Exploring



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Exploring

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Exploring Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Exploring   Exploring Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 18:07

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
Firepaw kwam tot stilstand ergens in het bos. Ze was één kant op gelopen, gewoon om te zien waar ze uit zou komen. Haar eerste ronde met haar mentor had ze al gehad, maar het territorium had veel meer geheimen dan je tijdens zo'n patrouille kon ontdekken. Alles was nieuw en spannend. Ze was er al eens eerder geweest, toen ze haar kever was gevolgd. Uiteindelijk was dat geëindigd in een aanvaring met Battlesong en een WindClan kat. Het territorium was veel spannender dan het kamp, dat was toen al duidelijk.
F I R E P A W


Exploring RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Exploring 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 18:34

Veel was ze nog niet buiten het kamp geweest. Alleen kruiden halen met Jayfeather. Voor de rest spendeerde ze haar tijd met het sorteren en leren van kruiden. Nu Jayfeather andere katten aan het helpen was en zij even niks te doen had, kon ze mooi even zelf het territorium in duiken. Ze was apprentice, dus ze mocht rustig vertrekken. Ze pikte de bekende geuren op van haar zusje! Firepaw was ook ergens! Ze probeerde de geur te volgens en vond al snel de rode poes. "Hey Firepaw! Jij ook hier!" ze keek om zich heen. "Het is hier mooi he?"


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Exploring Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 18:53

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
Haar oren draaide zich in de richting vanwaar ze pootstappen van een andere kat hoorde. De geur die de ander meebracht was zeer bekend, zo bekend als alleen dat van een van haar nestgenootjes kon zijn. Met een glimlachje begroette ze haar zusje Mistpaw. "Hey Mistpaw, heeft Jayfeather je eindelijk wat vrij gegeven?" zei ze met een lachje. De medicine cat van ThunderClan kon behoorlijk humeurig zijn. Ze dacht dat het waarschijnlijk aan zijn blindheid lag. Het rode poesje knikte toen de ander zei dat het mooi was hier. "Ja, nu hebben we eindelijk de tijd om goed rond te kijken!" antwoordde ze. Vroeger was altijd alles verboden geweest.
F I R E P A W


Exploring RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Exploring 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 19:05

Ze knikte naar Firepaw. "Ja! Hij was druk bezig en ik was het sorteren van kruiden wel eventjes beu." antwoordde ze met een glimlachje. Ze liep naast Firepaw mee, door de rest van het territorium. Zij had zeker nog niet zoveel gezien als Firepaw, want die had een hele tour gehad. Zij was alleen nog maar mee geweest naar de plekken waar ze kruiden kon vinden. Firepaw begon over dat ze nu rustig rond konden kijken. "Soms kijk ik nog steeds twee keer om om heen voor ik door de doorntunnel durf," lachte ze. "Al die nieuwe vrijheid is zo raar opeens." Eerst mocht het niet en nu wel. Het was eventjes wennen. "Heb je al geleerd hoe je een kat kan vermoorden?" vroeg ze toen met grote oogjes over Firepaw haar warrior training.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Exploring Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 19:12

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
"Dat snap ik wel," zei ze toen haar zusje beweerde de kruiden wel even zat te zijn. Medicine cat zijn zou nooit iets voor haar geweest zijn, maar ze wist dat Mistpaw het graag werd en ze had wel respect voor haar en haar mentor. Firepaw lachte even toen Mistpaw begon over het feit dat dit alles zo vreemd was om opeens te mogen doen. "Ja, als ik een warrior tegenkom buiten het kamp dan heb ik af en toe ook wel de neiging om me te verstoppen," gaf ze eerlijk toe. Dat zou na nog een paar dagen wel over zijn schatte ze. Toen haar zusje begon over haar training en of ze al wist hoe ze een kat moest vermoorden keek Firepaw haar met een frons aan. "Nee natuurlijk niet en dat is tegen de warrior code, hé," antwoordde ze. "Ik ken alleen nog maar een paar kleine basis dingetjes," vervolgde ze.
F I R E P A W


Exploring RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Exploring 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 19:25

Mistpaw moest wel lachen om dat Firepaw zich soms wou verstoppen. Al kende het gevoel maar al te goed. Het warriorleven zou niks voor haar geweest zijn. Het vechten was haar ding niet, dat had ze vroeger in de nursery al gemerkt. Het nep-vechten vond ze nooit leuk, ze hield er niet van om anderen pijn te doen. Ze wou anderen helpen.
Toen vertelde Firepaw dat doden tegen de warriorcode was. Dat was stom, dat wist ze! "Weet ik wel.. even vergeten." zei ze, maar toen had Firepaw het over basisdingen. "Wat voor basisdingen? Kan je ook al jagen? Heb je iets gevangen?" hoewel het haar niks leek was ze best nieuwsgierig naar wat haar zusjes allemaal deden buiten het kamp. Ze mistte ze best wel erg.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Exploring Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 21:12

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
Mistpaw vroeg door over de basis die ze al geleerd had en of ze al wat gevangen had. "Ik heb nog niks gevangen. Ik heb wel al geoefend met de jachthouding en de houding die je het best aan kunt nemen voor een gevecht. De dingen waar je op moet letten, geluiden en geuren," legde ze uit. Nu was het haar beurt om haar zusje wat te vragen. "En jij dan, wat heb jij allemaal al geleerd?" vroeg ze. Mistpaw's training hield heel wat anders in.
F I R E P A W


Exploring RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Exploring 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 14:58

"Ik heb nog niks gevangen. Ik heb wel al geoefend met de jachthouding en de houding die je het best aan kunt nemen voor een gevecht. De dingen waar je op moet letten, geluiden en geuren," Dat klonk best leuk. Het jagen leek haar dan wel weer leuk. Het was het vechten wat ze niet zo super vond. "Het lijkt me veel leuker nu je je eigen eten kan vangen!" zei ze enthousiast. "En jij dan, wat heb jij allemaal al geleerd?" Oh wat zij had geleerd? "Best veel al! Jayfeather laat me zien hoe ik de kruiden moet drogen en welke kruiden wat doen. Weetje dat rozemarijn en mint gebruikt worden op dode katten zodat je niet goed kan ruiken dat ze dood zijn?" ze was helemaal gefascineerd over alles wat er te leren viel. En ze bedacht zich niet altijd dat sommige katten niet alles wouden horen.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Exploring
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: