Time only heals wounds, not scars (Cyber)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Time only heals wounds, not scars (Cyber)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lola
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimedo 27 nov 2014 - 21:50

De kleine zwart-witte kitten lag maar te woelen. Ze was die ochtend vroeg wakker geworden, maar ze kon geen slaap meer vatten. Ze stond voorzichtig op. Ze liep voorzichtig langs haar broertje en zusjes, maar ze struikelde en viel op haar vaders staart. Lola draaide haar om en keek naar haar vader, hij leek te slapen maar meer kon ze er ook niet uit op maken. Geluidloos liep het kleine poesje snel het hol uit. Ze had die nacht gedroomd over haar moeder's dood, zoals altijd. Het steeds opnieuw zien hoe haar moeder werd vermoord werd haar dit keer te veel. Er liep een traan over haar gezicht, en al snel volgden er meer. Lola's pootjes begonnen haar naar de plek waar het allemaal was gebeurd te leiden. Toen de kitten die plek zag, ging ze zitten waar haar moeders levenloze lichaam had gelegen. Lola barstte in tranen uit. Ze kon er gewoon niet meer tegen, alles werd haar teveel. Ze had het alsmaar weggestopt en nu kwam het er allemaal uit. Ze voelde zich alleen, verdrietig, en kwetsbaar. Als ze nu aangevallen werd, zou het geen nut hebben om haarzelf te verdedigen. Ze zou wel een reden hebben, maar het zou geen nut hebben, ze ging toch wel dood, behalve als het een kitten was dan, die haar aanviel. Soms wenste het zwart-witte poesje wel eens dat ze gewoon bij haar moeder was gebleven. Lola huilde nog steeds, ze snifte een keer. En met die snif rook ze een bekende geur, haar vader. "Papa..." zei ze op een zachte, treurige toon. Hij moest haar gevolgd hebben, want zij was de enige die wist waar haar moeder dood was gegaan. Het was ook een heel stuk van zijn territorium vandaan, dus het was onwaarschijnlijk dat hij gewoon langs deze plek kwam. Lola hoopte dat haar vader, Cyber, haar tranen niet zou opmerken. Maar ze kon gewoon niet stoppen met huilen, en anders was ze altijd zo sterk.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) Lolasi13


Laatst aangepast door Lola op za 20 dec 2014 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 21:52


Een pijnlijk gevoel bonsde na in zijn staart maar de geamuseerde lach rond zijn lippen verdween niet toen hij de kleine zwart-witte kitten van zijn staart zag opstaan en weglopen. Jaja ik heb niets gezien hoor pluizebol, dacht de grote zwart-witte kater bijzichzelf. Echter leek de kit niet gewoon weer naar haar nest terug te keren, nee nee ze liep naar buiten. Ze leek iets krommer te lopen, was dit omdat het donker was of was ze nou echt verdrietig?
Na lang lopen had Lola, en daarmee Cyber ook, de plek van bestemming bereikt. Toen Lola in tranen uitbarstte liep Cyber stilletjes naar haar toe. "Rustig Lolo, I'm here" Cybers stem klonk zacht en warm, anders dan zijn normale monotome lage of kille stem. De zwart-witte Rogue had geen idee wat zijn kit hier deed, of waarom ze zelfs plots zo verdrietig is. Normaal was Lola juist de sterke, nieuwsgierige en o zo lieve poes. Cyber ging dicht tegen de kitten zitten en sloeg zijn zwarte staart met wit puntje beschermend over de huilende kitten heen, haar zoute tranen glinsterden nog steeds als kleine sterretjes op haar wangen


Time only heals wounds, not scars (Cyber) AdnfjaTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 2gxnp75Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Cyber_pixelTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 34nodx3Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Teeth_dogs
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 19:17

"hier is het gebeurd...Hier is mama vermoord" zei Lola door haar tranen heen. Ze keek haar vader aan. "Ik kan er gewoon niet meer tegen, iedere keer in mijn dromen zie ik steeds opnieuw hoe het gebeurd" haar stemmetje trilde van verdriet. Ze drukte haarzelf tegen haar vader aan. "Ik..Ik mis haar gewoon zo erg" murmelde Lola stotterend. Hier zou ze nooit overheen komen. "Het is teveel, ik kan er echt niet meer tegen" snikte het zwart-witte poesje. "Ik heb het verzwegen, drie manen lang. Ik probeerde sterk te zijn, maar nu lukt het gewoon niet meer" snikte ze. Ze moest haar vader misschien maar vertellen wat er gebeurd was. "Papa...Toen mama hier met ons was, toen...Toen rook ze katten. Ze zei dat we moesten gaan, dat we moesten vluchten. Blacky, Ace, en Vixen deden dat. Maar...Ik..Ik bleef. Toen zag ik de smekende blik in haar ogen. Dus ik verstopte me in een bosje dichtbij, en hield me zo stil mogelijk. En toen kwamen er twee katten, die..Die vielen mama gewoon aan zonder reden..Of misschien hadden zij er wel een. Ze vochten voor een lange tijd, maar..Maar toen, toen beten ze mama in haar nek en gingen weg. Als ik hulp had gehaald had ze misschien nog geleefd, maar ik durfde niet weg... Het is allemaal mijn shuld" tranen begonnen weer over haar gezicht te lopen toen ze dat zei.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 20:10


Cyber keek lichtelijk geschrokken naar de kleine kiten, ze leek zo jong en kleine en dan vooral zo breekbaar. Vooral nu, nu ze huilend op de koude nachtgrond lag en de donkere lucht hoog geheven op het zwart-wittepoesje neerkeek. "Hé, het is niet jouw schuld" stootte Cyber uit, hij was wat verbouwereerd. Geschrokken van haar plotse verhaal, "Ik rook bloed, ik rook katten toen ik haar dode lichaam vond. Maar of het inderdaad hier was? Nee dat weet ik niet. Ik had niet de tijd genomen om te kijken waar ik was, toen ik haar vond spurtte ik direct weg..opzoek naar jullie." Cyber keek Lola aan "Natuurlijk was het niet jouw fout, als jij hulp was gaan halen was je te laat terug zijn geweest. Seraphine zou gestorven zijn in eenzaamheid, wees trots en blij. Seraphine is niet in eenzaamheid gestorven, haar liefste kitten was bij haar zijde naar waar ze ook ging." Cyber kroop nog wat dichter tegen de kitten aan om haar meer warmte en veiligheid te geven.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) AdnfjaTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 2gxnp75Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Cyber_pixelTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 34nodx3Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Teeth_dogs
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 21:27

"Het was wel mijn schuld! Ik had gelijk weg moeten gaan, dan kon mama ook vluchten, maar ik bleef, ik bleef. Als ik vluchtte dan leefde ze nu nog" Mauwde Lola fel. De zwart-witte kitten begroef haar snuitje in haar vaders vacht. "Soms wens ik ook gewoon dat ik bij haar was gebleven, dan had ik haar niet hoeven te missen" mauwde Lola. Pas daarna realiseerde het poesje hoe het op haar vader over zou kunnen zijn gekomen. "Sorry papa...Zo bedoelde ik het niet..Maar ik mis haar gewoon zo" mauwde ze snel daarna. Zou haar vader haar moeder begraven hebben? En waar was haar graf dan? "Papa? Heb jij mama ook begraven?" vroeg ze wat zachter. Ze tilde haar kopje op een keek haar vader aan. De sterren begonnen langzaam te verdwijnen toen de dageraad doorzette.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 15:00


Cyber keek de kitten begripvol aan, maar heel even had die gekwetste blik in zijn ogen geschenen voordat de kitten zich begon te verontschuldigen. Al was dat niet nodig geweest, Cyber begreep wel wat ze bedoelde. "Ik mis haar ook, ik heb haar 2 jaar van mijn 3 jarig leven gekend. Ze was een pracht kat. Net zoals jullie prachtkittens zijn" Cyber kon een plezierig lachje niet onderdrukken toen hij die zin uitgesproken had en gaf de kitten een lik op haar hoofd. Echter vroeg Lola of hij Sera begraven had, ja dat had hij wel zeker. Maar Cyber wist niet of hij Lola wel kon vertellen waar. Het zou te gevaarlijk zijn als ze het graf wou opzoeken, even twijfelde Cyber en stootte hij enkel een soort nadenkend gegrom uit. "Nou ja, ik heb haar wel degenlijk begraven. Maar ik wil dat je het graf niet gaat opzoeken zonder mij, en dan zeker niet de eerste keer of keren. Het is levensgevaarlijk namenlijk." Cyber dacht verder na, ging hij het zeker vertellen? Zowel die plaats als de weg naar die plaats waren gevaarlijk. De zwart-witte kater had er namenlijk geen rekening mee gehouden dat hij de poes begroef op een plek waar de katten een clan hadden. Hoe kon hij dat ook weten? Cyber kende toen nog niets van de clans, buiten dan van de riverclan en de donderclan. "Het ligt midden in Bloodclan territorium.. " zei Cyber en haalde nog een lik over het poesje haar hoofd, de sterren boven hem schitterden nog maar begonnen af te nemen. De vraag lag op zijn rozige tong, zou hij Lola vragen of ze het graf wou bezoeken? Maar ze leek nu zo broos dat de sterke Rogue het niet durfde vragen.


OCC; ik maak het Lola niet al te makkenlijk ;3


Time only heals wounds, not scars (Cyber) AdnfjaTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 2gxnp75Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Cyber_pixelTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 34nodx3Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Teeth_dogs
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 19:39

"Kunnen we het graf een keer bezoeken?" klonk ze zacht, piepend, net als toen ze twee manen was. Ze wilde niet liever dan haar moeders graf bezoeken, nu meteen. Maar waarschijnlijk zou haar vader daar nu niet mee instemmen. Ze keek even verdrietig rond. "Papa ik kan er echt niet meer tegen, die nachtmerries. Waarom moet ik iedere keer als ik slaap steeds weer zien hoe ze werd vermoord. Ik heb amper rust!" mauwde ze tegen Cyber. Ze stond verdrietig op, haar staartje slepend achter haar. "Gaan we naar huis?" Vroeg ze verdrietig.

(Sowwy for my lateness! Moest veel leren, en was inspiloos)


Time only heals wounds, not scars (Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 19:56


Cyber keek zacht naar de kit, ze had inderdaad dringend rust nodig. Haar vacht was warrig en haar oogjes keken niet al the helder, ze was doodop. "Ik zal je nachten bewaken kleine pup, ik zal bij je liggen. Tegen je liggen en proberen al het kwaad tegen te houden dat jouw wilt binnendringen. Maar ik kan niets beloven Lola, je weet dat ik geen supperkrachten heb." het laatste stukje zei hij met een klein glimlachje, zowel op zijn gezicht als in zijn stem. Toen het poesje opstond en begon te stappen zag hij haar kleine witte pootjes over de grond slepen, en lag het nu aan hem of leek het alsof ze kleiner was dan gemiddeld? Dan haar sibs, dan ze normaal zou moeten zijn? Hopelijk zouden de nachtmerries niet teveel sporen op het poesje achterlaten. "Kom" Cyber stond ook op en nam het poesje aan haar nekvel op, haar zwarte kittenpels kriebelde aan zijn neus, maar de kitten was mager. Want er was amper een nekvel te bespeuren die hij zonder de kit pijn te doen zou kunnen vastnemen. Cyber liet de kitten geschrokken vallen, hij merkte niet hoe hard de kitten neerkwam maar deinsde net een stukje achteruit. Waren al zijn kits zo mager? De zwart-witte kater dacht aan  hoe dat Vixen nog amper uit haar nest kwam, of aan hoe broos het nog steeds niet herstelde pootje van Ace wel niet bleef. En Blacky dan?  Was er iets met haar? Noujah ze was altijd wel op een verstandige manier wat schrikachtig en vaak minder speels geweest... maar ze was inderdaad niet meer zo speels als normaal, zijn kittens kwamen zelfs soms dagenlang niet of amper uit het Hol Van De Wolf.. Cyber stond daar stokstijf, te kijken naar de paar druppels regen die begonnen te vallen en hoe de nacht steeds lichter werd. Hij bewoog niet, de sterke kater staarde maar wat met die kilgroene ogen voor zich uit. Zijn vacht was dik opgezet, van haat voorzichzelf, onbezorgdheid, ontwetenheid, paniek?


OCC;je weet dat Cyb zijn terratorium verliest door de rechtlopers die er een paardenplaats (manege) op bouwen, dus er is prooischaarste en enorme honger.
extra info:
Nu beseft hij pas hoe mager de kittens zijn (beetje ge godmod over de magerheid van Lola, maar dat kan toch geen kwaad?)


Time only heals wounds, not scars (Cyber) AdnfjaTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 2gxnp75Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Cyber_pixelTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 34nodx3Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Teeth_dogs
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimema 15 dec 2014 - 22:07

"Dankje papa" zei ze, met een heel klein glimlachje terwijl haar vader haar oppakte. Maar dat duurde niet lang. Haar vader liet haar op de grond vallen, waar ze best pijnlijk op neer kwam. Cyber stond daar opeens stokstijf, met zijn vacht dik opgezet. Er was iets mis, tenminste met hem. "Pap, wat is er?" vroeg ze wat bezorgd. Ze liep naar haar vader toe en drukte zich tegen hem aan. "Gaan we naar huis, ik ben moe" terwijl Lola dat zei, kon ze een gaap niet onderdrukken. De kleine kitten was nu moe, geestelijk en lichaamelijk. En naar haar vaders territorium was best een lange weg te gaan.

(Nee hoowr, en Lola is altijd al klein geweest, ze was alleen zo'n pluizenbol dat je het amper opmerkte XD)


Time only heals wounds, not scars (Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimedi 16 dec 2014 - 15:15


Toen hij iets tegen zich voelde drukke sprong de zwart-witte kater diep, dreigend grommend achteruit met witblinkende tanden ontbloot in de koude nacht. Zijn ondertussen kolkende bloed van de chock had ervoor gezorgd dat hij zich bloedheet voelde, zijn adem dampte dan ook in grote warme wolkjes in de verder ijskoude lucht. Cybers gifgroene ogen keken de poes aan alsof ze haar niet herkenden. Plots leek er een schokje door zijn hele trillende lijf te gaan en viel zijn eerder dreigend opgeheven staart plots op de grond waarna ook zijn opgezette vacht platviel en zijn oren niet langer kwaad gespitst waren naar achteren waren gedraaid. Een verdrietige kleine zucht ontsnapte zijn lippen en Cyber keek verontschuldigend naar Lola "Sorry.." en zonder iets te zeggen begon hij te sloffen, maar naar de verkeerde kant. Hij liep met zijn poten schurend over de grond en zijn kilgroene ogen op verdrietige manier vastberaden voor zich uit turend de tegenovergestelde kant op. Het enige dat te zien was voor hem was waren een paar rechtlopersholen (huizen) verscholen achter dichte hekken. Het was de kant naar waar hij nu heen wou, de kant waar de bloedclan zich bevond al zou Lola dat waarschijnlijk niet weten. Wat wou hij daar gaan doen? Naar Seraphine? Of wou hij zijn andere kits gewoon nog niet onder ogen komen, bang om de feiten onder ogen te zien?


Hij wist niet waarom hij het deed, maar voor nu maakte het hem niet uit. Zolang hij nog maar niet naar het territorium terugging. "Kom mee" Het klonk als een bevel, maar toch ook weer niet zo bevelend dat het dreigend en gemeen klonk. Hij ging zijn kit niet afsnauwen, het was niet haar fout. Maar hij ging niet lief aan haar vragen of ze wou volgen, zijn witte poten wouden in beweging zijn. Maar Cyber herinnerd zich dat de kit moe was en keerde op zijn passen terug om haar zacht op te pakken en op weg te gaan naar bloodclan, het ging geen lange reis zijn maar toch wel een halve tot hele dag. En no way dat Cyber zijn kitten nu terug liet gaan terwijl de straatkatten in de buurt liepen, opzoek naar een makkenlijke prooi.
En de andere kits?

Ach nee, die zitten veilig in de diepste gangen Het Hol Van De Wolf.. en geen kat denkt eraan om een hol binnen te gaan dat nog steeds zo naar das stonk en dus 'gevaar' betekenden, Cyber en de kits waren de geur gewoon dus zei hadden geen last van die geur maar andere katten? Neh, veiliger kon niet... toch?



OCC; Cyber? Angst? Ontwetendheid? Machtsverlies? nee dat komt niet goed :'D hij flipt eigenlijk in zijn binnenste.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) AdnfjaTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 2gxnp75Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Cyber_pixelTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 34nodx3Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Teeth_dogs
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 23:03

Cyber pakte haar weer op. Waar gingen ze heen? Naar haar moeders graf? In het BloodClan territorium? "Pappa waar gaan we heen?" vroeg ze nieuwsgierig, maar haar verdriet nog steeds niet vergeten. Er waaide een koude wind, die haar zwart-witte vachtje omhoog blies. Lola rilde even. Het was pas net ochtend, en toch ijskoud. Er hingen grijze wolken in de lucht, die weer een regenbui aankondigden. "Het gaat vandaag regen, zijn we dan ergens droog?" Vroeg Lola. "En hoelang zijn we weg? Wat als Blacky, Ace en Vixen ons gaan zoeken, is dat dan niet gevaarlijk voor hun?" Vroeg de kitten bezorgd.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 15:32


"Ze zullen ons niet zoeken, ik ben wel vaker een tijdje weg en jij bent zo'n curieuze neuze mosterdpot dat ook jij wel eens een dagje of een half dagje wegblijft." stelde Cyber zijn kitten gerust. "Ik weet het niet, misschien blijven we droog. Maar ik zal jouw wel droog houden hoor" zei hij met een lachje in zijn verder altijd kille stem. Zijn witte poten bleven ondertussen gestaag verder lopen terwijl de eerste huizen al aan zijn zijkanten verschenen. Een grote ijzeren kooi (auto) zoefde voorbij en kundig sprong de zwart-witte kater opzij. Zijn poten roffelden weer verder, maar met een snok stopte Cyber.. rook zijn neus dat goed? Even wierp Cyber een blik op de dunne kitten die hij tussen zijn tanden hield. Jah hij waagde het erop. Cyber draaide een straat in, een 5-tal vossenlengtes voor hem zag hij een groot gebouw waar de geur vandaan kwam. Er stond 'restaurant' op, wat dat woord ook betekende.. het kondigde voedsel aan, dat kon de Rogue goed genoeg ruiken.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) AdnfjaTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 2gxnp75Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Cyber_pixelTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 34nodx3Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Teeth_dogs
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 21:47

Haar vader liep op een gebouw af. Het rook naar voedsel, lekker voedsel. Maar het rook ook naar rechtlopers. Lola was altijd al wantrouwig geweest, en dus was dit voor heer niet echt gemakkelijk. "Wat is dat?" vroeg Lola, wiens nieuwsgierigheid het won van wantrouwen dit keer. Het was een groot gebouw, minstens een paar duizend keer groter als haar. Wat zou daar binnen gebeuren? Wat deden rechtlopers hier? Zouden hun hier eten? Maar wat deed haar vader dan hier met haar? Gingen ze het eten van rechtlopers eten? "Uhm...Papa? Wat gaan we hier doen?" vroeg ze wat verward. Ze had veel vragen, maar die zou haar vader niet kunnen beantwoorden, misschien een paar wel.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 19:43


Cyber keek wat gemeen naar de kitten om deze de mond te snoeren maar merkte vlak daarna op dat dit niet kon. Zo reageerde je niet naar je kitten, een lachje plooide zijn lippen. "Dat is een Restaurant, zo noemen de rechtlopers het. Het is een lekkergeurend gebouw waar veel rechtlopers komen eten. Aan de achterkant van het gebouw vind je grote zilveren of groene bakken, die zitten vol met voedsel die ze niet opeten. Ze gooien alles weg. Meestal is het lekker, maar je moet niet te diep graven. Hoe dieper je graaft, hoe ouder en vaak rotter het voedsel. Zoek in de bovenste laag." Cyber liep stilletjes om de kant van het restaurant. "Volg mij, ik leer het je" Cybers ogen vielen op enkele bakken en op enkele katten, vooral dunne en uitgehongerde straatkatten, die rond de bakken zworven. Maar Cyber moest enkel even heel boos grommen en zijn dikke vacht opzetten. Hij zag er sterker, doorvoeder, en ondanks zijn honger nog steeds gespierder en daardoor dikker uit dan de andere. Hij was groot en stevig, de meeste straatkatten waren dun, klein maar snel. Zodat ze makkenlijker in de vuilnisbakken, huizen en steegjes geraakten en er ook sneller weg konden. Cyber draafde naar een bak en wrikte zijn brede kop al snel tussen het deksel en de bak. Zijn nagels gleden snel door de zwarte dunne huid en legde zo een hemel aan voedseloverschot te zien. "Tast toe" fluisterde hij. Snel, voor de rest terugkwam op de geur van het voedsel.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) AdnfjaTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 2gxnp75Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Cyber_pixelTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 34nodx3Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Teeth_dogs
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:33

Lola keek wantrouwig naar het voedsel, maar de geur was lekker, en haar honger nam over. De zwart-witte kit nam voorzichtig een hap. Het smaakte goed. Het kleine poesje begon hongerige happen van het voedsel te verwerken. Dus dit aten rechtlopers? Persoonlijk had Lola liever een verse prooi, alleen die kon je nu amper vinden op haar vaders territorium. Het poesje at tot ze niet meer kon. "Ik heb genoeg op" mauwde ze tegen haar vader.

~sowwy druk met school en andere dingetjes Sad


Time only heals wounds, not scars (Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 17:40

OCC; geeft niet, begrijp ik..me too.



De sterke kater keek rustig toe en kauwde ondertussen ongeïnteresseerd op een kippenboutje, zijn tanden knarsten over het ruwe bot dat vol groefjes was komen te zitten. Het was oud, maar nog steeds een van het lekkerste en voedselrijkste dat hij in dagen had gegeten. Toen de kitten genoeg had stopte Cyber nog snel een paar happen van een soort lap bruingebakkenvlees dat hij nog nooit eerder had geproeft in zijn bek en liet het de hardere stukjes aan de kant voor wat het was. Aangebakken of niet, eten was eten. "Zekers?" vroeg hij met een rauwe stem die eerder klonk alsof het van een 100 jaar ouder kater was dat op sterven lag dan van een 4 jaar oude sterke kater die nog vol leven zat. Cyber raspte zijn stem en spuugde een stukje bot uit op de grond dat vast had gezeten tussen zijn tanden. "Dan gaan we verder. Kun je stappen?" vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw aan de zwart-witte kitten, ze zag er nou niet al tè vermoeide uit..maar het was en bleef een kit die nog te jong was om een lange reis te maken. Kits in de clans mochten op deze leeftijd het kamp nog niet eens uit, laat staan dat ze een reis van deze omvang mochten of zelfs konden maken. Grommend van vermoeidheid en even zijn stijve nek kraakend stond de zware kater op en zette een paar stappen tot hij naast de kitten ging staan.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) AdnfjaTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 2gxnp75Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Cyber_pixelTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 34nodx3Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Teeth_dogs
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 19:54

"Ja ik kan lopen" mauwde Lola. Het poesje was nu ook weer niet vol energie, maar ze stelde zich nu ook weer niet aan. Ze wilde haar moeders graf tenminste één keer in haar leven bezoeken. "Denk je dat Bloodclan ons aan zal vallen?" Vroeg de kitten aan Cyber. Ze wist wel dat Bloodclan gevaarlijk was, vooral voor haar. En het zou hun waarschijnlijk ook helemaal niet uitmaken dat haar moeder dood was, en zij haar graf gingen bezoeken.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Time only heals wounds, not scars (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Time only heals wounds, not scars (Cyber)   Time only heals wounds, not scars (Cyber) Icon_minitimema 2 feb 2015 - 21:41


Cyber dacht na terwijl zijn witte poten verder, maar nu trager dan daarnet zodat zijn kit hem bij kon houden, op de harde zwarte baan trippelden. Waar kon zette hij zijn poten op zacht gras of aarde, maar vaak was er enkel dat harde en stinkende zwarte spul te vinden waarover de ijzeren kooien reden. "Ja" zei hij, half brommend omdat het zo waar was. "De meesten van hen zullen niet eens twijfelen, ze zullen niet eens de moeite nemen om te vragen wat we komen doen. We zijn twee Rogues, waarvan één nota bena een kitten." Cyber keek van de grond naar de kitten "Maar ze zullen geen klauw naar je uitsteken, daar zorg ik wel voor Lola. En met wat geluk is er iemand die ons wèl een paar seconden bij het graf tollereert." Cyber wende zijn kilgroene ogen weer van de kit af en staarde vlak voor zich uit, waar waren ze nou toch weer aan begonnen.


Time only heals wounds, not scars (Cyber) AdnfjaTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 2gxnp75Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Cyber_pixelTime only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) 34nodx3Time only heals wounds, not scars (Cyber) 10pvxmwTime only heals wounds, not scars (Cyber) Teeth_dogs
Time only heals wounds, not scars (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Time only heals wounds, not scars (Cyber)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: