Spartaclan RPG-topic - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Spartaclan RPG-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Hayden
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 21:50


•EROSA
• FEMALE •  MAAGD • 15 MOONS
•BLAZE & LIGHT


Ze keek hem aan en zuchtte zachtjes "Waarom denk je dát meteen? Ik wil een keer aardig doen, niets meer, niets minder. Is dat zo erg?" Ze keek hem aan en liet haar oren weer normaal op hun plek staan. 'Heb je gezien in welke clan we zitten. Schijnbaar ben ik waardeloos behalve als kraamkamer. Ik mag niet zelf beslissen over mijn lot. Ik moet iemand smeken mij buiten het kamp te nemen. Ik woon al 15 moon in een kamp. Nou geloof me als je 8 moons bent is het al saai. Legde de poes uit met een rustige toon in haar stem en keek naar de spleet die naar de buitenkant leidde. Ze hoopte dat ze in zijn ogen niet te brutaal was geweest. Misschien mocht ze nu niet meer mee en ging hij alleen met Light, nee light liet op zich wachten. Misschien irriteerde dat hem wel en ging hij haar melden voor weigering ofzo. Misschien loog hij wel, ze keek hem achterdochtig aan, gaat gele ogen hakend in de zijne

woesh nieuw fanclan sheetje Very Happy




Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 22:09


Blaze / Krijger / 15 Moons / Camp / Erosa(&Light)
'Heb je gezien in welke clan we zitten. Schijnbaar ben ik waardeloos behalve als kraamkamer. Ik mag niet zelf beslissen over mijn lot. Ik moet iemand smeken mij buiten het kamp te nemen. Ik woon al 15 moon in een kamp. Nou geloof me als je 8 moons bent is het al saai.' Boem. Keiharde realiteit. Blaze liet zijn oren iets zakken, dat was eigenlijk nooit tot hem doorgedrongen.. "Nou... waar wil je heen dan? Aan jou de keuze." sprak hij met een lichte glimlach.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 22:14


Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Sv1jy11
Maybel
- 12 moons - Female - Genezer Rekruut -

Wat elegant zeg, hij had gewoon die muis zo snel opgegeten. Ze trok even haar neus op en liet haar ijsblauwe ogen even afdwalen naar het kamp. "Als een blok," zei de spierwitte kater. "Wat doe je eigenlijk zoal, als Genezer Rekruut?" Ze keek even op en keek hem recht aan. "Ik leer alles over geneeskrachtige kruiden en dergelijke," zei ze met een knikje waarna ze overeind kwam. "Nu ik er zo aan denk," zei ze zachtjes. "Ik moet nog even wat doen," Met elegante pasen wandelde ze weg. Ze vergrootte haar pas en verdween snel in de genezersden, waar ze gig zitten en even opgelucht adem haalde. Nee, ze wilde niet langer daar rondhangen.

- Camp > Genezersden - ... - Legolas en daarna weer alleen xD -


Rip Augurkielurkie
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 22:17

Hayden. schreef:

•EROSA
• FEMALE •  MAAGD • 15 MOONS
•BLAZE & (LIGHT)


Ze kreeg een brede glimlach op haar lippen en keek naar de spleet. "Nou... waar wil je heen dan? Aan jou de keuze." Ze dacht even diep na, dit zou wel eens de enige keer kunnen zijn dat de poes buiten het kamp kon komen en de omgeving zelf kon zien.'De vogels, ik wil de vogels zien.' Zei ze zachtjes zodat niemand buiten Blaze haar hoorde. Zijn uitdrukking was het gene wat haar hem deed vertrouwen. Hij had geen vals grijnsje zoals Rex had gehad bij Nubi of de kater die net vals boven op het kopje van Fyrsta stond. 'Ik wil al zo lang de vogels zien, zonder tandafdrukken in hun nekjes' Misschien kon ze hem zelfs wel vertrouwen met haar plan.




Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 22:32


Blaze / Krijger / 15 Moons / Camp(/Bos) / Erosa
'De vogels, ik wil de vogels zien.' hoorde hij zachtjes. 'Ik wil al zo lang de vogels zien, zonder tandafdrukken in hun nekjes' Hij knikte even. "Ik kan je vogeltjes laten zien," fluisterde hij naar haar. "Volg mij maar gewoon," vervolgde hij zachtjes, waarna hij rustig begon te lopen naar de uitgang van het kamp.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 22:38


•EROSA
•FEMALE •  MAAGD • 15 MOONS
•BLAZE • (Camp) Forest



Haar ogen lichtte meer op dan ze van zich zelf al deden. "Ik kan je vogeltjes laten zien. Volg mij maar gewoon," zijn woorden klonken als 6 dikke vette vogels als middagmaal. Ze rende voor hem uit naar de spleet en keek naar hem met een glimlach. 'Come on come on come on' ze de tuxido poes met een hyperactieve stem. Zonder te wachtte drukte ze zich uit de spleet en bleef kijken naar de omgeving die compleet nieuw voor haar was, ze zag dit voor het eerst. Nooit had ze in de buurt durven komen van de uitgang.




Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 22:58


Blaze / Krijger / 15 Moons / Forest / Bos
De zwart-witte poes rende plots voor hem uit, terwijl ze zeer hyperactief zei; 'Come on come on come on' Blaze lachte zachtjes en spurtte ook weg. Toen hij de spleet door was, waren ze in het bos. Hij remde af en liep uiteindelijk zachtjes. "Vind je het mooi?" vroeg hij met een glimlachje. "Kom, bij de rustige rivier kunnen we de vogels beter zien!" zei hij met een glimlach. Want ja, daar wou ze naar kijken, toch?

-Finn komt later sorry ^^" -



Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 23:03

Hayden. schreef:

•EROSA
•FEMALE •  MAAGD • 15 MOONS
•BLAZE • Forest



Haar gele ogen keken langs de bomen en de frisse lucht die door haar fluffy vacht woelde. 'Dit is prachtig Blaze' zei ze zachtjes en ze sloot haar ogen en stak haar kopje in de lucht. Dit was pas leven, ze opende meteen haar ogen toen hij het voorstelde. Meteen knikte ze en liep met hem mee. 'Vogels zijn liefde, vogels zijn leven! zei ze grinnikend. Dit was niet de irritante en bemoeizuchtige poes die het kamp kende. Misschien omdat ze nu eens gewoon buiten het kamp kon zijn.




Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 23:06

Ragnar || Krijger || 21moons || Single & Healty || Fyrsta & Vaghlarr

"Is ze dan zo brutaal geweest?" Ragnar richtte zich op de jonge kater toen hij vroeg waarom poezen slecht waren en katers goed. "Omdat kater niets meer zijn dan kraaienvoer." Hij drukte zijn nagels in het vel van de poes, die ongeveer even oud was als hem. "Oh echt." "Poezen zorgen enkel voor kittens, katers daarin tegen zijn de vechters. Zonder katers zijn poezen niets waard." snauwde hij. Straks geloofde deze kitten nog wat de maagd tegen hem zei. Had zijn moeder hem hier nooit over verteld. Het verbaasde hem zelfs dat hij geaccepteerd was als Recruut. Als hij de Oordeler was, zou hij al lang enkele katten hebben afgekeurd. Ragnar liet de maagd met een ruk los en zette zich vervolgens gewoon neer waar hij zat, waarna hij even vluchtig zijn tong over zijn poot liet gaan.

Morgan || Commandante || 39moons || Single & Healty || Furtivo

De donkere poes keek op toen Furtivo, de oordeler van de clan, richting haar liep. De kater wist dat Morgan hem liever niet op zich heen had. Eén van de redenen daarvoor was dat de kater haar, na die vele moons, nog steeds niet leek te accepteren als Commandante. Er waren veel katers die haar trouwens niet graag zagen als rechter hand van de leader. Ze knikte kort als begroeting toen hij eenmaal bij haar was. "En hoe gaat het ermee?" De toon waarop hij sprak was haar niet ontgaan, maar voorlopig zei ze er maar niets over. De oordeler zijn rang lag net onder die van haar, dus ze wilde de kater ook niet tegen zich keren. Toch niet meer als het nu al was. "Geweldig." mompelde ze op net dezelfde toon als hij sprak, bijna sarcastisch zelfs.


Gael || Kitten || 5moons || Single & Healty || Flow
"Mag ik meedoen?" Gael keek direct op bij het horen van die woorden. Een glimlachje sierde zijn snoetje. "Natuurlijk." piepte hij direct. De kitten was altijd opgewekt, wilde alles delen met iedereen. Ook al waren ze gemeen tegen hem. Het leek hem niet echt te deren. Hij duwde het bolletje mos naar Flow toe, die een staartlengte van hem afstond.



Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 23:56

{Legolas}{20 manen}{Male}{Verkenner}{Camp}{Ragnar, Fyrsta, Vaghlarr}
"Ik leer alles over geneeskrachtige kruiden en dergelijke," mauwde de poes met een knikje, waarna ze overeind kwam. "Nu ik er zo aan denk," zei ze op een zachte toon. "Ik moet nog even wat doen," mauwde ze, waarna ze wegliep. De kater bleef alleen achter en stond ook op, schudde zijn witte pels uit en keek toen rond in het kamp of hij ergens nog bij kon springen. Hij zag een groep van drie katten: Ragnar, Fyrsta en Vaghlarr. Waarvan de eerste een volwassen kat was, tweede een maagd en derde een Rekruut. De witte kater besloot op het groepje af te lopen en plofte neer op het lege plekje, waarna hij kort naar Ragnar knikte.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 11:25


Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Sv1jy11
Maybel
- 12 moons - Female - Genezer Rekruut -

Na een lange stilte, kwam de flame-point uiteindelijk overeind. Ze knipperde een paar keer met haar ijsblauwe oogjes, waarna ze een stap buiten de den zette en met snelle passen verder wandelde. Toch was haar pasje elegant. Ze wist dat Finn nog wat dingen nodig had. Ze keek even rond, maar vond hem niet meteen, dus ze draaide zich meteen om, maar botste meteen tegen iemand aan. De ietwat kleine kattin struikelde onhandig en viel zachtjes op de grond. Ze schudde even kort haar kopje, waarna ze haar mooi gevormde kopje optilde en de kat zocht die ze net omver had gelopen.

- Camp - Ze loopt tegen Ragnar aan~ - Fyrsta & Vaghlarr & Ragnar -


Rip Augurkielurkie
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 21:51

Ragnar || Krijger || 21moons || Single || Fyrsta& Vaghlarr& Legolas& Maybel

De kater keek even kort op toen Legolas er bij kwam zitten. Hij knikte ter begroeting naar de Verkenner. Doordat hij de kater begroette zag hij niet dat Maybel recht op hem afliep en vervolgens tegen hem op liep. Ragnar zelf viel niet om door de botsing, maar de jonge Maybel kwam wel op de grond terecht. Ragnar wenkte even kort met zijn oortjes. Als ze een maagd was geweest was hij al lang uitgevlogen, maar aangezien ze een genezersrecruut was moest hij zich inhouden. Een kleine glimlach sierde zijn snoetje. "Zeg me niet dat je aan je ene oog blind bent hé." zei hij met een kleine grijns.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 18:56



Furtivo
Male • 42 Moons • Oordeler • Camp • Morgan

"Geweldig." Natuurlijk ontging de toon hem niet, maar hij was juist hetzelfde. Hij knikte. "Heb je al een rekruut gevonden?" Er kwam een kleine grijns rond zijn lippen staan. Eentje die je liever niet zag staan. Hij hoopte met heel zijn vacht dat het geen poes werd. Dan ging hij eens een goed babbeltje met Rex doen, hij moest het ook wel begrijpen.





Vaghlarr
Male • 6,5 moons • Krijgsrekruut • Camp • Frysta & Ragnar

Vaghlarr legde zijn oren angstig achteruit. "Poezen zorgen enkel voor kittens, katers daarin tegen zijn de vechters. Zonder katers zijn poezen niets waard." Hij was erg plooibaar en Ragnars houding stond hem wel. De gevlekte tabby kater rechte zijn oren en zijn rug. En probeerde net zo'n arrogante blik te krijgen, wat niet helemaal lukte. "Oh... Daarom ben ik ook krijgrekruut geworden, om te vechten." Plots kwam een witte kater naast hem ploffen. Hij keek er even naar, maar zijn aandacht ging toch meer naar Ragnar. Plots botste een poes tegen hem op. "Zeg me niet dat je aan je ene oog blind bent hé." Hij rechtte eventjes zijn oortjes. "Ben jij de euhmm de Genezers Rekruut?"



♥️
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 22:48

Fyrsta / Maagd / 23 Moons / Camp / Alone
Toen de kater van haar afging stond ze rustig op alsof er niks gebeurd was, waarna ze haar staart arrogant in de lucht gooide en haar kop ophief en de groep verlaatte. Stomme kater. Verderop plofte ze weer neer en gaf haar borstkas een paar likken. Ze haatte hem. Vanaf nu stond hij op haar doodslijst. Als ze dus ooit de kans had, dan zou ze hem vermoorden. Tot nu toe stonden op die lijst maar 2 katers, Rex en Ragnar.

Finn / Genezer / 33 Moons / Camp / Aldrei
"Een heerlijke, en jij?" vroeg de poes aan hem. "Redelijk. Had beter gekunt." sprak hij ietwat droogjes. "Dus, is er nog iets speciaals in het kamp gebeurd?" vroeg hij maar aan de poes voor hem. Wat kon hij anders vragen?

Blaze / Krijger / 15 Moons / Rustige Rivier / Erosa
'Dit is prachtig Blaze' fluisterde ze tegen hem, hij glimlachtte even. 'Vogels zijn liefde, vogels zijn leven!' zei ze grinnikend. Hij lachte ook zachtjes, waarna hij een sprintje inzette. "Hou me maar bij!" riep hij naar haar toe met een glimlach. Even voelde het alsof ze echt gewoon 1 Clan waren waar iedereen gelijk was. Maar zo wou hij ook eigenlijk wel dat het was. Het duurde niet lang voordat hij bij de rustige rivier aankwam. En precies op dat moment vloog er een hele groep vogels over de rivier heen. Blaze glimlachte even, zou Erosa dat ook hebben gezien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:04


•EROSA
•FEMALE •  MAAGD • 15 MOONS
•BLAZE • Forest



Haar gele ogen staarde rond en volgde de kater die in ene wegschoot. "Hou me maar bij!" riep de kater en de poes schoot hem achterna en ging vol op haar muil toen ze de vogels in de lucht moest bekijken. Ze stapte mis en rolde om en belandde in een modderpoel. Erosa schoot in de lach en sleepte zich zelf uit de poel om hem aan te kijken terwijl ze diep in de lach was geschoten. 'Deamn birds' zei ze lachend. bruin druipend van de modder.






Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:08

{ Aldrei } 14 moons } Maagd } Finn


De bruine kattin haalde haar schouders op bij zijn antwoord. Het had had op de eerste plaats toch niet gedeerd. Het was gewoon de beleefdheid die haar aangedwongen werd. Gelukkig leek het gesprek af te lopen. Geen spannende dingen, niks. Dus ja, zodra de fatsoensnormen weg waren was ze vrij om te gaan. Of in ieder geval, vond ze zelf. Bij de vraag van Finn keek ze dus sceptisch uit haar blauwe ogen. Sinds wanneer vond een kater zulke zooi belangrijk? Aldrei schudde haar pelsje even uit. "Rex is verdwenen met een maagd maar verder niks" sprak ze koeltjes. Ze draaide haar kop even naar de kittens die er speelde. Als maagd was haar enige taak kittens krijgen en er voor zorgen. Rondspelende kittens waren dus een fatsoenlijk excuus om weg te gaan. "Als er verder niks is?" Vurig sloeg ze haar staart om haar poten alsof ze wou zeggen dat zij hier klaar was. Voor een poes was het ongehoort zomaar een gesprek met een kater af te kappen maar toch. Aldrei leefde wel eens vaker de brutale weg.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:24

{Killian}{20 manen}{Male}{Krijger}{Camp}{Alleen}
De Zwarte krijger wist niet echt wat hij moest doen, en plofte toen maar in een donker hoekje van het kamp neer. Zin om iets te doen had hij niet, niemand had hem een taak gegeven en er waren geen maagden in de buurt die hem iets interesseerden, dus het was goed voor nu. Killian bracht een van zijn grote, zwarte poten omhoog en gaf er een trage lik over, ondertussen rondkijkend in het kamp.

{Legolas}{20 manen}{Male}{Verkenner}{Camp}{Alleen}
Hij was onrustig, ging van het ene groepje katten naar de andere. Het gezelschap van Ragnar deed hem geen goed, en daarom stond hij dus ook na een tijdje geluisterd te hebben op en slenterde wat doelloos rond. Misschien kon hij wel gewoon wat buiten het kamp gaan doen..

{Tauriel}{15 manen}{Female}{Maagd}{Camp}{Alleen}
Het vogeltje was ondertussen op en de jonge maagd trok zich wat meer terug. Niet dat ze veel te doen had, er was niks te doen voor haar op dit moment. Tauriel gaf een lik over haar zwart met wit gevlekte schouderblad en keek toen voor zich uit, het kamp in.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:24

Blaze / Krijger / 15 Moons / Rustige Rivier / Erosa
Het duurde niet lang voordat ze verscheen, maar voor hij haar kon waarschuwen, was ze al in de modderpoel belandt. Blaze kon zijn lach bijna niet inhouden en toen zij ook moest lachen ging hij helemaal stuk. 'Deamn birds' zei ze lachend. Haar vacht was helemaal bruin geworden van de modder en het droop van haar vacht af. "Wacht maar tot het is opgedroogt. Dan ben je net een steen!" zei hij al lachend tegen haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:26

Northernlight schreef:

•EROSA
•FEMALE •  MAAGD • 15 MOONS
•BLAZE • Forest



Ze lachte en keek hem aan. Dit was waarschijnlijk het hoogtepunt in heel haar leven. 'Mag ik je wat vragen?' vroeg ze ineens serieus en beet zachtjes op haar lip terwijl ze naar hem keek en hoopte dat hij er mee zou instemmen. Dat zou dr dag nog veel beter maken.






Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:31


Blaze / Krijger / 15 Moons / Rustige Rivier / Erosa
'Mag ik je wat vragen?' klonk het opeens. "Tuurlijk," zei hij met een kalme glimlach. Wat zou er zijn? Zou er iets ergs zijn? Hij hoopte het niet, het was een hele lieve poes. Hij had wel gehoort van andere katers dat ze pittig was, maar hij wist dat er een hele lieve poes in haar verborgen zat.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spartaclan RPG-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: