Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shadowclan inactiviteit?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Grayclaw
Member
Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 19:19

Hey
Het valt mij ook op dat de clan inactief word, en ik zat er ook wel een smee van'' Waarom post bijna niemand meer?'
Ik dacht altijd dat mensen niet bij sc wou omdat het in de boeken een slechte prestatie heeft. Maar echt niet alle katten in de clan zijn slecht, dus dat begrijp ik niet zo goed.
Ik probeer het actief te houden, maar als niemand op mijn topics reageerd komen we niet verder
Maar goed, een plot voor de clan weet ik niet, dara ben ik niet zo goed in. Maar ik zeg wel
Als er een plot is, dat er zoveel mogelijk katten kunnen meespelen zodat die weer op dreef kunnen en weer inspi hebben.
Dat wou ik effe zeggen :3


Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 2121209L4ZZ4AEr
Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandwhisper
Member
Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 DPKsfdL
21

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Sandwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 22:25

Ik zit er al een paar dagen over na te denken om een tweede account te starten in de shadowclan, dus misschien dat het voor sommigen wat activiteit bied XD Morgen ga ik me eens een personage ineen zetten en me aanmelden, dus Greypaw, ik kan nog best eens op een post gaan reageren ^_^ (als je dat wilt uiteraard XD)


Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Onderschrift3
Sandwhisper ~ Sunwise (Sunkit) ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Icon_minitimema 16 mei 2011 - 11:03

maar dat zou ik dus ook kunnen xD
alleen heb ik nog een Kit xD


Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkit*
Member
Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months
Gender:
Rank:
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 mei 2011 - 20:43

Weer een hele dag verspilt aan kranten lopen heb ik miss wel een leuk plot voor ShadowClan Very Happy
Geef het even tijd om te rijpen dan stuur ik alles naar de admin en Brokie oop 8)


Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 2r2cbcx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunkit-
Member
Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: Bijna 2 manen
Gender:
Rank:
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 mei 2011 - 21:42

Nu nog wachten op toestemming voor het joinen van de shadowclan en Sunkit kan van start Very Happy

en ik ben zeer benieuwd wat je in gedachten heb Snowkit. Ik ben in ieder geval van de partij. Bij mij schiet schrijvende weg altijd iets te binnen en dan kan ik echt 's nachts over blijven nadenken XD soms vervelend want ik kan dus echt tot 3 uur 's nachts nog wakker zijn erdoor. Maarja, dan komen de beste ideeën ^_^

Edit: Ik zie dus net dat ik de Shadowclan join!!!


Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Pbucket
Sandwhisper ~ Sunwise (Sunkit) ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 13:58

Sorry voor de o zo late reactie!

Ja, ik vind het jammer dat SC inactief is en Suus, het is niet jou schuld!
Persoonlijk probeerde ik het topic van de Clan op orde te houden en wilde ik een topic starten om een nieuwe verhaallijn te bedenken, maar dat heb ik niet gedaan omdat sommigen me ervan overtuigden dat dat niet nodig was, aangezien de patrouille gevechten al begonnen enzo.

Sorry, ik had meer moeten doen met Raindrop! D:

Als iemand haar hulp nodig heeft voor een verhaallijn, gewoon Kittyheart PB'en
want ik wil graag Brokie helpen de Clan op orde te houden en alles te regelen, aangezien dat toch wel de bedoeling is van een Deputy ^^

Ik hoop dat we wat kunnen verzinnen en dat ik naast m'n huiswerk tijd in kan ruimen!

xxx


Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkit*
Member
Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months
Gender:
Rank:
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Shadowclan inactiviteit?   Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 14:03

Ik heb al een verhalenlijn geb't Very Happy
Fireheart vond het goed ik heb ook Goldenpelt gepb't aangezien zij ook veel erin voor zal komen en die vodn het ook goed Very Happy

Nu wacht ik nog op Brokie en dan is er een verhalenlijn ^.^


Shadowclan inactiviteit? - Pagina 2 2r2cbcx
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadowclan inactiviteit?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: