dat ze genoegen nam met het antwoord.


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 17:57

''We zien wel,'' zei hij, waarna de poes knikte. Ja, als hij ooit eens wilde kon hij haar wel vinden. Ze moest vaker trainen, ze moest gewoon een goede warrior zijn. Toen zag de poes ineens een wond aan zijn zijde. ''Ik ben verkeerd gevallen.'' sprak de kater. Oh.. Auw.. "Oh.." mompelde ze, haar oortjes trilden wat. Okay, misschien was dat wel de reden waarom hij niet wilde trainen? ''Gaat wel over.'' zei hij toen. De poes knikte. "Ik hoop dat het gauw over gaat!" sprak ze op een vriendelijke toon, zachtjes. "Wanneer is het gebeurd dan?" vroeg ze zachtjes, even naar de grond kijkend.


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 22:19

Ze nam het simpel op en leek zijn leugen niet door te hebben, iets wat hem even gerust stelde. Misschien kon hij toch wel een beetje vrienden maken, ze leek toch echt aardig tegen hem niet het schijnheilige aardig wat anderen vaak toonden. het was iets wat hij had leren herkennen door de manen heen. Haar gemompel raakte zijn oren en hij slikte, het voelde voor hem niet goed om te liegen maar hij had geen keus op dit moment. Hij knikte even bij haar vriendelijke woorden en slikte. ''Ik hoop het ook,'' Antwoordde hij zacht en tikte met zijn staartpunt even tegen de grond. Haar volgende vraag maakte hem even nerveus maar hij sloot zijn ogen, daar hoefde hij niet over te liegen. ''Twee dagen terug, dus het duurt nog wel even voor het in orde is.'' zei hij maar hield zijn mond over het feit dat hij geen Medicine Cat had bezocht om het te laten behandelen, het zou vanzelf wel goed komen. Bovendien dan zou hij ook de andere verwondingen moeten blootleggen die zijn vacht nu nog verborgen. Zijn lange vacht had wat dat betreft nog wel zijn voordelen als het ging om verbergen van wonden.


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 22:50

''Ik hoop het ook,'' sprak de kater zachtjes. De poes keek hem met een vriendelijke blik aan. De wond was wel groot.. Auw.. Toen vroeg ze hem wanneer het gebeurd was. ''Twee dagen terug, dus het duurt nog wel even voor het in orde is.'' zei Battlepaw toen. De poes knikte langzaam, haar oortjes bewogen wat naar achteren. "Ben je al naar de Medicine cat geweest dan?" vroeg ze op een ietwat bezorgde toon, haar blik gleed steeds naar zijn wond. Zou hij echt zijn gevallen? Of had hij een kat uit het territorium gejaagd? Of was hij aangevallen? Nee, hij zou vast niet liegen tegen haar. "Het is namelijk best wel een grote wond, die moet je goed verzorgen," sprak ze toen met een kleine glimlach, waarna ze haar eigen vacht schoon en netjes begon te likken. Nutteloos eigenlijk, want ze ging zo toch wel slapen.


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 23:07

Afwezig staarde hij naar de wond op zijn flank en slikte, zou hij ooit eerlijk kunnen toegeven dat hij een mislukkeling was? Hij vond het helemaal niet leuk om te moeten liegen tegen een ander maar veel keus had hij gewoon niet. Hij ontweek haar blik bij de vraag die ze stelde. De bezorgde toon die hij in haar stem hoorde deed hem bijna boos worden. Hij had er niet om gevraagd dat er anderen zich zorgen maakte om hem, hij wilde absoluut geen medelijden van anderen. Toch haalde hij even diep adem en staarde naar zijn poten, als hij nu boos werd zou ze nooit meer met hem spreken. ''Nee, maar dat is ook niet nodig.'' Mompelde hij en gaf een nieuwe lik over de wond, wel oplettend dat hij het niet opentrok iets wat hem wat vaker was overkomen. Hij knikte alleen even afwezig en zuchtte. ''Ik kan hem prima schoonhouden en anders ga ik wel een stukje zwemmen dan word het ook schoon.'' Zei hij en keek half opzij voor hij zich uitrekte. ''Bovendien zou ik alleen maar Nightstream haar tijd verspillen net zoals dat van Honeypaw als ik met zoiets aan kom zetten.'' Mompelde hij, niet helemaal overtuigd van zijn antwoord, maar het voldeed voor hem.


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 18:10

''Nee, maar dat is ook niet nodig.'' sprak de kater. De poes knikte langzaam. Ach, als hij dat zei, klopte dat vast wel right? ''Ik kan hem prima schoonhouden en anders ga ik wel een stukje zwemmen dan word het ook schoon. Bovendien zou ik alleen maar Nightstream haar tijd verspillen net zoals dat van Honeypaw als ik met zoiets aan kom zetten.'' sprak de kater toen. Ghostpaws oortjes trilden eventjes. "Medicine cats zijn er om zulke dingen te doen.." mompelde ze zachtjes. "Ben je al moe?" vroeg ze uiteindelijk nieuwsgierig. Haar ogen staalden uit dat ze totaal niet moe was, zelfs nog een beetje energie had. Misschien ging ze wel wat jagen zo of even genieten van de buitenlucht.


Final Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 21:36

Ze leek zijn antwoord te accepteren en hij wist voor een van de weinige keren wel zeker dat hij het kon, althans dat hoopte hij gewoon. Hij was het zat de zwakkeling van de Clan te zijn, nog erger was hij het zat om het treiterpaaltje van zijn familie te zijn. Met het was het altijd wel hetzelfde verhaaltje opnieuw, elke dag. Hij had altijd wel zijn best gedaan het te vermijden maar ze vonden hem altijd wel weer. Hij haalde even zijn schouders op en keek naar de grond. ''Ze zouden echt hun tijd verdoen aan iemand zoals ik.'' Zuchtte hij zacht maar schudde weer zijn hoofd. ''Niet meer, ik zou toch niet kunnen slapen.'' Antwoordde hij eerlijk en keek haar aan. ''Ik zou wel moeten slapen maar hem helemaal geen zin meer, ik vind de rust zo wel prettig.'' Mompelde hij afwezig en sloot zijn ogen, alle geuren opsnuivend uit de den voor hij haar weer aankeek. ''Jij bent nooit echt een nachtslaper als ik het goed heb. Toch?'' Vroeg hij zacht, zich langzaamaan toch op zijn gemak beginnen te voelen naast Ghostpaw.


Final F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Final
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: