Like to believe - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Like to believe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dauntrose
StarClan
Like to believe - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 17:25

"Ik let gewoon goed op!" zei hij met een grijnsje. Dauntrose grinnikte. "Zullen we morgen samen jagen? Misschien kun je Roughpaw meenemen." Ze wachtte geduldig zijn antwoord af met een ondeugende blik. "Goed plan! Het zal leuk zijn voor Roughpaw om wat meer te jagen, de laaste tijd is het alleen maar battle training en vechten wat we doen." Ze knikte en begon te wandelen. Verwachtend dat hij naast haar zou komen lopen begon ze te babbelen. "Ik kan dan Blackpaw meenemen, als jij wilt natuurlijk. En dan heeft Roughpaw ook een afleiding vriendin achtig.", grinnikte ze.
♥ Isa


♥️
Like to believe - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe - Pagina 2 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 17:31

Dauntrose begon te wandelen, ze kwam dus toch met hem mee? "Ik kan dan Blackpaw meenemen, als jij wilt natuurlijk. En dan heeft Roughpaw ook een afleiding vriendin achtig." Blackpaw mee, ja dat was een goed plan! Hij knikte. "Ja, dat zal ze wel leuk vinden denk ik! Roughpaw ook wel. Dan kunnen ze van elkaar leren." grijnsde hij. Hij was zo trots op zijn dochter, dat ze het zo goed deed als warrior. En ze werd steeds beter in jagen! Iets wat hij haar had geleerd, daar was hij nog wel het meeste trots over. "Al en idee waar je morgen wilt jagen dan?" vroeg hij nieuwsgierig. Het klonk alsof Dauntrose plannen had, maar dat wist hij niet zeker.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe - Pagina 2 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 17:40

Ze zag hem ietwat verbaasd aankijken. Ze besefte dat ze niet helemaal duidelijk was geweest. "Met de wacht te houden bedoel ik in het camp hé. No way dat ik hier blijf zitten.", lachte ze. Ze wiebelde geamuseerd met haar oortjes. "Ja, dat zal ze wel leuk vinden denk ik! Roughpaw ook wel. Dan kunnen ze van elkaar leren." Ze knikte glimlachend. "Al een idee waar je morgen wilt jagen dan?" Dauntrose en plannen ging niet samen, het was eerder ineens op iets komen. Ze dacht even na. "Burnt Sycamore misschien?", vroeg ze. Het was een extra uitdaging voor de apprentices en het was er ook veel droger. Een andere optie waren de Marshlands, maar ze had geen zin in natte poten.
♥ Isa


♥️
Like to believe - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe - Pagina 2 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 18:15

"Met de wacht te houden bedoel ik in het camp hé. No way dat ik hier blijf zitten." Ravenheart's oren gingen naar voren staan en hij keek haar weer aan. "Oooh! Ik snapte het dus verkeerd.." zei hij en schudde zachtjes zijn kop. Ze liepen samen door richting het kamp. "Burnt Sycamore misschien?" Burnt Sycamore.. ja dat was wel een uitdaging voor die twee apprentices. "Daar ligt ook niet zoveel sneeuw, misschien dat daar meer prooi zit dan in de sneeuw." hij was met Roughpaw bij de Burnt Sycamore geweest om te trainen omdat de sneeuw daar bijna overal weg was, wat een voordeel was. Dan hoefde je niet zo te letten op de kou aan je poten. "Als je straks nou nog niet kan slapen, maak me dan maar wakker. Dan kunnen we samen zitten, dat is beter dan alleen zitten denk ik? Of anders kan je bij me komen liggen?" stelde hij voor. Hun nesten waren volgens hem niet zo heel ver uit elkaar.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe - Pagina 2 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 20:27

"Oooh! Ik snapte het dus verkeerd.." Ze grinnikte zachtjes. "Burnt Sycamore misschien?" Het was een extra uitdaging voor de apprentices en het was er ook veel droger. Een andere optie waren de Marshlands, maar ze had geen zin in natte poten. "Daar ligt ook niet zoveel sneeuw, misschien dat daar meer prooi zit dan in de sneeuw." Ze grijnsde en knikte opgewonden. "Als je straks nou nog niet kan slapen, maak me dan maar wakker. Dan kunnen we samen zitten, dat is beter dan alleen zitten denk ik? Of anders kan je bij me komen liggen?" Ze bleef even zwijgend doorlopen. Het drong niet echt door. Toen ze naar hem keek besefte ze het wel. Het was vreemd, maar dat deden vrienden toch? Niet dat ze al echt goede vrienden had gehad. "Ik zal het onthouden als ik bevries.", miauwde ze glimlachend.
♥ Isa


♥️
Like to believe - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe - Pagina 2 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 20:33

"Ik zal het onthouden als ik bevries." miauwde Dauntrose glimlachend. Hij keek weer voor zich uit. "Goed dan. Niet je te laat bedenken, anders ben je al bevroren!" waarschuwde hij met een lachje er achter aan. Het kamp kwam in zicht en hij wist dat hij Daunt zometeen achter zou laten om zelf de warme warriors den in te kruipen. "Ik zie je nog wel een keertje ergens denk ik?" Stom gezegd, natuurlijk zou hij haar weer zien. Dat was ook niet echt wat hij bedoelde, het kwam er gewoon weer verrot uit.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe - Pagina 2 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 20:49

"Goed dan. Niet je te laat bedenken, anders ben je al bevroren!" Ze grinnikte. Ondertussen stonden de bomen dichter op elkaar. Het camp kwam in zicht. "Ik zie je nog wel een keertje ergens denk ik?" Ze wiebelde met haar oren bij de vreemde opmerking. Tja, ze kon zelf ook zo'n opmerkingen maken. Bij de kamp ingang bleef ze even staan. "Dan zie ik je morgen bij zonhoog.", miauwde ze vrolijk terwijl ze met haar lange staart op zijn schouder tikte. Ze ging zitten en glimlachte.
♥ Isa


♥️
Like to believe - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Like to believe - Pagina 2 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 21:00

Ravenheart liep door, bij de ingang stopte ze en keek hij haar eventjes aan. "Dan zie ik je morgen bij zonhoog." meldde ze. Hij knikte naar haar. "Morgen bij zonhoog! Ik zal Roughpaw optijd haar nest uit schoppen." grijnsde hij naar haar. Daunt tikte hem nog aan met haar staart en hij tikte haar ook weer aan met zijn staart en ging toen door de ingang op weg naar de warriors den.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Like to believe - Pagina 2 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Like to believe - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Like to believe   Like to believe - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 21:07

"Morgen bij zonhoog! Ik zal Roughpaw optijd haar nest uit schoppen." Ze lachte waardoor haar ogen schitterden. Hij tikte terug en verdween. Dauntrose draaide zich om. Ze keek glimlachend voor zich uit. Het was niet meer zo koud.

{Volgend topic? ^^}
♥ Isa


♥️
Like to believe - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Like to believe
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: