Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Congratulations {Buzzard and kits}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cyber
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 14:42


Cyber liet een licht verontwaardigde grom horen, nadat hij de rosse poes een boze blik wierp en had gesist dat hij zelf koos wanneer hij het afbolde, "Carlita, denk je dat ik dichter dan 5 centimeter bij jullie kon komen met deze bodyguerd van een Buzzard naast jullie? En ik wist niet eens dat jullie al geboren waren laat staan dat ik jullie herkende als jullie in de buurt rondliepen ofzo." het kwam er eigenlijk meer brommend uit dan grommend, alsof hij een slechte dag achter de rug had..wat bij nader inzien ook zo was.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 AdnfjaCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 2gxnp75Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyber_pixelCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 34nodx3Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Teeth_dogs
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 12:32

Cyber liet een licht verontwaardigde grom horen, nadat hij de rosse poes een boze blik wierp en had gesist dat hij zelf koos wanneer hij het afbolde, "Carlita, denk je dat ik dichter dan 5 centimeter bij jullie kon komen met deze bodyguerd van een Buzzard naast jullie? En ik wist niet eens dat jullie al geboren waren laat staan dat ik jullie herkende als jullie in de buurt rondliepen ofzo." het kwam er eigenlijk meer brommend uit dan grommend, alsof hij een slechte dag achter de rug had..wat bij nader inzien ook zo was.
Buzzard keek naar Cyber en zei toen rustig. "Je wist wel ongeveer hoe lang ik zwanger was en was welkom om altijd langs te komen dus ik zie niet in waarom je dat nooit gedaan hebt." Haar stem was bijna kil voor de rossige poes.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 18:15


Cyber wierp een giftige blik naar Buzzard, natuurlijk begreep zij -en haar bolleboosjes- niet waarom hij nooit was langsgekomen. "Ik heb mn hoofd vol ja, ik heb hier zelf nog 4 kits en momenteel ziet het op mijn territorium er niet zo rooskleurig uit. Ik ben óf rechtlopers van mijn territorium aan het verjagen óf ik ben vollop aan het jagen met enkel een muisje thuis te komen" Cyber dacht na, jammer dat Blacky zo voorzichtig is en Ace gewond en ziek. Anders had hij nog 2 compaignonen gehad die hem zouden helpen met jagen. Maar nu moest hij het doen met Lola, die eigenlijk wel goed kon jagen en een geweldige leerling was. Maar het was maar 1 kit van de vier. Wacht..vier.. en Vixen dan? Noujah die zwart-witte dochter van hem verdween vaak en kwam pas in de avond terug thuis, klaar voor het eten om dan doodop in slaap te vallen en s'ochtends weer te verdwijnen....

Acht, genoeg gepijns nu. "Hoe oud zijn de kits nu?" zei hij met zijn blik glijdend over de kits, nee ze waren zowizo nog niet ouder dan 3 moons. "Leer je ze al iets? Rogue zijn is een hard leven." Cyber grijnsde, denkend aan hoe hard het most of the time was. Zijn kits waren op 2 moons beginnen met jacht- en enkele vechttechnieken, nog niet in praktijk maar wel de techniek voor als het nodig was. Ze waren hun moeder namenlijk voor hu 2 moons kwijtgeraakt en hadden het nodig voor mochten ze Cyber ook kwijtraken. "Zo, hoe zijn ze?" vroeg hij doelend op karakter ofzo, verder had hij toch niets te doen vandaag. Maar de vraag was niet echt naar Buzzard gericht maar meer naar de kits zelve "Zijn jullie allemaal broekschijters als Esca of zit er in een van jullie een wolf verscholen?" siste hij onheilspellend met een brede grijns.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 AdnfjaCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 2gxnp75Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyber_pixelCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 34nodx3Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Teeth_dogs
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph,
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 DPKsfdL
142
Actief
Ralph,
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 13:54

"Nu kijk, puppy, ik en Buzzard hadden een.. relatie"Ralph ging er goed voor zitten. Hij was dol op verhaaltjes en dit ging vast leuk worden. "Ze raakte zwanger van me, ik liet haar vallen omdat ik geen kittens wou en ik wou die damn sh*t niet en ik was nu eenmaal overweldigd door het nieuws. Dat begrijp je nu niet, zal je later wel begrijpen pup." waarom noemde hij hem pup? Wat was een pup anyway? Ralph besloot om die vraag voor later te bewaren en luisterde verder naar het leuke verhaal over zijn ouders. "Cyber je hebt duidelijk een zwak voor mooie kattinnen dus zie ik dit maar als een compliment. Toch wil ik je vragen uit mijn territorium te verdwijnen en later als de kittens jou willen zien mogen ze naar je toe."sprak mam opeens. Teleurgesteld keek Ralph naar haar. Hij wou dat pap nog even bleef,want die had tenminste moed. Plotseling kwam een zwart witte flits aan rennen. Toen de flits stil stond zag hij dat het een zwart witte poes was. Groter dan hem,maar kleiner dan mam en pap. "Van wie zijn deze kittens?" beledigt keek Ralph haar aan. Hij kon best zelf praten hoor! "Maar dit? Dit zijn je stief broertjes en zusjes" Cyber klonk niet blij om het te vertellen. Verbaasd keek Ralph naar de kitten. "Maar hoe kan dat? En wat is een stief broertje of zusje, papa?"dat vroeg hij zich ook af. Het poesje stelde zich voor met Lola en Ralph knikte even,nog steeds benieuwd naar de woorden die hij gehoord had. "'Ralph lijkt op jou!". Natuurlijk,Cyber was zijn vader. ''Hij is mijn pap"zei hij trots en keek naar zijn vader. Zijn pap was groot en sterk. Lola bleek ook zijn moeder te kennen. Ralph luisterde echter niet naar hun gesprek,maar bleef vol bewondering naar zijn vader kijken. Buzzard deed opnieuw een poging om hem weg te sturen,maar Carlita bracht haar plannetje in de war met een vraag. Ralph besefte dat hij daar ook nieuwsgierig naar was. , "Carlita, denk je dat ik dichter dan 5 centimeter bij jullie kon komen met deze bodyguerd van een Buzzard naast jullie? En ik wist niet eens dat jullie al geboren waren laat staan dat ik jullie herkende als jullie in de buurt rondliepen ofzo." ow. Ralph keek een beetje...teleurgesteld naar zijn pap. Cyber zou hem niet herkent hebben? Maar ze leken zoveel op elkaar. "Ik heb mn hoofd vol ja, ik heb hier zelf nog 4 kits en momenteel ziet het op mijn territorium er niet zo rooskleurig uit. Ik ben óf rechtlopers van mijn territorium aan het verjagen óf ik ben vollop aan het jagen met enkel een muisje thuis te komen"beantwoorde Cyber op Buzzard. Rechtlopers? Wat waren dat nou weer. Hij had een hoop te vragen zo. "Hoe oud zijn de kits nu?"vroeg zijn vader opeens. Ralpgh wist het zelf niet,hij had geen groot tijdbesef op zijn leeftijd. Maar hij voelde zich al oud en sterk. . "Leer je ze al iets? Rogue zijn is een hard leven."Ja,daar had hij een punt. Ralph had al wat ervaring daarin. Maar hij kende niks anders dan Rogue zijn. Kon je ook iets anders zijn? Ralph barstte van de vragen. Hij kreeg echter niet de kans om ze te stellen. "Zijn jullie allemaal broekschijters als Esca of zit er in een van jullie een wolf verscholen?". Dat was een druk op een andere Ralph. Ralph keek zijn vader woest aan.Niemand,maar ook niemand sprak kwaad over Esca als hij het zelf niet was. En Cyber had het al tweemaal gedaan. ''We zijn allemaal wolven en Esca ook!" riep hij kwaad en zette een sterke stap naar voren. Met groen vuur in zijn ogen keek hij zijn vader aan. ''Niemand spreekt kwaad over mijn familie"zei hij vol overtuiging. Niemand kwam zomaar aan zijn broertjes en zusjes.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 2gt66b6
Terug naar boven Ga naar beneden
Esca
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 DPKsfdL
Yanthe
116
Actief
A psy¢opαth is bєttєr than nσ pαth


CAT'S PROFILE
Age: 13moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Esca
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 14:42

"Dit zijn Carlita, bange snotterbal Esca, Ralph en hoe die bruine noemt weet ik nog niet en hoe dat rosse poesje daar noemt? Ze is doodstil, ze lijkt wel dood (Emrys)" De kitten werd uit zijn gedachten gehaald toen hij z'n naam hoorde, weeral in de negatieve vorm. En dan vroeg men zich af waarom hij zich liever stil hield? Esca kneep zijn ogen tot spleetjes toen een andere, oudere kitten, plots tevoorschijn kwam. Een oudere kitten van Cyber. Fijn. "Leer je ze al iets? Rogue zijn is een hard leven." Hij bestudeerde elke beweging die zich plaats vond voor hem. "Zijn jullie allemaal broekschijters als Esca of zit er in een van jullie een wolf verscholen?" Esca legde z'n oortjes in zijn nek en zakte wat door z'n pootjes. Je kon niet zeggen dat hij niet intimiderend overkwam voor een kitten van zijn leeftijd. Hij richtte zijn blik automatisch op de grond voor zich, om de blik van Cyber te ontwijken. ''We zijn allemaal wolven en Esca ook!" De kitten keek echter al snel terug op bij het horen van wat Ralph tegen hun vader zei. Was het trouwens wel Ralph die dat zei, want hij wist niet dat zijn sibling het in zich had om zijn 'zwakker' broertje te beschermen. ''Niemand spreekt kwaad over mijn familie" Esca zijn blik werd strak bij het zien van Ralph die overtuigend en bijna dreigend naar voren stapte. Ralph zou hem nooit beschermen. Hij wilde zich gewoon bewijzen voor Cyber, meer moest hij er niet achter zoeken.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 260a35e
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 15:04


Cyber trok onder de indruk een wenkbrauw omhoog en keek kil, met een klein grijnsje, naar het katertje zijn groen paar ogen. In zichzelf dacht hij dat de kits, en dan vooral Esca, het eerst nog zouden moeten bewijzen. Maar anderzijds dacht hij ook dat deze kits nog een lange weg voor de boeg hadden, zelfs die Esca kon nog veel leren en groeien in zijn daden. Cyber zette een stap naar voren en bukte wat door zijn poten tot hij met zijn kille ogen vlak voor de kat zweefde en er amper een muislenkte tussen beide hoofden was. "Als jullie allemaal een wolf zijn, zijn jullie allemaal mijn Pup." Heel lichtjes gromde hij waarna hij de kitten een speelse, uitdagende tik gaf die net hard genoeg was om een kitten van enkele moons omver te duwen. "Ik zal je, en je broers en zusjes. En ja zelfs de kleine Esca moest die willen wel wat trucs leren om Rogue te zijn. Ik ben een betere leraar dan Buzzard, je weet wel waarom" siste hij speels, uitdagend terwijl over de kitten gebogen stond. Deze kits moesten vol vragen en ontwetendheden zitten, leerder ze ubberhaupt wel iets van hun mam? De clans? Het gevaar van buiten? Hoe je kon weten waar je was en de trucs om een hond te ontlopen? Of wisten ze al wat sneeuw was en leafbare betekende voor een Rogue? Ja, er lag al een klein beetje sneeuw op de grond die aankondigde dat het een lange, moeilijke winter werd.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 AdnfjaCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 2gxnp75Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyber_pixelCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 34nodx3Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Teeth_dogs
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 15:03

"Als jullie allemaal een wolf zijn, zijn jullie allemaal mijn Pup." Heel lichtjes gromde hij waarna hij de kitten een speelse, uitdagende tik gaf die net hard genoeg was om een kitten van enkele moons omver te duwen. "Ik zal je, en je broers en zusjes. En ja zelfs de kleine Esca moest die willen wel wat trucs leren om Rogue te zijn. Ik ben een betere leraar dan Buzzard, je weet wel waarom" siste hij speels, uitdagend terwijl over de kitten gebogen stond.
Buzzard wist dat hij gelijk had. Hij had tenslotte meer manen geleefd en ook meer manen van het rogue leven genoten en knikte langzaam. "Oke jij mag ze trainen Cyber.. Maar gedraag je wel ik heb liever geen gewonde kittens"Zei ze zacht en waarschuwend. Ze was een groot moederhart.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 18:49


Cyber gromde instemmend met de poes, oké hij moest oppassen dat hij deze kits geen gebroken poten bezorgde. Maar wat schrammen konden geen kwaad en een enkele snijwond van een kit die perongeluk zijn nagels te hard had gebruikt kon ook wel eens gebeuren. Daar werden ze harder van, zo heeft Cyber ook geleerd. Al leerde hij met vol uitgeslagen nagels en gevaarlijk ontblote tanden, want bij hem was elk gevecht op leven en dood geweest of op vluchten en dood. "Sure" gromde hij grijnzend naar de poes met een aanvarend knikje waarna hij zich plots omdraaide met een sprong naar de kits "Zo pups! Laat eens zien dat 5 kits 1 'oude' Rogue wel een pakje slaag kan verkopen!" Dat was zijn gebruikenlijke techniek die Cyber ook al doeltreffend bij Lola en de andere vorige kits had gebruikt. Eerst testen wat ze van nature al kunnen en zien wat je hen nog bij moet leren, verbeteren en bijsturen. Succes gegarandeert. Zelfs met een Esca wattewolk, dacht Cyber er nog achteraan.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 AdnfjaCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 2gxnp75Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyber_pixelCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 34nodx3Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Teeth_dogs
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Esca
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 DPKsfdL
Yanthe
116
Actief
A psy¢opαth is bєttєr than nσ pαth


CAT'S PROFILE
Age: 13moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Esca
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 22:42

"Als jullie allemaal een wolf zijn, zijn jullie allemaal mijn Pup." Esca zat nog steeds bij de boomwortels van een boom, iets verder dan zijn siblings, moeder en de kater die zichzelf wolf en vader noemde. Hier had hij een duidelijk overzicht van wat er allemaal gebeurde en gezegd werd. "Oke jij mag ze trainen Cyber. Maar gedraag je wel ik heb liever geen gewonde kittens" De kitten richtte zijn blik bijna verontwaardigd op zijn moeder toen ze Cyber de toestemming gaf om hem en z'n siblings te trainen. "Sure" Was ze nu helemaal gek geworden? Er was een degelijke reden dat de kittens Cyber niet eerder hadden kunnen zien. Waarom liet ze hem dan gewoon toe? "Zo pups! Laat eens zien dat 5 kits 1 'oude' Rogue wel een pakje slaag kan verkopen!"De kitten legde zijn oortjes in zijn nek, maar bleef voor de rest verder zitten waar die zat. Als hij dan toch als zwakste van het nest werd gezien, kon had dat maar ook beter houden. Dat ze hem maar negeerden. Nu zou hij zich toch niet kunnen bewijzen als vechter. Hij was de kleinste van het nest, de zwakste van allemaal en hij deed geen duidelijke moeite om zijn technieken bij te werken. Maar dat wilde niet zeggen dat hij geen dingen leerde. Zijn ogen namen alles netjes op en sloegen het op in z'n kopje. In plaats van zijn blik op z'n voorpootjes te richten, zoals hij altijd deed, richtte hij ze nu strak op Cyber. Hij moest niet denken dat de kitten zo makkelijk te breken was.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 260a35e
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 19:55

"Sure" gromde hij grijnzend naar de poes met een aanvarend knikje waarna hij zich plots omdraaide met een sprong naar de kits "Zo pups! Laat eens zien dat 5 kits 1 'oude' Rogue wel een pakje slaag kan verkopen!" Buzzard besloot toe te kijken en ging langzaam bij Esca zitten. Ze wist dat hij waarschijnlijk niet blij zou zijn met haar besluit, maar ze wou de kans op overleven voor de kittens vergroten. Ze likte even zacht over zijn kopje en zuchtte diep. "Esca, ik weet dat je hier niet blij mee bent, maar geloof me, van hem valt qua overleven veel meer te leren dan van mij." Zei de kattin zachtjes in zijn oor.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Congratulations {Buzzard and kits}   Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:55


Cyber keek naar Esca, man echt een lafaard. Hij stelde het toch voor? Waarom ging de kit er nou niet op in? Was hij bang van hem? Noujah, bang zijn was je niks mee. Die zwakte lokte katers zoals hem uit je als prooi uit te kiezen, beter oplettengeblazen dan! Cyber opende zijn mond, zijn ogen stonden al verwijtend en spottend. Zijn tanden waren al ontbloot in een snauw dat de kitten te zwak was om zich het Rogue leven te verdienen, dat Esca beter een kittypet werd. Maar de sterke zwart-witte kater slok zijn snauw in en legde zijn oren enkel lichtjes plat in zijn nek "Je kunt later nog meedoen" gromde hij ingehouden, man wat koste het veel moeite redenlijk tegen deze nietsnut te blijven.


OCC; de andere kits, Carlita, Daniel, Ralph, Emrys mogen nog steeds mee vechten ofzo hoor x'd Ik zeg het maar even ter herinnering.


Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 AdnfjaCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 2gxnp75Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Cyber_pixelCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 34nodx3Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 10pvxmwCongratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 Teeth_dogs
Congratulations {Buzzard and kits} - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Congratulations {Buzzard and kits}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: