They call it music~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 They call it music~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:51

Ze scherpte haar nagels aan een verschroeide boom. Van de boom was enkel een klein stukje bast over. Ze stond boven op een wortel die uit de grond stak en niet langer van ook maar enkel nut was. Het leek haar totaal niet te deren dat ze door verwoest terrein liep. Het enige wat te horen was, was de wind die vrij spel had boven het verkoolde bos. Soms vond de wind een doorgang tussen takken of in een holle boom, waardoor het een andere klank aannam. De muziek van de natuur, die sommige katten schitterend vonden. Zij was niet echt een kat die daar van genoot. Het was wel leuk, maar ze werd er niet warm van. Ze bewoog haar oren kalm terwijl ze verder liep. Haar staart stond fier omhoog, wat haar trotse aard aangaf. Ze boorde haar nagels in het flinterdunne laagje sneeuw, wat bijna niet noemenswaardig was, eigenlijk verwaarloosbaar. Er lag een grimas rond haar lippen en haar gifgele ogen stonden emotieloos. Ze stopte met lopen toen haar iets anders opviel, iets prikkelde haar zintuigen. Aha, kreeg ze gezelschap?

[Cyber]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 18:58


Uch wind, niets hatenlijkers dan wind. Het enige goeder eraan was dat het je geur met wat geluk weg van prooi of ongelukkige slachtoffers waaide. Zijn witte poten waren ondertussen al lang niet wit meer en zijn snuit was in een rimpelende peer veranderde, want de geur van dood en verbrand prikkelde zijn neus verschrikkelijk. De zwart-witte kater was hier gekomen met de intensie een moment voor zich alleen en vooral om uit te zoeken hoe het territorium verder weg dan zijn territorium en zijn buren eruit zag. Je weet maar nooit, misschien kan deze grond nog van pas komen, mochten er geen katten zijn die hier woonden. Maar hij was al enige tijd niet meer alleen, want een minuut of wat geleden had hij een alien gezien. Ze was Naakt, Rimpelig en Verdomd Eng. Een beetje zoals zijn snuit op dit moment, op het rimpelige na dan. Maar anderzijds had ze iets..er zelfverzekerds en elegant. Door haar gladde lichaamsbouw, al zou die kaalheid niet goed vanpas komen in de winter met de koude. Maar nu had ze hem opgemerkt, dus Cyber was zwaarder beginnen lopen en besteedde iets minder aandacht aan stil zijn. Ze wist toch al dat hij hier was, dus waarom zou hij nog proberen te zorgen dat ze hem niet hoorde? Cyber rook even de lucht en keek snel om zich heen. Hij sloot zijn ogen een seconde of wat, zoals Forrest hem had geleerd,..maar nee geen andere katten te bekennen. Hij was hier alleen met deze poes en nog een verhongerde muis en dode vogel. "You don't like the sound of the wind huhn?" mrauwde hij laag en traag, op zijn lippen een klein grijnsje. Traag stapte hij, half in sluiphouding, bereid voor gevaar naar de poes. Als ze hem nu aanviel kon hij vluchten..of meer waarschijnlijker, vechten. En zonder vacht was ze extra gevoelig voor krabben..een wond raakte snel ontstoken als je geen vacht hebt die vuil nog uit de wond kon houden. Maar dat zou voor deze poes minder erg zijn, ze was geen wilde kat. Ze was maar een kittypet.


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 21:15

Ze liep weer verder toen ze doorkreeg dat hij haar volgde. Het was geen toeval dat de kat bij haar in de buurt was en ze zou wachten totdat hij het initiatief nam om haar te benaderen. Ze hield hem scherp in de gaten, maar dat was niet aan haar te zien, ze liep op dezelfde manier verder. Toen zijn stem haar oren bereikte draaide ze zich om, naar de kater. De kat rookt naar verschillende geuren, een rogue. “De wind is verraderlijk.” Zei ze, na een korte stilte. “De wind kan je desorienteren, plots van richting veranderen zonder waarschuwing. Nee, ik kan niet zeggen dat ik dol ben op de wind. Al kon het je ook helpen om prooi te vinden en vijanden te lokaliseren.” Vervolgde ze rustig. “De wind geeft mij een dubbel gevoel, soms is dat verontrustend.” Ze nam hem kalm op, geen enkel teken van spanning. “En met welke kater heb ik het genoegen?” Ze ging zitten. Ze zou meteen op kunnen springen als hij het in zijn kop haalde om haar aan te vallen, maar ook dat was niet bij haar op te merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 20:34


Cyber wierp de praatgrage poes even een grauw toe voor hij een voslengte voor haar zijn zwarte kont op de vervelende grond zette. De rogue voelde hoe het zwarte, stinkende roet in zijn vacht trok. Mooi, dat zou zijn geur dan toch op z'n minst wat maskeren, al zat en rook het niet bepaald goed..straks kont in de rivier en het vuil zal dan wel verdwenen zijn. Cyber keek de poes nog steeds zwijgend aan, hij monsterde haar. Praatgraag jah, dat had hij al niet graag, maar toch had hij naar enkel woord van de poes met zorg geluisterd. Je weet nooit, het is dan wel een kittypet, het is een rare kittypet die voor hem zat. "Wolf" zei hij zacht, lichtjes met waarschuwende toon. Mocht deze poes het in haar hoofd halen zich met haar gevoelige pelsje op hem te storten. "Je kent me voorlopig als Wolf" Dat kwam door zijn bijnaam, The Wolf Of Territory, de naam sprak wel voor zich. En er zijn zo veel zwart-witte Rogues, zolang  Cyber deze poes niet helemaal vertrouwde kreeg ze zijn echte naam niet te horen. "What's your name miss?" vroeg hij zacht maar krachtig, Cyber wende zijn kilgroene ogen wat van haar af en toverde een soort grijns-lach tevoorschijn.  Alsof hij deze poes al jaren kende en enkel een babbeltje met haar maakte over het weer en de kits.


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:


Laatst aangepast door Cyber op wo 11 feb 2015 - 16:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 9:43

“Wolf hè?” Vervolgde ze kalm. Zij vond het prima als hij zo genoemd wilde worden, al had ze meteen al door dat dat niet zijn echte naam was. Misschien voor hem alleen maar goed dat hij haar een andere naam gegeven had, anders had ze misschien al dingen van hem geweten. Ze zou vanzelf wel achter zijn echte naam komen, ze zou het nu doen met Wolf. “Wat is de reden van die interessante bijnaam?” Ze veegde een keer met haar staart over de grond toen hij vroeg wat haar naam was. “Ik luister naar Skinny Love, of mevrouw.” Zei ze toen. Ze nam hem op, peilde hem. De grijns rond zijn lippen alsof dit niet de eerste keer was dat ze elkaar zagen. Ja, ze vond deze kater ergens wel heel erg interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 16:39


"Die naam heb je van je rechtlopers gekregen? Of jezelf toegeeigend. Het past bij je." zei de zwart-witte kat traag, het lachje speelde nog steeds om zijn lippen terwijl Cyber even een poot ophief en achteloos wat roet en as tussen zijn nagels vandaan haalde met zijn scherpe tanden. Rechlopers was geen juist woord, dat wist hij wel, het woord dat zowat iedereen gebruikte was 'twolegs' of 'tweebenen'. Maar hem was geleerd rechtlopers te zeggen door zijn ouders en ook nu nog gebruikte hij dat woord, zelfs zijn kits gebruikten dat woord. Wie 'rechtlopers' zei had grote kans uit zijn familie af te stammen of een verband met zijn familie te hebben. "M'n bijnaam, Wolf." herhaalde Cyber na een tijdje met een soort -nep- verontschuldigd lachje alsof hij het alweer vergeten was geweest, "Heb ik te danken aan mijn persoonlijkheid Skin." Cyber gebruikte iets veel makkenlijker dan het lange woord skinny love en momenteel had hij weinig zin om mevrouw te zeggen, dus zei hij maar 'skin' wat toepasselijk voor deze poes was. "Wie weet waar de Wolf woont zal er uit de buurt blijven. The Wolf will kill the weakest honey, je bent je gebiedje direct kwijt als je je met mij en m'n territorium bemoeit." Cyber smaalde, nog even liet hij het gedeelte 'wolf of territory' eruit, dat was nu niet belangrijk. Cyber keek de poes nog steeds onbeweegelijk aan terwijl hij opstond en zijn poten strekte, zorgvuldig keek om zich heen. As, as, as, dode bomen en nog eens as, "Wat doe jij hier op een besneeuwde dag als deze?"


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 17:11

Deze kater had iets over zich, iets waardoor ze voelde dat ze op moest letten. Hij zou niet zomaar te manipuleren of over te halen zijn, ze moest voorzichtig bij hem zijn. Misschien had ze haar gelijke gevonden, al kon ze dat niet geloven. Niemand tipte aan haar, dat kon gewoon niet. Hij was dan wel jonger dan haar, maar niet meer zo jong als de meeste katten die ze tegen kwam. Ja, ze moest echt opletten bij hem. Toch was ze heel erg nieuwsgierig naar hem geworden, want eigenlijk kon ze zo iemand wel gebruiken. Misschien konden ze beide profijt hebben van een bondgenootschap, wie weet waar dit gesprek heen zou leiden. Het had haar in ieder geval op scherp gezet, al was dat aan de buitenkant niet aan haar te zien. “De twolegs zijn die naam gaan gebruiken en die beviel me eigenlijk wel, dus heb ik hem overgenomen. Dat is eigenlijk ook het enige waar ze me een plezier mee hebben gedaan.” Ze wist wat hij bedoelde met rechtlopers, het kon niet anders dan dat hij daar twolegs mee bedoelde. Ze spitste haar oren toen hij verder praatte. “Dan heb je een merkwaardige persoonlijkheid.” Er ontstond een grijnsje rond haar lippen. “Ik weet alleen niet of ik zo gecharmeerd ben van de afkorting van mijn naam, mijn hele naam klinkt toch beter.” Vervolgde ze nog steeds op haar eigen kalme toon. “En waar is dat territorium van jou dan precies?” Zei ze terwijl ze hem rustig aan bleef kijken. “Ik kwam hier om te kijken of er een verdwaalde kat rondliep, maar je lijkt mij niet verdwaald.” Ze nam hem nog steeds op. “En jij, wat was jou reden voor je bezoek?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 17:46


Cyber wierp de poes een stille knik en stak zijn klauwen in een verbrande boom, hij trok met zijn klauwen diepe groeven in de boom en liet hem met die nieuwe littekens achter. "Zo merkwaardig is mijn persoonlijkheid niet, het is dat of sterven. Voor mij, and what would you chose?" Cyber zwierde met zijn zwarte staart met wit puntje. Hij was niet voor niets al 4 geworden, sommige katen hielden het niet eens zo lang vol. En vele van hen die het wel zo lang volhielden waren al lang geestenlijk gestorven of stillaan gek aan het worden op deze leeftijd. Hij was sterk, hij was goed, wist wat hij moest doen en vooral: hij was hard. Nog niet lang geleden toen hij al een paar dagen geen prooi meer vond en hongerig was kwam er een scharminkelige straatkat naar zijn territorium, naar Hem, toe. Cyber kon deze kat niets bieden en stuurde hem vijandig weg. Maar de straatkat drong en drong, tot hij gek werd en vervolgens ging dreigen dat hij Cybers kittens zou komen opeten. Cyber nam geen risico, hij wist hoe gek en vedraaid deze straatkat was geworden..Cyber vermoorde de straatkat en gooide zijn lijk in de rivier. "Mai Oui, Skinny Love. Ik zou erop letten haha" Mrauwde Cyber, met een tikkeltje dreigende sadisme. Deze poes had het misschien niet graag, maar Cyber besloot liever zelf hoe hij iemand noemde, maar omdat ze zo..raar was hield er toch maar een beetje rekening mee. En jah ja, "Alsof jij zo'n goede ziel bent? Zo zie je er niet uit Skinny." siste de kater plagend terwijl hij omkeek naar de poes. Het leek dan misschien dat, wegens hij haar de rug had gekeerd, hij niet op haar had gelet. Maar dat had hij wel degenlijk gedaan, de training van Forest kwam hem steeds weer ten goede uit. "Ik was opzoek naar iets wat de Wolf eer aan doet, territorium. Ik kan maar beter de gebieden verkennen die ik nog niet verkent heb, voor ik voor verassingen kom te staan. Niet?" Hij liep een klein einde een -zwarte- helling af, hij had nu van 1 vossenlenge 3 gemaakt. Maar wist dat dat nog lang niet genoeg was om de poes de schijn te geven dat hij wegging of om te zorgen dat ze hem niet meer hoorde. Cyber sprong op een half verkoolde boom, hier had hij eerder gestaan met een andere Rogue kat..maar hem had Cyber nooit meer teruggezien. "Waar mijn territorium ligt..unavaible information miss." zei Cyber lachend, maar aan zijn stem vol diepe waarschuwing kon je merken dat hij meende dat ze er maar beter weg bleef en niet wist waar het lag.


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 19:30

Kalm keek ze toe hoe hij zijn klauwen in een boom begroef. Hij was wel bewegelijk, deze kater. “Dat is een retorische vraag Wolf, iedereen zou daar hetzelfde antwoord op geven.” Ze volgde hem enkel met haar blik, voor de rest zat ze doodstil. Ze leek eerder een standbeeld dan een levende kat, het enige verschil was dat ze ademde en praatte. Wat voerde deze kater in zijn schild, wat was hij van plan? Ze was sowieso al een kattin die zorgvuldig haar woorden koos, maar bij hem was ze alleen nog maar voorzichtiger. Hij was vreemd, deze Wolf. Ze had ook niet het vermoeden dat het hem ook maar iets kon schelen wat zij vond, maar gold dat ook niet voor haar? Interesseerde het haar ooit wel eens wat een andere vond?  Ze zag toch wel akelige gelijkenissen in hem, kwamen die met de jaren? Ja, misschien wel, wie zou het zeggen. “Je hebt in ieder geval een veel minder grootte kans om andere katten tegen de haren in te strijken, als je gebied verkend die voor de meeste katten onbekend terrein is. Alhoewel soms kan je daar de meest vreemde katten tegenkomen.” Haar ogen fonkelden even op, maar toen verdween het sarcasme weer. Jeetje, hij was echt bewegelijk. Opnieuw begon hij te lopen en ze keek hem na. Op zijn volgende opmerking zei ze niks. Als hij niet wilde vertellen waar zijn territorium was, was dat jammer, maar het was ook geen noodzaak. Als ze zou willen zou ze er uiteindelijk wel achter kunnen komen, ze had genoeg katten in haar omgeving die haar die informatie maar al te graag wilden geven, of in ieder geval waar ze de kater ooit gezien hadden. Ze betwijfelde of er überhaupt veel katten waren die precies wisten waar zijn territorium was. Wolf leek haar een voorzichtige kater, die niet in zeven sloten tegelijk liep. Dus liet ze het erbij. “Je houdt niet echt van stilzitten of wel?” Zijzelf had nog geen moment bewogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 21:04


Cyber draaide zich om, op zijn snoet lag een geïrriteerde uitdrukking. Maar hij meende het niet, hij deed maar alsof want als hij eerlijk was was dit eindenlijke eens een poes die Anders was dan alle andere snobs en snotterwolken die hij kende. Cyber keek van de poes weg terug naar de boomstam onder zijn poten en stak zijn nagel er zo diep in dat er allemaal barstjes in kwamen, nog even..misschien een jaar, en deze boom zou niets meer dan een hoopje as en gebroken hout zijn. "Ik ben het gewoon om te vechten, niet om te praten" zei hij half brommend terwijl hij met zijn kilgroene ogen strak op het hout keek, zijn ogen hield hij tot spleetjes geknepen terwijl hij keek naar een kattenklauw. Die deze keer niet van hem was, maar van een andere kat. Cyber boog voorzichtig door zijn poten en keek wat beter naar de klauw, diep maar niet lang. Verderop waren er nog veel meer, korte klauw-dingen. Een gefrustreerde moederkat of een jonge achtergelaten zoon die uit het nest was geduwd waarschijnlijk. Cyber snoof de lucht, ja je kon de frustratie nog ruiken maar het was niet de geur van een jonge kater. "Kort geleden is hier een gefrustreerde moederkat langsgekomen.. ik denk dat haar mate haar in de steek liet of dat ze haar kits of één van haar kits verloor." maalde hij, ook dit had hij geleerd van Forest. De meeste katten zouden zien 'och gosh kattenklauwen, echt heel interresant *uche uche*' maar door Forest's training keek Cyber precieser naar dingen. Nou jah, als hij op dat moment niet vocht natuurlijk. Dit was in lange tijd ongeveer het enige gesprek dat uit meer dan 3 zinnen bestond.


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimedo 12 feb 2015 - 7:57

Ze zag aan hem dat hij haar interessant vond, dat scheelde want dat was wederzijds. Het maakte het gesprek een stuk aangenamer. Toen hij zei dat hij was gemaakt om te vechten, glimlachte ze. “Gelukkig is niet iedereen gelijk. Het één is ook niet beter dan het ander, het brengt balans in de verhoudingen tussen katten.” Katten konden elkaar versterken en ondersteunen, zo werd een gezonde samenleving gecreëerd. Tenminste als iedereen bereid was om zich in te zetten en helaas was dat lang niet altijd het geval. Haar nieuwsgierigheid werd opnieuw gewekt toen hij begon over een moederkat. Ze stond op en liep naar hem toe. “Mag ik?” Ze wachtte echter niet op zijn antwoord en sprong naast hem op de boomstam. Ze keek naar de kattenklauwen, waar Wolf zijn verhaal uitgehaald had. “Je bent een oplettende kat Wolf, dat mag ik wel.” Er ontstond een grijns om haar lippen terwijl ze het kattenspoor volgde, maar daarna keek ze hem weer aan. “Heb je interesse in samenwerking met mij?” Haar ogen fonkelden weer op en ze keek hem afwachtend aan. Ze ging zitten op de boomstam, nog steeds met het gracieuze en kalme over haar houding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 16:56


De zware kater keek pas op van de klauwsporen toen deze meer gewicht naast zich voelde en de oude boomstronk pijnlijk hoorde kreunen. Cyber zette zijn klauwen wat vaster in de bewegende en krakende boomstronk en siste zwaar geïrriteerd -het compliment al vergeten- naar de poes, deze verbrande boomstronk stond op het punt om doormidden te breken en deze poes dacht gewoon even dolleuk naast hem -op het midden van de boomstam dan nog wel- te komen zitten? "Pasop met je gewicht -haarloze haarbal-!" Cyber kon nog net op tijd het laatste scheldwoord inslikken tot een zacht en ingehouden gefluister toen hij merkte dat hij op het punt stond deze poes te gaan uitschelden en aan te vallen. Soms leek ze toch zo dom, ach kittypets! Niets mee aan te vangen! Cyber zette een paar pootstappen achteruit terwijl de poes meer naar voren stapte, minder kans dat de boomstam zou breken. Cyber schudde zachtjes zijn struize kop door de lichte frustratie dat hij op het punt had gestaan deze poes aan te vallen. Ze was interresant, hij kon haar gebruiken en waarom zou hij nu met haar vechten? Hij kon haar beter gebruiken in plaats van afweren. En toen de poes dan ook een soort bondgenootschap voorstelde kon Cyber een brede grijns en wat onvoorspelbare blik niet onderdrukken terwijl hij ietwat nieuwsgierig voorover boog "En waarvoor zou 'Mevrouw' een kat als mij dan nodig hebben?" zei hij beheerst en laag.


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 21:33

Ze negeerde zijn gescheld compleet, eigenlijk trok ze zich er gewoon niets van aan. Ze was licht genoeg om te weten dat de boomstronk niet onder haar gewicht zou breken, blijkbaar was hij daar wel bang voor. Als de boomstronk onder haar gewicht zou breken dan was ze nooit bij hem op de stronk gesprongen. Ze had net zo veel zin om naar beneden te vallen als hij dat had, dus nee dan had ze het niet gedaan. Ze zag wel aan hem dat hij op het punt stond om haar aan te vallen en ze vroeg zich af hoe sterk zijn wilskracht was. Ze wist dat hij nieuwsgierig naar haar was, dus was het niet handig om haar dan aan te gaan vallen. Haar actie had bij hem agressie opgeroepen en dat was altijd het moment waarop je het beste iemands wilskracht kon testen. Die was sterk, want in plaats van haar aan te vallen reageerde hij op haar aanbod. “Ik heb iemand nodig die mijn spionnen een beetje in toom kan houden. Iemand die een oogje op ze kan houden, maar ook iemand die mij extra informatie kan brengen. Informatie die mij kan helpen, wanneer er informatie is die jou kan helpen dan zal jij ook de eerste zijn die het hoort.” Ze keek hem aan zonder met haar ogen te knipperen. “Wat denk je daarvan Wolf?” Vroeg ze daarna kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 17:07


Cyber knikte even, zijn vacht stond nog wat dik van de woede van daarnet maar nu was hij een en al oor voor dit poesiecatje. "Zo, dat lijkt me wel een interresante bondgenootschap. Welke kittykatjes zou ik dan in het oog moeten houden en hebt u enige informatie over ze voor me? Zoals mates, kits,.. iets waarmee ik misschien, als u wilt en het nodig is, ik kan dreigen of iets wat ik moet weten?"Alle informatie was welkom.



-flut


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:


Laatst aangepast door Cyber op za 28 feb 2015 - 16:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 21:08

Interessant, dat hij met haar voorstel instemde. Ze konden er beide voordeel van hebben en blijkbaar zag hij dat ook in. Toch vertrouwde ze hem niet, maar dat was niet vreemd. Ze vertrouwde nooit zomaar andere katten, de enige die ze echt vertrouwde was Dice. Ze gebruikte andere katten, maar vriendschrap kende ze niet. Enkel haar vriendschap met Dice, maar dat was voor haar ook voldoende. Vertrouwen kon alleen maar tegen je gebruikt worden. “Ik heb spionnen in alle clans, maar ook rogues en kittypets. Ik noem niet zomaar namen, die krijg je wel als ik iets niet vertrouw. Mijn spionnen moeten voor iedereen een beetje vaag blijven. Ik hoop dat je dat begrijpt.” Ook als hij het niet begreep, dan nog kreeg hij niet zomaar namen. Ze had veiligheid toegezegd aan haar spionnen en die zou ze niet kunnen garanderen als ze de namen van haar spionnen aan iedereen ging vertellen. Alleen als ze zeker wist dat hij niet overal informatie rond ging vertellen. Het was elke keer weer een risico om een kat bij haar netwerk te betrekken, maar het was noodzakelijk. “Er zijn de laatste tijd behoorlijk wat conflicten tussen de clans en ik zou het zeer op prijs stellen als je mij wilt helpen om die conflicten in de gaten te houden.” Vervolgde ze. “Het is belangrijk dat nergens mijn naam valt als er iemand betrapt wordt, gebeurt dit wel en je komt er achter dan mag je eerst een kras over hun neus geven en ze dan bij mij brengen.” Ze bewoog even met haar oren voordat ze verder ging. “Is er informatie die je nog graag zou willen hebben Wolf?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 22:27


"Tuurlijk miss, ik geef met alle plezier een kras over een stoute neus." hij mrauwde het half dreigend, om in zijn woorden de klank te leggen dat hij het echt meende. Wie niet luisterde..must be punished. Zijn klauwen hadden zich al diep in de stam geboord bij de gedachten hoe interresant dit gesprek van vandaag wel niet kon zijn voor zijn hele leven, hoelang dat ook nog maar zal duren. "mmmm" hij dacht goed na over zijn woorden voor Cyber deze laag uitsprak, "Een zekere Draco, witte bloodclankater. Ik zou graag wat meer weten over hem, en specifiek over zijn vriendje.. een zekere Stone. Wat is hun relatie? Wie is Stone? Heeft Stone nog verdere familie? Maar ook over Draco..heeft hij bijvoorbeeld familie, genante dingen, heeft hij wel eens over iets zwaar gelogen of zijn 'clan' veraden? Heeft hij plannen? Die dingen. Maar wees discreet, en laat mijn naam niet vallen." Cyber bekeek de naakte poes, kon hij haar wel zeker vertrouwen? Ach, Draco lag al aan zijn voeten. Als deze erachter kwam dat Cyber hem ging laten bespioneren dan zou hij enkel maar banger van hem worden.


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimema 2 maa 2015 - 20:19

“Mooi.” Zei ze enkel toen hij met haar instemde. Aan haar houding was niet te zien dat ze blij was met zijn antwoord, al was ze dat wel. Dat bleek altijd op een andere manier bij haar. Je kreeg haar waardering op haar eigen manier en daardoor juist alleen maar specialer. Ze overspoelde iemand niet met respect en complimentjes, maar het lichte knikjes en een kleine blijk van waardering. Je moest het bij haar leren ontcijferen, maar dan kon je alleen maar je voordeel eruit halen. Want als Skinny Love haar blijk van waardering gaf dan moest je het wel heel goed doen in haar ogen. Dat liet ze zien toen ze hem een kort knikje gaf, voordat ze luisterde naar zijn vragen. Toen Wolf over Draco begon merkte je niet aan haar dat ze de naam herkende, al deed ze dat wel degelijk. Draco had zichzelf belachelijk gemaakt tegenover haar en dat vergat ze niet zomaar. “Draco zeg je hè? Ja, die kater ken ik wel.” Zei ze toen. “De jonge kat die ondersteund moest worden door een andere bloodclanner, omdat hij het gesprek met mij blijkbaar niet alleen aankon. Nee, ik heb niet zo’n hoge dunk van hem.” Ze schudde even kalm haar kop. “Maar daar kan ik wel achter komen, ik zal één van mijn spionnen sturen om hem in de gaten te houden.” Vervolgde ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 21:09

Oké, Cyber knikte weer even en monsterde de kille bries die de verbrande bomen weer liet kraken. "U zegt, dat ik op uw spionnen moet passen." Cyber keek naar de poes "Maar hoe kan ik deze dan herkennen? Om ze in het oog te houden?" Cyber kneep zijn kilgroene ogen tot spleetjes "Want u zegt geen namen, dus ik kan niet weten." Cyber wist dat hij haar spionnen in het oog moest houden en dat hij als vergoeding ook informatie terugkreek, maar hoe kon hij nou weten wie? Of ze nu alle namen gaf, of enkel een paar namen die hij specifiek in het oog moest houden. De naakte poes was nu een bondgenoot, en of ze nu wou of niet. Daar waren risico's aan verbonden.


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
They call it music~ DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 16:46

Ja, daar had hij wel een punt. Ze wilde niet te veel over haar spionnen prijs geven, maar hij zou ze niet in de gaten kunnen houden als ze niet een klein beetje prijs gaf. “Mijn geur hangt altijd een beetje in hun vacht. Niet te veel, maar het is te ruiken dat ze mij ooit ontmoet hebben.” Ze bewoog even haar oren toen de boom weer kraakte. “Briarleaf, een Thunderclan kater. Bonepaw, een Thunderclan kater. Thor een Rogue kater en Ravi een Rogue kater.” Vervolgde ze kalm. “Die katten moeten in de gaten gehouden worden. Ze moeten beschermd worden als het nodig is, maar als ze iets verkeerd doen dan moeten ze bestraft worden.” Ze staarde Wolf aan terwijl ze dat zei en wachtte daarna zijn reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
They call it music~ Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: They call it music~   They call it music~ Icon_minitimezo 15 maa 2015 - 21:12


Cyber knikte terwijl hij duidelijk de namen kreeg, maar geen één van deze katten kende hij. Allewel dat die Ravi bekend in de oren klonk, kon hij verder weinig met de namen. Dat betekende 2 dingen, of hij kon de katten op geur gaan zoeken of hij kon bij tc iemand anders vragen wie het waren en eigenlijk zo zijn eigen spionnen maken die de katten in het oog hielden. Hij vroeg zich nog een ding af "Mogen de katten weten dat ik hen in de gaten houd? Of niet?" dat was toch nog wel belangrijk om te weten. Verder was het hem duidenlijk, dit lokte een grijns uit terwijl hij met zijn ogen in de rare ambere ogen keek en de rare plooien van haar vachtloze huid.


They call it music~ AdnfjaThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 2gxnp75They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Cyber_pixelThey call it music~ 10pvxmwThey call it music~ 34nodx3They call it music~ 10pvxmwThey call it music~ Teeth_dogs
They call it music~ 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
They call it music~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: