You cant stop me! (Cyber)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You cant stop me! (Cyber)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brat
Member
You cant stop me! (Cyber) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 20:45

Verveling,Dat is wat Brat naar het Rouge gebied heeft gelied,Hopelijk kon ze hier nog wat beleven de poes stopte even met lopen en spitte de omgeving af het is hier net zo dood als in het kamp' zuchtend ging de poes in de sneeuw zitten,Alles was wit en dood geen leven te bekennen of ruiken,Ja alleen maar een paar vage rouge geuren meer niet,Brat wist dat als er een kat in de beurt was vast snel weg zou lopen dankzij haar Bloodclan geur,Veel katten waren bang voor Bloodclan en blijven graag uit de beurt van de katten,Opeens rook de poes iets opmerkelijk een rouge die haar kant op kwam?!hhmm dit kon nog leuk worden met een grote grijns wachte de poes af tot de rouge dichter bij was.
♥ Isa
 



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
You cant stop me! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 21:17





Cyber keek vanop een afstandje naar de poes, op zijn face lag overwegent irritatie maar ook wel wat haat en een snufje geamuseerdheid. Spottend trok de brede kater met een zwart oor en gromde laag. Wat deed een bloodclankittypet op zijn territorium? Het besmeuren met haar aanwezigheid zeker, niets goed aan bloodclan. Ze bestempelden zichzelf als groots en vele vertelden 'enge' verhalen over deze 'bloederige moordenaars' maar hallooowww als je dan zo sterk en onoverwinnerlijk was.. waarom ging je dan als een rat leven bij zo'n 100 000 andere katten en nog wel vlak bij een stel stinkende twolegs? Deze 'blood'clan had dan ook niet voor niets het achtevoegsel 'clan', alle clans waren een stelletje nietige kittypets bij elkaar...en als je dan een van die kittypets wegtrok van zijn maatjes en alleen in een rogueleven zette... dan bleef er maar weinig over dan diens 'moed' en 'grootsheid' hoor. Van stilletjes naar deze poes sluipend ging hij over op zwaar rennen, maar een klein stuk moest hij overbruggen, en met een stevige sprong en boze grauw storte de zwart-witte kater zich op de bloodclanpoes. "Welke kittypet durft er het territorium van de Wolf te betreden?" gromde hij boos zijn klauwen in deze poes zettend.



OCC; ik dacht, oké dit is wat gegodmod maar het zou idiaal zijn als Cyb de poes ook lukt aan te vallen ipv dat de poes wegspringt en hij enkel maar gras hapt ^^ als je het niet erg vind.





You cant stop me! (Cyber) AdnfjaYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 2gxnp75You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Cyber_pixelYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 34nodx3You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Teeth_dogs
You cant stop me! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
You cant stop me! (Cyber) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 21:38

Voordat de poes het wist sprong er een grote wit-Zwartevkater de bosjes uit,Snel probeerde de poes weg te springen maar het lukte d kater toch om haar tegen de spinnde "Welke kittypet durft er het territorium van de Wolf te betreden?" gromde hij boos zijn klauwen in deze poes zettend.even keek Brat de kater aan dit is de eerste keer dat dit nooit bij haar gebeurt is,Snel Gaf ze de kater een harde trap tegen zijn buik aan met haar achter poten,Brat gromde hevig al haren stonden over eind wat dacht deze kater wel niet? dat hij haar zo maar kon aanvallen??!'GET THE F*** OFF ME YOU MOUSEBRAIN I'LL KILL YOU!' schreewude de kattin de kater zal boeten voor zijn domme acties,De poes haalde haar nagels tegen de wang van de kater niet erg diep maar wel pijnlijk 'YOU ARE A FOOL YOU KNOW THAT?' langzaam werden haar ogen klein en keeken de kater insane aan kill kill kill...

OccVoor mij is het prima c; Vind je het niet erg als Brat Cyber een beetje verwond? Cyber mag Brat ook verwonden alleen niet te hevig c;



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
You cant stop me! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 21:45


Cyber liet een duidenlijk gefrustreerde grauw horen en liet los toen hij een venijnige klauw in zijn kaak kreeg, gestaag begon deze dan ook te bloeden. "What the F*ck voor een kittypet denk je wel niet te zijn schat?!" Cyber gaf de poes nog een vervaarlijke klauw in haar schouder en zette er diep zijn tanden in, dit was Zijn territorium. Het bloeden was nog niet gestopt maar dat negeerde hij gewoon terwijl hij zijn tanden nog steeds in de schouder had gepind, in zijn buik waar de poes had geschopt had hij echter geen pijn. Laat staan enig gevoel, door die wond die de neef van Buzzard hem een jaar geleden had gegeven, zijn zenuwen waren daar stevig beschadigd.


You cant stop me! (Cyber) AdnfjaYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 2gxnp75You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Cyber_pixelYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 34nodx3You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Teeth_dogs
You cant stop me! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
You cant stop me! (Cyber) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 21:55

"What the F*ck voor een kittypet denk je wel niet te zijn schat?!" de wit-zwarte kater gaf de poes nog een vervaarlijke klauw in haar schouder en zette er diep zijn tanden in,Brat draaide snel haar kop een beet in de kater oor vervolgens  sneed ze met haar klauwen door de gezicht van de kater hijgend keek ze de kater met een groot en een klein oog aan haar schouder deed pijn maar ze kon het gevecht niet verliesen allen door een bloede schouder dus besloot de poes er geen aandacht aan te besteden,'kill kill kill'  Brat voelden het bloed van de kater langs haar bek glijden met een gestoorde blik keek ze de kater aan 'Hihihihi' lachte Brat op een raare toon hij boeten hij noemen jouw een KITTYPET!'


Occ: brat word crazy ;D



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
You cant stop me! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimema 9 maa 2015 - 19:38


Met een luide grauw en nog een laatste haal met zijn voorklauwen trok de stevige kater zich los, deze poes was geen bedreiging voor hem. Ze was enkel een gestoorde rat dat al te lang tussen een hoop halfdode ratten had geleefd, Cyber blies dreigend naar de poes en hief zijn gespierde poot met uitgeslagen klauwen voor zich op, klaar om elk moment uit te halen. "Kill maar een ander, een dooie kikker ofzo ergens daar in bloodclan territorium" gromde hij laag terwijl hij de poes stevig monsterde, wat leek deze op Zira..die stomme leeuw die ook in bloodclan zat en hem eens stevig lastig had gevallen. "Ik vraag het nog een keer, voor het laatst beleefd..wat the hell kom je op mijn territorium doen met je misvormde poten?" Cyber sprak het duidelijk en vol dreiging uit, als de poes nou niet antwoorden was het misschien haar beste dag niet. Ze hadden nog geen tien minuten aan hun theekletsje besteed of de poes had een bebloede schouder en hij had een afgescheurd oor -alweer dat oor dat al gescheurd was- en een paar fikse, brandende wonden op zijn gezicht.


You cant stop me! (Cyber) AdnfjaYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 2gxnp75You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Cyber_pixelYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 34nodx3You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Teeth_dogs
You cant stop me! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
You cant stop me! (Cyber) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 17:24

De zwarte witte kater  blies dreigend naar de poes en hief zijn gespierde poot met uitgeslagen klauwen voor zich op, klaar om elk moment uit te halen. "Kill maar een ander, een dooie kikker ofzo ergens daar in bloodclan territorium" gromde hij laag terwijl hij de poes,Even keek Brat de kater vragend aan moest ze zich nou bedreigd voelen? hard begon de rosse poes te lachen'Oh really? tell ME howw lloonng did you do on THAT one one?grijzend keek Brat de kater aan,Haar bloede schouder voelde ze niet meer al haar aandacht was op rouge gericht,"Ik vraag het nog een keer, voor het laatst beleefd..wat the hell kom je op mijn territorium doen met je misvormde poten?"miauwde de rouge duidelijk en vol dreiging uit,Duidelijk was de kater wel heel erg gesteld op zijn territorium hij deed er wel veel moeite voor,Brat was niet bang voor deze kater een blufferd na haar smaak ook smaakte zijn bloed oud en verrot niet lekker!'Jouw leren wat er gebeurt als je een Bloodclan cat aanvalt!'   
♥ Isa
 



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
You cant stop me! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 20:23

Cyber begon luid en sarcastish te lachen, "Go..let me guess..You are going to hug me poesiepoesie?" zei hij spottend, de wind die door hun vachten raasde deed zowel de vacht van Cyber als van de poes hevig opwaaien, de poes leek er enkel..bloodclanner-achtiger door. Grillig en zeker niet van de diksten, ach dat was haar fout dan maar he. Iedereen wist dat je de bloodclan gewoon niet moest joinen.


You cant stop me! (Cyber) AdnfjaYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 2gxnp75You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Cyber_pixelYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 34nodx3You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Teeth_dogs
You cant stop me! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
You cant stop me! (Cyber) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 9:28

de wit zwarte kater begon luid en sarcastish te lachen, "Go..let me guess..You are going to hug me poesiepoesie?" zei hij spottend, luid grommend keek Brat de kater nog steeds met een gestoorde blik aan, hij Brat uitlachen hij denken wij grap zijn!' galmde het door de kop van kattin heen,'You're just scared ouwe brombeer!' overdreven lachte ze de kater uit,ze was niet bang voor hem hij was gewoon een ouwe brompot die kon vechten meer niet hij stelde niks voor een magere excuus dat ja maar meer ook niet.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
You cant stop me! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimezo 15 maa 2015 - 20:47


Ouwe brombeer? Hij een ouwe brombeer? Oh dit poessie wist echt niet met wie ze te maken had! Cyber keek rustig naar de poes en knipperde traag tot de stoppen doorsloegen in zijn kop, maar nog geen seconde later sprong hij grommend en blazend op de poes. Hij richte zijn uitgeslagen tanden en vresenlijk ontblote tanden op de poes. Niemand noemde hem een ouwe brombeer, niemand. Dit was nou al de zoveelste keer dat iemand hem oud noemde. "Niemand noemt mij oud jij snotterbal!"


You cant stop me! (Cyber) AdnfjaYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 2gxnp75You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Cyber_pixelYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 34nodx3You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Teeth_dogs
You cant stop me! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
You cant stop me! (Cyber) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 20:30

Met een grote glimlach naar de kater die naar haar toe sprong en zijn tanden liet zien,wat wij bang moeten zijn nu? Ha! Brat sprong snel aan de kant en scheurde met haar klauw langs de schouder van de zwart-witte kater ,De pies nergeerde de katers opmerking en bleef lachen het was geen normaale vriendelijke lach nee het was crazy en gestoorde lach,Deze kater heeft echt een kant van haar wakker gemaakt iets waar hij voor zou boeten,'Lets dance...OUWE OPA!' met moeite hield de rosse poes een lach bui binnen deze kater was echt kostelijk!



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
You cant stop me! (Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: You cant stop me! (Cyber)   You cant stop me! (Cyber) Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 20:49

Cyber liet een geergerde grauw horen toen de boes wegsprong en net met de puntjes van haar nagels zijn schouder raakte die heel dunne, maar al een geluk ondiepe, groefjes achtliet die lichtjes begonnen te bloeden. Cyber werd gek, in zijn hoofd dan toch want langs buiten kon je enkel een soort kille woedde herkennen. Hij draaide zich om en sprong weer naar de poes, maar deze keer lager zodat ze minder tijd en kans zou krijgen om geslaagd weg te springen. Zijn klauwen waren uitgeslagen en tanden gericht naar diens nek.


You cant stop me! (Cyber) AdnfjaYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 2gxnp75You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Cyber_pixelYou cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) 34nodx3You cant stop me! (Cyber) 10pvxmwYou cant stop me! (Cyber) Teeth_dogs
You cant stop me! (Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You cant stop me! (Cyber)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: