Action Cat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Action Cat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Action Cat   Action Cat Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 19:58

Zijn poot tikte zacht tegen de harde materie die zich gevormd had op het riviertje, tegen de oevers op. Het brak, en hij haalde verbaasd zijn poot uit het ijzig koud water. Hij wist niet wat het was, maar hij wist wel dat het iets met het seizoen te maken moest hebben. Of wacht .. Was het ijs, ofzo iets? Aangevroren water, ijs? Dat zou wel kunnen. Dawnpaw ging zitten, en werd geïrriteerd door de vele geuren die hij kon ruiken, maar niet allemaal een naam op kon plakken. Hij rook wel ergens een muis, maar hij kon niet bepalen waar, en een zucht verliet zijn mond. Hij wist zeker dat hij het binnenkort wél kon, als hij getraind had met Runningvole. Hij hoopte het toch, in ieder geval.

+1ste post Roughpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 20:09

Roughpaw grijnsde breed toen er voor haar een muis zat. Echt goed in jagen was ze nog niet, en eerder had ze nog geen muis gevangen. Wel andere prooi, samen met Ravenheart tijdens haar trainingen. Ze sloop naar voren, zijn sluiphouding na doend. Toen ze dicht bij genoeg was zette ze af met haar achterpoten en schoot ze op het beestje af. Het schilde maar een haartje, of het muisje was er vanaf gekomen. Helaas voor het beestje, maar zij was sneller geweest. Met een onhandige beet maakte ze het muisje af. Luid piepte het beestje, en toen stopte het diertje met bewegen. Tevreden liep ze met het muisje naar Little Creek, ze had dorst en wou daar dus wat gaan drinken. Echter liep ze daar Dawnpaw tegen het lijf. "Héé! Dawn!" Miauwde ze met een brede grijns. "En, bevalt de vrijheid je?"


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:41


Nadat hij uit zijn gedachten naar de realiteit was weergekeerd, had hij naar het ijs zitten staren, maar Dawn werd onderbroken door een stem die hij zeker herkende. Al voor hij zich omdraaide wist hij dat hij een grijnzende Roughpaw ging zien. Hij had gelijk ook, merkte hij toen hij zich naar haar toe keerde. Ze vroeg hoe de vrijheid hem beviel, en met een kleine glimlach op zijn gezicht haalde hij een schouder op. "Het is wel leuk dat ik eindelijk het Camp uitmag zonder dat andere zich zorgen maken," lachte hij. Over kittens waren ze altijd zo ongerust als ze het Camp verlieten. Hij zag dat Roughpaw een muisje gevangen had, en een stemmetje in zijn hoofd zei dat hij dat binnenkort ook ging kunnen, wat hem licht deed grijnzen. "Dus, hoe gaat het met je?" vroeg hij uiteindelijk, toen hij zijn blik weer op de poes richte. Hij wíst dat elk saai gesprek zo begon, maar jij hóópte dat dit niet saai ging worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 10:17

Haar oren stonden vrolijk en opgewekt naar voren terwijl ze even om zich heen keek. "Het is wel leuk dat ik eindelijk het Camp uitmag zonder dat andere zich zorgen maken," zei Dawnpaw met een glimlach. Roughpaw knikte. "Ja, hé! En het word nog veel leuker zodra je trainingen écht begonnen zijn," vertelde ze met een grijns. Vervolgens vroeg Dawnpaw hoe het met haar ging. "Oh het gaat goed, ik vind het super leuk dat we weer met z'n allen de zelfde den delen," miauwde ze, doelend op Dawnkit's en haar siblings. Het was raar geweest, een quarter moon zonder hun. "En hoe gaat het verder met jou?"



Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 12:54

"Ja, hé! En het word nog veel leuker zodra je trainingen écht begonnen zijn," zei de poes, nadat hij zei dat het leuk was dat hij het Camp uit kon. Roughpaw's grijns was aanstekelijk, en de nieuwe Apprentice grijnsde mee. "Oh ik hoop het. Op het moment lijkt het nog niet echt alsof ik ooit zal weten hoe ik moet inschatten waar iets zich bevindt." Vervolgens vroeg de tabby haar hoe het met haar ging. "Oh het gaat goed, ik vind het super leuk dat we weer met z'n allen de zelfde den delen," Dawnpaw lachte kort, en knikte. Dat kon hij begrijpen, het was leeg geweest zonder het nestje van Fawnstep en Ashdrizzle. Plots waren de iets oudere katten verdwenen, en was het veel te rustig geweest in de Den. "En hoe gaat het verder met jou?" Hij beet even op zijn lip, en haalde een schouder op. "I- Ook wel, goed met mij, hoor, het is nog even wennen aan de nieuwe Den, de nieuwe rang, enzoverder," antwoorde hij uiteindelijk, en en soort lachje verliet zijn mond. Het ging echt nog wel even duren voor hij gewoon was aan de -paw in zijn naam. Daar was hij honderd procent zeker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 10:45


Met de volgende woorden van Dawnpaw kon ze volledig mee praten. Gezien de ogen van Roughpaw niet honderdprocent optimaal waren, waren haar andere zinteugen juist beter dan honderdprocent, kortom; overgevoelig. Als katten ook luid tegen haar praatte wilde het wel eens aanvoele als schreeuwen, maar ze was er aan gewend geraakt. Het was niet meer dan normaal voor haar. "Het is ook heel verwarrend hoor! Vooral al die geluiden, het geritsel van de bladeren, het water, vogels, en dan maar eens horen waar hewt muisje rond scharrelt. Maar ja, gelukkig wilt geur  daar bij wel helpen om het beestje te vinden... Ik vind het ook nog steeds moeilijk," vertelde ze. "Je moet je ook op zoveel focussen! Geluid, geur, zicht - iets wat ik heel lastig vind, en dan nog eens op je houding," vertelde ze. "Runningvole is je mentor geworden, toch?" Vroeg ze vervolgens. Ja, de enthousiasme spatte van Roughpaw af.
Toen ze aan Dawnpaw vroeg hoe het ging, leek zijn vrolijkheid weg te ebben. Roughpaw zette een scheef glimlachje op. "Het went heel snel, hoor. Volgens mij vooral nu je weer met ons slaapt," verzekerde ze hem, waarna ze hem speels een por gaf.



Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 11:54

Het leek dat de poes snapte wat hij zei, en dat stelde hem wat gerust, dat hij niet de enige was die er moeite mee had. "Het is ook heel verwarrend hoor! Vooral al die geluiden, het geritsel van de bladeren, het water, vogels, en dan maar eens horen waar hewt muisje rond scharrelt. Maar ja, gelukkig wilt geur daar bij wel helpen om het beestje te vinden... Ik vind het ook nog steeds moeilijk," Hij glimlachte even. Hij kon geloven dat het moeilijk was. Hij hoorde geritsel en hij rook geuren, maar hij kon bijvoorbeeld Clangeuren nog niet uit elkaar houden. "Je moet je ook op zoveel focussen! Geluid, geur, zicht - iets wat ik heel lastig vind, en dan nog eens op je houding," ging ze verder. "Runningvole is je mentor geworden, toch?" Hij knikte. "Ja, inderdaad. Gelukkig is ze heel sympathiek, dus dat is al een zorg minder," lachte hij. Vervolgens vroeg ze hoe het met hem ging, en hij antwoorde daar wat minder enthousiast op, waardoor hij een scheve glimlach kreeg. "Het went heel snel, hoor. Volgens mij vooral nu je weer met ons slaapt," Ze gaf hem een por, en hij grijnsde. "Oh ja, natuurlijk, het was heel moeilijk om zonder een persoonlijke Roughpaw teddybeer te slapen hoor," antwoorde hij, nog steeds lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 14:14

Runningvole was dus de mentor van Dawnpaw. Ze vond de poes wel interessant, maar ergens ook soft. Maar ze was niet voor niets warrior geworden, toch? "Ja, inderdaad. Gelukkig is ze heel sympathiek, dus dat is al een zorg minder," vertelde Dawnpaw. Roughpaw knikte. Zorgen, wat moest je er mee? Zorgen waren overbodig. Je leeft maar één keer, dus geniet er van.
"Oh ja, natuurlijk, het was heel moeilijk om zonder een persoonlijke Roughpaw teddybeer te slapen hoor," antwoorde Dawnpaw lachend. Roughpaw grinnikte en zette vervolgens een nep-serieuze gezichtsuitdrukking op. "Ja, ik zou het ook heel moeilijk vinden, slapen zonder een persoonlijke Roughpaw teddybeer." Vervolgens lachte ze weer. "En dan te bedenken dat ik hier mijn eerste zwemles had gehad?" Grinnikte ze, doelend op haar gebeurtenis toen ze een kitten was en het kamp uit was gesneaked.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 17:52

Hij had het over een persoonlijke Roughpaw teddybeer, en hoorde de poes even grinniken, waarna ze haar serieuze gezicht liet zien. Hij trok een wenkbrauw op en lachte nog even voor hij luisterde naar de poes. "Ja, ik zou het ook heel moeilijk vinden, slapen zonder een persoonlijke Roughpaw teddybeer." Ze begon ook weer te lachen. "En dan te bedenken dat ik hier mijn eerste zwemles had gehad?" grinnikte Roughpaw. Dawn moest even denken, maar herrinerde zich toen weer dat hij dat verhaal gehoord had in de Nursery. Hij begon te grinniken, en schudde zijn hoofd. "Zo iets kan enkel jou weer overkomen, niet?" lachte hij. "En alleen jij kan het verzinnen om een onwetende kitten wijs te maken dat hij in de StarClan is," Hij keek haar gemaakt veronwaardigd aan, en stak zijn tong naar haar uit om eraan toe te voegen dat hij en grap maakte. Wel, ze had hem wel wijsgemaakt dat hij in de StarClan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 23:32

Roughpaw lachte onschuldig bij zijn eerste reeks woorden. "ik heb mijn voorvoegsel niet voor niets ontvangen," grijnsde ze. Bij zijn volgende woorden keek ze even onschuldig om zich heen en wiebelde ze wat met haar oortjes. "Sorry, ik weet écht niet waar je het over hebt," miauwde ze waarna ze haar voorpoot een paar stevige likken gaf. "Ik denk dat je me verward met iemand anders," vervolgde ze waarna ze haar oren spitste als of ze iets anders hoorde. Echter wist ze heus wel waar Dawnpaw het overhad, en ze vond het nog steeds een geweldige actie.



Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 17:37

De poes lachte onschuldig, en Dawnpaw grijnsde. "Ik heb mijn voorvoegsel niet voor niets ontvangen," grijnsde ze. Toen hij begon over het verhaal, van toen Roughpaw hem wijsgemaakt had dat hij in de StarClan was, keek ze onschuldig en wiebelde met haar oren. "Sorry, ik weet écht niet waar je het over hebt," zei ze, en likte haar voorpoot. "Ik denk dat je me verward met iemand anders," vervolgde ze. Dawnpaw grijnsde breed, en schudde zijn hoofd. "Natuurlijk, wat dom van me." Hij lachte, en zwiepte met zijn staart. Hij was heel zeker dat hij zich niet vergiste, en zelf wist de poes dat ook heel erg goed, durfde hij te wedden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimema 15 dec 2014 - 14:12

Roughpaw schoot in de lag en zwaaide met haar staart. "Oh! Wacht, ik weet het alweer!" klonk haar stem. "Maar dat was echt! Kan je het je dan niet meer herinneren toen de grote, machtige Lionstar van de vroegere Lionclan ons kwam vertellen dat we voor één keer terug gestuurd zouden worden, en we met z'n alles verder zouden leven. Tevens werd het hele kamp toen hersteld," verzon Roughpaw terplekke. Zou haar fantasie ooit aan een einde komen?


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 13:10

De poes schoot in de lach. "Oh! Wacht, ik weet het alweer!" Dawn lachte even. "Maar dat was echt! Kan je het je dan niet meer herinneren toen de grote, machtige Lionstar van de vroegere Lionclan ons kwam vertellen dat we voor één keer terug gestuurd zouden worden, en we met z'n alles verder zouden leven. Tevens werd het hele kamp toen hersteld," De tabby deed alsof hij het zich weer herrinerde. "Ohja, natuurlijk. Lionstar was wel niet tevreden dat we al zo jong naar daar kwamen." Hij grinnikte even. "Eigelijk zijn we dus Leaders. Met meerdere levens," Hij lachte nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 19:50

Roughpaw probeerde zo serieus mogelijk te kijken. Serieus kijken ging haar goed af. "Inderdaad, Lionstar vond ons te jong, zelfs de elders," reageerde ze, op haar lip bijtend om zichzelf tegen te houden om te lachen. "Eigelijk zijn we dus Leaders. Met meerdere levens," zei Dawnpaw. Roughpaw grijnsde. "Ja! Dan ben ik Roughstar, en jij..." ze viel even stil en zette een bedenkelijk gezicht op. Er was al een Dawnstar. "We moeten je hele naam veranderen, anders kan jij geen leader zijn," besloot ze.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 21:36

"Inderdaad, Lionstar vond ons te jong, zelfs de elders," Dawn lachte zacht.
Hij zei dat ze leaders waren, dat ze meer levens hadden. Roughpaw grijnsde. "Ja! Dan ben ik Roughstar, en jij..." Ze stopte met praten, en keek bedenkelijk. "We moeten je hele naam veranderen, anders kan jij geen leader zijn," Ohja, dat was waar. Er was al een Dawnstar. "Dan wil ik Tabbystar zijn," grapte hij. Hij kon echt niet in twee seconden een leader naam bedenken.

+Kort en laat, sorry :'s
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimema 12 jan 2015 - 11:31

Roughpaw schoot in de lag bij de naam die Dawnpaw verzon. "Tabbystar?" herhaalde ze met een grijns. Ze schudde haar kop. Die naam kon veel beter. Tabbystar paste helemaal niet bij Dawnpaw. "Is Graystar of Wolfstar niet iets meer voor jou?" vroeg ze toen. Ze wou hem enkel helpen bij het verzinnen van een góéde naam. Tabbystar was niet zo bijzonder. "Zullen wij dan de leiders van álle leiders zijn?" Stelde ze voor met een grijns. "De sterkste katten van het woud!"


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 19:04

"Tabbystar?" De poes schudde grijnzend haar kop. "Is Graystar of Wolfstar niet iets meer voor jou?" De tabby haalde een schouder op. "Misschien wel ja." gaf hij toe. "Zullen wij dan de leiders van álle leiders zijn?" stelde ze voor, en de kater begon te lachen. "De sterkste katten van het woud!" Dawn beelde het zich al in. "Ja, want Shrewstar, Everstar, Dawnstar en SIlverstar gaan ons zo het woud laten overnemen." zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 20:56

Dawnpaw stemde er mee in dat Graystar of Wolfstar misschin inderdaad wel een goede naam was, enkel koos hij er nog niet één. Roughpaw kwam met het idee sat ze samen misschien wel het woud over konden nemen, leiders der leiders. "Natuurlijk zouden de andere leiders er mee instemmen, ze komn echt niet over ons heen, hoor? Of denk jij van wel?" Vroeg Roughpaw met een lichte uitdaging in haar stem.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Action Cat DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 19:04


"Natuurlijk zouden de andere leiders er mee instemmen, ze komen echt niet over ons heen, hoor? Of denk jij van wel?" vroeg ze, en hij schudde zijn hoofd. "Natuurlijk niet, ze vinden ons zowieso de beste voor het woud, dus laten ze ons wel leaders zijn." De apprentice grijnsde kort. "Oh, wat vind je van .. Ashstar, of Ashesstar?" vroeg hij, met een glimlach. "Beter als Tabbystar, toch?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Action Cat MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Action Cat   Action Cat Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 11:19

"Natuurlijk niet, ze vinden ons zowieso de beste voor het woud, dus laten ze ons wel leaders zijn," reageerde Dawnpaw met een klrte grijns. Dit was wel het meest kitten-achtige dat ze had gedaan sinds ze apprentice was geworden. Maar het was grappig en super idioot. Vervolgens kwam Dawnpaw met de namen Ashstar en Ashesstar. Dawnpaw had helemaal gelijk, die waren beter dan Tabbystar. "Ashstar, de stoere Leader van het woud!" Miauwde ze met een knipoog waarbij ze haar kin in de lucht stak.

OOC; Eigenlijk moeten de twee eens een nieuw topic samen.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Action Cat EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Action Cat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: