Calls me home



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Calls me home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rudepaw
Member
Calls me home Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Calls me home   Calls me home Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 15:34


De dagen werden merkbaar korter en de duisternis at het licht op. Leaf-bare liet op zich wachten. Naarmate de tijd vorderde, verdween de zon aan de horizon. Een prachtige rooskleurige gloed schitterde aan de hemel en kondigde een mooie avond aan. In de nursery op Shadowclan territory lag een klein katertje opgerold op een zacht bedje van mos. De kitten werd angstig door de wind die woest tegen de wanden van de nursery sloeg. De stevige wanden van de nursery hielden de kou en de wind dan wel buiten maar het weerstond het geschreeuw van de wind niet. Buiten dat, was het een efficiënte isolatie. De vertrouwde zoete geur van de nursery vulde Rudekit's longen. Het was vertrouwd, de Queen naast hem was dat niet. Zij was volledig onbekend terrein voor de kitten maar hij hield van haar warme pels. Het was bijna net zoals Mistflare...zonder haar vertrouwde zoete geur. Deze vertrouwde geur was overal verdwenen en kwam nooit meer terug. Ondanks dat zijn moeder er niet meer was, was het katertje toch niet volledig aan zijn lot over gelaten. Nee, deze Queen gaf hem melk en warmte. Door haar zorgen, kwam hij erdoor. Zijn zintuigen begonnen zich langzaam te ontwikkelen. Hij kon beter horen en ruiken. Enkel zijn oogjes waren nog steeds dichtgeplakt. Maar hij had alle tijd van de wereld, niet?
{ BLACKWING }
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackwing
Member
Calls me home DPKsfdL
97
Actief
Blackwing
BerichtOnderwerp: Re: Calls me home   Calls me home Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 17:05

Vol twijfel stond de grote kater voor de Nursery. Natuurlijk merkte geen enkele andere kat iets van de strijd in zijn hoofd. De paar andere katten die op dit moment buiten waren hadden geen aandacht voor hem. Iets waar hij blij mee was. Zijn zoon was een tijdje geleden van de medicine cat den naar de Nursery verhuisd. Al die tijd was hij niet op bezoek geweest bij het katertje. Black had er ook geen redenen voor gehad. Ook op dit moment had hij er geen redenen voor. Toch hadden zijn poten hem hierheen gebracht. Na een diepe ademteug nam hij de beslissende stap naar binnen. Even bleef hij staan in de ingang, de warmte en geur waren nogal overweldigend. Toen hij genoeg gewend was aan de veranderingen liep hij door. Voorzichtig de katten ontwijkend. Niet veel later spotte hij de zwart witte vacht van Rudekit. Een beleefd knikje richting de queen toonde zijn dank voor het verzorgen van het kleintje. Zijn natte tong gleed over het lichaam van het katertje. 'Hey kleintje' sprak hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Calls me home Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Calls me home   Calls me home Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 2:20


Het katertje lag dicht opgerold op een warm mosbedje terwijl de zoete geuren zijn neus vulde. Zijn buikje ging met regelmaat op een neer en zijn staart omringde zijn lichaampje. De kitten was slechts enkele dagen ontslaan van de medicine cat's den en hij kon zijn slaap goed gebruiken. Maar het lukte hem niet om slaap te vatten. De woeste windvlagen die tegen de nursery sloegen, klonken hem niet als muziek in de oren. Integendeel. Ze hielden hem wakker en maakten hem angstig. Slaap kon hij enkel vatten als het licht in de den scheen en de duisternis verdwenen was.

Een vertrouwde geur vulde zijn neusje en piepend kroop de kitten overeind. De onbekende Queen gaf hem een beetje ruimte. Hij greep zijn kans en gebruikte zijn pootjes. Een mislukte poging deed hem weer op zijn achterste vallen. Een natte tong gleed over zijn lichaampje en hielp hem weer overeind. 'Hey kleintje' sprak een zachte kalme stem. Rudekit herkende de vertrouwde stem en de geur. Hij had hem eerder waargenomen. Oh, die geur. Deze deed hem zowaar aan Mistflare denken. Zo goed als hij kon, kroop de kitten ernaar toe. Eenmaal bereikt drukte hij zijn lichaampje dicht tegen de vacht. Dat voelde vertrouwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackwing
Member
Calls me home DPKsfdL
97
Actief
Blackwing
BerichtOnderwerp: Re: Calls me home   Calls me home Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 14:59

Met eenzucht keek hij neer op zijn zoon. Zijn blik stond gevoelloos. Het was niet alsof hij niks voor het kleintje voelde. Het was meer het gebrek aan moeder dat hem kwelde. Een emotieloos masker was beter dan een emotioneel wrak en dus stond hij bekend als de gevoelloze. Daarvoor was hij al vrij eenzaam en bitter geweest door het gebrek aan vrienden en de pesters uit zijn jeugd. Mistflare had hem geholpen. Bij haar had hij vrijheid kunnen vinden. Nu was ze weg en had hij niemand meer. Het rare was dat hij wel socialer wad geworden. Maar de gesprekken veel minder diep gingen en vooral zakelijk waren. Bovendien verlangde hij nog meer om leider te worden al was het zo goed als onmogelijk. Opnieuw liet hij zijn tong over het zwart witte katertje glijden. Het deed hem pijn om te zien hoeveel Rudekit op Mistflare leek. De conversatie was nogal eenzijdig door de jonge leeftijd van zijn zoon, maar het was beter dan niks. 'Geniet je een beetje?' Natuurlijk besefte Rudekit nog niks over de kilheid van zijn vader. Later zou dat veranderen. Zou hij minder liefde tonen, maar nu was het wezen zo hulpeloos. Black kon het gevoel van liefde voor zijn zoon niet tegenhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Calls me home Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Calls me home   Calls me home Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 12:38


Toen de warmtebron zich plots bewoog, schrok de kleine kater op. Zijn pluizige staart krulde zich beschermend om zijn nog smalle lichaampje terwijl dezelfde ruwe tong over zijn vachtje gleed. 'Geniet je een beetje?' klonk de stem van Blackwing. Maar de kitten was doof voor wat hij zei en kroop onhandig naar de staart van de warmtebron. Het katertje kroop er gefascineerd naar, op zijn zintuigen afgaand. Het dingetje vloog op en een windvlaag blies in zijn gezicht. Rude sloeg speels naar de richting van de windvlaag, niet wetend welke kant op. Zijn pootjes grepen speels het pluizige ding dat de windvlaag had veroorzaakt. Onhandig greep de kitten er elke keer weer naar terwijl de blik van de Queen nog steeds op de kitten ruste, wakend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackwing
Member
Calls me home DPKsfdL
97
Actief
Blackwing
BerichtOnderwerp: Re: Calls me home   Calls me home Icon_minitimema 5 jan 2015 - 20:13

Hij keek toe hoe zijn zoon in het rond kroop. Het was een leuk gezicht. Toch stond zijn blik neutraal. Zijn pluizige zwarte staart zwiepte hij zachtjes heen en weer. Voorzichtig dat hij Rudekit niet omver wierp. Hij voelde hoe zijn staart werd vastgegrepen. Zijn zoon bleek een jager te zijn. Black was hier redelijk blij mee. Rude had de talenten van zijn moeder geërfd. Zelf was hij altijd een vechter geweest. En dat was nog maar een van de weinige dingen waarin hij en Mistflare anders waren geweest. Het had heel lang geduurd voor ze elkaar hadden gevonden, vooral omdat hij het nooit had willen toegeven. Daarom was het nu extra pijnlijk dat ze weg was. 'Hoe gaat het met hem?' Vroeg hij zacht aan de queen die zijn zoon verzorgde. Ze knikte ten teken dat het goed ging. Mooi zo, dacht hij tevreden. Een echte gesprek met zijn zoon kon hij nog niet hebben en zal hij ook nooit echt hebben. 'Ben je niet moe?' Black verwachtte geen antwoord, maar proberen kon nooit kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Calls me home Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Calls me home   Calls me home Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 21:19


Het kleine katertje was druk bezig met het pluizige ding beet te nemen, terwijl Blackwing's ogen op de kitten ruste. Rudekit vertrouwde volledig op zijn instincten en sloeg in alle richtingen. Hij ging volledig op in het spel. Na een tijdje in het rond kruipen, was de kitten echter al uitgeput. Al zijn energie was opgebruikt. Zijn hartje klopte snel in zijn borstkas en hijgend liet hij de pluizige staat ontsnappen onder zijn pootjes. "Ben je niet moe?" sprak Blackwing's zachte stem, zijn gedachten te lijken lezen. De kitten tilde zijn kopje op ter bevestiging. Hij was doodop. Plots werd de kitten bij zijn nekvel gegrepen en legde de Queen hem terug bij haar buik. Zijn snoetje zakte in haar warme vacht en wel meteen viel de kleine kitten dromerig in slaap.
{ TOPIC UIT C:}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Calls me home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: