ik mis de spontaniteit..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ik mis de spontaniteit..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Marijn
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:07

Ik mis de spontaniteit in de RPG wel een beetje. Steeds vaker, zie ik Eerste post voor blabla, daarna open. Dat is goed, maar als ik dan ga scrollen zie ik dat niemand er vaak even bijspringt. Dat is jammer, want dat mis ik. In de echte wereld zou ook zomaar even iemand er bij kunnen springen, toch? Hier gebeurt het niet zo vaak meer en vragen mensen vaker aan één persoon of ze een topic willen, waardoor de spontaniteit wat minder word. Misschien is het een idee om een regel toe te voegen, topics zijn open tenzij het echt belangrijk is. En met echt belangrijk bedoel ik dus voor verhaallijnen, of als er een acc dood gaat, negen levens krijgen, of als een kat zijn liefde gaat vragen etc. want dan schop je het in de war als je er bij komt.


ik mis de spontaniteit.. S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:09

Behalve dat ik het punt 'verandering begint bij jezelf' wil maken, verwijs ik je graag door naar dit topic: https://www.warriorcatsnl.com/t18382-essay-help-alle-topics-zijn-dicht


ik mis de spontaniteit.. Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:12

Maar bedenk wel dat niet iedereen altijd maar wil dat er iemand zomaar bij sprint. En soms zijn de reacties die er komen vreemd op de situatie of er komt een situatie die de spelers wellicht niet willen hebben.
Bovendien zie ik heel vaak dat als er open topics zijn waar iedereen op kan reageren, dat er gewoon niet op gereageerd word. Dat kan heel demotiverend zijn om zomaar ook topics te openen omdat je al bijna weet dat er niet word gereageerd. Dus ga je automatisch naar andere mensen vragen of ze topics met je willen

En een regel lijkt me geen goed idee, omdat je dan mensen dwingt om anderen zomaar in topics te laten springen. En hoe definieer je echt belangrijk. Het een is voor de ander wel belangrijk en voor de volgende weer niet.
Bovendien met dwingen demotiveer je de rpg-ers ook verder omdat er ook gewoon dingen zonder verhaallijn zijn afgesproken




ik mis de spontaniteit.. Vg7cih
ik mis de spontaniteit.. U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:17

Dat topic had ik idd al doorgelezen ja, en mijn plan was ook om meer bij anderen te springen zodra ik mijn nieuwe pc had. Ik wilde ook gewoon duidelijk maken aan mensen dat na eerste post naam kat je ook kan inspringen. Maar dat zie ik weinig.

Gaby, met dwingen bedoel ik niks. Ik wil gewoon duidelijker maken aan de mensen dat topics echt na naam kat open zijn en dat de meeste mensen (zoals ik) niet boos word als er iemand bij komt.

En belangrijk voor de één wel, de ander niet.. dan zet je toch gewoon ''het liefst niet zomaar inspringen'' in de beginpost?

Ik had ooit een topic tussen Daykit en Snowdrop, dat was heel rustig en zo, en ik vroeg me af of het wel zo leuk zou zijn als ik hypere Brightkit er tussen zou gooien. Heb het uiteindelijk gedaan en daar werden ze ook niet boos over.


ik mis de spontaniteit.. S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:19

Dat was niet wat ik bedoelde met dwingen.
je gaat mensen dwingen het altijd maar te accepteren als je er regels voor gaat opstellen. Ik bedoel als ik een topic met iemand hebt kun je altijd een pb sturen naar beide spelers om het te vragen voor de zekerheid.
Maar ook is het risico dat er iemand in je topic springt dat lekker loopt en daarna niet meer post waardoor het gehele topic compleet vastloopt en je niet verder kunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
ik mis de spontaniteit.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:21

Mensen durven dat gewoon niet vaak, of vinden het misschien een beetje te veel om allemaal door te lezen voordat ze kunnen reageren als het al een heel lopend topic is. Tevens doe ik het zelf niet vaak, omdat ik weet dat ik het af en toe vreselijk druk krijg en dan wil ik anderen niet ophouden die eigenlijk een goed lopend topic hadden.


ik mis de spontaniteit.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:23

@Gabs Ja klopt, dat is irritant, maar daar kun je niet veel aan doen. Zoals in de Essay van Babs stond er al ga alsjeblieft niet een topic in als je nooit meer gaat reageren! Ik denk dat je het beste de persoon een PB kan sturen zodat hij/zij zijn/haar kat het topic kan verlaten zodat ze verder kunnen. Als de persoon niet vaak online is denk ik dat je hem/haar het beste kan over gaan slaan.. niet leuk natuurlijk.


@Waz, inderdaad, maar hierdoor is het wel jammer dat de spontaniteit gaat minderen.


ik mis de spontaniteit.. S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:26

Dat is wat dat betreft wat makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is inderdaad ook zoals Waz zegt, vaak zijn het topics die al goed lopen met 2 katten dat je het gevoel hebt dat je er niet tussen kan.
Net zoals Waz doe ik het ook niet omdat de meeste topics gewoon goed lopen plus het kost mij meer moeite om op 3 of zelfs 4 katten te reageren dan 1 post van 1 kat
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:29

Ja klopt, mensen hebben levens, dat weet ik ook wel.
Persoonlijk vind ik het niet erg als iemand een dagje niet reageert, of aan komt met een korte post, maar dat verschilt van persoon tot persoon.


ik mis de spontaniteit.. S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
ik mis de spontaniteit.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:31

Als ik een drukke periode in ga, dan is dat alleen geen 'dagje niet reageren'. Dan is het eerder 'ik ben twee weken pleiten want ik heb tentamens'. xD
Om even aan te geven waar mensen mee zitten. Want ik weet dat ik niet de enige ben.


ik mis de spontaniteit.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:35

xD
Maar ik vind mensen nogal streng voor hunzelf.. ''Ik ben zo inactief'' ''Ik moet echt meer posten'' ''Ik maak echt alleen maar korte post'' ''ben inspiloos'' etc.
Ja, zelf zeg ik dat ook wel eens, dat zal ik niet ontkennen. Maar persoonlijk word ik niet echt boos als iemand een keertje aankomt met een korte post. Dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon zoals ik zei.


ik mis de spontaniteit.. S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
ik mis de spontaniteit.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:45

Ik heb het dan ook gewoon over helemaal niet posten, omdat ik mezelf er dan echt niet toe krijg vanwege stress en what not. Dan laat je een topic dus laat maar zeggen een week stil staan, omdat jij niet meer kan, maar die andere mensen zijn eigenlijk kei actief en hadden een heel leuk topic samen waar ze eigenlijk mee verder wilde. Kan frustrerend zijn, daarom pas ik op dat ik t niet of nauwelijks doe.


ik mis de spontaniteit.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:49

Ja dat snap ik. Vooral admins ens hebben het druk. But still, hierdoor word de spontaniteit wel wat minder. I miss it. Maar ik denk niet dat we er veel aan kunnen doen dan...


ik mis de spontaniteit.. S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
ik mis de spontaniteit.. 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:50

Het is ook dat mensen geen open topics maken, omdat ze gewoon in een flow zitten met posten. Bij open topics moet je wachten tot iemand er toevallig langs komt of er nou net naar zoekt, dat kan wel een tijdje duren. Een afgesproken topic is dan weer zo gemaakt en daar wordt dan doelgericht op gereageerd. Dat schrikt dus een aantal mensen af, want ja, vragen of mensen op een open topic willen reageren maakt het gelijk ook weer minder spontaan ;p
En soms hebben mensen het ook juist niet door dat er op hun open topic is gereageerd daardoor gebruik ik altijd het 'Jouw berichten' linkje, zodat ik weet of d'r gereageerd is haha maar dat is ook een reden dat open topics wat minder geliefd zijn bij sommige mensen.
+ het komt indd wat engig over als je in een topic wil inspringen, maar je moet gewoon snel het topic doorlezen en kijken of het serieuze zaken zijn, meestal zit je bij loltopics wel goed om dr in te springen


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
ik mis de spontaniteit.. VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:54

Ashdrizzle schreef:
Het is ook dat mensen geen open topics maken, omdat ze gewoon in een flow zitten met posten. Bij open topics moet je wachten tot iemand er toevallig langs komt of er nou net naar zoekt, dat kan wel een tijdje duren. Een afgesproken topic is dan weer zo gemaakt en daar wordt dan doelgericht op gereageerd. Dat schrikt dus een aantal mensen af, want ja, vragen of mensen op een open topic willen reageren maakt het gelijk ook weer minder spontaan ;p
En soms hebben mensen het ook juist niet door dat er op hun open topic is gereageerd daardoor gebruik ik altijd het 'Jouw berichten' linkje, zodat ik weet of d'r gereageerd is haha maar dat is ook een reden dat open topics wat minder geliefd zijn bij sommige mensen.
+ het komt indd wat engig over als je in een topic wil inspringen, maar je moet gewoon snel het topic doorlezen en kijken of het serieuze zaken zijn, meestal zit je bij loltopics wel goed om dr in te springen

Hier ben ik het helemaal mee eens c:
En zelf heb ik een kladblok bestandje met topics die ik iedere dag langs ga ^^

Ik denk dat hier dan wel een slotje op kan (?) want ik heb er niet veel meer over te zeggen ;p


ik mis de spontaniteit.. S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:56

Om even een andere hoek er in te gooien:

De reden waarom ik niet altijd op open topics reageer, is omdat ik vaak zie dat die accounts nauwelijks actief zijn, en de kans dat ik ze nóg eens in een topic spreek heel klein is. Mensen hebben zo veel accounts, waardoor er een groot deel verwaarloosd wordt, en ze nauwelijks online komen. Ik vind het juist leuk om op open topics te reageren van accounts waar mijn kat al een relatie mee heeft, zodat je op een spontane manier door kan gaan op een spontaan gecreëerde verhaallijn. Soms zie ik het nut gewoon niet van het reageren op een open topic van een account met 100 posts, omdat ik weet dat daar toch geen vervolg aan gaat zitten.

En ja, ik heb door dat als iedereen zo denkt, dit zichzelf in stand houdt Smile

En ja, ik weet ook dat ik altijd pleit voor het hebben van minder accounts en het hebben van 1 hoofdaccount. Ik vind dat charme hebben. Razz


ik mis de spontaniteit.. Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:05

Toen ik begon op WC, leek het me heel leuk om ook eens een TC'er, SC'er, WC'er, rogue, en kittypet te spelen en voor ik het wist had ik 1001 accounts xD
Daar heb ik spijt van, want nu wil ik ze niet meer weg omdat.. nou ja ze zijn gewoon epic om mee te posten maar je krijgt het een stuk drukker.
(dus nieuwe leedjes denk maar even goed na xd)

En Eef, het is inderdaad leuk om verder te gaan met een kat waarmee jou kat bevriend is. Maar het is  toch ook leuk om nieuwe mensen katten ontmoeten? En ja, als de persoon niet zo actief is, gaat de motivatie om mee te doen idd omlaag.

De RPG training was voor mij ook een leuke tijd, want daar sprongen steeds spontaan mensen mee en het was nooit erg als je aan kwam met een mindere post. Ik mis dat, want nu merk ik dat mensen posten gaan zien als een verplichting, inplaats van iets dat je doet voor de lol. Maar aan de andere kant wil je die persoon niet teleurstellen met korte posts of niet reageren..


ik mis de spontaniteit.. S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 10:14

.Blackkit schreef:
Om even een andere hoek er in te gooien:

De reden waarom ik niet altijd op open topics reageer, is omdat ik vaak zie dat die accounts nauwelijks actief zijn, en de kans dat ik ze nóg eens in een topic spreek heel klein is. Mensen hebben zo veel accounts, waardoor er een groot deel verwaarloosd wordt, en ze nauwelijks online komen. Ik vind het juist leuk om op open topics te reageren van accounts waar mijn kat al een relatie mee heeft, zodat je op een spontane manier door kan gaan op een spontaan gecreëerde verhaallijn. Soms zie ik het nut gewoon niet van het reageren op een open topic van een account met 100 posts, omdat ik weet dat daar toch geen vervolg aan gaat zitten.

En ja, ik heb door dat als iedereen zo denkt, dit zichzelf in stand houdt Smile

En ja, ik weet ook dat ik altijd pleit voor het hebben van minder accounts en het hebben van 1 hoofdaccount. Ik vind dat charme hebben. Razz

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik vind je gedachtengang niet helemaal logisch. Je wilt dat mensen 1 hoofdaccount hebben en daarnaast misschien twee of drie accounts waarmee ook gepost wordt? Maar als je niet wilt reageren op topics van katten die maar 100 posts hebben, zou dat haast inhouden dat je alleen op topics reageert van hoofdaccounts... Accounts moeten érgens beginnen. Je gaat niet van de ene op de andere dag naar 100+ posts, right?

Om even heel slecht mezelf als voorbeeld te nemen: Ik heb een hoofdaccount, Silverthorn, en ik heb twee accounts waar ik geen OOC posts mee maak, maar alleen IC posts. Gevolg daarvan is dat die beide accounts nog geen 100 posts hebben, ook omdat ik een waardeloos langzame poster ben (ik post gemiddeld 1x in de week). Wil ik dan een keertje met die minder actieve accounts posten, dan hoef ik dus blijkbaar niet op een reactie te rekenen omdat ze niet actief genoeg zouden zijn?

Overigens heb ik dit denk ik ook al in praktijk ervaren, want bij open topics van Silverthorn krijg ik wél altijd reactie, maar bij open topics van Blackhole en Carrotpaw (vrijwel) nooit. Kan ook aan die desbetreffende katten liggen natuurlijk, maar toch. ^^;

Verder wilde ik nog even zeggen dat ik me volledig aansluit bij wat Waz allemaal eerder in dit topic zei. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
ik mis de spontaniteit.. DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ik mis de spontaniteit..   ik mis de spontaniteit.. Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 10:48

Silverthorn schreef:
.Blackkit schreef:
Om even een andere hoek er in te gooien:

De reden waarom ik niet altijd op open topics reageer, is omdat ik vaak zie dat die accounts nauwelijks actief zijn, en de kans dat ik ze nóg eens in een topic spreek heel klein is. Mensen hebben zo veel accounts, waardoor er een groot deel verwaarloosd wordt, en ze nauwelijks online komen. Ik vind het juist leuk om op open topics te reageren van accounts waar mijn kat al een relatie mee heeft, zodat je op een spontane manier door kan gaan op een spontaan gecreëerde verhaallijn. Soms zie ik het nut gewoon niet van het reageren op een open topic van een account met 100 posts, omdat ik weet dat daar toch geen vervolg aan gaat zitten.

En ja, ik heb door dat als iedereen zo denkt, dit zichzelf in stand houdt Smile

En ja, ik weet ook dat ik altijd pleit voor het hebben van minder accounts en het hebben van 1 hoofdaccount. Ik vind dat charme hebben. Razz

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik vind je gedachtengang niet helemaal logisch. Je wilt dat mensen 1 hoofdaccount hebben en daarnaast misschien twee of drie accounts waarmee ook gepost wordt? Maar als je niet wilt reageren op topics van katten die maar 100 posts hebben, zou dat haast inhouden dat je alleen op topics reageert van hoofdaccounts... Accounts moeten érgens beginnen. Je gaat niet van de ene op de andere dag naar 100+ posts, right?

Om even heel slecht mezelf als voorbeeld te nemen: Ik heb een hoofdaccount, Silverthorn, en ik heb twee accounts waar ik geen OOC posts mee maak, maar alleen IC posts. Gevolg daarvan is dat die beide accounts nog geen 100 posts hebben, ook omdat ik een waardeloos langzame poster ben (ik post gemiddeld 1x in de week). Wil ik dan een keertje met die minder actieve accounts posten, dan hoef ik dus blijkbaar niet op een reactie te rekenen omdat ze niet actief genoeg zouden zijn?

Overigens heb ik dit denk ik ook al in praktijk ervaren, want bij open topics van Silverthorn krijg ik wél altijd reactie, maar bij open topics van Blackhole en Carrotpaw (vrijwel) nooit. Kan ook aan die desbetreffende katten liggen natuurlijk, maar toch. ^^;

Verder wilde ik nog even zeggen dat ik me volledig aansluit bij wat Waz allemaal eerder in dit topic zei. :p

Dat verhaal is precies wat ik bedoel bij 'ik heb door dat als iedereen zo denkt, dit zichzelf in stand houdt.' Smile
Je zei dat je zelf in de rpg merkt dat Silverthorn meer reacties krijgt. Dus ik denk eigenlijk dat je m'n punt helemaal hebt begrepen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik mis de spontaniteit..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: