{ It happened here... }



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 { It happened here... }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionbeat
StarClan
{ It happened here... }  Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: { It happened here... }    { It happened here... }  Icon_minitimedi 16 dec 2014 - 22:27




Lionbeat
▲ Lurkingpaw eerste post ▲ Lurkingpaw + Opennn ▲
Lion was die ochtend vroeg vertrokken. Ze moest er heen. Ze moest nadenken. Rustig liep ze de route die ze diezelfde dag had genomen, een beetje alsof ze het nog een keer wou overdoen. Toen ze het Thunderpath zag ging haar ademhaling sneller en onregelmatiger. Ze kon dit niet. Ze kon dit. Ze kon dit niet. Ze kon dit. Langzamer kwam ze dichterbij en kon het Thunderpath bijna aanraken. Ze begon weer te snikken, haar lieve Firework..!



© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
{ It happened here... }  KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: { It happened here... }    { It happened here... }  Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 9:48

Met een rustige tred wandelde de jonge apprentice verder. Zijn blik straalde weer van achterdocht, maar wie hem kende wist dat dit normaal was. Hij zuchtte even en draaide links af bij de derde boom die hij passeerde. Hij was een beetje aan het ronddwalen, niet echt een doel voor ogen. Hij wilde ook niet in het kamp blijven want dan kon het nog gebeuren dat die grijze pluisbol aka Acefray hem nog zou meesleuren om klusjes te doen. Nope, dat ging hij dus niet doen. Hij zuchtte even zachtjes en versnelde zijn pas, maar hij moest alweer vertragen bij het geluid van een razend monster. Hij hield absurd halt op een veilige afstand, zo'n vijf vossenlengtes van het pad waar hij zelfs de naam niet va wist. Niemand had hem dat verteld en aan zijn mentor had hij ook niet echt iets. Toen hij zwak gesnik hoorde, keek hij op. Zijn achterdochtige, misschien wel brutale blik vond haar gevlekte pels. Maar hij deed niks, het was niet zijn probleem.


Rip Augurkielurkie
{ It happened here... }  66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
{ It happened here... }  Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: { It happened here... }    { It happened here... }  Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 9:57




Lionbeat
▲ She goes a lil crazy (A) ▲ Lurkingpaw ▲
De geur van ShadowClan drong door haar neusgaten heen. Ze keek fel op, haar ogen nog steeds betraand, en zag daar een apprentice staan. "Heb jij het gedaan?!" riep ze naar hem toe, ze kon niet helder denken in deze tijd door de gebeurtenis en zag iedere ShadowClanner, ookal was het een apprentice, als mogelijke dader. "Heb jij mijn partner op het Thunderpath gegooid?!" riep ze, deels in herhaling. Haar... Haar lieve.. Firework...



© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
{ It happened here... }  KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: { It happened here... }    { It happened here... }  Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 10:03

Opeens keek de kattin op, een geschreeuw kwam van haar lippen. "Heb jij het gedaan?!" Hij fronste even. Waaaaat? "Heb jij mijn partner op het Thunderpath gegooid?!" Hij knipperde even droogjes, geen enkele emotie in zijn blik te bespeuren. Zelfs niet bij het feit dat deze kat haar hart gebroken was en dat haar partner dood was. "Waarom zou ik dat doen?" zei hij droogjes. "Ik zou er niet echt winst bij hebben, plus," hij keek even naar zijn kleine lichaam. "Hoe verwacht je dat ik, een volgroeide kater erop gooi?" Hij trok even een wenkbrauw op, opnieuw, geen emoties.

Lurk zn gedrag doet pijn ;^;


Rip Augurkielurkie
{ It happened here... }  66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ It happened here... }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: