Please leave me... a-alo-one - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Please leave me... a-alo-one

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Rowanlapse
Member
Please leave me... a-alo-one - Pagina 2 DPKsfdL
Lilith.
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons •
Gender:
Rank:
Rowanlapse
BerichtOnderwerp: Re: Please leave me... a-alo-one   Please leave me... a-alo-one - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 18:27


''Riverkit zeg je. Dan beloof ik je dat ik met zijn mamma ga praten en anders moet ik hem eens zelf aanspreken. Is dat goed?'' Rowankit knikte. De tranen waren nu opgedroogd en weggewassen, maar hij drukte zich nog steeds zijn schriele lijfje tegen haar aan. En dat terwijl zijn maag gromde. ''Maar lieverdje je moet echt wel iets gaan eten.'' Hij trok zijn schouders op, angstig. Maar hij was ook niet dom. "I-k-k d-durf n-n-niet-nsiet.", piepte hij zachtjes. De staart werd strakker gerold. ''Waarom durf je niet kleine vent?'' Twijfelend keek hij naar zijn pootjes. ''Ik wil ook anders wel wat halen voor je, of we doen het samen als je dat fijn vind.'' Hij beet op zijn lip, maar keek dan toch omhoog. "I-i-ik d-durf n-niet t-t-t-e et-eten." Hij draaide zijn nekje zodat er een groot litteken te zien kwam. Het liep van zijn rechter oor dwars over zijn nek tot zijn linkerschouder. Zijn moeder had het gedaan, en hij durfde er echt niets laten langs gaan. Melk was al heel moeilijk geweest. Nu was de pijn weg, maar het was een gewoonte geworden.


Please leave me... a-alo-one - Pagina 2 DA11Afm
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Please leave me... a-alo-one - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Please leave me... a-alo-one   Please leave me... a-alo-one - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:04

Zodra het katertje weer op keek naar haar en zijn woorden had uitgesproken ontstond er een frons rond haar gitzwarte snuit. Maar zodra hij zijn nek draaide boog ze naar hem toe om zacht te snuffelen aan het litteken voor ze hem weer aankeek. ''Maar lieverdje toch, dat is al helemaal genezen je kunt er mee eten.'' Antwoordde ze met een warme toon maar ze wist niet of dat hetgene was dat hij had willen horen. Maar ze wilde toch echt meer weten dan dat hij tot nu toe had losgelaten. Ze wist wel dat hij het echt niet makkelijk had gehad, maar toch. ''Wil je me anders vertellen wat er is gebeurd liefje.'' Fluisterde ze zacht en keek hem nog altijd aan. Ergens moest en zou ze hem helpen, al zou ze het in zijn bekje moeten proppen. Zelfs een ander kitten zou moeten kunnen zien dat hij moest eten voor hij veel te zwak zou worden om nog iets te kunnen doen. En dat baarde de zwarte poes iets teveel zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please leave me... a-alo-one
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: