||Kitten Search|| Inner x Flame



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ||Kitten Search|| Inner x Flame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Innerstar
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 9:24

.

Innerghost & Flamepath

Kitten-search


Ik zie jullie kaken al op de grond vallen. Waarschijnlijk luid de vraag; "maar Inner is toch met Leopardgaze? Hoe..?" Ja, dat klopt. Maar nog voor de break-up tussen Innerghost en Flamepath waren er nieuwe kittens in haar buik ontstaan. Nieuwe wezentjes die volledig als een verassing zullen komen.

Flamepath en Innerghost krijgen dus kittens, dit zal ook voor drama gaan zorgen. Leopardgaze en Innerghost zullen nog geen quarter moon samen zijn, of de kittens worden al geboren. Dan is het al vrij duidelijk dat deze kittens niet afkomstig zijn van Leopardgaze, dit is ook te merken aan het feit dat alle drie de kittens rood zijn van kleur. Wat er verder gaat gebeuren laat ik door de RPG bepalen, want het echte leven is ook niet te voorspellen. Wel zal Leopardgaze ook een rol gaan spelen in het leven van de kittens, het kan dus zijn dat hij ook als een soort 'papa' gezien zal worden.

||Kitten Search|| Inner x Flame 2qth1rb
Moeder
Innerghost, een langharige zwarte maine coon. Haar ogen zijn ijsblauw en haar bouw is gespierd en wat breder dan bij de gemiddelde poes. Dit geldt ook voor haar grootte.

||Kitten Search|| Inner x Flame Kx3LV4f
Vader
Flamepath, een knappe cyperse rode kater met een half lange vacht. Zijn ogen zijn amber gekleurd. Zijn schouder en poten zijn flink gespierd net als de rest van zijn lichaam.

Important!
- Je bent actief en blijft actief.
- De kittens zijn rood van kleur.
- Een realistische naam. (Innerghost en Flamepath/Leopardgaze (mindfuck) moeten de naam ergens aan kunnen linken, natuur/omgeving + uiterlijk)
- Wij kijken naar de inhoud, niet naar de kader/sheet omdat we weten dat niet iedereen daar goed in is.
- Chi zelf zal één van de kittens gaan spelen, genaamd Swiftkit, we kiezen er dus twee.

Results:

Heel veel plezier en succes iedereen!

Groetjes,
Chi, Linn & Nath




||Kitten Search|| Inner x Flame Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':


Laatst aangepast door Innerghost op do 26 feb 2015 - 8:59; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 9:37



Sandstreak
_________________________________________________________
General
Name:  Sandkit
Future Names:  Sandpaw - Sandstreak - Sandstar?
Nickname:  Sand
Meaning name:  Sand - Zand (door de zandkleurige vacht), Streak - Streep (door alle strepen op zijn vacht).
Age: Unborn
Gender:  Tom-cat
Sexuality:   Bisexual
Lifestyle:  Clancat
Bloodline:  100% SC (?)


Contacts/Relatives 
Mother:  Innerghost
Father:  Flamepath
Siblings:  Swiftkit, ...
_________________________________________________________

Outside
Body type:  Normal, muscular
Fur Lenght:  Half-long
Fur Color:  Red/brown
Eye Color:  Blue
Paws and nose:  Salmon
Scars:  -
Sandkit:

_________________________________________________________
Inside
Kitten
Personality: 
Aanhankelijk, aantrekkelijk, bescheiden, gehoorzaam, afwezig, kieskeurig, schuw.
In zijn kittentijd - en misschien later ook nog wel - is Sandkit erg afhankelijk. Hij wil het liefste de hele tijd bij papa en mama zijn en heeft ook echt richtlijnen nodig in zijn leven, die hij bijna altijd zal gehoorzamen. Hij is erg bescheiden en schuw, dus zal hij nooit echt op een kat afstappen. Als hij al op iemand afstapt zal hij al snel vooroordelen hebben aangezien hij erg kieskeurig is. Toch is hij ondanks al deze dingen wel knap en aantrekkelijk voor poezen, al ziet hij ze niet staan. Hij is vaak afwezig en bijna kan zich bijna nooit ergens goed op concentreren.
Likes:  Mama en papa, high ranks, slapen.
Dislikes: Leopardgaze, andere kittens, bedreigingen.
Rest wil ik (voor het eerst) in de RPG ontwikkelen!

_________________________________________________________

Skills 
Hoe meer • hoe beter!
Dit geld voor Sandstripe (warrior)

Hunting: •••○○
Fighting: •••••
Climbing: ••○○○
Swimming: ○○○○○
Running: •••○○
_________________________________________________________


Me!
Name:  Lolo/Loïs
Age:   13 jaar oud
Ervaring:  Ik zit nu ongeveer anderhalf jaar op warrior cats en heb daarvoor ook al ge-RPGd.
Motivation:  Ik hou van Innerghost en ik vind dit echt een superleuk idee! Shadowclan is bae en ik wil echt graag een kitten van een nestje spelen <3
_________________________________________________________

Sandstreak


Laatst aangepast door Foxpaw.. op do 26 feb 2015 - 20:56; in totaal 27 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 12:22

8 Maart sluiten

de aanmeldingen


Misschien wat snel, maar we willen ook graag snel beginnen <3
Nogmaals; veel succes iedereen ^^


||Kitten Search|| Inner x Flame Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadehunter
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Shadehunter
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 13:34

Ik wil me ook graag aanmelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 13:40

Asterpetal
» MOTIVATION «

Laten we eens gek doen, en laten we eens beginnen met motivatie. Innerghost is een van de eerste katten die ik op Warrior Cats heb gezien toen ik begon, en ik heb al altijd haar persoonlijkheid bewonderd, plus ik vind haar echt een geweldige kat, en ze is zo goed bespeeld. Kortom, ik ben altijd al een 'fan' geweest van haar, als je het zo kan zeggen. Flamepath ken ik eerlijk gezegd minder goed, maar ik heb topics tussen de twee gelezen, en ik vind ook hem een geweldige kat. Ze vormden een leuk koppeltje, en ik zou zeker graag een kitten bespelen uit hen nestje, wk was een tijdje aan het overwegen te stoppen met Warrior Cats, tenzij ik een goed/leuk nestje vond om een kitten bij aan te melden, en ik ben blij dat ik nu dat nest gevonden heb!



Smile;
» GENERAL «
»Gender Tom-cat
»Name Asterkit
»Future names Asterpaw - Asterpetal - Asterstar(?) - (?)
»Past names -
»Suffix Aster - Een aster is een soort bloem, een bloem die een beetje lijkt op een madeliefje, maar dan groter, en de blaadjes hebben een licht paarse-lila kleur, of wit, of roze, blauw, gelig, etc. Ik weet niet waar Inner gaat bevallen, maar mocht ze buiten het kamp bevallen, ziet ze misschien een aster staan, waarnaar ze hem vernoemd. En als ze bevalt in de nursery, kan ze een aster zien liggen, die in de vacht van een queen/warrior had gehangen en daarna op de grond gevallen is.
»Suffix Petal - Hij waait, figuurlijk dan, als een bloemblaadje van hot naar her om de katten die hem dierbaar zijn te dienen, om hen gelukkig te maken en om ieders leven een beetje mooier te maken. Zelfs al zorgt dat dat hij zich op momenten minder blij voelt, het zien dat hij andere blij kan maken, zal hem ook weer opvrolijken.

Picture Aster als kitten)


Smile;
» INSIDE «
»Friendly Vriendelijk is niet helemaal het juiste woord, het is niet iets wat je van Shadowclanners kan zeggen, dat ze echt vriendelijk zijn. Maar Aster is een vriendelijke kater. Hij zal altijd proberen om vrienden en familie gelukkig te maken, zoals ik al schrijf bij suffix. Hij is vriendelijk in de vorm van andere te helpen, te luisteren als ze wat kwijt willen, en proberen hen gelukkig te maken.

»Calm Aster is heel kalm. Hij zal zich niet gauw opjagen in zaken, en hij kan in moeilijke, stresserende situaties zich rustig houden. Doordat hij zo rustig is, is hij aangenaam gezelschap, want hij zal niet plots uit het niets beginnen te roepen en rond te springen. Zijn kalmte zorgt er ook voor dat hij zeker overkomt.

»Patience Buiten kalm is hij ook geduldig. Hij kan lang stilzitten, luisteren of kijken zonder te gaan wiebelen en zonder afgeleid te worden. Aster zal ook geduldig zijn als er bijvoorbeeld ruzie is, hij zal niet iemand gaan onderbreken, maar hij zal luisteren, en dan pas (eventueel) tegenspreken.

»Quiet Hij zal zich eerder wat stil houden, omdat hij zijn mening niet zo belangerijk vindt als de menige van andere katten. Maar vergis je niet, Aster is niet de soort stille kat die helemaal alleen gaat zitten, want dat is zo niet. Hij gaat gewoon naar andere katten of groepen toe en praat mee, maar hij luistert meer dan dat hij praat.

Picture Een lila aster)


Smile;

» OUTSIDE «
»Fur color Rood/oranje, licht tabby patroon
»Fur length Halflang
»Eye color Bruinig
»Build Gewone kater, misschien net licht breedeschouderd, een paar centimeters groter dan de gemiddelde kat

Picture Aster als apprentice/warrior)




Laatst aangepast door 'Dawnpaw op za 28 feb 2015 - 15:10; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 13:43

Aanmelding komt eraan Very Happy


||Kitten Search|| Inner x Flame 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselfang
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Weaselfang
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 13:58

||Kitten Search|| Inner x Flame 259vhcp

Name: Marshkit

Marsh (Moeras) zijn naam stamt af van het feit, dat het moeras met zijn gevaren nogal onvoorspelbaar is. Zijn geboorte was ook onvoorspelbaar, het feit dat hij bestaat was voor zijn moeder Innerghost nogal een schok. Want hij is niet de kitten van Leopardgaze haar mate.

Future names: Marshpaw, Marshghost, (Marshstar)
Rank: Kit
Future ranks: Apprentice - Warrior - Elder? - Deputy? - Leader? - Medicine cat apprentice? – Medicine cat?
Gender: Male
Parents: Innerghost x Flamepath
Clan: Shadowclan
Brothers: Brokenhowl, Thornpaw, Terrorpaw, Ravenheart.
Sisters: Fawnstep, Frozenpaw, Russetfur, Aurynight, Littlestream and Swiftkit

Outside

Nose & Paw pads: Roze.
Eye color: Bij zijn geboorte zijn, zijn ogen mooi blauw, hoe meer tijd er verstrijkt hoe meer ze van kleur veranderen.
Fur color: Rood met soms hier en daar een klein beetje wit.

Marshkit heeft zijn rode vacht geërfd van zijn echte vader Flamepath. Daarmee is dus meteen duidelijk van wie hij af stamt. Hij lijkt totaal niet op zijn moeder Innerghost qua uiterlijk. Zijn vachtlengte is lang, doordat zijn moeder een Maine Coon is en zijn vader een knappe cyperse rode kater. Zijn ogen zijn in het begin een mooi blauw, maar worden later meer een amber gele kleur. Zijn bouw is stevig omdat beide ouders een grote en sterke bouw hebben. Hij staat normaal op zijn poten en heeft de gemiddelde grote van een kat.

Inside

Marshkit is een uitdagende en speelse kitten. Doordat hij zijn echte vader niet als vader ziet, zal hij meer naar Leopardgaze trekken dan naar Flamepath. Dit kan natuurlijk voor nog meer drama en problemen zorgen. Hij is niet bang om op zijn kop te krijgen en gaat graag op avontuur. Het liefst krijgt hij veel aandacht op de momenten dat hij het vraagt, vraagt hij het niet. Moet je hem met rust laten. Omdat hij zijn manieren snel vergeet te gebruiken op het moment dat hij niemand bij zich wil hebben.

Hij leeft soms erg in zijn eigen wereldje, waar hij natuurlijk zelf de sterkste kat van het woud is. Hij vindt het leuk om van Warriors en Elders te horen hoe de machtige Shadowclan van andere clans wint. Natuurlijk is hij ook erg trots op het feit dat hij zoon is van Innerghost de in zijn ogen beste Deputy ooit.

Hij vind dat je zelfs als kitten niet verdrietig mag zijn. Hij vind dat je dapper moet zijn en je niet aan moet stellen. Soms kan dat tot frustratie leiden naar anderen. In plaats van troosten als iemand huilt loopt hij er na toe om eens flink de waarheid te vertellen, en dat is dat ze zich niet als een watje moeten gedragen. Hierbij kan hij vele op hun teentjes trappen.
Als hij de apprentice tijd nadert, zal hij vaak steeds gemener over komen. Hij wil zich graag soms iets te graag bewijzen. Niet alleen aan zijn moeder maar ook aan de andere kittens in het nest. Want ze moeten net als hij vinden dat hij de beste Warrior ooit wordt. Hij is immers de sterkste en de dapperste.

Als hij apprentice is, blijkt het allemaal niet zo makkelijk te zijn. Hij is best onzeker en krijgt daardoor steeds vaker driftbuien. Die vooral vervelend zijn tijdens het trainen. Omdat hij niet wilt dat zijn vrienden en zijn broers en zussen doorhebben dat hij helemaal niet zo goed is als hij ze laat zien, trekt hij zichzelf vaak terug. Om niet zelf  gepest te worden, gaat hij steeds vaker over de grenzen heen van andere katten. Zo begint hij katten te pesten waar hij best wel jaloers op is. Toch blijft er nog iets goeds in hem over, hij blijft beschermend over zijn familie met name zijn nestgenootjes.

Het duurt een hele poos voordat hij eindelijk de Warrior Code accepteert en zich er aan wil houden. Dit brengt hem nogal vaak in de problemen. Zijn uitdagende karakter wordt in het begin van zijn apprentice tijd eerder erger dan minder erg. Pas als hij Warrior leeftijd nadert begint het tot hem in te zinken dat de Warrior code belangrijk is en doet hij meer zijn best zich er aan te houden.
Marshkit heeft goede zintuigen. Zijn gehoor is abnormaal goed waarmee hij soms probeert op te scheppen. Van bescheidenheid heeft hij nooit gehoord, of in elk geval staat het niet in zijn woordenboek. Zijn zicht is normaal, hij ziet wat hij moet zien en daar houdt het dan ook wel mee op. Zijn reukvermogen is niet sterk en niet zwak. Hij moet zich soms behoorlijk goed concentreren om de geuren op te vangen van anderen. Toch naar een poosje  daarmee geoefend te hebben blijkt hij er goed in te zijn.

Het meest houdt hij van vecht training, omdat het in zijn ogen het belangrijkst is dat je jezelf kunt beschermen. Daarom is hij erg verachtend naar de katten die niet zo goed vechten als hij. Hij kent het woord vrede niet, het enige dat hij wil laten zien is dat zijn bloedlijn en zijn clan geweldig is. Alles moet uit het pad wijken voor hun dromen. Hij ziet zichzelf dan soms ook als een soort god. Toch zou hij het nooit hardop zeggen. Hij laat het alleen merken dat hij zich beter vind dan anderen maar hij zegt het nooit letterlijk met woorden.

De enige waar voor hij respect houd in zijn meest wilde tijden zijn Innerghost en Shrewstar. Hun zijn in zijn ogen sterke en respectabele katten en dus verdienen ze zijn respect en trouw. Dat hij zich soms kan vergissen in anderen vergeet hij vaak waardoor hij veel ruzie’s maakt en vaak genoeg gewond het kamp in komt. Hij houdt er zelfs van om soms de grenzen van hun territorium over te steken om andere katten van de zwakkere clans uit te dagen.

Skills
(Out of five)

Smell: ****
Hearing:  *****
View:  ***

Hunting: **
Running: ***
Fighting: *****


Laatst aangepast door Weaselfang op vr 27 feb 2015 - 18:50; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 15:27

Leuk dat er al zoveel interesse is ^_^


||Kitten Search|| Inner x Flame Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 16:38



||Kitten Search|| Inner x Flame Vxetfc
❥ We fall into a total darkness... filled with salty tears.

❥ Name Fallenspark
❥ Meaning name Fallen; Vernoemd naar Innerghost zusje.
Spark; door haar hevige karakter en vurige vacht
❥ Age In mummy's belly
❥ Gender Female

❥ Clan ShadowClan - "Wij zijn geweldig."
❥ Leader Shrewstar - "Wil je mijn vriendin zijn?"
❥ Deputy Innerghost - "Mama!"
❥ Med. cat Acefray/Littlestream - "Zorg ervoor dat wij gezond zijn..."
❥ Med. cat apprentice /

❥ Mother Innerghost - "Mama... Jij bent mijn grote voorbeeld."
❥ Father Leopardgaze - "Wauw... jij bent zo groot!"
Flamepath - "Blijf bij me weg, alsjeblieft... u bent eng."
❥ Sibs Swiftkit & ?. - "Gha, ik hou van jullie oren... omnomnom."
❥ Older Sibs  - "Die kan ik niet tellen. Sorry. Maar wel héél veel."

❥ Skills
"Hoe meer ❥, hoe beter ik erin ben." (Max. 5 ❥)

Hunt ❥❥
Fight ❥❥❥❥❥
See ❥❥❥❥
Hear ❥❥❥
Smell Half ❥
Social ❥❥❥❥

❥ Outside
"Hoe kan ik mezelf beschrijven? Ik denk dat ik maar één woord heb: SuperMegaFormidabelGeWeldig Knap!" •Aanklikbaar•

Fallenkit heeft een vuurrood vachtje. Ze is een maine coon, dus heeft ze behoorlijk veel fluff. Ze heeft wat witte accenten bij haar kin, borst en poten. Ze heeft de bouw van haar moeder geërfd dus zal ze wat groter zijn dan normaal. Hierdoor is ze erg goed in vechten. Niet te min is ze een poes en heeft dus de slanke lijnen van een normale kattin. Ze is groot, maar met dat fluff valt dat niet zo op. Haar oogjes zijn bij de geboorte grijs blauwachtig. Naarmate ze meer gaat zien, groter wordt blijkt het dat ze odd-eyed is. Haar linkeroog is ijsblauw en het andere is vurig-amber.

❥ Inside
"Niet zo moeilijk om mezelf te beschrijven hoor: Perfect! Weer één woord. Haha"

Fallenkit is een echte deugniet. Ze gaat op avontuur en onderzoek uit. Het enige wat niet mag gebeuren is dat haar vacht vuil wordt. Haar vacht is haar alles, alles wat ze heeft omdat ze rood zo mooi vind. Ze is ijdel en vind zichzelf perfect. Hierdoor kan ze wat stoeferig overkomen, ook omdat ze graag opschept met haar avonturen. Ze heeft nergens schrik voor en daar schept ze ook graag over op. Fallen is van één ding bang en dat zal ze alleen aan Leopard vertellen: haar échte vader. Verder neemt ze iedereen in vertrouwen. Ze is daarom ook een echte babbel en hyperactief. Ze wordt niet snel kwaad, maar als ze dat is is ze zeer nors en ijzig. Ze showt graag met haar spieren, grootte en vacht natuurlijk. Ook met haar skills... Er is alleen een klein probleempje: Ze ruikt niet goed. Bijna niet zelfs. Dit zal dan ook een probleem zijn bij de jacht. Alleen haar familie weet dit en zo wilt ze het graag houden.

❥ Motivation
Ik heb lang zitten nadenken over een kitten :3. Ik zat al heel lang met Fallen in mijn hoofd, omdat ik poezen het meest actief kan houden en ook omdat ze een geweldig leuk karaktertje heeft. Ik speel wel graag een kat die schattig is en stoer doet, nors en hyperactief. xD Ik heb al een paar nestjes voorbij zien komen, maar niet altijd wat ik wou geen belediging hoor ^^. Dus toen ik las over Flame en Inner paste het plaatje. Ik had ook ineens een naam en een uiterlijk voor Fallenkit. :'3 Ik vind (by the way) Innerghost mega awesome. Haar norse karakter enzo ^^. Flame vind ik ook gaaf, maar hem ken ik minder goed. Ik heb wel een paar topicjes van jullie gestalkt. Ghehe xD
Tja, verder hoop ik stiekem ik denk dat iedereen dat wel doet x'3 dat ik haar mag bespelen.
MAAR, ik wens de anderen héél véél succes toe. xxx


♥️
||Kitten Search|| Inner x Flame YRjV45s


Laatst aangepast door Dauntrose op zo 1 maa 2015 - 9:22; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 17:58

Is zandkleurige ook mogelijk?.?


||Kitten Search|| Inner x Flame Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
||Kitten Search|| Inner x Flame 2gxnp75||Kitten Search|| Inner x Flame 10pvxmw||Kitten Search|| Inner x Flame 10pvxmw||Kitten Search|| Inner x Flame 2hqc5lx||Kitten Search|| Inner x Flame 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 18:03

Ja, dat is prima.


::"Bright's::

||Kitten Search|| Inner x Flame SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 18:29

Alvast bedankt voor de aanmeldingen iedereen! Ik weet nu al dat het een moeilijke keuze gaat worden. (:


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
||Kitten Search|| Inner x Flame Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadehunter
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Shadehunter
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 19:34


||Kitten Search|| Inner x Flame 2z4n4wk

Naam: Eveningkit, Eveningpaw, Eveningred
Eveningkit is een rode kitten. Ze heet zo omdat ze rood is ev van de avond en nacht houd. Ze is een verlegen kitten die dingen liever voor zichzelf houd, dan ze met anderen deelt, iets waardoor katten vinden dat ze veel geheimen heeft. Ze is liever niet in het bijzijn van andere katten, behalve katten die ze goed kent. Bijvoorbeeld vrienden en familie. Alleen haar beste vriend kan achter al haar geheimen komen, maar als die ze verraad, is de vriendschap afgelopen. Ze is erg makkelijk chanteerbaar, en als dat bij haar geprobeerd word, vertelt ze het niet aan anderen. Het enige waar ze met iedereen veel over praat, is wat ze allemaal nieuw geleerd heeft, en daar kan ze erg lang over doorgaan.


Smell: *****
Hearing: **
View: ****

Hunting: *****
Running: ****
Fighting: **

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 19:53

::SOUNDWAVE::
::Short information::
Name: Soundkit/Soundpaw/Soundwave
Why The Name: Omdat in het begin Soundkit erg veel geluid maakt kwa piepjes en bewegingen, waardoor hij de naam Sound ontvangt. Alleen achteraf bleek het dat hij niet kon praten, hij krijgt later de Wave als warrior naam. Dit zal komen om dat hij niet kan praten maar toch contact probeerd te vinden met de anderen, natuurlijk op een vreemde manier.
Rank: Kitten
Ranks In Clans: Kitten/Apprentices/Med. App/Warrior/Med. Cat/Deputy/Leader
Age: Unborn
Gendre: Male/Tom Cat
Clan: Shadowclan
Mom: Innerghost
Dad: Flamepath
Sibbelings: Swiftkit....??


::Outside::
Eyes: Blue
Fur: Light orange (Sand collor)
Paws: Black
Nose: Brown
Fur lenght: Medium
Scars: None
Build:
::KIT::
Soundkit is eigenlijk meer als een She Cat gebouwt, hij is erg slank en kan makkelijk bewegen. Zijn poten zijn vrij dun en zijn staart is nog al lang, stevig is hij niet echt gebouwt maar wel is hij erg groot door zijn lange poten. Zijn neus is niet echt gespitst en zijn oren zijn middelang, hij zal dus wel erg opvallen. Zijn tanden zijn kort net zoals zijn klauwen, dus niet echt handig om gelijk aan te vallen.
::APPRENTICES::
Als apprentices zal hij het zelfde hebben net als een kitten, natuurlijk ook doordat hij de puberteit in gaat heeft hij een groeispeurt. Hij is daardoor erg groot en zal al gauw op 8 aan 9 maanden op warrior hoogten zitten misschien iets later. Zijn lichaam word ook wat flexibel bewegen, voor de rest blijft alles wel gewoon hoe het was.
::WARRIOR::
Als krijger zal Soundwave, iets sterker op zijn benen staan nog steeds al te bewegelijk maar iets sterker dan voor heen want toen kon je hem met gemak omduwen. Hij is nog al te behendig, zijn lichaam is uiteindelijk uitgegroeit en hij zal een lengte oplopen van ongeveer 30 centimeter. Ook zal hij met zijn langere staart nog meer kunnen doen, zijn klauwen en tanden blijven ongeveer de zelfde lengte.
Pictures:


::Inside::

Disease: Dat hij niet kan niet praten.
Character Short: Leergierig/Luisterend/Nieuwschierig/Oplettent/Fel/
Character long:
::KIT::
Als Soundkit geboren is, is hij voor het eerst bang voor licht wat hij tegemoet komt. Waardoor hij erg van angst begind te piepen en veel begind te bewegen, als hij er uiteindelijk uit is zal het ook nog gebeuren en blijft hij een soort van siréne te zijn. Als kitten is hij ook erg leergeirig en zoekt graag dingen op waarvan hij dingen kan leren, ook luisterd hij graag naar andere zelfs als hij niks kan terug zeggen. Heel handig voor geheimen dus. Hij houd ervan om bij andere te zijn en wat ze vragen of zeggen ook te doen, hij helpt graag andere. Hij is nog al een vrolijke kitten en plaagt andere graag, door soms paniekerig te reageeren en uit te beelden waardoor katten were wat anders denken als er iets ergs aan de hand is of zo. Hij kan ook moeilijk dingen uitleggen en voeld zich ook snel erg schuldig, niet dat iemand dat echt merkt aan het vrolijke ding. Soundkit zoekt ook erg graag andere op, vaak denken ze dat hij ombeschoft is doordat hij niks zegt of juist de ander blijft aan kijken. Het is namelijk wel vreemd als iemand je steeds blijft aankijken en echt niks zegt, hij is ook erg nieuwschierig naar alles.
::APPRENTICES::
Nadat Soundkit een apprentices is geworden en de naam Soundpaw krijgt, is hij gelukkig. Vrolijk en blij dat zijn sibbelings ook een rank omhoog zijn gegaan, alleen is het wel moeilijk comminiceren zonder taal waardoor hij meer de gebaren taal op gaat. BV. een poot uit te steken om katten te feliciteren. Ook het uitleggen van dingen gaat moeilijk, vaak gaat hij naar iemand anders toe maar zegt geen woord of maakt geluidjes. Vele geluidjes vaak, hij verveeld zich ook sneller na een verloop van tijd en gaat een stukje lopen. Hier komt hij bij een tweebeners huis maar gaat niet naar binnen maar hoord muziek, deze zal hij na neuriën of met geluidjes na doen. Vaak is Soundpaw nog steeds katten aan het plagen, steeds meer en meer. Gewoon voor de plezier van hem, andere zullen hier aan gaan irriteren zeer waarschijnlijk. Vaak speelt hij met andere, veel te graag. Dat zie je ook best wel erg aan zijn gezichts uitdrukkingen, hij zal ook Leopardglaze zien als zijn vader omdat hij Flamepath nooit iets heeft van gehoord en hem niet eens kent.
::WARRIOR::
Unknown.... Dat komt pas als het de tijd er voor is >=) en andere nieuwschierig te houden.
Skills:
Hear: ****
Talk: oooo
Hunt: *ooo
Fight: *ooo
Think fast: ***o
Smart: **oo
See: **oo
Feel: *ooo
Reflex: ****

Likes: Sounds/Music/Playing/Listening/Fammilie/
Dislikes: Scary things/Sad Cats/Lying/Being Lonely/Fighting


Me:
Name: Derpje la deprs
Age: 15 years almost 16
RPG Time: 2/3 years
Motivation: Ik heb ervoor gekozen om me hier aan te melden omdat er wel vaak spanningen gebeuren met het koepel wat er was maar waarschijnlijk nu ook, ik vind het namelijk wel gaaf als er veel spanning in blijft ook vind ik de topicjes die ik tot nu toe heb gelezen best wel intressand. Misschien wel te erg ^^". Waarom ik dit karakter heb bedacht voor dit nestje, komt door dat het er eigenlijk niet er bij lijkt te horen. Doordat hij niet kan praten ter wel de meeste erg spraakzaam zijn, alleen leek me dat juist zo geweldig. Iets er tussen proppen wat er totaal niet bij hoort om er weer andere dingen bij te denken. Ook was Soundkit gebasseerd op een karakter van een serie, alleen is Soundkit een stuk vrolijker. Soundkit heeft vele positieve dingen maar ook negatieven dingen, zoals dat hij niet goed kan vechten of zo. Alleen vind ik hem gewoon geweldig en heb ik er te veel inspi door gekregen, ook het comminiceren wat anders is bij de andere katten vond ik leuk. Dit word vast een gaaf nestje met of zonder Soundkit, want als ik zo heb gelezen hebben jullie echt een gaaf idee waardoor er veel drama in af gespeeld word.

~Derpje out


||Kitten Search|| Inner x Flame Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
||Kitten Search|| Inner x Flame 2gxnp75||Kitten Search|| Inner x Flame 10pvxmw||Kitten Search|| Inner x Flame 10pvxmw||Kitten Search|| Inner x Flame 2hqc5lx||Kitten Search|| Inner x Flame 34nodx3
Draws and stuff:


Laatst aangepast door Bonepaw. op za 28 feb 2015 - 14:30; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 20:05

» Naam Hollykit – Holly?
» Voorvoegsel In het Shadowclan gebied zijn er veel struiken met de bekende holly berries. De laatste keer dat Inner en Flame elkaar als ‘geliefden’ hebben gezien lieten ze elkaar achter. Beide katten verlieten elkaar door de struiken en wanneer Hollykit geboren wordt, met zijn felrode vacht, zal Inner misschien een soort ‘flashback’ krijgen naar dat ene moment.
» Achtervoegsel ??
» Geslacht Mannelijk

» Innerlijk Hollykit zal vanaf het begin zich heel erg richten op zijn rode vacht. Dit zal dus ook redelijk veel vraagtekens oproepen bij hem in verband met zijn vader. Hij zal zich afvragen waarom Inner voor Leopard heeft gekozen en niet voor Flame. Daarom krijgt hij al snel een redelijk rebels en tegenstribbelend karakter. Hij zal moeilijk kunnen luisteren naar regels en bedenkt graag zijn eigen dingen.
Verder zal hij tegenover vreemden wat nors zijn en zal hij niet snel een betere erkennen in een ander. Helaas denkt zijn hart er anders over. Heel snel zal hij een lichte 'crush' kunnen ontwikkelen voor andere katten. Dan zal hij alles proberen te doen om deze kat voor hem alleen te krijgen [dit gaat gemengd met snelle jaloezie], maar die crushes gaan meestal snel weer over.
IJdel is hij ook, zijn vacht gaat boven bijna alles.
» Uiterlijk Het hele nestje bestaat uit rossige vachten en Hollykit gaat natuurlijk mee in die trend. Zijn vacht is wel een felle kleur van rood en valt redelijk snel op in het dorre shadowclan gebied. Om dit tekort goed te maken heeft Hollykit een slanke bouw en een stel lange poten. Hierdoor is hij snel en zou hij prooien die hem gespot hebben achterna kunnen gaan en eventueel ook vangen. Zijn staart is net zo pluizig als die van een eekhoorn en hij heeft de langharige genen van zijn ouders ook meegekregen. Verder heeft Hollykit ook een paar felblauwe ogen (van zijn mama) en zijn zijn klauwen langer dan die van een normale kat.

» Thoughts
» Innerghost Mommy, you are so fluffy!
» Flamepath You are my real dad, I'm going to make you so proud!
» Leopardgaze Ugh. Stupid.. *mumbles*
» Ton of siblings Yay!

» Motivatie Hey hoi! (: Ik heb me nooit aangemeld voor een nestje van Inner x Flame (waarschijnlijk omdat ze redelijk gelijk liepen met die van Shrew en Wolf en dus druk druk druk) en dit is nu mijn laatste kans (niet dat ik niet van Inner x Leopard houd, maar .. ;w; nostalgie?) En dus dacht ik, waarom niet? Aanmeldingen maken is altijd een leuke hel O:) Maar goed, ik vind driehoeksverhoudingen altijd geweldig en als ik met dit kleine duiveltje alles kan opschudden dan graag~
En verder weet ik niet goed meer wat ik moet zeggen, uh.. succes met kiezen!


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
||Kitten Search|| Inner x Flame VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 21:08



Juniperroar

• "Hear me roar." •
•”Hear me roar.”•

Name: Juniperkit – Juniperpaw –Juniperroar –Juniperstar?
Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentice – Warrior – Deputy? – Leader? – Elder?
Explanation Name:
Juniper: De boom heeft niet veel nodig om te overleven, ze hoopt dat de kittens net zo sterk worden als de boom.( + Een Juniper is een mooie boom, maar de schoonheid van de boom heeft een keerzijden. Ze is ontzettend giftig. Net als het nestje, de kittens zijn geweldig, maar omdat ze niet van Leopardgaze zijn heeft het een keerzijde.)
Roar: Dit heeft ze te danken aan haar behoorlijk luide stem en moeite om te fluisteren. Maar misschien ook wel omdat haar vacht een beetje aan een leeuw doet denken.
Gender: She-cat
Age: Unborn


Clan&Familie

Clan: Shadowclan
Leader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Med. Cat: Acefray/ Littlestream
Med. Cat Apprentice: Geen
Mom: Innerghost
Dad: Flamepath
Grandparents: Gone • Walkingrush&Lightningfur

Uiterlijk

Nose & Paws: Pink
Eye color: Dark green
Fur color: Bright red

Kitten

Juniper heeft een vuurrode lange vacht. Ze is behoorlijk groot voor haar leeftijd en word dan soms ook aangezien voor een kater. Ze kan haar lichaam niet fatsoenlijk beheersen en is hierdoor onhandig en absoluut niet sierlijk, naarmate ze ouder wordt gaat het beter. Ook toornend ze meestal fel boven de andere kitten uit, wat haar een intimiderend uitzicht geeft. Bij haar geboorte heeft ze grijsblauwe ogen zoals de meeste kittens, maar die worden langzaam donker groen. Haar stem is behoorlijk luid en als ze praat horen de meeste katten het wel. Hierdoor kan ze nogal moeilijk fluisteren.

Apprentice

Ze is alleen maar blijven groeien en krijgt meer en meer spieren, door haar lange vacht word het alleen maar erger. Ze voelt zich ontzettend onzeker over haar uiterlijk, maar zal dat nooit laten merken. De enige die het weet is haar zusje. Haar glanzend rode pels krijgt steeds meer een tabby patroon, maar blijft vuurrood. Haar luide stem en moeite om te fluisteren blijft.

Warrior

Juniper is eindelijk Warrior en heeft haar Warriornaam gekregen, Juniperroar. Ze weet haar lichaamsbouw te accepteren en ze is een van de grootste kattin geworden. Soms wordt ze nog door vreemde katten als kater gezien, wat ze wel in haar voordeel gebruikt. Ze lijkt van bouw erg op haar ouders, maar ze weet niet dat Leopardgaze niet haar echte vader is. Haar handelsmerk is haar vuurrode vacht. Het heeft duidelijk een tabby patroon gekregen, maar dat maakt het alleen maar specialer.

Inside

Short: Trots – Koppig – Wantrouwig – Vrolijk – Ochtendhumeur – Overmoedig – Betweter – Trouw – Intimiderend - Waarheidsgetrouw
Dislikes: Vroeg opstaan – Arrogante katten

Juniper is behoorlijk Intimiderend door haar grote bouw en luide stem. Daar maakt ze soms wel eens gebruik van, als er een kitten vervelend doet of als ze haar zinnetje wil krijgen. Maar voor de rest vind ze haar grote bouw en luide stem maar vervelend.

Ze heeft een ontzettend Ochtendhumeur en haat Vroeg opstaan, haar familie weet dat ze haar het best niet kunnen storen voor Sunhigh, tenzij ze een goede reden hebben. Terwijl ze ’s avonds erg actief en Vrolijk is, ze kan het langste op blijven en is daar zeker trots op. Daarom vindt ze het ook niet erg om de nachtpatrouille te doen.

Tegenover vreemde katten is ze behoorlijk Wantrouwig, hierdoor kan ze een beetje kortaf overkomen. Ze vindt het moeilijk om snel vrienden te worden met andere katten. Ook van Arrogante katten moet ze niks weten.

Als ze iets in haar hoofd heeft, kan je het er heel moeilijk uitpraten en zal ze alles proberen om het toch te doen. Ze is dus ontzettend Koppig en ze vindt het moeilijk om haar ongelijk toe te geven, Trots is ze dus ook.

Ze denkt alles altijd beter te weten dan de rest en is dus een behoorlijke Betweter. Soms is het wel handig, soms ook niet. Ze zal altijd zeggen wat ze denkt, maar ze zal het altijd Waarheidsgetrouw zeggen. Nooit zal ze bijvoorbeeld zeggen dat iemand iets goed doet als dat  niet zo is.

Als iemand haar uitdaagt voor een spelletje of om iets te doen, zal ze niet snel nee zeggen. Soms denkt ze dat ze de wereld aankan en wordt ze een beetje Overmoedig. Toch zal ze nooit twijfelen om een mede clangenoot te helpen.

Voor haar clan zou ze alles doen en ze is heel Trouw aan haar vrienden en familie, niets is teveel. Ze zal niet weten dat Flamepath haar vader is en ziet Leopardgaze dan ook als haar vadersfiguur. Naarmate ze ouder wordt lijkt ze meer en meer op Flamepath.

Skills

• “Five is the best!” •

•Hearing: ■■■□□
•Smelling ■■□□□
•Sight ■■■□□
•Fighting ■■■■■
•Hunting ■■■■□
•Climbing ■■□□□
•Swimming □□□□□
•Social skills ■■■□□

Picture

Kitten

||Kitten Search|| Inner x Flame 25gxds2
||Kitten Search|| Inner x Flame Wjtb2c

Apprentice

||Kitten Search|| Inner x Flame J9x4de

Warrior

||Kitten Search|| Inner x Flame W83wo8

About me!

Name: Emma
Age: 15
Rpg experience: Een paar maandjes ^^ Wel ervaring met verhalen schrijven (Wattpad)
Motivation:
Ik vind het persoonlijk wel een grappig idee dat Inner en Flame kittens hebben gekregen terwijl Inner samen was met Leopard. Very Happy Die driehoeksverhouding spreekt me echt aan! Ik hoop dat mijn kitten goed genoeg is voor dit über coole nestje! Ik ben behoorlijk actief, maar bij de examens natuurlijk niet. Toch sneak ik meestal dan toch even achter de computer dan. Hopelijk is mijn aanmelding niet té lang, maar ik had gewoon mega veel inspiratie voor dit schatje. ^^ Natuurlijk kan de rpg haar karakter beïnvloeden. Hopelijk spreekt ze jullie ook zo aan, als ze bij mij doet. Ik ben echt al verliefd op haar. ^^ Verder valt er niet echt iets te zeggen. Behalve misschien; Succes! Jullie gaan het nodig hebben met al deze leuke aanmeldingen!




||Kitten Search|| Inner x Flame 1z1soqg


||Kitten Search|| Inner x Flame 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:


Laatst aangepast door Eclipse op zo 8 maa 2015 - 16:02; in totaal 14 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 21:16

Ik heb de basis van mijn aanmelding af!


||Kitten Search|| Inner x Flame 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 21:38

Aanmelding komt


私は最高だ
||Kitten Search|| Inner x Flame 2cf2wyt||Kitten Search|| Inner x Flame Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 21:57




Innerflame
||Kitten Search|| Inner x Flame Oq9js0

You need to spend time crawling alone through shadows to truly appreciate what it is to stand in the sun


~General~

Name:  Innerkit/Innerpaw/Innerflame
Gender: Tom-cat
Parents: Innerghost x Flamepath
Older Siblings: Fanwstep, Thornpaw, Brokenhowl, Frozenvoice, Littlestream, Terrorpaw, Aurynight, Ravenheart and Russetfur
Litter siblings: Swiftkit and ?
Bloodline: 100% Shadowclan
Clan: Shadowclan


~Outside~

Build: Een gespierde kater met een gemiddelde lengte.  
Fur: Een rode vacht met een witte borst.  
Eyes: Groen, blauw en grijs. Het hangt er van af hoe het licht op zijn ogen valt.


~Inside~

Kitten:

Verward ~ snauwerig ~ rustig ~ vriendelijk

Hij wordt vernoemd naar zijn moeder Innerghost, omdat hij zijn kopje op haar staart legt zo snel hij wordt geboren. Hij trekt meteen al naar zijn moeder toe, omdat hij het hele gedoe om zijn vaders niet snapt. Flamepath is zijn vader, maar Leopardgaze is de partner van zijn moeder. Om die reden probeert hij ze ook een beetje te ontlopen, want het maakt hem in de war. Al snel wordt duidelijk dat hij geen pijn voelt. Hij heeft een syndroom die bij mensen HSAN heet. Hierdoor voelt hij het niet wanneer hij gewond raakt en moet hij daar heel erg opletten. Ook hij moet zijn wonden laten verzorgen, maar omdat hij de pijnprikkel mist vind hij het maar onzin. Als kitten is hij nog heel erg in de war, waardoor hij soms wat snauwerig kan overkomen. Als hij in een goede bui is, dan is hij rustig en vriendelijk. Hij is geen kater die kwaad in de zin heeft, maar hij weet zich niet zo goed een houding te geven. Hij voelt zich anders dan andere katten en dat wil hij juist niet zijn. Hij speelt niet zo veel, omdat hij het lastig vind om in te schatten wanneer hij iemand pijn doet en wanneer niet. Hierdoor is hij bang om een ander pijn te doen, omdat hij te wild doet en dat zelf niet doorheeft.

One who walks in blindness and confusion cries out more than one who knows why he is suffering


voorbeeldje kittenpost:



Apprentice:  

Leergierig ~ onzeker ~ gedreven ~ opstandig

Hij is een leergierige jonge kater die veel om zijn siblings en zijn moeder geeft. Bij zijn vaders is hij wat afstandelijker, net als naar andere katten. Hij heeft een hekel aan katten buiten de clan, omdat hij die niet vertrouwd. Eigenlijk is hij een beetje onzeker en uit hij dat op die manier. Hij zou ook nooit aan zichzelf toegeven dat hij onzeker is. Tijdens zijn trainingen doet hij zijn best en hij pakt het snel op. Al moet hij tijdens gevechtstrainingen heel goed leren wanneer een andere kat pijn voelt. Ook daar is hij heel gedreven in, omdat hij dat juist wil leren. Hij wil op een normale manier met anderen om kunnen gaan, zonder een stoeipartijtje te hoeven vermijden. Hij wordt in deze tijd wel wat opstandiger, omdat hij een beetje in de ontkenningsfase terecht komt. Hij weigert om zijn syndroom te nemen zoals het is, daardoor werkt hij vaak te hard. Hij zoekt juist de problemen op omdat hij pijn wil leren voelen.

If you cannot find peace where you stand you shall not find it where you land



voorbeeldje apprenticepost:


Warrior:

Beschermend ~ vastberaden ~ acceptatie

Hij schrikt eerst heel erg wanneer hij zijn warriornaam krijgt en ook de naam van zijn biologische vader in zijn naam wordt verwerkt. Toch doet hij of het hem niets interesseert. Hij wil de katten die hij lief heeft beschermen en daarom is hij ook beschermend naar zijn dierbaren toe. Hij is vastberaden te doen wat hij moet doen. Zorgen voor de katten in de clan, zodat hij niet hoeft te denken aan dat hij anders is dan anderen. Hij weet nu hoe hij met zijn syndroom om moet gaan al vind hij het nog steeds lastig om het te accepteren.

Intelligence is not expecting people to understand what your intent is; it is anticipating how it will be perceived



voorbeeldje warriorpost:



~Skills~

∆ Hunting ●●●●●
∆ Fighting ●●●○○
∆ Swimming ○○○○○
∆ Climbing ○○○○○
∆ Running ●●●●○

∆ Smell ●●●●●
∆ Hearing ●●●●●
∆ Feeling ●○○○○



||Kitten Search|| Inner x Flame 23t10s4



||Kitten Search|| Inner x Flame E88v7l



I'm hunting with StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame R8Pdsgr
#ButterForPresident


Laatst aangepast door Creamyfrost op do 26 feb 2015 - 19:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
||Kitten Search|| Inner x Flame 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 22:09

INKFROST {or} LEOPARDTAIL
In the end of innocent


{{ General


» Name Inkkit, Leopardkit
» Past names None
» Future names Inkpaw – Inkfrost {?} - Inkstar {?}, Leopardpaw – Leopardtail {?} – Leopardstar {?}
» Reason preffix Ink verwijst naar zijn donkere pels, die duidelijk rood genoemd mag worden in het licht maar in de gedimde Nursery en schaduwen donker leek als inkt. Leopardkit zal verwijzen naar zijn staart die een donker puntje heeft, als een luipaard, en het donkere patroon in zijn rode pels. Natuurlijk ook naar de relatie tussen Innerghost en Leopardgaze, die nog zo fragiel is als de kitten.
» Reason suffix Aangezien deze nog niet vast staat kan het nog naar alles verwijzen. Mocht het -frost worden krijgt hij deze naar zijn helblauwe ogen en ijzige trouw. Ook bij de tweede optie heb ik geen vast achtervoegsel. Het kan –tail worden, verwijzend naar zijn lange staart en behendigheid.

» Age Unborn
» Birth place Shadowclan Nursery {?}
» Season birth Leaf-bare

» Gender Male
» Sexuality Hetero

» Bloodline 100% Shadowclan
» Parents Innerghost x Flamepath
» Brothers {1e Litter} Thornclaw, Terrorflight, Brokenhowl {2e Litter} Ravenheart
» Sisters {1e Litter} Fawnstep, Littlestream, Frozenvoice {2e Litter} Russetfur, Aurynight
» Partner Weep for the ones who fall for passion instead of love.
» Kittens Don’t feed the fire

» Theme/Voice Panic room
» Based upon Will – De Test



{{ Clan


» Lifestyle Clancat
» Former lifestyle None
» Future lifestyle Rogue {?}, Kittypet {?}, Bloodclan {?}

» Clan Shadowclan
» Former clan None
» Future Clans Starclan {?}, Dark Forest {?}

» Leader Shrewstar
» Deputy Innerghost
» Medicine cat Acefray
» Medicine cat apprentice None

Rank» Kitten
» Former rank Unborn
» Future rank Apprentice - Warrior - Medicine Cat {?} - Deputy {?} - Leader {?} - Elder {?}

» Mentored by None
» Apprentices mentored None
» Current apprentice None

» Religion Starclan  



{{ Personality


» Character discription
Vriendelijk – Zachtaardig – Verlegen – Trouw – Behulpzaam – Humoristisch

Inkkit/Leopardkit is een bijzonder katertje. Hij is een populair typ, iemand die je gewoon moet mogen. Deze aantrekkingskracht komt door zijn stralende glimlach en vele grappen. Hij kan andermans zinnen afmaken, al mag dit soms op een plagende manier zijn. Maar hij leeft zelfongenogen, en denkt dus aan iedereen behalve zichzelf. Hij zet zijn familie en vrienden boven zijn eigen hachje en zal door ze door het vuur gaan. Inkkit/Leopardkit vind zich helemaal in de behoeftes van een ander, als je bang bent zal hij je troosten en zachtaardig zijn, ben je boos kan je je hart bij hem luchten en zelfs de grootste geheimen kan je bij hem kwijt. En hij zegt niks. Tegen oudere katten is hij beleeft en respectvol, misschien zelfs een tikkeltje verlegen als hij zijn blik weg laat schieten of blijft hangen in zijn woorden. Toch is hij je rots in de branding, heb je hulp nodig is hij er altijd.

Maar Starclan o Starclan zal weten dat dit leugens zijn. Inkkit/Leopardkit is een brutale en kille kater. In staat iemand zo plots de rug toe te keren dat het enkel wreed lijkt. Maar nee, de kater is niet domweg gemeen. Hij is sterk en laat dit graag zien, hij wilt aanzicht en rang in de clan. Zijn moeder is het steuntje in de rug, haar rang ziet hij als het begin van zijn succes. Verder geeft hij om niks. In het begin houd hij ook echt van zijn familie al blijkt het al snel dat dit een zwakte is van zichzelf. Dus geeft hij iedereen maar één kans. Pak je die kans aan heb je een trouwe vriend, want Inkkit/Leopardkit is loyaal tot op het bot. Maar maak je een fout zal dit het einde betekenen voor Inkkit/Leopardkit. Want de kater doet alles voor de winst. Als katten hem in de weg staan is hij niet te zwak om ze te laten zien wie er sterker is. Hij werkt hard en laat zijn opties door niemand afnemen. Later zou hij ook niet bang zijn te doden mocht dit hem of de clan deugt doen. Al is zijn vorm van rechtvaardigheid wat verminkt is hij helemaal geen slechte clankat. Want in hetgeen dat hem een risico kan maken als vriend maakt het hem beter als Shadowclanner. Hij is loyaal en zal nooit twijfelen het juiste te doen, hij werkt hard en precies waarbij hij nooit opgeeft. Daarbij is hij ook een snelle leerling. Hij pakt dingen snel op en onthoud goed waardoor het leven soms wat saaier kan worden. In het begin is dit de rede waarom Inkkit/Leopardkit zich zo hard en brutaal gedraagt. Als hij erachter komt dat dit hem geen succes brengt stelt hij zich anders op. Hij heeft een talent in inpalmen dankzij zijn charismatische manier van doen. Maar het liegen gaat hem nog het beste af, al zorgt dit er wel voor dat zijn waarheid instabiel is. Want soms gelooft de kater in zijn eigen leugens, en raken deze met de werkelijkheid vermengt. Als laatste punt lijkt Inkkit/Leopardkit helemaal niet verscheurt door het familie drama, hij geeft beiden vaders een kans, zoals iedereen en geeft hun de kans het zelf te verpesten. Als Leopard dit eerder doet als Flame, so be it. Maar het kan net zogoed anders uitlopen.

» Likes De baas zijn, Inpalmen, Winnen, Vechten, Jagen, Sterk zijn, Liegen, Shadowclan, Rang wisselen.
» Dislikes Emoties, Zwakte, Half-Clanners, Andere Clans, Onloyaliteit, Arrogantie.


{{ Outside


» Fur colorEen donker ros, later de kleur van hazelnoten al vlamt hij in het licht duidelijk rood op.
» Fur length Halflong
» Fur patternCypers, zijn poten, borst buik en snuit vallen later lichter uit.
» Eyes color Blue
» Build Langer dan het gemiddelde met sterke poten en schouders zoals zijn vader,
» Tail Langer dan gemiddeld, kan om heel zijn lichaam geslagen worden en heeft een donkere punt.
» Pawpads Pink/gray
» Nose Pink/gray
» Scars Een snee die rond zijn poot loopt, heel dun en fijn.


{{ Skills


» Speed
» Power ●●●●●
» Stamina ●●●●○
» Agility ●●●○○

» View ●●●○○
» Smell ●●●○○
» Hearing ●●●●●

» Hunting ●●●●○
» Fighting ●●●●○
» Swimming ●●○○○
» Climbing ●○○○○
» Running ●●●○○

» Plant knowledge ○○○○○



{{ History


Unborn so unknown.


{{ Voorbeeldpost


3 Moons ~
Inkkit/Leopardkit hief zijn kopje op, zijn ogen nog gesloten alsof dit de ochtend zou stoppen. Maar nee, met de nacht was ook zijn slaap verdreven dankzij de zon. Met tegenzin opende hij dus zijn ogen om hun kleur aan de wereld te laten zien. Het grijze en doffe leek met iedere blik minder te worden en liet een gepolijst blauw achter dat altijd leek te glanzen. Zijn stijve spieren kraakten terwijl hij opstond en het katertje liet ze zowat muziek maken toen hij zich languit uitrekte. Met de slaap nog zwaar in zijn kop keek hij rond, sommige queens sliepen onverstoord door, met hun kittens in hun nest. Toch waren er ook al enige kittens wakker. Schattend liet hij zijn blik over de den glijden. Terug slapen ging het niet worden maar wat dan wel? Verderop lag een mosballetje, hij kon met de andere gaan overgooien? Niet dat het zo leuk was voor hem maar de andere verwachtte iets van hem. Daarbij kon hij dan al oefenen voor het echte werk. Later moest hij maar oefenen op andere kittens, tot nu leek het balletje hem genoeg. Met een simpele sprong kwam hij uit zijn nest, zijn lange staart gunde hem veel balans, en hij liep naar het balletje toe. Wie o wie zou zijn slachtoffer worden? Aangezien hij niemand echt noemingswaardig vond gooide hij het balletje tegen een random kat. Hij zette zijn scheve grijs op en keek met een twinkeling in zijn ogen naar de ander. ‘Sorry, mijn worpen zijn niet perfect. Zin om me ermee te helpen?’ Hij liet een onschuldige toon in zijn stem doordringen, alsof het hem allemaal speet, zijn vraag klonk bijna hoopvol. Wat was hij een goed acteur, wat waren de andere toch zwak.


{{ Motivation


» Name Jamie
» Accounts Acefray, Direkit
» Motivation Ik zit al héél lang met Inkkit/Leopardkit in mijn hoofd en ik moet vooraf zeggen dat zijn karakter nog lang niet vast staat. Alles in de rpg zal effect op zijn karakter hebben. {Krijgt hij op zijn 5 manen ineens een donderende ruzie? Dan kan zijn goedzak imago grotendeels wegzakken. Enz.} Maar hier broed ik al langer op. Ik wou geen domweg arrogante, gemene kat aangezien ik er daaraan al genoeg heb. Toch wou ik ook iets aan de slechte kant aangezien dit gewoon zorgt dat ik actief blijf posten. Dus hier het beste uit beiden werelden. Ik begon heel niks vermoedend topics door te lezen en was super happy toen Leopard en Inner echt met elkaar hadden {‘Cause I love me some drama} En had me al voorbereid/gehoopt op een nestje tussen die twee. Ik begon zelfs al te denken om Inkkit te veranderen naar Leopardkit :3 En heb nu zelf een apart plan gevonden voor mijn name struggles xD Maar toen ineens *Poef* Flame x Inner. En nu kan ik mezelf dus niet inhouden. En hier is Inky/Leotje, in al zijn glorie. Als hij wat ouder is ga ik hem waarschijnlijk meer naar de Sebastiaan {Mortal instruments} kant laten trekken. Dus zo loyaal en gescheurd in zijn twee persona’s dat hij hem moet laten vallen en wat verknipt word. But no worry, he knows the definition of insanity. Om het nu maar af te sluiten, ik hou nu al van Ink/Leo en zal hem zo bespelen als de rpg toelaat. Het kan dus ook best zo zijn dat als ik gekozen word ik begin zoals Direkit en zijn karakter langzaam laat opkomen terwijl hij veroudert, aangezien dit ook zo gebeurt in het echte leven. Maar ik ben klaar gerateld, iedereen veel succes en ik hoop op 8 maart mijn kittentje aan te kunnen maken <3
» Dubble name Nu zie je al over heel de aanmelding dubbele namen, dit komt omdat ik écht niet kan kiezen. En aangezien je toch voor je karakter gekozen word heb ik besloten beiden namen in de aanmelding te houden en te wachten tot 8 maart om de beslissing te maken. Zoals je misschien al door heb ik nergens vaste beslissingen gemaakt voor mijn karakter, dit komt omdat ik wil dat de rpg een groot effect heeft op zijn leven. Mocht mijn Inky/Leo gekozen worden zal ik de naam kiezen door te kijken wat het logische is om te doen vanaf Innerghost haar punt. Misschien laat ik zelf wel de rpg hierdoor beslissen als Nath hier mee in zou stemmen. Maar laten we niet te veel vooruit denken.




Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day


Laatst aangepast door Acefray op za 28 feb 2015 - 15:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
||Kitten Search|| Inner x Flame
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: