Like to believe



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Like to believe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Like to believe   Like to believe Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 20:25

Dauntrose opende haar ogen. De wegzakkende zon verwarmde de voorkant van haar lichaam. Het deed haar mooie blauwe ogen glinsteren en gaf de carrionplace een gekleurde tint. Een zachte winterwind streelde haar lange haren en lieten ze zachtjes meedrijven. De sneeuw onder haar poten maakte het landschap sprookjesachtig en maskeerde de vieze geuren. Alleen in de winter was dit een heerlijke plek. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. Haar lange staart krulde zich rond haar witte pootjes.

{Open}
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 21:11

De witte sneeuw lag overal en zorgde ervoor dat hij wel erg uitstak in opzichte met het landschap. Zwart was nu niet echt de ideale vachtkleur om te hebben. Ravenheart liep rustig aan het kamp uit. Misschien kon hij nog jagen of kijken of alle grenzen nog veilig waren. Maar eigenlijk wou hij nu alleen genieten van het mooie landschap, het zag er altijd mooi uit. En de sneeuw waar nog niemand in gelopen had was zijn favoriet. Toen hij aankwam op Carrionplace zag hij in de verte iemand zitten. Hij kon zo snel niet bedenken wie het was. Hij stapte op de kat af kreeg al snel door dat het Dauntrose was. Niet de beste om tegen te komen, aangezien hij nog steeds bang was dat Dauntrose hem verschillende dingen verweet. Misschien moest hij het cool spelen, kijken of ze in was voor een gesprek. "Het ziet er sprookjesachtig uit zo, toch?" merkte hij toen maar op, toen hij naast haar stond. Hij draaide zijn kop om en keek haar aan met zijn blauwe ogen.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 21:57

"Het ziet er sprookjesachtig uit zo, toch?" De wind stond zo dat ze hem niet eerder had geroken. Ze voelde dat hij voorzichtig was en dat was eigenlijk nergens voor nodig. Dauntrose was kwaad op Slenderstep, niet op hem. Haar blauwe ogen kruiste even de zijne. "Ja.", zuchtte ze weer kijkend in de verte. "Alleen spijtig dat het geen prooidieren aantrekt door zijn mooiheid." Ze grinnikte bij haar eigen grapje. Ravenheart zou nooit écht een vriend kunnen worden, nu toch nog niet. Maar hij was een goede kater. Zoals Tallshadow.
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 22:09

"Ja." zuchtte Dauntrose. Het was ook echt een mooi aangezicht zo. "Alleen spijtig dat het geen prooidieren aantrekt door zijn mooiheid." Hij moest toch een beetje lachen. "Ja, dat klopt. Het enige nadeel aan dit weer. Samen met de kou." zei hij tegen haar en ging naast haar zitten, hij vouwde zijn staart om zijn poten heen. Het was eventjes stil. Ravenheart wist niet wat hij moest zeggen; wat hij als eerste moest zeggen. "Het spijt me.. van.. alles denk ik wel," begon hij toen. "Ik weet dat sommige dingen niet mijn schuld zijn en dat ik jou niks verkeerd heb gedaan. Maar ik ben bang dat je verkeerde dingen over me denkt, of dat je me niet mag door wat er gebeurd is."


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 9:08

"Ja, dat klopt. Het enige nadeel aan dit weer. Samen met de kou." Ze knikte. Hij kwam naast haar zitten en sloeg ook zijn staart over zijn poten. Het was even een stilte tot hij terug begon te praten. "Het spijt me.. van.. alles denk ik wel." Dauntrose keek hem recht aan. Het zou laf zijn om nu naar iets anders te kijken en zo was ze niet. "Ik weet dat sommige dingen niet mijn schuld zijn en dat ik jou niks verkeerd heb gedaan. Maar ik ben bang dat je verkeerde dingen over me denkt, of dat je me niet mag door wat er gebeurd is." Ze knikte langzaam. "Ik verwijt jouw niets Ravenheart. Je bent gewoon een kat die er een beetje ongelukkig tussen zit." Ze draaide haar kop weer naar de horizon, waar de zon nu alleen nog maar een streepje was. "Ik denk niets verkeerd over jouw," bevestigde ze nog.
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 18:15

Ze keek hem ook aan. Het viel hem nu pas op dat haar ogen net zo blauw waren als de zijne. "Ik verwijt jouw niets Ravenheart. Je bent gewoon een kat die er een beetje ongelukkig tussen zit." Hij knikte. Dat as waar. Hij was er behoorlijk tussenin gegooid, maar het was niet dat hij het niet kon oplossen nu. Hij wist wat hij moest doen en hij had zijn keuzen gemaakt. Blackpaw moest een vader hebben en die zou hij zijn. "Ik denk niets verkeerd over jouw," hij zuchtte opgelucht. "Gelukkig maar. Ik heb heel lang je blik ontweken in het kamp omdat ik dacht dat je ook boos op mij was." Hij liet zijn staart een beetje bewegen. "Ik hoop dat ik nu er beter voor Blackpaw kan zijn." Hij was heel erg bang dat hij nog steeds te kort schoot op sommige vlakken.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 18:44

Ravenheart zuchtte opgelucht. Dauntrose grijnsde. "Gelukkig maar. Ik heb heel lang je blik ontweken in het kamp omdat ik dacht dat je ook boos op mij was." Ze zuchtte, katers en angst... ze zal het nooit begrijpen. "Ik hoop dat ik nu er beter voor Blackpaw kan zijn." Dit begreep ze wel. Ze gaf hem een vriendschappelijke duw. "Het zal wel lukken. En eerlijk Black zal je wel accepteren... ik ken haar nu al wel. Nog een tijdje en jullie hebben en vader dochter band." Ze keek hem vriendelijk in de ogen. Ze was er vrij zeker van dat het niet lang zou duren voordat hij papa werd genoemd, of vader ofzo. Haar blauwe ogen keken even naar haar witte pootjes en dan weer naar de horizon. "Ik heb trouwens ook fouten gemaakt."
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 19:49

Hij kreeg een vriendschappelijke duw die hem eventjes liet lachen. "Het zal wel lukken. En eerlijk Black zal je wel accepteren... ik ken haar nu al wel. Nog een tijdje en jullie hebben en vader dochter band." Hij hoopte het met heel zijn hart. Blackpaw betekende heel veel voor hem. Zij en zijn familie waren het enige ding waar hij zich aan vast hield. "Vast wel, ik denk dat he wel goed komt." Alles was de laatste tijd iets beter geworden. "Ik heb trouwens ook fouten gemaakt." Hij maakte een 'pffftt' geluid en keek haar aan. "We maken allemaal wel fouten hoor, dat weet ik zeker," hij haalde zijn poot over zijn neus, waar het dikke litteken zat. Hij liet zijn staart vriendelijk langs haar gaan. "Van fouten leer je, tenminste, dat hoop ik dan. En eerlijk gezegd vond ik het behoorlijk fout van Slenderstep dat ze jou aan heeft gevallen." Dat was een rare stap geweest van de poes.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 20:12

"Vast wel, ik denk dat het wel goed komt." Ze knikte bevestigend. "Ik heb trouwens ook fouten gemaakt." Ravenheart maakt een 'pffftt' geluid waar ze om moest lachen. "We maken allemaal wel fouten hoor, dat weet ik zeker." Ze knikte, natuurlijk en je moest ook vergeven. Maar soms was vergeven heel moeilijk. De zwarte staart ging vriendschappelijk langs haar heen. Ze keek grijnzend naar hem. Waarschijnlijk waren haar gedachten fout geweest, goede vrienden zijn er plots, niet na een tijdje. Zoals Roughpaw of Tallshadow. "Van fouten leer je, tenminste, dat hoop ik dan. En eerlijk gezegd vond ik het behoorlijk fout van Slenderstep dat ze jou aan heeft gevallen." Ze bewoog nerveus haar snorharen. Tja... en hoe kwam dat. "Ze heeft mijn waarschuwing verkeerd opgevat. Ik had energie te veel en was verdrietig dus beng ik euhm... tja tegen op haar gesprongen en dat heeft haar kwaad gemaakt.", haar stem ging hoog de lucht in en ze keek weer weg. De tranen binnenhoudend. Hoe hard ze dat wou verdrijven, ze hield nog steeds van Slender.
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 20:28

Dauntrose haar snorharen bewogen zich nerveus. Ravenheart vroeg zich af waarom. Maar waarschijnlijk zou hij daar wel zo achter komen. "Ze heeft mijn waarschuwing verkeerd opgevat. Ik had energie te veel en was verdrietig dus beng ik euhm... tja tegen op haar gesprongen en dat heeft haar kwaad gemaakt." Dat was niet zoals hij het van Slenderstep had gehoord. "Ik begreep van haar dat ze jou zonder enige reden aan had gevallen. Net zoals ze bij mij had gedaan." Al was het bij hem niet helemaal zonder enige reden gegaan. Maar het was de confrontatie geweest over Blackpaw. "Toen ik haar confronteerde over haar rare gedrag naar Blackpaw toe, is ze me aangevlogen. Maar ik wist niet dat het bij jullie van beide kanten kwam.." zei hij tegen haar en keek naar de grond. Hij wist zich nu ook even geen houding te geven.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 21:03

"Ik begreep van haar dat ze jou zonder enige reden aan had gevallen. Net zoals ze bij mij had gedaan." Ze probeerde de tranen binnen te houden terwijl ze zich schuldig voelde. "Toen ik haar confronteerde over haar rare gedrag naar Blackpaw toe, is ze me aangevlogen. Maar ik wist niet dat het bij jullie van beide kanten kwam.." Ze zuchtte. "Ik heb er ook veel spijt van dat het zo is gelopen..." Ze probeerde haar stem onder controle te houden en haalde diep adem. Haar blauwe ogen ontmoetten voorzichtig weer de zijne. "Nu is het mijn beurt om je niet durven aan te kijken.", grinnikte ze al even voorzichtig.
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 21:15

"Ik heb er ook veel spijt van dat het zo is gelopen..." Hij keek opzij en hij zag dat Dauntrose er aanzienlijk moeite mee had. Dat snapte hij wel. Hij zag zichzelf er een beetje in terug de eerste dagen nadat het incidentje met Slenderstep was gebeuerd. "Nu is het mijn beurt om je niet durven aan te kijken." Hij lachte en ging dichterbij de poes zitten. Hoewel het misschien een beetje raar was voelde Ravenheart de drang om haar te comforten en haar een goed gevoel te geven. "Het was van beide kanten fout. Het is niet alleen jouw schuld, Dauntrose." zei hij tegen haar. "Ik denk niet minder van je omdat je Slenderstep misschien een duw hebt gegeven of wat dan ook. Net zoals jij niet minder over mij dacht."


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 21:30

"Het was van beide kanten fout. Het is niet alleen jouw schuld, Dauntrose." Ze leunde zuchttent tegen hem aan. "Ik denk niet minder van je omdat je Slenderstep misschien een duw hebt gegeven of wat dan ook. Net zoals jij niet minder over mij dacht." Langzaam knikte ze. "Het is gewoon zo vermoeiend." Ze keek hem knipperend aan, opgelucht. "Komt dat litteken van haar?"
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 21:34

"Het is gewoon zo vermoeiend." Hij knikte. "Deze hele situatie is best vermoeiend geweest. Ik zou misschien wel een moord doen voor een paar dagen rust in m'n kop." zei hij tegen haar. Hij vond het fijn dat ze zich toch rustig rond hem kon voelen. "Komt dat litteken van haar?" Oh ja, zijn litteken. "Ja, die komt van haar af. Van de avond dat ik haar vertelde dat ze niet langer met Blackpaw om kon gaan alsof ze nooit wat voor haar betekend had." miauwde hij zachtjes. Het was gebeurd op Carrionplace. De plek waar alles was begonnen en geëindigd.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 21:42

"Deze hele situatie is best vermoeiend geweest. Ik zou misschien wel een moord doen voor een paar dagen rust in m'n kop." Dauntrose grinnikte. Ze had hetzelfde gevoel. "Komt dat litteken van haar?" Het was alsof hij het al vergeten was. Tja, littekens op je gezicht zie je ook niet zo vaak. Net zoals dat van haar op haar wang. Enkel kwam die van de das. "Ja, die komt van haar af. Van de avond dat ik haar vertelde dat ze niet langer met Blackpaw om kon gaan alsof ze nooit wat voor haar betekend had." Ze zette zich weer recht. "Tja...", mompelde ze. "Ingewikkeld."
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 22:02

"Tja...", mompelde ze. "Ingewikkeld." Het was inderdaad ingewikkeld. Ravenheart rilde bij de kou die langs zijn lichaam ging. Ondanks de warmte van Dauntrose en de dikte van zijn vacht was het nog niet genoeg om de kou buiten te houden. "Het is best nog wel koud zo.." mompelde hij zachtjes. Ravenheart sloot zijn ogen en dacht eventjes na. "Ik denk dat ik zometeen maar terug loop naar het kamp. Kijken of daar nog iets te doen valt." Al genoot hij eigenlijk ook wel heel van het laatste beetje zon op zijn vacht.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 23:10

Ze voelde Ravenheart rillen van de kou. Een piepklein streepje zonlicht verwarmde nog een beetje haar vacht en daarbij had ze een dikkere vacht als Raven. "Het is best nog wel koud zo.." Ze knikte en zette haar vacht nog extra op. "Ik denk dat ik zometeen maar terug loop naar het kamp. Kijken of daar nog iets te doen valt." Dauntrose dacht even na. Ze kon echt niet slapen. "Ik ga de wacht houden denk ik.", miauwde ze zachtjes.
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 20:46

Ze had een veel dikkere vacht dan dat hij had en dat biedde haar al meer warmte dan die hij bij zich had. Raven voelde dat hij moest bewegen, anders ging hij hier nog vastvriezen. "Ik ga de wacht houden denk ik." Hij knikte naar haar en tikte toe met het puntje van zijn staart op haar schouder. "Blijf niet te lang buiten zitten, anders wordt je straks nog ziek en krijg je greencough of iets ergers." waarschuwde hij met een klein grijnsje en hees zich toen op zijn poten om te gaan lopen, terug naar het kamp.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimema 9 feb 2015 - 17:12

Het streepje zonlicht verdween nu ook, het werd daardoor stukken kouder. Ravenheart tikte op haar schouder. "Blijf niet te lang buiten zitten, anders wordt je straks nog ziek en krijg je greencough of iets ergers." Ze duwde hem lachend om. "Ik zal er aan denken Mister Bezorgdheid." Dauntrose schudde zich uit en deed een paar stappen naar achteren. "Zullen we morgen samen jagen? Misschien kun je Roughpaw meenemen." Rond haar lippen lag een ondeugende grijns.
♥ Isa


♥️
Like to believe YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe Icon_minitimema 9 feb 2015 - 17:21

Hij werd omgeduwd en hij moest er toch wel om lachen. "Ik zal er aan denken Mister Bezorgdheid." Pfft Mister Bezorgdheid? Dat viel allemaal wel reuze mee. "Ik let gewoon goed op!" zei hij met een grijnsje. "Zullen we morgen samen jagen? Misschien kun je Roughpaw meenemen." Dat leek hem wel wat. "Goed plan! Het zal leuk zijn voor Roughpaw om wat meer te jagen, de laaste tijd is het alleen maar battle training en vechten wat we doen." Na de woorden die Innerghost had gesproken was hij hard aan de bak gegaan met Rough.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Like to believe
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: