An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunset
Member
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards   An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 19:21

An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It backwards.
So when life is Pulling you back with difficulties,
It's going to launch you in something great.


Ik had gehoopt dat ik nooit zo'n topic als dit aan hoefde te maken, maar aan elk begin komt een einde.
Ik zit hier pas een half jaar, maar toch gaat het niet meer. Ik houd van posten, en vind het geweldig om te doen, maar het is gewoon klaar.
Zoals misschien sommige weten (ik weet niet of het jullie iets interesseert) gaat het niet heel erg goed met mij. En ik heb al vaker aangekondigd dat ik niet meer wil leven.
Verder word ik gek van mijn trauma, die ook deels door internet komt. Dus kan ik nooit 100% leuk zijn hier.
daarom dit afscheid.
De reden is dat ik me als ik eerlijk mag zijn nooit echt geaccepteerd heb gevoeld. Misschien is het wel heel zeurderig dat ik dat zo voel, maar het is zo. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik de hechte WC groep zat te storen.
Bovendien weten misschien een aantal dat ik klaar ben met mijn leven. Dus het is de vraag of ik terug kom. Niet omdat ik het hier niet leuk vind, maar omdat het misschien met mij is afgelopen  ooit. En ik geen afscheid heb kunnen nemen.
Ik weet niet of dit een tijdelijk afscheid is van de site, een voorgoed afscheid van de site of een voorgoed afscheid ia van mijn leven. Maar jullie zullen mij de komende tijd niet meer zien hier.  

Eerst wil ik nog een aantal mensen bedanken

Lore, elke keer dat ik iets plaatste in het LJH, wat jij er voor me. Je lieve pb's, peptalks en teksten die je mij stuurde zal ik nooit vergeten. En misschien verwacht je wel een langere tekst, maar die komt als pb jouw kant op.

Gaby, na de buddy-dinges zijn we nog lang door blijven praten. Broken en Heart waren het beste koppeltje ooit en Crimson en Wolf hun beste toekomstige kittens.
Je hebt altijd voor me klaar gestaan en we hebben zoveel lol gehad! Ook een pm voor jou volgd.

Bye everyone!

Xxx Angie



An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards   An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 19:28

Oh, meis, ik vind het zo erg dat je je zo slecht voelt! Weet dat ik nooit vond dat je kwam storen, ik vond (en vind nog steeds) je altijd een aangenaam persoontje. Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren, ik zou je willen smeken om geen einde te maken aan je leven; maar ik weet niet hoe jouw situatie is en of dat überhaupt zou helpen. Ik hoop dat we je nog gaan terugzien, dat het geen afscheid is voor eeuwig. Je was en bent geweldig, blijf dat onthouden, wat anderen ook mogen zeggen! Er zijn altijd mensen die het wel goed menen. Meis, het ga je goed.

xxx Bunny


An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards   An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 19:33

:'C
Don't Angie (Angel)

Ik vind het heel erg om te horen. Hopelijk is dit alleen een afscheid voor WC. Het leven is te mooi ook met alle tegenslagen.
Maar ik ga je vooral heel erg missen. Moest je nog iets kwijt, mijn mailbox staat altijd open. Succes met je Real Live. xxx

Groetjes Lilith <3333


♥️
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards   An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 20:29

(Oh well, ik huil wel even in je pb c:)

Angie,

Het was geweldig leuk met jou, dus ik ga jou echt missen. Het feit dat je mij hier meld betekent heel veel voor me. Je was echt een vriendin, en ik ben blij dat ik iets voor je kon betekenen. Ik wens je het aller, aller beste, don't forget, You're a survivor.
(Ik verwachtte helemaal niks, je bent me niks verschuldigd, schat^^)

-Lore
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards   An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 9:13

Ookal ken ik je misschien niet zo goed als ee andere mensen hier, vind ik het wel jammer om te moeten horen dat je weggaat. Ik wens je veel succes in real life en ik hoop dat je soms nog eens komt binnenspringen in het aot.

XxHanna



An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Flutter
Member
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards DPKsfdL
Dani(banani)
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛
Gender:
Rank:
Flutter
BerichtOnderwerp: Re: An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards   An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 9:26

Ahwww Angie ;c
Ik ga je heel erg missen. En het is jammer om te horen dat je weggaat. Ik hoop je nog een keer te zien!
Veel geluk in het echte leven. <'3


Voice
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards And16r
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards   An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 23:05

Jammer dat je weg gaat Angie! D; Net als ik vele persoontjes hier op WC niet ken, ken ik jouw ook niet zo goed maar in ieder geval wens ik je het allerbeste toe! Het ga je goed! C: En he don't give up! Iedereen heeft wel eens een tegenslag in het leven maar het mooiste is wanneer je beslist om het te winnen ^-^

x Nele
Terug naar boven Ga naar beneden
Frizzy
Member
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards DPKsfdL
Loïs C:
140
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons.
Gender:
Rank:
Frizzy
BerichtOnderwerp: Re: An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards   An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Icon_minitimema 9 feb 2015 - 21:14

Nee Angie!

Ik zie het nu pas, maar ik ga je echt heel erg missen :C Jij was ook echt mijn buddy hiero, aww dit is echt NIET leuk. Poe, ik ga je missen meis ):

xLolo aka Royal


An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards 241nkp4
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowfur
Member
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards DPKsfdL
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards   An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 16:27

Ik zie dit nu pas, maar toch wil ik iets zeggen. Ik ga je heel erg missen hier op WC. en hopelijk stop je alleen hier op WC. Ook al ken ik je niet goed, toch zag ik je hier eens voorbij springen, en dat stoorde me totaal niet (in tegendeel zelfs) Toch spijtig om zoiets te horen, maar toch, veel succes in het leven. Ik sta ook open voor jou.

XxxZoé


An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards 20pqzop
Terug naar boven Ga naar beneden
 
An Arrow Can Only Be Shot By Pulling It Backwards
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: