I'll color your sky



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'll color your sky

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rudepaw
Member
I'll color your sky Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: I'll color your sky   I'll color your sky Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 23:56


Rudekit zat ineengedoken in de schaduwen en hield zijn blik onlosmakelijk op het droge mosballetje voor hem gericht. Zijn staart zwaaide onrustig heen en weer. Toen een zacht winterbriesje het balletje liet bewegen, sprong hij en rolde neer op de grond tegen de mosbal aan. Zijn klauwtjes plantte hij in het bolletje mos, en hij greep toen het mosballetje vast in zijn bekje. Hij schudde het even heen en weer en liet los. De mosbal vloog de nursery uit en stuiterde alle kanten uit. Rudekits amberkleurige ogen vernauwde en hij probeerde zijn zicht zo scherp mogelijk te maken. Hij sloop erop af en tikte het weer weg met zijn pootje. Zwaar ademend, vermoedelijk door de hoest die hij had opgelopen, liet hij zich door zijn poten zakken en draaide op zijn rug, starend naar de grijze hemel. Zou Mistflare nu op hem neerkijken?
{ Emberpaw }
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
I'll color your sky Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: I'll color your sky   I'll color your sky Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:08

Nog een tikkeltje slaperig stapte ik mijn den uit. Het was nog vroeg in de morgen, en helaas was de zon vandaag niet steek genoeg om door de dikke grijze wolken te breken. Ietwat zorgelijk keek ik op naar de grijze lucht. Er zat slecht weer aan te komen. Oorspronkelijk was ik van plan geweest om te gaan jagen, maar ik had geen zin om ver van het kamp te zitten als dit slechte weer losbrak. Ik had vanmorgen überhaupt niet zo veel zin gehad om weg te gaan, en al met al besloot ik nog heel even te wachten. Als het opklaarde kon ik altijd nog gaan. Ik keek even rond in het kamp, en mijn blik bleef rusten op een zwart-witte kitten die met een mosballetje speelde. Ik grijnsde even. Als kitten had ik dat ook altijd erg leuk gevonden. Maar waarom nu niet meer? Misschien vond ik het nog wel leuk.. Ik grijnsde vrolijk, en stapte op de kitten af. No shame! 'Hé.' Mauwde ik vriendelijk. 'Zou ik misschien mee mogen doen?' Voegde ik daar nig altijd grijnzend aan toe. Ik hield van kittens. Ze waren nog zo vrij en onbezorgd. En natuurlijk waren ze ook nog eens ongelofelijk schattig.


I'll color your sky 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
I'll color your sky Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll color your sky   I'll color your sky Icon_minitimema 30 maa 2015 - 23:41


“Hé.’ Het katertje rolde zich geschrokken weer op zijn buikje. Vliegensvlug stond hij alweer op zijn vier poten met ogen zo groot als schoteltjes. Zijn vacht stond warrig naar alle kanten wat een uiterst grappig beeld vormde. Rudekit’s ambere oogjes priemde zich in de kater voor hem. Een nog onbekende tabby apprentice met een wit buikje en een wit befje stond voor zijn neus. “Zou ik misschien mee mogen doen?” Vervolgde de kater grijnzend. “Eh..ja..tuurlijk!” Bracht de kitten uit, een beetje verbaasd maar met een brede glimlach. Met zijn voorpootjes greep hij het mosballetje vast en rolde het naar de kater. “Wat is uw naam?” Besloot hij netjes te vragen. Voor het spelletje te beginnen, moest je toch op zijn minst de naam van je medespeler weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll color your sky
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: