}{{}Shrewstar+Open{}}{



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 }{{}Shrewstar+Open{}}{

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Venice
Member
}{{}Shrewstar+Open{}}{ DPKsfdL
67
Actief
Venice
BerichtOnderwerp: }{{}Shrewstar+Open{}}{   }{{}Shrewstar+Open{}}{ Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 20:15


Met stevige en zelfverzekerde passen baande de loner zich door het territorium van Shadowclan. De bicolor hield haar kop fier omhoog geheven en haar stappen waren ruim en springerig. Een donkerbruine kat zat verderop, en hij kwam grijnzend naar haar toe. "Hello beauty, what are you doing here?" Siste de kater, die haar probeerde te bespringen. Ze zette een stapje opzij, en overmeesterde de kater binnen no-time. Haar technieken waren zo ontzettend verschillend van de katten hier, dat komt natuurlijk omdat ze uit Italië kwam. Ook was ze heel veel sterker dan de katten hier. "Dov'è il tuo capo?" Siste ze, de kater keek haar onbegrijpelijk aan. Gawd, had ze weer in Italiaans gepraat? "Waar is je leider?" Verbeterde ze zichzelf. Maar hij hoefde het niet eens aan te wijzen, of een zwartwitte poes verscheen in haar ooghoek. Ze wist meteen dat het de leider was. Daar was ze goed in geworden, de blik van de katten wie hij of zij leidt, de blik van de kat zelf en de houding. Venice stapte van de kater af, en beende naar de leider. Vlak voor de neus van de ploes bleef ze stil staan, en keek haar strak aan met haar blauwe ogen. "Good afternoon." Haar zware Italiaanse accentmaakte het wel heel erg duidelijk dat ze niet van hier kwam.


Party girls don't get hurt. Can't feel anything, when will I learn
I push it down, push it down
}{{}Shrewstar+Open{}}{ Venice

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist

I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
}{{}Shrewstar+Open{}}{ MY8GO }{{}Shrewstar+Open{}}{ RNfl1 }{{}Shrewstar+Open{}}{ UsJ4Z }{{}Shrewstar+Open{}}{ PMgSE
||Venice||Demon||Brokenwing|| Mai || Sunset || Blackkit,(-death) ||
[spoiler="Stuff:"]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
}{{}Shrewstar+Open{}}{ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: }{{}Shrewstar+Open{}}{   }{{}Shrewstar+Open{}}{ Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 20:53

Ze hoorde vanaf een eindje al het geluid van een soort worsteling en stapte snel op de bron af. Daar zag ze een van haar warriors onder een tweekleurige poes, zwart wit zoals zij, en deze rogue merkte haar ook snel op. Wantrouwend wierp Shrewstar een blik op de vreemdeling, die ze hier zo snel mogelijk weg zou jagen, en wenkte met haar staart dat de warrior moest vertrekken. "Good afternoon." De clanleader trok wat met haar lip, tonend dat het hier geen theekransje zou worden. "Wat moet je hier, rogue?" Gromde ze, haar klauwen al uit hun hulsjes halend. Alsof ze makkelijk zou gaan doen met vreemdelingen in een koud seizoen als leafbare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venice
Member
}{{}Shrewstar+Open{}}{ DPKsfdL
67
Actief
Venice
BerichtOnderwerp: Re: }{{}Shrewstar+Open{}}{   }{{}Shrewstar+Open{}}{ Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 21:05


"Wat moet je hier, rogue?" Gromde de poes, Venice zag een kleine beweging in de poten van de leider. "Kan ik ook vragen aan de honderden clanlidjes van je." Sprak de zwartwitte rogue heel erg kalm. Ze ging zitten, heel relaxed. "Ik weet best hoe moeilijk het is om een grote groep katten te onderhouden. Ik kan zelfs zeggen dat ik véél meer ervaring heb dan al jullie leiders bij elkaar." Sprak ze. Sommige woorden wilde ze bijna in het Italiaans zeggen. Misschien was ze wel een beetje onverstaanbaar door haar accent, maar dat boeide haar helemaal niets. "Maar aangezien de katten hier zo ontzettend op territorium gericht zijn, ga ik dat ook maar doen. Niet? En elke dag vind ik wel zo'n katje uit jouw clan op míjn territorium. Ik vind het niet erg, maar oneerlijk." Ze ging weer staan, en doorboorde de ogen van de leider met de hare.


Party girls don't get hurt. Can't feel anything, when will I learn
I push it down, push it down
}{{}Shrewstar+Open{}}{ Venice

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist

I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
}{{}Shrewstar+Open{}}{ MY8GO }{{}Shrewstar+Open{}}{ RNfl1 }{{}Shrewstar+Open{}}{ UsJ4Z }{{}Shrewstar+Open{}}{ PMgSE
||Venice||Demon||Brokenwing|| Mai || Sunset || Blackkit,(-death) ||
[spoiler="Stuff:"]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
}{{}Shrewstar+Open{}}{ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: }{{}Shrewstar+Open{}}{   }{{}Shrewstar+Open{}}{ Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 21:35

Het vieze mormel ging zitten op gebied waar ze binnen een paar momenten, met wonden als het moest, weggejaagd zou worden. "Ik weet best hoe moeilijk het is om een grote groep katten te onderhouden. Ik kan zelfs zeggen dat ik véél meer ervaring heb dan al jullie leiders bij elkaar." De clanleader lachte sarcastisch. Die wist dus even helemaal niets. Ze had al tijden geen moeilijkheden gehad met haar clangenoten, want zij behandelde ze tenminste als clangenoten. Shrewstar behield haar blik op die van de rogue, terwijl deze verder begon te spreken, alsof ze een dreigement uitsprak. Dit nam Shrewstar dus alles behalve serieus. "Denk je nou echt dat dit enige indruk op mij achterlaat?" Lachte ze. "Jij bent een miezerig, vies wezen en als ik of een van mijn clanleden, ook maar een spoor vindt van jou en je mede ratten, zullen wij die zonder genade weg sturen." Antwoordde ze strict. Deze vreemdeling had maar een leven, dus ze kon maar beter niet stoer gaan doen. "Dus.. wil je nog weg met een intact lichaam, of moet het met geweld?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustfang
Member
}{{}Shrewstar+Open{}}{ DPKsfdL
Boet the man;)
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Dustfang
BerichtOnderwerp: Re: }{{}Shrewstar+Open{}}{   }{{}Shrewstar+Open{}}{ Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 21:59

'En ik sta achter haar'. Zei Dustfang vol overtuiging. Hij had dit gesprek gadegeslagen en vond dat het hoogtijd werd dat die arrogante poes weg werd gejaagd van hun territorium. Ze kon zeggen wat ze wou maar ze kon nooit tegen Shrewstar en hem op. Dit was geen moment voor zwakke maatregelen.


}{{}Shrewstar+Open{}}{ Dustfa11
Terug naar boven Ga naar beneden
Venice
Member
}{{}Shrewstar+Open{}}{ DPKsfdL
67
Actief
Venice
BerichtOnderwerp: Re: }{{}Shrewstar+Open{}}{   }{{}Shrewstar+Open{}}{ Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 22:07



"Alsof jij indruk maakt op mij, leidertje." Glimlachte ze sarcastisch terug. Ze mepte hard met haar staart op de grond. "Jouw 'clan' heeft misschien 30 katjes. Vertienvoudig dat, en je hebt mijn gruppo." Ze gromde zacht in het gezicht van de poes, en had echt moordneigingen gewoon. "Dus.. wil je nog weg met een intact lichaam, of moet het met geweld? Venice schudde lachend haar hoofd en grinnikte duidelijk. "Ik kwam hier voor een serieus gesprek. Maar als je stoer gaat doen, beland elk shadowclannertje die mijn territorium bedreedt zo nel fiume di morte." Kalm staarde ze de poes aan. "De rivier des doods." Vertaalde ze, waarna ze snoof en haar staart heen en weer zwiepte. "Ik weet niet hoe het hier zit, maar in Italia was het nog normaal om met loners een gesprek te voeren." Uit het niets kwam een kat aangelopen, die zei dat hij achter haar stond. "Ik kwam alleen om te zeggen dat ik geen Shadowclanners meer op mijn territorium wilde zien! Is dat teveel voor je?"


Venice heeft die groep niet meer hoor xD *wijst naar history in karaktertopic*


Party girls don't get hurt. Can't feel anything, when will I learn
I push it down, push it down
}{{}Shrewstar+Open{}}{ Venice

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist

I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
}{{}Shrewstar+Open{}}{ MY8GO }{{}Shrewstar+Open{}}{ RNfl1 }{{}Shrewstar+Open{}}{ UsJ4Z }{{}Shrewstar+Open{}}{ PMgSE
||Venice||Demon||Brokenwing|| Mai || Sunset || Blackkit,(-death) ||
[spoiler="Stuff:"]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
}{{}Shrewstar+Open{}}{
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: