Naamveranderingen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Naamveranderingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lynxfang
StarClan
Naamveranderingen  29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 19:54

Het valt me erg op dat na ceremonies het soms tijden kan duren dat alle namen veranderd zijn en dit is erg jammer,want ik weet best dat er een tijd was dat dat zo gebeurde.

Ik weet dat dit deels met real life van het team te maken heeft,maar het blijft toch ergens jammer en ik vroeg me af of we er niet een systeem voor konden bedenken,want ik denk dat veel het jammer vinden dat het bv. na twee weken nog steeds -paw als achtervoegsel terwijl hun kat al lang hun warrior naam heeft ontvangen.

Daarnaast denk ik dat dit (let op: dénken)niet al te veel moeite kost. Er zijn niet heel vaak ceremonies en meestal zijn er dan maar rond de tien naamveranderingen en meestal wel minder. Het lijkt mezelf handig om dit meteen te doen als Admin,Wink want dan heb je het meteen gehad: Dus kort gezegd,ben je Admin hier en kan je online en zie je dat er een ceremonie is geweest,wel verander dan vlug de namen: zo krijg je ook geen pb's van mensen die hun namen willen veranderen.

Er was hier volgens mij ooit een topic voor en mijn excuses indien die nog steeds bestaat,ik heb gezocht maar kon hem niet vinden meer.
Zo'n topic lijkt handig,maar omdat mensen daar toch vaak op verschillende tijden aanmelden,kan het denk ik daarom juist vervelend zijn.

Ik weet dat het niet altijd zo is dat het lang duurt,maar het is wel vaker dan eerst en dat valt op.

Een oplossing zal in mijn ogen geweldig zijn.

Groetjes,
Aimée


Naamveranderingen  Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Naamveranderingen  I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerleap
Member
Naamveranderingen  DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender:
Rank:
Tigerleap
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 19:57

Naam veranderen gebeurd gewoon door het sturen van een PB naar de admin met een link naar je account, en daarin de gewenste naam.


Naamveranderingen  41zHgmI
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Naamveranderingen  29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 19:59

Ja,maar in mijn ogen is dat een onhandig systeem.

Ik denk dat er wel wat beter voor is.
Zelf heb ik bv twee keer een bericht moet sturen naar verschillende Admins en toen pas kreeg ik de verandering door.


Naamveranderingen  Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Naamveranderingen  I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerleap
Member
Naamveranderingen  DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender:
Rank:
Tigerleap
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 20:04

Het is en blijft uieindelijk veel werk, vooral omdat de admins het heel druk hebben omdat bij te houden, en ceremonies zijn vaak wel iets groter. Tevens moeten ze het correcte account vinden. Zo heb je een 'Tigerkit' en 'Tigerkit,' en '.Tigerkit' snap je?

Wat eventueel een oplossing is, is dat het in de ceremonie vermeld word dat je voor de naam verandering een PB moet sturen naar één van de admins. En als dat een paar dagen duurt, is dat zo. Verder kan je gewoon posten met je nieuwe rang, ook als de naam nog niet veranderd is.


Naamveranderingen  41zHgmI
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Naamveranderingen  Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 20:12

Er is wel meer dat ik moet doen dan alleen namen veranderen, posten is momenteel ook eventjes heel belangrijk bijvoorbeeld. Dan ga je dat eerst even doen ja.

Misschien werkt het beter als de Clanleider even een lijstje met namen stuurt naar alle admins, zodat er eentje is die dan het lijstje kan afwerken.
Maar zelfs dan kan de admin het af en toe nog druk hebben. Ik zit bijvoorbeeld wel eens in de trein en dan log ik even in. Dat internet is zo vreselijk traag dat ik dan niet ga proberen om op het beheerderspaneel te komen om dan namen te veranderen. Het is jammer dat hier geen ander systeem voor is van actieforum, maar daar kunnen wij ook niks aan doen.

Ik word persoonlijk nogal opgefokt van het gezeik over de tijdsbesteding van het team steeds. Vooral omdat ik het best wil doen allemaal, maar echt met groot tijdgebrek zit. Ik sta dan wel online, omdat ie open staat, maar ondertussen zit ik ook samenvattingen en wat niet te maken.


Naamveranderingen  RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerleap
Member
Naamveranderingen  DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender:
Rank:
Tigerleap
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 20:23

Een heel lijstje afwerken is denk ik teveel. Ook omdat je bij de kits en apprentices met de extra tekens achter de naam zit.
Ik denk dat het zelf-PB sturen met een link naar het desbetreffende account wel het beste is. En zodat iedereen daar vanaf weet, dat bij elke ceremonie dat ook vermeld word. En misschien dat dat het nog beter is, als die persoon het PBtje stuurt naar elke admin, zodat indd de admin met tijd het uitvoeren kan.


Naamveranderingen  41zHgmI
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Naamveranderingen  DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:29

@Waz,toevallig had ik ook zo iets in gedachte.

Trouwens,is het niet handig,tenzij jullie dit al doen,om samen met de rest een schema te maken?



Naamveranderingen  Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Naamveranderingen  Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:31

Een schema van wat?


Naamveranderingen  RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Naamveranderingen  6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:23

Misschien dat de clanleaders ook even de moeite kunnen nemen om die Tigerpaw.'s ook uit te zoeken, zodat de admins dat hele gedoe ook niet hoeven te doen?
En dan dus een overzichtelijke pm sturen?


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Naamveranderingen  VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerleap
Member
Naamveranderingen  DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender:
Rank:
Tigerleap
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:29

Dát zal wel kunnen werken ja, en deputy's kunnen daarbij ook wel een steentje bijdragen. Clanleaders hoeve natuurlijk niet alles te doen, zij typen al een hele ceremonie uit, en koppelen de apprentices en mentoren voornamelijk.


Naamveranderingen  41zHgmI
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Naamveranderingen  9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:36

Misschien is het handiger om hier een topic in het clanleader board voor te maken, zodat de clanleaders/deputies de lijst van de namen neer kunnen zetten en een van de drie admins ernaar kan kijken? Want het kan net zo goed zijn dat de een op dat moment geen tijd heeft en de ander juist wel.


Naamveranderingen  VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Naamveranderingen  LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 23:01

PB vind ik persoonlijk makkelijker, daar kijk ik eerder naar omdat je een duidelijk bericht krijg. Beheerderspaneel skip ik soms als ik haast heb.
Zodra ik een naamverandering berichtje krijg, zal ik dat ook bijna altijd direct aanpassen, anders vergeet ik dat. Maar soms is het lastig. Daarbij zit ik soms 10 minuten te proberen om een naam goed te krijgen omdat hij al 10x bezet is, daar heb ik ook niet altijd tijd voor.

Zoals is gezegd, als je dat zelf even uitzoekt, kan ik het direct voor je veranderen. Misschien gaat daar een dag over heen, ja, of twee dagen als ik niet op WC kan komen. Maar is dat echt zo'n enorm probleem? Geduld is een schone zaak.

Daarbij, er zijn 3 admins. Doe de moeite om naar ons alle drie hetzelfde berichtje te sturen, en dan zal het zo snel mogelijk veranderd worden. Wij kunnen dan al zien of het gebeurd is. Sneller dan dat zal het niet gaan, dat kan gewoon niet. Sorry.


Edit: nog even beginpost goed doorgelezen.
Ik heb niet de tijd om elk ceremonie topic door te lezen, snappie. En dan is dat ook niet altijd overzichtelijk, dan moet je dat uit de post gaan vissen en dan ben je veel tijd kwijt. PB is dus tien keer makkelijker. Ook een kwestie van geven en nemen, even een PB schrijven dan veranderen wij even jou naam. ! (:


Naamveranderingen  QHTBjCa
Naamveranderingen  Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
Naamveranderingen  DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 23:05

Tiger@ Deputy's hebben die mod power niet ^^


Naamveranderingen  Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Naamveranderingen  Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 23:07

Nee, maar deputy's zouden wel een PB'tje kunnen sturen! Daarbij is het vrij simpel om naar 3 mensen tegelijk te PB'en en zie ik niet waarom dat een probleem kan zijn!
Misschien met dat kleine beetje extra na ceremonies gaat het net wat sneller dan normaal. Maar je moet niet kunnen verwachten dat het team 24/7 klaarstaat om alles op het moment dat het gebeurd aan te passen.
Ik vind de PB'tjes een heel goed idee!


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Naamveranderingen  9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Naamveranderingen  LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 23:10

Idd Kiki, das een goede. Als deputys of leaders de tijd hebben kunnen ze na de ceremonie ons een pb sturen met een overzichtje dat vind ik ook prima. Maar t als die geen tijd hebben, dan houd het op. Het blijft je eigen verantwoordelijkheid.

(Alleen admins kunnen namen veranderen, das geloof ik al duidelijk maar even voor de zekerheid xd)


Naamveranderingen  QHTBjCa
Naamveranderingen  Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
Naamveranderingen  DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 23:11

Mij lijkt het eerlijk gezegd een beetje onhandig allemaal, ik zou zeggen geduld is een schone zaak ^^


Naamveranderingen  Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Naamveranderingen  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 23:33

@Thessa; Ik ben Tigerkit, en ik doelde ook op het PBtje sturen en overzicht maken. Geen mod powers voor nodig (:

Maar uiteindelijk denk ik dat PB'tje van de eigenaar indd het makkelijkst blijft. Zelf een beetje initatief nemen kan ook geen kwaad. En zodat elke lid net weet lijkt het mij gewoon handig dit in een ceremonie te vermelden, zodat iedere lid die deel neemt aan een ceremonie dat zien kan (:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Naamveranderingen  EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Naamveranderingen  DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 23:38

Ik denk zelf dat het eerder tijd bespaard om gewoon eventjes een lijstje op te sturen ipv allemaal losse PB's. Ikzelf hield altijd wel eventjes de ceremonies in de gaten toen ik er tijd voor had en deed alles in één keer. Dat scheelde altijd een hoop want je hoeft niet telkens terug naar het beheerderspaneel te gaan. Meeste clanleaders zetten toch altijd eventjes een overzichtje onderaan dus als die klopt is het een kwestie van knippen, plakken en gaan. (:



Naamveranderingen  C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Naamveranderingen  LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 18:23

Jaa dat is zo Babs, maar tis ook meer dat als er geen tijd voor is, en als dat dus niet gedaan wordt. Dat er verder dan niet moeilijk wordt gedaan, en dat de leden zelf een Pb sturen Smile

Heb er inmiddels ook al meerdere ontvangen dus helemaal priem !


Naamveranderingen  QHTBjCa
Naamveranderingen  Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Naamveranderingen  DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Naamveranderingen    Naamveranderingen  Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 19:35

Misschien klinkt dit heel erg dom wat ik ga voorstellen... maar wat als jullie nu eens één specifieke persoon aanstellen voor de Ceremonie-topics en de naamlijsten in de gaten te houden? Dan kan die persoon een PB'tje opstellen en naar alle drie de admins sturen? Of per Clan één iemand? (: Het is maar een voorstel, hè, ik probeer mee te denken Razz

Voor de rest lijkt het me voor de leden nu ook weer niet zo'n grote moeite om even op 'PB' te klikken, je nieuwe naam door te sturen en te wachten tot de admin deze verandert (:


Naamveranderingen  KHDR2qp
Stamps
Naamveranderingen  MgLOJiUNaamveranderingen  XY0dlfTNaamveranderingen  5O9fARnNaamveranderingen  PgKKyjMNaamveranderingen  MMAFZtmNaamveranderingen  S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naamveranderingen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: