Shadowclan inactiviteit?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shadowclan inactiviteit?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Honeyfeather
StarClan
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 19:32

Het is me de laatste tijd opgevallen dat Shadowclan inactiever en inactiever wordt. De clan is open, dus iedereen kan lid worden, er zijn leden, maar de meeste posten nooit.
Dus ik vraag me nu af, waarom jongens? Wat is er mis met Shadowclan? Ik zou graag willen weten waarom dit zo is, want er zijn de laatste tijd dagen geweest dat er geen enkel Shaowclan lid online is geworden, en in april was er zelfs 2 weken niet meer gepost.

Dus, ik zou graag willen horen wat er precies mis is? Wat is er aan de hand?


Shadowclan inactiviteit? UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkit*
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months
Gender:
Rank:
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 19:34

Zelf heb ik een tijdelijke (lange) inspiratie tekort en tijd tekort vandaar dat Shadepaw op de accountmarkt staat.
Er is niks met de Clan ik heb alleen soms weinig tijd voor hem aangezien andere accounts ook mijn tijd opslokken. (Plus nu ook bewerkingen en plaatjes zoeken)


Shadowclan inactiviteit? 2r2cbcx
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 19:46

Ja ik snap het, maar, ik vraag het me ook af in zijn geheel Smile Vooral omdat de andere clans wel actief zijn Smile

Eventjes aan iedereen, dit topic is OPEN VOOR IEDEREEN om zijn of haar mening te geven, en niemand zal hier afgekraakt worden om zijn mening. Smile


Shadowclan inactiviteit? UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw-
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
57

CAT'S PROFILE
Age: 6 Manen
Gender:
Rank:
Wolfpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 19:51

Misschien wilden sommige mensen gewoon in alle Clan een account hebben en zijn ze die van de ShadowClan vergeten..

Of ze dachten dat de ShadowClan net zoals in deel 1 was, en nadat ze het ontdekkten dat dat niet was ze het account hebben verwaarloosd.

Misschien kan dit het zijn..


Shadowclan inactiviteit? Wolfpa13
Innocent Paws can be from great Devils

Crowfeather~Foxfur~Owlpaw~Crowpaw~Blizzardpaw~Shadowkit~Zebrapaw~Wolfpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Risingvoice
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
194

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 19:52

*change account anders spam ik SNow vol x)*

Algemeen denk ik dat (toen ik kwam) Shadowclan al niet zo actief was als de rest van de Clan.
De ceremonies gingen langzamer en erg veel te doen was er niet. Ik denk dat de andere Clans ''leuker'' zijn omdat alles wat sneller en makkelijker gaat.
Er was een soort kittenbomb maar die is ook weer met een sisser neergeploft. Misschien dat een verhalenlijn voor de Clan een idee is?


Shadowclan inactiviteit? Risingpawsig2
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 19:59

Wolfpaw schreef:
Misschien wilden sommige mensen gewoon in alle Clan een account hebben en zijn ze die van de ShadowClan vergeten..

Of ze dachten dat de ShadowClan net zoals in deel 1 was, en nadat ze het ontdekkten dat dat niet was ze het account hebben verwaarloosd.

Misschien kan dit het zijn..

ja dat kan best zo maar er is een hoop anders dan in deel 1, dus de mensen die dat hebben gedaan vind ik best hopeloos(als ik echt eerlijk moet zijn)


Shadowclan inactiviteit? X9t8Ov1  
My Mini Me:
Shadowclan inactiviteit? 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Shadowclan inactiviteit? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 20:02

ShadowClan is ShadowClan. Het is niet per definitie Slecht. Kijk als ThunderClan nou een corrupte leider had ofzow.
Mensen kunnen toch wel iets bedenken bij ShadowClan.


Shadowclan inactiviteit? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 20:18

Een plot is een goed idee mensen, maar wat voor één?


Shadowclan inactiviteit? UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 20:34

Ik kijk weer eens naar wat Rising zei, en ik moet me er eigenlijk wel bij aansluiten.
No offence;
Maar het gaat inderdaad sloom qua ceremonies.
En het is niet leuk als je voor eeuwig kit of apprentice blijft;
Want ja... Dat is gewoon saai.
Jaha; in TC gaat het ook niet altijd even snel.
Maar TC is gewoon dé clan.
Want dat is gewoon de main clan in de boeken enz.
Dus ja... En ik zou eigenlijk nog meer dingen moeten zeggen;
Maar ik vind het vandaag beetje moeilijk om dingen te verwoorden D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipsekit
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Eclipsekit
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 22:02

IT'S ALL MY FAULT ;-;
Ik heb deze Clan inactief gemaakt! Ik heb het verpest! Het is allemaal mijn schuld...
Ik ben het niet waard om Brokenstar te zijn! Ik heb het alleen maar verpest! Ik heb heel ShadowClan inactief gemaakt! It's my fault! Hoe kon ik dit nou doen... ;-;
Als jullie willen dat het weer actief word, g-gooi me er dan uit... o-ofzo :'U
HET KOMT DOOR MIJ ;-; Ik schaam me dood :C
Hoe kon ik nou mijn meest favoriete Clan verpesten? Ik ben een grote mislukkeling ;-;


Night
Brokenstar
Eclipsekit
Littlecreek

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Servalsong
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
.x. Miss. Christina .x.
79
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Servalsong
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 22:07

Suuz! Het is absoluut NIET jou schuld!


Shadowclan inactiviteit? 293yhxj
Blueeyes~Icoon~Servalsong~Cleopatra~Icedance~Darkened
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Shadowclan inactiviteit? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 22:10

Het is echt niet alleen jouw schuld.
Zoals Hollypaw al zei, ThunderClan is ook zo actief niet, maar is blijkbaar gewoon dé Clan om in te gaan.
We moeten het gewoon weer wat bij stellen.

Toch, de leiders die er nu zijn, van River, Shadow en Thunder, zijn er al een heel jaar he mensen x'D

*Wow, ik vraag me af waarom aangebrande macaroni lekkr ruikt.. 0.0


Shadowclan inactiviteit? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 22:18

Suuz, het is helemaal niet jou schuld!
Want het moet van twee kanten komen, toch?...
Maar nu komt het eigenlijk van geen een kant o_o
Niet slecht bedoeld!
Maar als de leden niet actief zijn; kun je als leider niet zoveel.
En als de leider niet actief zijn; kunnen de leden niet zoveel.
Maar nu zijn beiden niet actief, en gebeurt er niets o_o...
Maar ik denk dat als de leden gewoon actief waren geweest;
Jij dat ook wel was geweest.
Want je hebt iedereen een mentor gegeven of zo;
Maar veel gebeurde er niet met hun trainingen enzovoort.
Dus geloof ik is het daar ook een beetje begonnen ;o
Dus het is jouw schuld helemaal niet hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Risingvoice
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
194

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 22:19

Het ligt heus niet alleen aan Brokenstar hoor x)
Het is meer zo dat inderdaad mensen overal 1 account in elke Clan wil. Neem daarvan de lievelings accounts die blijven actief de rest komt op de accountmarkt of rot weg.

Bloodclan is ook bijv. aan het doodbloeden omdat er niks gebeurd of mensen weten niks om te doen met hun accounts. That's it. Het zijn niet alleen de leiders. In het begin was ik super actief met Shadepaw maar mijn inspibron is op bij hem. Dat komt niet door jou Broken maar door mijzelf. Zelfde gold voor Rising maar die probeer ik weer actief te maken :3

Soms gebeurd er gewoon zeer weinig in de Clans aangezien je kat een bepaalde vriendenkring moet hebben anders gebeurd er simpelweg niks xD Dan maak je wel een topic aan maar meestal loopt deze dood. Bij je ''vriendenkring'' kan je stalken dat ze moeten posten Laughing

En áls er wat gebeurd volgen de rest en dan is je hele Clan een zooitje en is de Medicine Den vol gewonden Razz
(Ik praat mezelf tegen T_T)


Shadowclan inactiviteit? Risingpawsig2
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 10:56

Ik heb geen account in Shadowclan, dat is één van de redenen waarom ik niet actief kan zijn in ShadowclanXD, maar misschien ga ik ooit nog een account in de Shadowclan maken, maar dat wordt dan waarschijnlijk pas over een tijdje.
Maar misschien zou een leuk plot mensen wel aantrekken om meer te gaan posten, want ik zou echt niks anders weten.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 15:03

SchaduwClan is inactief wegens dat LuchtClan en zo erbij is gekomen. Mensen vinden dat een nieuwe ervaring en willen er zoveel mogelijk mee te maken krijgen. En het komt ook gewoon omdat sommigen zoveel accounts hebben en zich alleen op de accounts focussen met wie ze willen posten en de rest maar aan de kant schuiven. Ik probeer Snake en Tearpaw er weer bovenop te krijgen, dus ik kan mezelf nu niet echt inactief noemen, sorry folks Very Happy Maaruh... Het valt me inderdaad op. Ik vind dat jullie je druk maken om niks. Eerst waren jullie bang dat de site ging stilvallen en kijk eens? Een boel mensen posten weer. Allemaal angst voor niks. Geloof me, als het zo verdergaat zoals het nu gaat, dan komt ook SchaduwClan er weer bovenop. Gewoon een beetje geduld hebben Smile


Shadowclan inactiviteit? Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 15:54

Het ligt echt niet aan jou hurr, Suus! :3

Ik heb zelf maar één account in de SC.. Goldenpelt.
Maar zij is Medicine Cat, en die hebben over het algemeen volgensmij niet zo veel te Rpg'en.. Behalve als er een gewonde is of bij Half Moon.

Maar ik vind het zelf wel jammer. De SC vind ik opzich wel een gave Clan!
Maar misschien is het wel zo omdat het algemeen niet bekend staat als de "schatjes". En iedereen die een echte slechte kat heeft, laat hem daarom heel misschien ook liever in de BC gaan omdat die echt super evil zijn..
Ik zit hier volgensmij echt onzin uit te kramen.. O.o'

Maar idd, een leuk plot zou er wel in gaan! :3


Shadowclan inactiviteit? J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 16:48

*kucht*
Het is gemakkelijker om een clan dood te laten gaan dan een hele site, lieve schat.
En wij moeten ons wel degelijk zorgen maken om dingen zoals dit,
Daarom zijn we admins/mods.
Voel me beetje eenzaam in m'n rang.
En het is niet bij Skyclan begonnen, nee helemaal niet.
Het kwam door het feit dat een paar SC Warriors verdwenen zijn;
Ik noem geen namen, dus voel je ook niet aangesproken als dat niet zo is.

En Mousefur; je kunt genoeg dingen met een Med cat (;
Verzin een verhaallijntje voor haar of zo, want dat doe je toch ook met je andere chars?
Het lijkt me juist makkelijker om een verhaallijn voor een Med cat te verzinnen ;o
Dan voor een gewone. Want een Med cat heeft een leven vol met strenge regels, toch?
Maar ja, iedereen is anders qua bedenken van dingetjes en zo ^^'

Ennu houd ik mijn mond weer,
Want ik heb het gevoel dat ik haters creëer.
En trouwens;
Don't take it to heart ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 16:56

Holly, ik hou nog steeds van je Very Happy
Flauw, ik weet het :p


Shadowclan inactiviteit? Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
Shadowclan inactiviteit? DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 17:24

Hmm. In mijn geval kmt het doordat ik eerst een paar acc's nam. Ik wou nog wel een shadowclanaccount maar dat was niet het eerste waar ik opkwam. Nu heb ik daarom geen ShadowClanaccount.

Mijn verhaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadowclan inactiviteit?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: