Positiviteits-topic - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende
Kittytail
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 17:53

Had vandaag een gewelidge dag Very Happy ging met twee vrienden kwamen we een groep van 6 kinderen tegen en die gingen ons achtervolgen en gevangen nemen en shit xD Was echt leuk spel.


Positiviteits-topic  - Pagina 6 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowwhite
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Jeltje
103
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Snowwhite
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 17:31

Allereerst was vandaag super leuk om een of andere reden xD ik vond het een leuke dag woo
Verder heb ik een shirt gekocht, textielverf, jellybeans, een pen en fietslichtjes xDD
Vanavond komt Wie is de Mol weer ^^
Morgen heb ik een begrafenis van mijn zwaar gehandicapte en zieke nicht van bijna 16, maar ik ga er met goede moed naartoe omdat ik dan mijn familie weer zie c': zou wel liever op school willen zijn tho, vrijdagen op school zijn leuk ^^ oh well
En en en ik heb volgende week mijn voorlopige profielkeuze, ik ga het Cultuur & Maatschappijpakket kiezen met Kunst Beeldend én Kunst Muziek, dus dan ga ik KunstPlus doen Very Happy ook ga ik me bezighouden met cultuur en maatschappij, samenleving en gedrag, ik ga maatschappijwetenschappen kiezen en geschiedenis zit ook al standaard in het pakket dus yay :3
worden 3 chille jaren voor mij na de 3e, kunst en cultuur <333333


Positiviteits-topic  - Pagina 6 Qqzqfc
Dank je wel Laura voor mijn setje <3


Positiviteits-topic  - Pagina 6 SPPWY Positiviteits-topic  - Pagina 6 GKlvt Positiviteits-topic  - Pagina 6 Iyyao Positiviteits-topic  - Pagina 6 3sDn0 Positiviteits-topic  - Pagina 6 DsyAzPositiviteits-topic  - Pagina 6 LThbh


Snowwieee:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 16:28

Vandaag een gameband gekregen.
Voor de mensen die niet weten wat het is, het is een arm band met al je minecraft werelden.
Ik kan de gameband als een usb stick in een andere computer doen en dan minecraft spelen, zonder dat minecraft gedownload word Very Happy
Als mijn computer crasht heb ik mn werelden nog
Ik kan mn eigen pixel animaties en shit er in gooien, de tijd en datum zien en zorgen dta mn eigen tekst er staan etc. etc etc.

(wow, net alsof k reclame maak XDD)

MAAR IK BEN HAPPY ER MEE ;D


Positiviteits-topic  - Pagina 6 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnypaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 17:07

@Marijn wow dat klinkt echt awesome!!

Vandaag was de begrafenis van mijn nicht, erg verdrietig maar zeer mooi.
De zon scheen fel. Na de dood van mijn oma, zomer 2013, heb ik een theorie bedacht dat mijn oma de zon is (de theorie heb ik ooit opgeschreven, het is in het engels maar idc, hier is het voor als iemand het wil lezen c: De theorie <--) dus ik dacht dat zij op mijn nichtje scheen want de zon scheen op haar. De kist was open tijdens de ceremonie, het leek net alsof ze sliep, lief meisje.
Bij het begraven had de vriend van de zus van mijn nicht 60.000 papieren vlindertjes besteld, en die hebben we over haar graf gegooid (ze ligt nu bij mijn andere oma en mijn overgrootmoeder). Hele begraafplaats ligt nu vol met vlinders XD gelukkig zijn ze biologisch afbreekbaar dus beter xD
Daarna hebben wij als familie nog met mijn hele familie met zn allen tegelijk vlinders over haar heen gegooid, mooiste moment ever en het was prachtig om te zien. We waren zo close toen samen <3 De ouders van mijn nicht, haar zus en zusje waren erg droevig maar het ging later weer beter met ze. We zijn nu thuis en we missen mijn nicht, maar ze is veilig bij al mijn grootouders en anderen dierbaren die wij hebben verloren. Ik voel me erg gelukkig, ik ben blij dat alles zo goed is gegaan en we zo mooi afscheid hebben kunnen nemen c':

EDIT: er zitten wat fouten in mijn Engels in de link, negeer het plz xD


Positiviteits-topic  - Pagina 6 1zy816q

.:Bunnypaw:.:
Positiviteits-topic  - Pagina 6 GYQUp2
 

Bunnypaw-Ravenfeather-JeiaClouddust
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 17:10

@Jeltje
wow, ik zou nooit zo positief kunnen doen over een begrafenis. Maar het klinkt alsof ze een hele mooie had ^^


Positiviteits-topic  - Pagina 6 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnypaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 17:20

@Marijn
Het was echt prachtig. Zeer verdrietig, heb ook lang gehuild, maar wel erg mooi. Ik ga mijn nicht zeker missen, maar ja het is nu eenmaal zo, en ik ben blij dat ze eindelijk rust heeft en geen pijn meer. Ze was erg ziek en ook nog eens zwaar gehandicapt. Ik had ook wel verwacht dat ze op een vrij jonge leeftijd zou overlijden. Nu is het gebeurd, maar het was prachtig en ze heeft het vast heel fijn daarboven c:


Positiviteits-topic  - Pagina 6 1zy816q

.:Bunnypaw:.:
Positiviteits-topic  - Pagina 6 GYQUp2
 

Bunnypaw-Ravenfeather-JeiaClouddust
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 17:37

Na al het ongeluk met m'n vorige verzorgpony mag ik nu telkens mee met een vriendin van m'n moeder. Zij heeft vijf paarden staan, ieder paard met een slecht verleden. Maar ze heeft er nog redelijk jonge staan. Waaronder één halfarabiertje van zes jaar dat nog opgeleerd moet worden.
Ben vandaag meegegaan, en het was echt tof! Naast het feit dat ik bevroren ben nu, haha. xD


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadysedge
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender:
Rank:
Shadysedge
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 18:44

@Chi: Wat leuk zeg! Het is altijd heerlijk om naar stal te gaan, maar met deze temperaturen zit ik soms ook liever binnen Razz



Positiviteits-topic  - Pagina 6 ZWZ21nN
Bluewisp || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 6 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:24

Ik mag morgen lekker thuis werken. Mam is morgen jarig en ik ben benieuwt wat ze van onze cadeautjes vind =D .



I'm hunting with StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 6 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 22:39

Het complimenten topic maakt mii dag weer helemaal goed! Het liefst wil ik diegene dan opbellen om hem/haar te bedanken xD helaas heb ik niet alle nummers ;-;. Ik snap niet dat ik ooit ben weggegaan, want warriorcats maakt mij dagen nóg beter! Als de kers op de taart (:


Positiviteits-topic  - Pagina 6 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 22:37

- Dit is denk ik deels een zeikverhaal, maar t einde wordt goed :3

Oke. Toen ik 2 jaar geleden besloot dat ik deze studie wilde doen, en besloot me door de hele aanmeldingsprocedure te slaan, én het me lukte geplaatst te worden, was ik onwijs blij. Deze studie was precies wat ik super interessant vond, ik kon er alle kanten mee op, etc. Ik ben dit gaan doen met het idee: met een universitaire studie kom je toch nooit terecht bij wat je precies gestudeerd hebt, dus zolang ik iets doe dat ik interessant vind, dan komt het wel goed. Nou kreeg ik halverwege afgelopen semester door dat wat ik studeer ik onwijs interessant vind, maar dat de gedachte dat ik in de diplomatieke wereld moet gaan werken me niet aanstond. Sterker nog: de gedachte maakte me diep ongelukkig. Maarja, ik kon moeilijk nog van studie wisselen. Het kost meer dan 11.000 per jaar, dus er is al 22.000 euro in mijn opleiding gestoken. Ik mocht dit doen van m'n ouders op voorwaarde dat ik het echt zeker wist, want zij betalen de hele klap. Dus ik zat een beetje in een dipje, en ik wist niet zo goed wat ik moest doen (btw ook de periode dat ik weer actief werd op wc).
Ik ging masterdagen bezoeken, om te zien of ik het niet toch leuk zou vinden. Maar nee, geen enkele master vond ik echt leuk klinken en ik raakte verder in de put. Ik wist echt niet wat ik moest doen.

Nu het goede. Ik heb onwijs lang kerstvakantie gehad. Maandag beginnen m'n lessen pas weer. Ik heb deze tijd gebruikt om heel veel te lezen over verschillende masters, en om met mensen te praten die op universiteiten werken (voornamelijk buurmannen/ -vrouwen / vrienden, etc.). Uiteindelijk kwam ik terecht bij de master Bestuurs- en Organisatiewetenschap (USBO). Ik heb gister een gesprek gehad met m'n buurvrouw die bij die master werkt, en ik ben onwijs enthousiast. Ik heb ook meteen een afspraak gemaakt met de studieadviseur voor aanstaande maandag, om te bespreken hoe ik in kan stromen, en wat voor extra dingen ik daar eventueel nog voor moet doen.
Ik heb me nog aangemeld voor de open avond van de master, om ook dan nog even te kijken. En ik ga ook nog naar open dagen van de uni in Leiden en in Nijmegen, naar gelijksoortige programma's, zodat ik het ook nog kan vergelijken.
Dus eindelijk, na best wel lang, komt er een beetje inzicht in wat ik wil doen, en wordt het allemaal wat rustiger en overzichtelijker Smile


Positiviteits-topic  - Pagina 6 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 26 jan 2015 - 17:58

JA! 7/10 OP L.O. extra info: ik kan echt niets van L.O.



Positiviteits-topic  - Pagina 6 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Jara
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Freya
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 26 jan 2015 - 18:05

Vriendlief belde me wakker om me goeie morgen te wensen ;3
Schatje is het ook eh ^^


Positiviteits-topic  - Pagina 6 F2ospl
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 14:30

nog 7 schooldagen en dan is het weer vakantie<3



Positiviteits-topic  - Pagina 6 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 17:47

Bwhahaha ik heb elke donderdag tussen uur met 'hem' ^^


Positiviteits-topic  - Pagina 6 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 20:14

*dat moment waarop je stomme leerkracht frans je een 75 geeft op een toets waar je niet voor kon studeren en ze je toch verplichte om mee te doen*



Positiviteits-topic  - Pagina 6 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 6 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimevr 13 feb 2015 - 20:30

Vakantie, uitnodiging voor springstage voor internationaal en nationaal niveau, crush die me uitnodigt om eens uit te gaan en me hugzels heeft in de klas <3 Op zulke dagen hou ik echt heel veel van mijn leven <3


Positiviteits-topic  - Pagina 6 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 17:45

Ik ben gwn zooo goed gezind vanwege een simpele reden
Het paard dat m'n vorige favoriete paard waar ik een super band mee had, begint stilaan m'n vertrouwen te winnen. Men weet misschien de twee paarden waar ik zielsveel om gaf, koudweg verkocht waren om het geld. Sindsdien is mn vertrouwen in zulke mensen zo goed als verdwenen. Maar nu heb ik het nog eens een kans gegeven, en ben ik toch de juiste persoon tegen gekomen. Het paard dat ik bedoel vertrouwt amper tot geen mensen, maar om de een of de andere reden mij wel. Ze geeft me likjes, iets wat ze nooit doet. Zelfs niet bij de eigenaar. (zo op m'n hand, begrijp me niet verkeerd xD). Ook blijft ze staan als ik d'r knuffel en mag ik haar helemaal borstelen. Ze is half arabier, wat betekend dat er pit in zit. Maar dus, ik blijk er toch ook een speciale band mee te hebben. Ergens doet ze me denken aan mn vorige, vorige verzorgpony, en dat doet me ergens toch deugd. (:


Positiviteits-topic  - Pagina 6 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 6 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 17:52

Vanavond gezellig naar een concert met een vriendin van mij! Super veel zin in!


::"Bright's::

Positiviteits-topic  - Pagina 6 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 6 DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 18:03

GUESS WHAT IM DOING THIS BREAK. VACATION? NOPE. STAYING ON THE INTERNET? NOPE. SOCIALIZING? YEP. KICKING DEPRESSIONS ASS? YEEEEEES!


Positiviteits-topic  - Pagina 6 EkvToWc
art!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: