Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 13:07

Daar liep hij dan. Langs Little Creek. Vaak was de kater hier niet gekomen, dus hij besloot hier maar eens heen te gaan. Stonepaw luisterde rustig naar hoe het water stroomde toen zijn gele ogen op iets moois vielen. Het was een steen, een prachtige steen. Hij had een kleur, net zo grijs als Stonepaw's vacht en hij stond daar zo alleen midden in het gras. De apprentice liep ernaar toe en bekeek hem nog eens goed. Hij was rond en klein, ongeveer net zo groot als een muis. Maar wow, hij was wel de mooiste steen die hij ooit had gezien. "Wat ben jij mooi.." mompelde hij, en ging ernaar zitten staren.

OOC; open (En bedankt ganzenopdracht XD)


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 19:44

Met grote sprongen vloog de kater over de grens. Het was de zoveelste die hij passeerde en dit nieuwe gebied was onbekend voor hem. De drie andere clans had hij al lastig gezeten maar de Shadowclan was nog nieuw. Des te leuker dus. Grijnzend hield hij stil en nam snel de omgeving in zich op. Het koste Draco maar een paar seconde's om te bepalen dat er een kat in de buurt was. De wind was in zijn richting en de geur was overduidelijk. Stil sloop hij dichterbij tot hij zag wie zijn toekomstige slachtoffer was. Een jonge grijze kater staarde naar een voorwerp en nieuwsgierig sloop hij dichterbij. Wat was zo mooi dat je er een paar minuten naar kon staren? Plotseling was zijn hele wereld anders, oké, niet zijn hele wereld maar zeker zijn beeld over Shadowclankatten. Een steen?! Lachend kwam hij tevoorschijn en liep ontspannen naar de kater toe. 'De stenen worden met de dag mooier' probeerde Draco zo serieus mogelijk te zeggen.

Ooc: Stenen, geniaal xD


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 11:35

"De stenen worden met de dag mooier," miauwde een nieuwe stem achter hem.
"Ja hé, maar deze," miauwde Stonepaw daarop, helemaal gehypnotiseerd door de steen. "Deze is echt beautifull." Nog drie seconden lang staarde hij naar het ding tot hij realiseerde wat er gebeurde. Hij had zo juist een steen gecomplimenteerd waar een andere kat bij was! "Uhm ik bedoel ehm eh, mooi om te te verzamelen, na- natuurlijk," miauwde hij snel en draaide zich om. Eenmaal toen hij zag tegen wie hij het had schrok hij zich rot. Een BloodClankat, herkende hij aan de halsband. Dit was de eerste kat die hij van die rot clan zag, een vieze, bloedliefhebbende kat die alles vermoorde. Ook Stonepaw dus. Oh, en Stone moest ook waarschijnlijk de ShadowClan belachelijk hebben gemaakt. ShadowClan, de katten die voor stenen zorgen en van ze houden. "Wat doe jij hier?" vroeg de apprentice snel.


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 15:36

Het leek alsof de kater niks door had en even was hij verbaasd. Al was zijn geur niet heel duidelijk, de Shadowclan kat moest nu toch wel weten dat er een vijand naast hem stond. 'Ja, heel mooi' antwoordde hij met een sluwe grijns. Blijkbaar had de grijze kater een ongelooflijk langzaam reactie vermogen, het duurde heel lang voor hij zich omdraaide. Onmiddellijk grijnsde Draco vriendelijk en ontspande zich. Het was alsof hij nauwelijks een bedreiging vormde voor de kater. 'Ik bewonder de stenen, duh!' Meteen na zijn woorden deed hij aslof een gelige steen al zijn aandacht trok. Met zijn klauw trok hij de steen naar zich toe en bekeek hem even. 'Zo mooi' miauwde hij nauwelijks verstaanbaar. Straks ging die Shadowclankater nog echt denken dat hij ook een obsessie met stenen had. Dan zou het pas echt leuk worden.


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 18:12

De BloodClankat leek rustig, alsof het gewoon een andere kat op het territorium was.. Stonepaw twijfelde wat hij moest doen? Aanvallen? Rennen? Samen met de kat over de steen kwijlen?
"Ik bewonder stenen, duh!" miauwde hij en klauwde een mooie steen naar zich toe. Had deze kat nou echt een obsessie met stenen? En Stone dacht nog wel dat het awkward voor hem zou worden. "Euhm.." Stonepaw wist even niet wat die moest zeggen. "Stenen.. Toevallig is mijn naam ook Stonepaw." Voor nu zou het geen kwaad kunnen om vriendelijk te blijven toch? "Dus..hoe heet jij?"


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 18:22

Beleefd knikte hij toen de kater zich voorstelde voor hij zelf zijn naam vertelde. 'Draco is de naam.' Het kon toch geen kwaad om Stonepaw zijn naam te vertellen. Hij was de bedreiging hier en zou de grijze kater met gemak aankunnen. Voorlopig liep dit gesprek echter prima en hij zag geen redenen om er iets aan te veranderen. 'Is dat Stone vanwege je grijze vacht?' vroeg hij oprecht nieuwsgierig. Sommige clankatten kozen zulke vreemde namen voor hun kittens. Stone was echter heel redelijk. Draco vroeg zich af hoe het zat met paw, hij was meer katten tegengekomen die dit hadden als achtervoegsel. Alle katten waren van ongeveer dezelfde leeftijd en dus moest er ergens een verband zitten. 'Klopt het dat paw veranderd als je ouder word?' Glimlachend ging hij zitten, benieuwd wat de grijze kat te vertellen had.


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 18:40

"Draco is de naam," miauwde de witte kater. Stone wilde nu opzich wel wegrennen maar wat had het voor zin? De BloodClanner zou waarschijnlijk sneller zijn, en de ShadowClankat kon amper zijn eigen mentor verslaan. Voor nu ging het gesprek goed, dus waarom niet blijven praten?
"Is dat Stone vanwege je grijze vacht?" vroeg Draco. De apprentice knikte. Aangezien wanneer de kitten net geboren was, kon je nog niet weten hoe de persoonlijkheid word, dus kiezen ze meestal iets als de kleur van de vacht. Stel je voor dat Stonepaw Sweetpaw zou heten of zo. Dat was precies het tegenovergestelde van hoe hij was. "Klopt het dat dat paw veranderd als je ouder word?" Draco was blijkbaar geintreseerd in het Clanleven. Het kon geen kwaad deze dingen te vertellen toch? Volgensmij niet, want het is niet specifiek iets over ShadowClan.
De kater deed Draco na en ging zitten.
"Dat klopt," miauwde hij. "Als je kitten bent is het kit. Zes manen later is het paw en als warrior, als je 12 manen bent, kan het van alles worden."


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 18:48

Blijkbaar besefte de kater dat er geen directe dreiging was en hij ging ook zitten. Zelf besloot Draco dat hij even duidelijk moest maken dat de kater niet te veel moest kalmeren. Hij was tenslotte nog steeds een Elite kat waar niet mee te spotten viel. Waarschuwend zwiepte hij met zijn staart en maakte zijn positie duidelijk. Hmm, het was dus eerst kit en dan paw. Hoe zat het dan met zijn naam, zou hij dan Dracopaw heten? Dat klonk niet erg logisch. Stonepaw wist het vast wel. 'Dus als ik in een clan zat wat zou mijn naam dan zijn?' De kater liet zijn staart weer stilliggen en luisterde naar de grijze kater voor hij zijn nieuwe vraag stelde. 'Weet jij al wat je warrior naam word?' Wat zou zijn eigen naam eigenlijk zijn? Misschien iets met Killer ofzo, dat klonk wel prima. Paste perfect bij zijn gedrag.


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 19:02

"Dus als ik in een Clan zou zitten wat zou mijn naam dan zijn?" vroeg Draco. Stonepaw dacht even na.
"Whitekiller Misschien?" miauwde hij uiteindelijk. "Of Cloudkiller of Snow..iets dat wit is, denk ik." Draco luisterde en stelde daarna gelijk weer een volgende vraag. "Weet jij al wat je warrior naam word?" Stonepaw schudde zijn hoofd. "De leader bedenkt dat." Waarschijnlijk zou hij iets met -claw of -fang gaan heten, die achtervoegsels werden vaak gegeven aan katten die goed vochten. Heel misschien killer, maar die gedachte zette hij van zich af. Nee, hij was geen killer. Niet zonder reden in iedergeval. Bovendien die naam zou poezen afschrikken, toch? 'Hoi ik ben Stonekiller en als je het uitmaakt heb je dus kans op vermoord te worden.' Nee, dat zou geen succes worden. Misschien wel tegen rebelse poezen. "Ik denk dat ik Stoneclaw of fang ga heten," miauwde hij naar Draco. "Ik kan niet wachten tot ik warrior ben, ik haat apprentice zijn." Plotseling kwam er een gedachte in hem op; wat als een ShadowClankat hem zo zou zien? Pratend tegen een BloodClan warrior? Dan zou hij diep in de problemen zitten..


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 19:18

Hmm, Whitekiller klonk wel goed. Al verbaasde hij zich over de ingewikkeldheid van het systeem. Dan deed de Bloodclan het toch een stuk makkelijker. Hij was zijn leven begonnen als Draco en het zou ook zou eindigen. 'Vernoemen ze voorvoegsels altijd naar een kleur?' De witte kater wist bijna zeker dat het niet zo was. Tenslotte had die ene kat zich toch voorgesteld als Leopardpaw en dat was geen kleur. Wel een vlekkenpatroon. Wow, die namen waren echt ingewikkeld. 'Stoneclaw' mompelde hij 'dat klinkt alsof je klauwen van steen zijn.' Bij die gedachte lachte hij even. Dat zou wel heel bizar zijn. Klauwen versterkt met die van honden zou dan weer wel kunnen, was de naam dan Dogclaw? Nee, ze konden niet vanaf de geboorte weten dat je zulke klauwen zou nemen. 'Tja, ik kan al Member zijn maar ik moet wachten op een ceremonie.' Als het eenmaal zover was kon hij pas echt genieten van zijn leven. Tenslotte had hij geen irritante clanregels, zolang hij maar clangenoten vermoorde was alles prima. 'Zeg, is het de eerste keer dat je zo'n mooie steen hebt gevonden?' vroeg hij, het gesprek weer naar de oorsprong brengend.


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 19:38

"Vernoemed ze voorvoegsels altijd naar een kleur?" vroeg Draco. Weer schudde Stonepaw zijn hoofd. "Nee, het kan bijvoorbeeld ook Treekit of Leafkit of Softkit of zo zijn," miauwde hij. "Licht eraan wat de ouders willen." Hij dacht na over zijn eigen naam. Stone. Het was zo.. Standaard. Hij wilde ook niet zo'n ingewikkelde, lange naam of zo, maar Stone.. Het was niet bijzonder. Stenen waren ook niet bijzonder. Maar goed, hij kon moeilijk even naar StarClan om te vragen aan zijn ouders over zijn naam. Misschien bedoelden ze wel sterk als steen, of zo?
'Stoneclaw.. mompelde Draco. 'dat klinkt alsof je klauwen van steen zijn.'
'Inderdaad. Maar als je in een Clan woont wen je wel aan de rare namen hoor,' antwoordde de apprentice.
"Tja, ik kan al Member zijn maar ik moet wachten op een ceremonie." Member? Was dat niet zoiets als warrior? Stonepaw dacht dat deze allang een 'Member' zou moeten zijn als dat zo was. Hij was er oud genoeg voor en waarschijnlijk ook sterk genoeg.
"Zeg is dit de eerste keer dat je zo'n mooie steen hebt gevonden?' veranderde Draco het onderwerp weer terug.
Ja, en de eerste keer dat ik zo'n vriendelijke BloodClan warrior heb gevonden dacht Stonepaw.
"Uhm ja," miauwde hij als antwoord. "Alhoewel als je van stenen houd je beter bij de RiverClan kan gaan kijken."


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 19:47

Oké, dus het voorvoegsel kon van alles zijn. Dat was best leuk als het maar niet te ingewikkeld werd. Bovendien had je dan een probleem als Softkit later een moordenaar bleek. Al verwachtte hij niet dat veel clankatten moordenaars waren afgezien van die stomme Riverclankat. 'Dus jou ouders kozen voor Stone?' vroeg hij hopend dat het gesprek niet al te pijnlijk werd. Sommige katten waren ouderloos, hij ook. Zelf was hij er overheen gegroeid maar je wist nooit hoe het bij anderen zat.
Waarschijnlijk kon hij vanzelf wel wennen aan een rare naam. Tenslotte was de naam van de vorige Thunderclanleider Firestar geweest. Een ster van vuur, natuurlijk, heel logisch. 'Ik heb het niet zo op de Riverclan' antwoordde hij eerlijk. Draco wist inmiddels dat Stone toch wel te vertrouwen was. 'Ze hebben mijn mentor vermoord' vervolgde hij met een trieste stem. Algauw klaarde zijn humeur weer op toen hij een tikje gaf tegen een witte steen. 'Kijk, de jouwe is grijs en mijne wit, deze horen vast speciaal bij ons.' Miauwde hij nep enthousiast al was zijn grijns wel echt gemeend.


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 20:05

"Dus jou ouders kozen voor Stone?""vroeg Draco. Stonepaw knikte. Hij vond het wel goed als Draco over zijn ouders praatte, zolang hij ze maar niet beledigde.
"Ik heb het niet zo op RiverClan.." miauwde de BloodClankat daarna, zijn stem werd triester. "Ze hebben mijn mentor vermoord.." Stone voelde iets van een steek van medelijden.
"Ik moet die RiverClan ook niet," miauwde hij dus maar. "De moordenaar, heb je hem gedood?" Draco was een BloodClan kat. Die doden katten zo 1 2 3, uit de verhalen die Stonepaw hoorde.
Plotseling gaf Draco een tikje tegen zijn steen. "Kijk die van jou is grijs en mijne wit, deze horen vast speciaal bij ons." Stonepaw knikte. Had deze kat echt een obsessie met stenen? Zo ja, dan kon hij maar beter meedoen. Misschien vermoorde Draco wel steenhaters! Wie weet?
"Ja dat klopt! Dat is grappig!" miauwde hij


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 20:45

Blijkbaar verwachtte ze dat alle Bloodclankatten moordenaars waren. Een beetje beschaamd om het toe te geven schudde hij zijn hoofd. 'Nee, de kater was minstens 25 moons.' Met een zachte zucht begon hij zijn vacht te wassen. Hij was nogal rommelig en dit moment was daar perfect voor. Grinnikend keek hij naar de twee stenen die naast elkaar lagen. Het was alsof ze elkaar allebei voor de gek probeerde te houden en de andere te overtuigen van hun stenenliefde. Draco had niks met stenen maar Stonepaw misschien wel. Meestal vormde katten hun karakter op een bepaalde manier aan de hand van hun naam. Devilkit zou nooit een vrolijk katertje worden, net zoals Angelkit niet snel zou moorden. 'Is het algemene beeld van Bloodclankatten zo negatief?' vroeg hij bezorgd. 'En is het niet zo dat Shadowclan de slechste is van de vier?' Draco herinnerde zich de verschillende dingen die Spider had verteld en dit was er een van.


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 0:52

'Nee de kater was minstens 25 moons,' miauwde Draco. Stonepaw wist haast zeker dat die kat niet lang zou leven als die een stap in de richting van de BloodClan deed. 'Is het algemene beeld van BloodClankatten zo negatief?' vroeg Draco bezorgd. 'En is het niet zo dat de ShadowClan de slechte is van de vier?' Stone was even stil.
'BloodClankatten..' begon hij. 'De naam alleen al, BloodClan, maakt geen kat blij. Uit verhalen die ik heb gehoord doden de katten daar voor niks. Ze komen overal, kunnen overal opduiken, om je onverwachts te vermoorden. Ze zeggen dat weinig katten gevechten met BloodClanners overleven. Ik dacht ook zo, maar nu ik jou heb ontmoet.. Nou ja ik weet iniedergeval dat niet alle BloodClan katten zo 3 2 1 willen doden.'
Hij slikte even en nam een hap lucht voor hij verder ging.
'En de ShadowClan.. Wel, erg slecht zijn we niet, maar inderdaad volgen we de regels niet zo streng als de meesten. We vechten sneller dan we vluchten of praten. Doden gaat iets te ver voor de meeste van ons though."


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 12:18

De kater had gelijk, Bloodclan klonk niet heel aantrekkelijk. Toch was hij trots dat hij er bij hoorde, de slechte katten. 'De meeste zijn inderdaad moordenaars maar het de meeste verhalen zijn om kittens angst aan te jagen. Meestal hebben we wel een reden om te moorden al heeft het niet altijd met de kat te maken. Mijn soort van mentor die niet echt mijn mentor is maar me wel traint heeft bijvoorbeeld last van woedeaanvallen. Ook trainen we meestal het meest in vechten en zijn er daarom vrij goed in. Al zijn er ook Bloodclanners die niet moorden.' Antwoordde hij zijn clan verdedigend, tenslotte waren ze niet allemaal slecht. Zelf had hij nog niet gemoord, wel al gevochten. Draco wist dat hij binnenkort moest gaan moorden om Member te woorden maar stelde het liever uit. Een kittypet vermoorden zodat je er zelf beter van word is net zoiets als moorden zonder reden. 'De regels, wat zijn dat eigenlijk allemaal? Ik bedoel, de meeste ken ik wel maar sommige volg ik echt niet. Bij ons mag je bijvoorbeeld iedereen vermoorden behalve een andere Elite kat maar worden jullie dan niet uit de clan geschopt?' Wow, hij had best veel gezegd voor zijn doen. Straks werd hij nog zo'n nutteloze prater. Draco moest opletten dat hij niet te ver ging.


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 18:33

Stonepaw knikte op de uitleg van Draco. Hmm, okay. 'De regels, wat zijn dat allemaal dan? ik bedoel, de meeste ken ik wel, maar sommige volg ik echt niet. Bij ons mag je bijvoorbeeld iedereen vermoorden behalve een Elite kat,' miauwde Draco. Stone dacht even na. Het zou moeilijk zijn om ze allemaal op te noemen, want hij kende ze niet allemaal. Die van BloodClan waren beter vond hij, minder streng en jagen waar je wil..
'Nou,' begon Stonepaw. 'Je mag niet jagen op het territorium van een andere Clan. Kittens moeten zes manen zijn voor ze apprentice kunnen worden. Kittens mogen het kamp niet uit, ook al deed ik dat soms wel. Apprentices moeten eerst toestemming krijgen van hun mentor om te eten. Volgensmij ook om het kamp uit te mogen, maar daar heb ik me nooit echt aan gehouden. Je mag prooi alleen doden om te eten, en je moet StarClan - waar de dode katten heengaan - bedanken voor zijn leven. Je mag geen liefde hebben met katten van andere Clans, vrienden mag opzich wel, maar je kunt elkaar tegen komen in een gevecht. Er zijn volgensmij nog veel meer regels, maar ik denk niet dat ik die uit mijn hoofd weet. De regels van de BloodClan klinken veel beter.'


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 21:22

Wow, dat waren veel regels. Niet jagen klonk best logisch om vrede te houden met ander clans, gelukkig deed de Bloodclan daar niet aan. Dan hadden ze in feite slechts een veldje om te jagen. Dat zou nog een probleem worden. Dat van kittens hadden ze ook, maar niemand had hem tegengehouden toen hij het kamp uitging. Hij lachtte toen Stonepaw vertelde dat hij wel het kamp was gegaan en knikte instemmend. 'Je bent niet de enige.' Tss, dat Starclan gedoe was echt onzin. Alsof er katten bestonden die je eten gaven als je ze maar bedankte. Dat werkte alleen zo bij Kittypets en twolegs. 'Je hebt gelijk, de regels van de Bloodclan zijn zoveel beter.' Miauwde hij voor hij begon met het vertellen van hun officiële regels. 'We jagen overal, mogen zo'n beetje alles hoe oud je ook bent en geloven absoluut niet in Starclan. Ik bedoel het is niet erg logisch dat je eten krijgt dankzij zogenaamde katten in de hemel, right?' Draco haalde even adem en gaf de kater tijd om te antwoordden. 'Ik bedoel dat levensgedoe van de clanleider's snap ik maar eten?' Lachend vanwege dit bizarre idee vervolgde hij 'bovendien kan het onze leider niks schelen met wie je kittens krijgt.'


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 1:04

'Je hebt gelijk, de regels van de BloodClan zijn zo veel beter.' Stonepaw was hier mee eens. Hij haatte regels, en wat hij ook haatte was gecommandeerd worden. Daarom vond hij de trainingen niks, hij mocht zijn mentor al niet. 'We jagen overal, mogen zo'n beetje alles hoe oud je ook bent en geloven absoluut niet in StarClan,' ging Draco verder. 'Ik bedoel, het is niet erg logisch dat je eten krijgt dankzij zogenaamde katten in de hemel, right?' Stone dacht na. Nee,het klonk niet logisch, en natuurlijk kom StarClan de hoeveelheid prooi niet bepalen. Nee, dan zouden Stonepaw's ouders hem wel veel eten moeten sturen toch? Maar hoe verklaarde hij de negen levens dan? 'Ik bedoel dat  levensgenot van de Clanleaders snap ik, maar eten?" Draco lachte. 'bovendien kan het onze leider niets schelen met wie je kittens krijgt.'
'Dat lijkt me veel beter,' miauwde Stone. 'Je kan niet kiezen op wie je verliefd word, en natuurlijk wil je dan kittens. Maar ik denk dat de Clans dan gaan ruziën over wie de kittens krijgt. Iedere Clan kan natuurlijk wel wat katten gebruiken.'


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]   Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:54

De jonge kater had een goed punt. Hij was best slim, dat kon niet ontkend worden. Blijkbaar waren niet alle clankatten gelijk aan muizen. De meeste natuurlijk wel, maar deze niet. Stonepaw begreep het verschil tussen de Elite en de rest. Begreep dat ze zo veel beter waren. Waarschijnlijk zou de grijze kater zich er nog thuisvoelen ook. Helaas kon hij dat niet aanbieden, dat moest de kater zelf maar bepalen. 'Precies, maar wat als je dan kittens krijgt met een kittypet?' vroeg hij, nieuwsgierig naar de mening van Stonepaw. Zelf had Draco een hekel aan kittypets en schaamde zich er ook niet voor. 'Of een rogue, want dat moet je ook bepalen waar de kittens heengaan.' Vervolgde hij logisch redenerend. 'En wat zouden de ouders denken als het bijvoorbeeld Shadowclan en Riverclan is en de leider besluit dat de kittens naar de Riverclan moeten. Zou een van de ouders dan niet teleurgesteld zijn?'


Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht] BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pretty pretty Stone [Ganzenopdracht]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: