Show me, don't tell me {Only Abysspaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Show me, don't tell me {Only Abysspaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 13:24


Heerlijk rook die geur, warm, levendig, smakenlijk, het had zelfs iets weg van de heide op een zomerdag als je door de lange grassen met enkele bloemen rende. Ja, zijn grijns was niet te miskennen. Zijn gedachten bleven bij die geur, zijn oren waren alle kanten opgericht om een onverwacht geluid op te pikken en zijn witte poten stapten langzaam over de koude grond. Binnen kort zal er sneeuw liggen, de wind bracht nu al ijzige oorden naar deze gebieden. Dat betekende dat er prooischaarste ging komen. Zelfs dit konijn was al mager en nog heel jong, even dacht de sterke zwart-witte kater aan de clan.. zou de clan nu honger hebben? Maar ach, aan dit konijn zouden ze niet zoveel hebben dacht hij.

Het konijn hing onrustige in zijn mond, ook al was hij nu bij een andere wereld, hij hobbelde van de ene kant naar de andere door de onvaste grond onder zijn poten. Deze velden leken zo onvlak dat hij constant het risico had te struikelen over een verdomd steentje. Cyber was deze grond namenlijk niet gewoon, normaal als hij die ene keer in de zoveel tijd ging jagen was dat bij Thunderclan of Shadowclan, of die ene keer in de Riverclan voor een visje. Maar in vissen was Cyber even slecht als een rat met oorontsteking en maar 3 poten.

Door de geur van het konijn in zijn neus had Cyber de geur niet geroken, een geur die niet welkom was op het moment.


Clankat


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 19:46

Abyss keek met een grimmig blauwe blik over het spitze gras. De kou sneed in haar grijze pels en ontnam de warmte die ze had verzamelt. Ze zuchtte. Prooi was schaars, en zijzelf slecht getraint. Ze moest toch wat binnenhalen. Door haar pels heen zag je haar botten zitten. Ze was mager en dof. Afgezwakt omdat ze vertikte te eten. Maar ze bleef sterk in ziel. En ja, als je toch verhongerde was dat in ieder geval iets. Ze schudde haar kopje leeg en zette het op een rennen. Haar mond was geopend voor geuren, voor prooi. Maar ze vond wat anders; Rogue. De wilde geur was haar vreemd en verrast volgde ze het. Een gevlekte kater doemde voor haar op en met haar typische wantrouwige blik keek ze hem aan. "Rogue" begroette ze hem halfhartig.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 20:06


Cyber haalde al snel zijn neus op, de kat was niet enkel zwak en jong maar stonk ook nog eens verschrikkenlijk. Clankatten toch, wat had je eraan? Hahah.

Toen de jonge poes haar mond halfhartig opentrok en besloot om toch maar eens dat beetje pit in zich te laten zien dat ze blijkbaar had wierp de sterke Rogue enkel een schuine grijns en een opgetrokken neus naar haar, "Kittypet" begroette Cyber op zijn beurt de poes kil, het konijn in zijn mond had hij even vlak voor zijn poten gelegd om te kunnen praten. Maar het ding lag zo dicht bij zijn wit paar poten dat Cyber het in een flits zou kunnen meegritsen als het nodig was.


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimema 29 dec 2014 - 20:01

Ach wat verachtte ze Rogues. Ze waren dom, arrogant en ze roken naar prooi.. En vaak dachten ze ook nog dat ze zelf geweldig waren. Abyss keek met opgeven kopje naar de ander. Ze schatte in wat ze met hem zou kunnen. In een gevecht won ze nooit. Haar vechttraining was op zichzelf al zwak geweest maar de ander was ook in kracht al beter. Bij zijn antwoord ging ze nonchalant zitten. Haar grijze staart zwiepte in een rustig tempo heen en weer. Ze was niet bang voor de Rogue, al was het maar om het feit dat ze bruut geschat dubbel zo snel was. In de tijd dat hij op kon staan en en zijn prooi pakken was ze al weer thuis. 'Een domme Rogue dus, ach schat, je bent vast niet de enige' sprak ze als de onschuld zelve. 'Maar ik ga er vanuit dat een simpele vlooienbaal als jezelf alleen eten komt jatten?' voegde ze er simpel aan toe. Even gleed haar blik naar de prooi. Als ze zou sprinten was ze vast snel genoeg om het beest te pakken, maar dan kreeg ze wel een klap van de Rogue.. Misschien later, eerst die gevlekte kat uit zijn lakse bui halen.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 17:22


Cyber trok een wenkbrauw op en de grijns die zich al op zijn lippen bevond werd nu heel onheilspellend. Traag gleed Cyber met zijn nagels over de grond "Nou baby, er staat nog wel iets anders op het menu." Cyber keek op van de grond recht in het blauw paar ogen van de jonge poes. "Het is jong, fluffig en zeker zo lekker als een dik konijntje." Cyber likte over zijn lippen, de kans dat de poes wist waarover hij het had?  Nou, heel klein dus. Zijn zwart-witte poten gingen met de nagel in de grond gepind nog steeds heen en weer, cirkels vormend in de grond.


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:


Laatst aangepast door Cyber op di 30 dec 2014 - 18:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 18:04

Abyss was nog steeds niet van haar doen gebracht, hoe evill meneer de rogue ook zou lachen. Aangezien ze zich niemand herinnerde van toen ze jong was en geen moeite had gedaan nieuwe vrienden te maken voelde iedere clanmate als een vreemde aan. Een gesprek met een echte vreemde ging dus met gemak. Haar tong was scherp en ze was van nature wantrouwig. Maar ze was zich heel bewust van wat ze kon en zat dus zelfverzekerd voor de kater. Haar staart bewoog ritmisch heen en weer. Bij de woorden van de kater miste ze geen slag. Onschuldig als ze zich voordeed keek ze om zich heen en haalde haar schouders op 'Dan moet ik je teleurstellen, ik zie hier niks die aan je omschrijving voldoet' Hierna sprong ze op en rekte zichzelf uit. Ze liep achter de kater langs, waar ook de richting van het kamp lag. Hier bleef ze staan en opende haar mond, om de geuren op te pikken. Als die kat nu zijn plan uit zou leggen... Sceptisch keek ze in de richting van het achterwerk van de ander.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 19:10


Cyber Gromde lichtjes en liep in een rondje voor de poes, zijn kilgroene ogen keken zwijgzaam en observerend naar de mooie, jonge poes. De geluiden om hen heen klonken vredig, stil maar hadden iets hongerigs in zich verscholen wat zich al snel zal uiten eens de sneeuw gestaag zou vallen en al het prooi in hun holen ging verdwijnen. De wind trok aan zijn pels en deed de donkere pels van het jonge poesje meedijnen. "The weakest are the food for the wolf" fluisterde hij zachtjes naar de poes toen hij eindenlijk voor haar stond.


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 20:04

Abysspaw volgde met haar ijsblauwe ogen alle bewegingen die de kater maakte. Om haar heen, like the standaard evill guy zou doen. De grijze kattin ging zitten en duwde haar oortjes naar achteren. Haar pluizige staart vouwde ze om haar poten. Bij de woorden van de kater fronste ze even. Toch daade het haar al snel; kittens. De zwakste van de clan, fluffy en jong. Toch liet ze haar ontdekking niet op haar gelaat doorschijnen. Hoewel ze diep van binnen nog laf was zoals Cattlekit was geweest keek ze de ander recht in zijn groene ogen aan. Ze was toch al zo dichtbij.. Abyss liep nog verder naar voren, haar blik niet van de kater afhoudend. 'Maar hoe denk je de clan in te komen?' fluisterde ze naar hem terug toen ze zijn warmte zowat kon voelen. Hierna bewoog ze haar oortje kort en sprong weg van de kater, in haar windclan snelheid griste ze de Rogue zijn konijn op en liep op een drafje terug naar haar eerste zitplaats. Grijnzend ging ze hier weer zitten. Het konijn voor haar eigen grijze poten leggend.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 20:36


"Soms komt het geluk zelf naar je toe gelopen" Siste Cyber lichtjes argwanend, ze wist het haha. Good girl, ze had dat beetje pit en de hersenen. Ookal waren haar hersenen niet groter dan die van een kikker, je had er nog iets aan. Maar dat Cyber de poes peilde en haar stilletjes aan begon te mogen op een rare manier van hem, liet hij voor geen konijn blijken op zijn face.

Die ene seconde dat hij niet goed oplette werd zijn konijn weggegrits, boos gromde Cyber en haalde uit. De zwart-witte kater voelde zijn klauwen in haar poot zinken maar kon geen grotere schade aanrichten. Traag stapte hij naar voren, zijn oren trokken boos en zijn ogen keken waarschuwen. Dit poesje kon nog spijt krijgen. Maar op enkele kattenlengtes van haar af ging hij rustig liggen en wierp een enkele blik op het konijn. Ach dat ding was amper een hap of twee waard en geduld zal wel beloond worden. "Zo waarom is het jonge poesje zelfs geinterreseerd?" zei hij kil, zijn woorden zorgzuldig afgewogen. Zijn neus bespeurde nog geen andere geuren in de buurt van hun twee, het was veilig


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 22:11

Zijn antwoord was vreemd geweest. Kittens kwamen niet vaak buiten, al helemaal niet in groepjes. Er waren genoeg volwassen kattin in een clan die ze tegen zouden houden. Ze had geen respect voor een kater die onschuldige kittens het kamp uit wou slepen. Ineens werden haar gedachten helder. Maar dat hadden ze ook bij haar gedaan.. Ze was het kamp uit gehaald en in een afgrond beland.. Haar had het geholpen zover zij wist. Maar toch, het was slecht, dat wist zelfs een konijn nog. Ze zat hier in tweestrijd.. Zodra ze had konijn had voelde ze klauwen in haar pootje. Toch voelde ze al meteen dat het maar een vleeswond was en dat het veel zou steken, maar meer ook niet. Dat deed haar goed, en ze had een konijn. Het was niet eens dat ze het konijn wou om het vlees, maar eerder om de kater te starren. En het werkte. Ze zat onbevreest en met plezierlichtjes in haar ogen, iets dat ze al lang niet meer had gehad. 'Je bedoelt minus het punt dat je op ons gebied staat en van plan bent onze kittens te stelen en eventueel doden?' merkte ze simpel op. Ze gaf haar bloedende poot een paar zorgvuldige likken. 'Ik heb persoonlijk niet het idee dat je hier manen gaat zitten wachten op één ongehoorzame kit' sprak ze toen terug. O Starclan, waar was ze mee bezig. Ze keek de kater even aan en pakte de haas op waarna ze hem naar de kater toewierp. 'Je bent trouwens veel te sloom om je plan in Windclan uit te voeren' merkte ze nu grijzend op. Hij kwam nooit op tijd weg, al was de kater een gewaagde tegenstander.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 18:39


Cyber ademde de koude lucht in en boog ver naar voren, zijn neus raakte nog net niet die van de poes. "Het geluk staat zo blijkt aan mijn zijde" siste hij ingehouden terwijl hij zijn poot met uitgeslagen nagel die de cirkels in de grond had getekend traag ophief en heel traag en beheerst tegen haar voorhoofd zette. Cyb's grijns rijkte va oor tot oor en zijn kilgroene ogen boorden zich in die van de poes. Plots duwde hij naar voren en gaf de poes een harde kopstoot. Tegenlijk duwde hij de poes met zijn andere poot op de grond en pinde haar vast bij de schouders, zijn bek hing vervaarlijk dicht met ontblootte tanden bij de nek van de grijze poes. "Wat ga je doen?", Cyber was niet echt vanplan haar nek door te bijten, maar het was een soort test. En het was natuurlijk het grootste deel voor het plezier, niets liever dan een gevechtje met een jonge poes die dacht hem wel aan te kunnen..niet? Hah.


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 16:17

Hij stond dichtbij.. Heel dichtbij. Maar Abyss was koppig genoeg om te blijven staan. Iets wat een fout leek te zijn. Ineens kreeg ze een zware kopstoot tegen haar fijne kopje aan. Natuurlijk werd ze naar achter geworpen. Ze duizelde maar had niet eens tijd zichzelf te hervatten. Een klauw van de gevlekte kater duwde haar naar achter. Met een klap raakte ze de grond. "Voor een holle kop kwam dat hard aan" hijgde ze. Bij zijn vraag hief ze haar kop naar hem toe. Zijn tanden zouden haar nek al bijna raken. Hierna hapte naar zijn nek en oor. Tegelijk klauwde ze met haar achterpoten naar zijn buik. Hopend dat nu zijn aandacht van zijn poten af zou halen probeerde ze los te komen.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 21:42


Hij wist wel dat de klauwen in zijn zachte onderbuik een slagveld aanrichten en wist dat hij moest zorgen dat de poes stopte, wilde hij zijn buik behouden. Maar hij voelde niets, jawel hij voelde de schrijnende pijn van een beet in zijn oor die een fiks liteken zou brengen en een beet die bijna dodenlijk was geweest maar hij maar net kon ontwijken door met een snok zijn nek weg te trekken.. maar zij buik was gevoelloos. Dat was hij al sinds het gevecht met Vulture, de meeste van zijn zenuw-dingen in zijn onderbuik waren toen kapot gegaan. Het gevecht, de wond aan zijn buik, waren zo erg geweest dat Cyber het bewustzijn was verloren. En Vuluture, nu een jaar geleden, nog steeds dacht dat Cyber dood was. Sterk haalde Cyber nog een klauw over de zijkant, de wang, van de poes waarna hij haar losliet en grommend achteruit sprong. Zijn kilgroene ogen keken tegenlijk vol haat, als goedkeurend naar de poes. Maar lang gunde de zwart-witte Rogue haar niet. "Hol iesie zeker niet my lady. Hij zit vol plannen, erge herinneringen en nog ergere gedachten en vooral een bom vol sexyheid" siste hij grappend en dreigend tegelijk.


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 14:48

Abysspaw had over heel haar lijf verschreide littekens. Een grote achter haar oor, een kleine maar diepe op haar schouder en over heel deze kant lange en dunne strepen. Meestal werden deze verboren onder haar dikke en donkere pels. Maar zo, op haar rug, was ze er heel bewust van. Terwijl ze hier prince charming aan het toetakelen was probeerde ze vrij te komen. Na een flinke klauw over haar wang werd ze vrijgelaten. Meteen sprong ze recht. Haar wang bloedde fiks. Haar vacht en huid waren doorklieft. Toch keek ze met haar altijd vurige blik naar de rogue. "Want ja, de meeste kattinen vinden het super charmant als een kater ze tegen de grond aan pint" sprak ze op de zelfde toon terug. Ze liet zichzelf niet zomaar wegslaan.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 19:25


Cyber knikte grijzend en wiebelde iets wat grappig met zijn wenkbrauw. "Mais oui, mademoiselle" mrauwde hij terwijl hij gespeeld 'macho' en 'sexy', 'verleidend' om de grijzige poes begon heen te cirkelen zonder haar ogen met zijn paar ogen los te laten. Zijn klauwen tikten op de grond en zijn adem vormde wolkjes in de ijzige wind terwijl hij vogels door de lucht zag schieren. Er zwerfde in de hoogt, ver weg van hier, zelfs een grote roofvogel in de lucht. Ach.. dom prooidier dat zich door zo'n groot, lomp dier laat vangen.


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 14:28

Abyss zwiepte met haar staart alsof dit antwoord gaf op al het gedrag van de kater voor haar. De wind speelde met haar grijze vacht en liet deze dansen. Haar hemelsblauwe ogen stonden op de gevlekte kat gericht en hielden zich sterk. Haar kop was in de lucht gericht en volgde de cirkelende kater. 'En heeft de casanova nog een naam?' Vroeg ze maar om de stilte te doden. En ja, een naam was altijd fijn om te weten.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 19:29


Cyber, die net even zijn grijnsje had laten vallen, liet weer een smalend grijnsje zien. Even overwoog hij zijn echte naam te zeggen, maar nee. Niet zolang hij zeker wist dat dit een poesje was die niet ging klikken, die te laf was om iets zelf mee te dragen. Die niet sterk genoeg was om iets met zich mee te dragen en direct alles tegen die 500 andere kittypets moest gaan zeggen. De zware kater stopte met cirkelen en keek de poes nu recht in de ogen aan, probeerent haar te pijlen. "Wolf Of Territory, je kent me als Wolf." zei hij laag grommen terwijl hij de poes strak aankeek. Voor geen goud ging hij nu zijn echte naam zeggen, dat kwam nog wel. Misschien. "En heeft onze gladde schoonheid een naam?" vroeg hij kil maar verleidelijk.


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:11

De zachtgrijze poes keek de ander recht aan, haar staartje meezwierend op de wind. Haar blauwe ogen keken in de groene van de ander toen ze naar zijn naam vroeg. En hoewel ze wist dat hij een Rogue was klonk een nonclanse naam nog altijd vreemd. Wolf of territory noemde hij zich. Al klonk het in haar oren eerder als een titel dan naam. Onbewust dacht ze aan een warriorname voor deze kat. Maar goed. Bij de verwachtte tegenvraag sprak ze simpel; 'Abyss, en aangenaam' Ze had niks tegen haar achtervoegsel, het was gewoon dat het zo kinderlijk klonk nu ze bij deze kater stond. Abyss, afgrond, stond haar nu beter. En Wolf kon het best raden.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Show me, don't tell me {Only Abysspaw}   Show me, don't tell me {Only Abysspaw} Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 16:21


Abyss, tuurlijk. Maar geen achtervoegsel? Dat bevestigde zijn gedachten, een leerling. Dit kleine kittypet-poesje was nog maar een apprentice. Pha! Aan haar had hij niks, hij kon haar beter dumpen of vermoorden. Maar Cyber bedacht zich, haar achtevoegsel betekende opsenminst nog geen 'sweety' of 'fluffyheart' of whatever. Afgrond, het kon slechter. "Krachtige naam" gromde hij laag, maar met een vleugje respect, ze kon nog van pas komen. "Leeftijd?" vroeg hij grommend, zo oud kon ze niet zijn. Ze zag er niet uit als een kat van 15 moons, die waren meestal wel wat..ach geen idee het was zijn gevoel en instinct waar hij op bleef vertrouwen. Alle info waren welkom. Cyber ging nu liggen, met gespannen achterpootspieren en zachtjes slaagende staart. Hij kon elk moment, indien nodig, wegspringen en of het hazenpad nemen of de poes aanvallen.


Show me, don't tell me {Only Abysspaw} AdnfjaShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 2gxnp75Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Cyber_pixelShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} 34nodx3Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 10pvxmwShow me, don't tell me {Only Abysspaw} Teeth_dogs
Show me, don't tell me {Only Abysspaw} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Show me, don't tell me {Only Abysspaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: