> Siblings



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 > Siblings

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashstorm
Member
> Siblings DPKsfdL
6
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Ashstorm
BerichtOnderwerp: > Siblings   > Siblings Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 22:16

Hallo! En alvast bedankt om dit topic aan te klikken. Bij deze zoek ik één of twee siblings voor Ashstorm. Ze moeten ongeveer dezelfde leeftijd als haar hebben, al maakt het eigenlijk niet echt zo veel uit. Als er dan toch een te groot leeftijd's verschil is, dan doen we gewoon dat ze uit een eerder of latere liter komen.

Wat ik wel graag zou hebben is dat ze uit Shadowclan afkomstig zijn, dus geen familie buiten de Clan. De naam, het geslacht, etc... mag je zelf bepalen.

Alvast bedankt!
Groetjes, Ashstorm
Terug naar boven Ga naar beneden
Lockfish
Member
> Siblings Ek4Ghz4
Beertje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lockfish
BerichtOnderwerp: Re: > Siblings   > Siblings Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 22:21



«If you can't DREAM it. You can't DO it.»

»General
»Name Flamefloat
»Meaning Name «Flame; Vanwege het vuur in zijn ogen.
«float; Als hij rent lijkt hij te zweven.
»Gender
»Age 19 moons
»Clan ShadowClan

»Personality
»Likes Familie, sterren, poezen, rennen, dagdromen en vrienden.
»Dislikes Hoogtes, kleine ruimtes, dingen die niet 'nice' zijn, alleen zijn en alles snel doen.

Flamefloat is een vriendelijke en rustige kater. Hij doet alles graag op zijn gemak. De kater houd niet van als maar snel snel doen of gestrest zijn om iets. Hij droomt graag over plannen goed of slecht. Hiervan komt zijn levensmotto. "If you can't DREAM it. You can't DO it." Flame vind vrienden erg belangrijk, net zoals zijn familie. Hij schept heel erg gemakkelijk een band die naar mate de tijd alleen maar sterker word. Ook al is hij zo'n rustgevende kater, hij is niet snel vergevingsgezind. Als je hem beledigd is de band doorbroken. Hij geeft katten geen andere kansen wat soms op ruzies uitkomt. Flamefloat vind ruzies maar niets, maar als het er op aan komt kan hij erg scherp en gemeen zijn. Hij is een slimme kat die gemakkelijk met woorden uit de voeten kan. Daarbij is hij ook erg populair bij de poezen al denk hij niet snel aan een echte relatie. Hij wil vooral van het leven genieten.

»Outside
»Nose and pawpads Roze
»Fur length and color Lang. Grijs - Wit
»Eye color Bruin

Flamefloat heeft mooie bruine ogen. Daarin woed een eeuwig brandend vuur. Daarom ook zijn pre-fix; Flame. Hij heeft een lange grijze vacht. Zijn buik- en poothaar zijn het langst. Zwemmen met die vacht is hem niet voorgeschreven. Onder de roze neus is de vacht wit, tot aan de kin. Zijn poten zijn één voor één grijs met witte teentjes. De kater heeft een normaal gebouwd lichaam. Hij staat iets hoger op zijn poten dan de gemiddelde kat. In zijn oren zitten een stel littekens van oude gevechten. Verder is hij gewoon een knappe kater.

»Motivation
»Role Sibling

Ik wal al een tijdje aan het denken om een kater aan te maken in de SC. Ook als ik niet gekozen word ga ik hem alsnog aanmaken. Ik vind zijn karakter gewoonweg awesome en ik heb een bomvol inspiratie voor hem. Het is ook een kans om je een beetje te leren kennen in de RPG ^^
xx Lilith


> Siblings C1GJcaq
Art:


Laatst aangepast door Lockkit op do 28 aug 2014 - 12:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
> Siblings DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: > Siblings   > Siblings Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 11:43

Ik denk dat ik me ook ga aanmelden! (: Maar euh, hebben ze een geschiedenis waar je rekening mee moet houden ofzo? En wat is het exacte karakter & uiterlijk van Ashstorm en eventueel ook van hun ouders?^^'


If there ever comes a day
when we can't be together
> Siblings 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
> Siblings
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: