Final - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Final

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ghostpaw'
Member
Final - Pagina 2 DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 20:57

''Ze zouden echt hun tijd verdoen aan iemand zoals ik.'' sprak hij toen. De poes keek hem verward aan. Huh? Wat bedoelde hij? Iemand zoals hij? "Vast wel," mompelde ze toen, op een vriendelijke toon. ''Niet meer, ik zou toch niet kunnen slapen. Ik zou wel moeten slapen maar hem helemaal geen zin meer, ik vind de rust zo wel prettig.'' sprak Battlepaw, nadat ze vroeg of hij al moe was. Ze knikte toen met een glimlach. Dan had ze gezelschap voor een lange avond! Gezellig. ''Jij bent nooit echt een nachtslaper als ik het goed heb. Toch?'' vroeg de kater toen. "Ja, dat klopt, ik slaap nooit echt goed 's nachts, jaag meestal of geniet van de prachtige sterrenhemel, ga vanavond ook wel even jagen denk ik," glimlachte ze toen. Ja, je moest iets doen.


Final - Pagina 2 Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 22:21

Hij draaide zijn kop half weg om haar blik te ontwijken, wat begreep ze niet aan wat hij zei? In zijn ogen was hij duidelijk genoeg geweest over wat hij bedoelde, zelfs hij wist dat de Clan beter af was zonder hem. Haar woorden deden hem met zijn hoofd schudde maar hij besloot geen antwoord meer te geven. Hij zou het haar toch niet in andere woorden kunnen uitleggen dan dat hij nu al deed. Hij keek haar aan en een lichte glimp van een glimlach verscheen op zijn snuit. Hij begon zich steeds prettiger te voelen met elk woord dat er gezegd werd door hen twee. ''Zoiets dacht ik al, ik vond het al zo apart dat je nauwelijks in je nest lag zodra ik ging slapen.'' Merkte hij zacht op en staarde naar de uitgang. ''Ik wou dat ik goed genoeg was om in het donker te jagen, het lijkt me een heel avontuur.'' Bekende hij zacht voor hij lichtelijk nerveus met zijn oren wiebelde. ''Ik kan anders misschien wel meelopen om mogelijke prooi te bewaken, maar misschien ook niet.'' Mompelde hij niet helemaal zeker van zichzelf. ''Ik zou alle prooi van hier tot aan Fourtrees wegjagen vrees ik.'' Zei hij erachteraan en rekte zich half uit. Hij was absoluut niet moe meer maar hij begreep waarom ze inderdaad niet hier binnen kon blijven.


Final - Pagina 2 F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final - Pagina 2 DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 0:01

''Zoiets dacht ik al, ik vond het al zo apart dat je nauwelijks in je nest lag zodra ik ging slapen.'' merkte de kater op, waarna de poes glimlachend knikte. "Soms is het fijn, soms is het heel vervelend," grinnikte ze, haar blauwe ogen keken eventjes naar de kater, maar toen ze zag dat hij naar de ingang keek, volgende haar blik die van hem, al was er volgens haar weinig interessants te zien. ''Ik wou dat ik goed genoeg was om in het donker te jagen, het lijkt me een heel avontuur.'' sprak de kater. Een vonkje van hoop ging door haar lichaam, nieuwsgierig keek ze hem aan. ''Ik kan anders misschien wel meelopen om mogelijke prooi te bewaken, maar misschien ook niet. Ik zou alle prooi van hier tot aan Fourtrees wegjagen vrees ik.'' sprak de kater. De poes keek hem smekend aan. "Alsjeblieeeeft Battle?" vroeg ze, met een kleine glimlach. "'s Nachts jagen hoeft niet, dus als je prooien verjaagd is dat niet erg, daarom jaag ik dus ook graag 's nachts," sprak ze vrolijk, waarna ze zichzelf alvast overeind duwde en hem nieuwsgierig aankeek.


Final - Pagina 2 Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Final - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final - Pagina 2 Icon_minitimema 15 sep 2014 - 16:55

Hij bewoog alleen nog het puntje van zijn staart terwijl hij naar haar luisteren. Langzaam knikte de jonge kater. ''Dat kan ik snappen, zeker als je de volgende dag te moe bent voor enige trainingen of taken.'' Antwoordde hij zacht en sloot zijn ogen kort. Hij wist dat hij zelf echt twijfelde over wat hij had voorgesteld, wat wist ze van zijn coördinatie van zijn poten af? Hij keek haar even aan en schrok bijna van haar smekende blik voor hij slikte. Waarom had hij zijn mond niet gewoon kunnen houden, ja hij had best meegewild maar schaamde zich voor zichzelf. Hij wilde zichzelf op zijn tong bijten en staarde twijfelend naar zijn grijze pootjes voor hij slikte en zijn kop kort boog. ''Zolang ik niet in de weg loop dan.'' Mompelde hij zacht en stond langzaam op, proberend op te letten dat hij zijn balans niet verloor. Hij kneep zijn ogen dicht zodra hij zijn flank voelde maar nam een hap adem voor hij langzaam vooruit begon te lopen. Toch begon het gedonder al zodra hij per ongeluk op de staart van een slapende jongere apprentice stapte. ''Sorry.'' Fluisterde hij en glipte naar buiten voor hij bijna zijn balans verloor. Hoe wilde ze dit gaan doen terwijl hij werkelijk waar nog elke warrior zou wekken met zijn elegante loopje. Hij draaide zij kop om te kijken of Ghostpaw achter hem aankwam of hem stond uit te lachen.


Final - Pagina 2 F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Final - Pagina 2 DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Final   Final - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 17:40

''Dat kan ik snappen, zeker als je de volgende dag te moe bent voor enige trainingen of taken.'' antwoordde de kater. De poes knikte. "Ja, dat heb ik best vaak, maar ach, je moet ook plezier en uitdaging hebben," sprak ze vrolijk. De kater gaf uiteindelijk toe, en bleek mee te willen. Ze keek hem opgewekt aan en knikte. ''Zolang ik niet in de weg loop dan.'' sprak hij toen. De poes schudde meteen haar kop. "Nee, natuurlijk niet!" sprak ze vrolijk. Eindelijk had ze iemand die mee wilde. De rest durfde dat nooit, stom genoeg. "En anders zal ik wel in de weg lopen," grinnikte ze. Ze keek op, toen de kater 'sorry' zei. De poes keek hem even geschrokken aan, om vervolgens naar de staart te kijken. De poes liep de den uit en keek naar de kater. "Heb ik ook weleens, dan worden die katten helemaal boos," grinnikte ze. Ja ach, 's avonds zag je gewoon niet alles.

(Een nieuw topic ? ;p)


Final - Pagina 2 Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Final
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: