Dustie~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dustie~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdrop
StarClan
Dustie~ Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Dustie~   Dustie~ Icon_minitimema 20 okt 2014 - 22:06

Stil liep ze de nursery binnen. Nu haar twee oudste adoptekits, Brokenkit en Daykit bijna oud genoeg waren om deze den te verlaten, wilde ze nog een keer rondkijken in de den. Ze wilde ook kijken hoe het met een paar andere kits hing, zoals Dustkit en Runekit, de kits van Silverf-star... Ze moest echt wennen aan die naam en ook aan haar rang.. Ze zuchtte zachtjes en schudde even ongemakkelijk haar pels uit. Ze vond het niet zo fijn dat katten haar als 'de deputy' zagen, ze was immers nog steeds gewoon Snowdrop, echt niks meer of minder, gewoon Snow... Ze zuchtte daarom ook even zachtjes voordat ze verder wandelde en rustig de den rondkeek.


Dustie~ RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustie~ 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustie~   Dustie~ Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 14:44



De kitten had het meteen opgemerkt toen een bekende poes de den binnen stapte en zijn ogen werden groot van opwinding. Meteen liet hij zijn balletje mos in de steek en liep hij op de poes af. "Hallo Snowdrop!" Ging zijn stem vrolijk door de den heen. "Nog gefeliciteerd met je nieuwe rang, je verdient hem echt!" Een grote glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij haar even bekeek. "Wat kom je hier doen? Ben je op zoek naar iemand? Ik kan je wel helpen zoeken hoor!" Zijn helderblauwe ogen gleden meteen weer door de den, maar hij wist niet echt waar hij naar moest zoeken. Toch keek hij er even doorheen, want hij mistte al enkele dagen zijn kleine broertje Runekit en zijn zusje Squirrelkit was ook niet meer actief. Veel katten om mee te spelen waren er ook niet meer, de meesten waren namelijk alweer apprentice geworden. "Nu word je later Snowstar! Leuk hé!" Je kon aan hem merken dat hij er echt blij mee was dat Snowdrop de deputy was geworden, ze was te vertrouwen - dat wist hij zeker!


Dustie~ VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Dustie~ Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Dustie~   Dustie~ Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 21:42

Al snel verscheen een maar al te bekende kit voor haar. Zijn naam kwam haar maar al te bekend voor en ze lachte toen ze zijn enthousiaste gedrag zag. "Hallo Snowdrop!" Ze knikte naar de seal point. "Dag Dustkit," zei ze met een lachje. "Nog gefeliciteerd met je nieuwe rang, je verdient hem echt!" Ze knikte waarna de lach langzaam van haar lippen kwam. Zij was minder blij met dat nieuws en dat mocht misschien wel raar klinken... Maar dat was gewoon zo. Toch moest ze beleefd blijven en zeker omdat hij ook zo beleefd was en hij was nog maar een kit. "Bedankt," zei ze met een lachje. Ze had het geforceerd om het blij te laten klinken, maar Dust zou het vast door hebben. "Wat kom je hier doen? Ben je op zoek naar iemand? Ik kan je wel helpen zoeken hoor!" Meteen begon de jonge kat te zoeken waarbij ze even lachte. "Ik zocht jou," zei ze met een lachje. "Om zeker te zijn dat je niet opnieuw opzoek gaat naar avontuur," vervolgde ze. De kit keek haar terug aan. "Nu word je later Snowstar! Leuk hé!" Ze moest even grinniken waarna ze even haar staart door de lucht sloeg. Ze schudde even kort haar kop. "Ik hou het toch liever bij Snowdrop," bekende ze tegen hem. "Laat het star gedeelte maar aan je vader over," vervolgde ze op een zo blij mogelijke manier.


Dustie~ RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustie~ 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustie~   Dustie~ Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 22:01



Dustkit mocht dan wel een klein beetje naïef zijn, maar hij merkte het dat ze het niet fijn vond om over haar deputy-schap te praten. Was ze er niet blij mee dan? Was ze bang dat ze het niet aan kon. Na haar laatste zin begon hij weer met praten, wat raar was voor een kitten zoals Dustkit, die meestal tussendoor al moest reageren omdat hij alles wat in zijn hoofd opkwam moest zeggen voordat hij het vergat. "Geen zorgen, je zult het vast goed doen." Ze hij wat rustiger en gemeend, waarbij hij haar ogen zelfs even zocht en haar recht aankeek. Niet normaal voor Dustkit, maar dat was een zorgende kant die hij had ontwikkeld in de afgelopen weken. "Ik word later net zoals mijn vader! Hij is de beste, snelste, sterkste, dapperste, grootste, stoerste en meest geweldige kat in de hele clan!" Even bedacht hij zich dat ze hem zocht en hij keek haar even fronsend aan. "Ik ben bijna apprentice, dus ik mag binnenkort op avontuur gaan!" Een grote glimlach verscheen vervolgens op zijn gezicht. "En dan ga ik meteen opzoek naar zo'n grote vogel en leer ik hem eens dat hij van mijn vrienden af moet blijven!"


Dustie~ VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dustie~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: