[GZ] Adoptieouders



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Adoptieouders

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Timekit
Member
[GZ] Adoptieouders  DPKsfdL
34

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Timekit
BerichtOnderwerp: [GZ] Adoptieouders    [GZ] Adoptieouders  Icon_minitimedo 27 nov 2014 - 20:38

Hallo daar!
Mijn naam is Timekit, ik ben drie manen oud en leef in Riverclan. Mijn moeder is kort geleden gestorven, en sindsdien heb ik mijn vader niet meer gezien.. Het probleem is dus dat ik geen ouders meer heb! En afgezien mijn jonge leeftijd is dat niet bepaald handig.. Kan jij me helpen?

Oké! Ik heb dus dit katertje aangemaakt zonder dat hij ouders heeft. Het leek me namelijk leuk om met een adoptie kitten te rpg'en, eentje die nog redelijk jong is maar zijn ouders toch al kwijt heeft gespeeld. Mijn enige eisen zijn de pleegmoeder (als het kan ook vader, dit valt dan te bespreken met de eigenaar van de pleegmoeder.) in Riverclan zit.

Code:
<sub>[b]Naam account:[/b]
[b]Leeftijd van kat:[/b]
[b]Heeft deze al (pleeg)kittens?:[/b]

Alvast bedankt om dit topic aan te klikken! Ik hoop dat er mensen bereid zijn om me te helpen. (:


[GZ] Adoptieouders  PIyN4g5
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
[GZ] Adoptieouders  29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Adoptieouders    [GZ] Adoptieouders  Icon_minitimedo 27 nov 2014 - 22:18

Naam account: Beautysoul
Leeftijd van kat: 30 moons
Heeft deze al (pleeg)kittens?: 2 Kittens, Gravel & Bluekit

Wel een kleine note; De kittens zijn pas een weekje oud zeg maar, en als die kitten +- 3 moons zijn zal Beautysoul sterven, weet niet of je t dan leuk vind ^^" Maar wou haar toch even aanmelden :3


Sucks don't it?
[GZ] Adoptieouders  Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit
Member
[GZ] Adoptieouders  DPKsfdL
34

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Timekit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Adoptieouders    [GZ] Adoptieouders  Icon_minitimedo 27 nov 2014 - 23:10

Nee dat geeft niet! Tegen dan zal Timekit al wel oud genoeg zijn om zonder melk verder te leven. (:


[GZ] Adoptieouders  PIyN4g5
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
[GZ] Adoptieouders  DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Adoptieouders    [GZ] Adoptieouders  Icon_minitimevr 28 nov 2014 - 7:22

Naam account: Bravesoul
Leeftijd van kat: rond de 30 moons
Heeft deze al (pleeg)kittens?: Ofcourse, Brave is niet echt een pleegmoeder maar toch meld ik hem aan! Hij is een vreselijk loyale kater die altijd al dol is geweest op zijn kittens. Hij heeft nu dus ook zijn eigen nestje gekregen (Galekit, Coyotekit, Smokykit, Narrowkit en Ashkit) en heeft een 'relatie' met Riversong (al is dat voornamelijk omdat ze kittens hebben, want op het moment loopt het niet zo heel lekker tussen hen. Omdat River inactief is zal Brave dus ook echt de vaderrol op zich nemen. Je kan dus stellen dat hij Time erbij neemt als zijn eigen (pleeg)kitten, en dan kan hij ook gewoon bij het nestje bij Riversong slapen.


[GZ] Adoptieouders  124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit
Member
[GZ] Adoptieouders  DPKsfdL
34

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Timekit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Adoptieouders    [GZ] Adoptieouders  Icon_minitimevr 28 nov 2014 - 15:47

@Daan, Mag ik vragen of Riversong dan meetelt als pleegmoeder? Aangezien het me anders niet logisch leek dat Bravesoul pleegvader is, Beautysoul pleegmoeder terwijl ze beiden al een eigen nestje hebben. Of jullie moesten dit oké vinden. :3


[GZ] Adoptieouders  PIyN4g5
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[GZ] Adoptieouders  UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Adoptieouders    [GZ] Adoptieouders  Icon_minitimevr 28 nov 2014 - 19:52

River is dan wel een soort pleegmoeder, maar een beetje niet gespeeld x'D Je kan gewoon spelen dat Time bij River drinkt etc xp


[GZ] Adoptieouders  SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit
Member
[GZ] Adoptieouders  DPKsfdL
34

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Timekit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Adoptieouders    [GZ] Adoptieouders  Icon_minitimevr 28 nov 2014 - 19:56

Ik denk dat ik dan toch voor Bravesoul en Riversong ga. (:
Misschien kunnen we al een topic doen?


[GZ] Adoptieouders  PIyN4g5
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[GZ] Adoptieouders  UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Adoptieouders    [GZ] Adoptieouders  Icon_minitimevr 28 nov 2014 - 23:05

Is goed hoor ;D Als jij maakt, heb ik ook weer wat te doen met Brave x'3


[GZ] Adoptieouders  SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit
Member
[GZ] Adoptieouders  DPKsfdL
34

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Timekit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Adoptieouders    [GZ] Adoptieouders  Icon_minitimevr 28 nov 2014 - 23:41

Hier is het topic! (:
Reageer maar wanneer je zin hebt. c:


[GZ] Adoptieouders  PIyN4g5
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Adoptieouders
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: