21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Dreamwave
StarClan
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:16

Er wordt heel veel besproken op Internet over de Dag des Oordeels. Volgens Internet zou dit morgen zijn. Maar... Voordat iedereen bang begint te worden en direct begint te worden, heb ik gloeiharde feiten wat erop wijzen dat het gewoon niet kàn:

*Waarom staat het alleen op Internet en verschijnt het niet in het nieuws? Zoiets moet toch wereldnieuws zijn, of niet?
*Er is in 1844 al zo'n voorspelling geweest. Volgens mij leven we nog steeds.
*Er staat, verspreid op Internet, dat veel mensen 21 mei voorspellen, maar er staat ook bij wanneer ze nog een voorspelt hebben en die datums staan niet gelijk aan elkaar.
*De mensen dié al eens openbaar voorspelt hebben, hebben het fout gehad.
*De Maya-kalender stopt pas in 2012 volgens de geschiedenis en zou nu vervroegd zijn, maar volgens mij kan dat helemaal niet, want een kalender die al vaststaat kàn gewoon geen wijziging krijgen.
*Alle voorspellingen, dus ook met de Maya-kalender, over de hele wereld, die zich al eerder hebben plaatsgevonden, zijn nooit waargebeurd.
*Dat gedoe met Japan heeft hier ook niks mee te maken. Volgens hun zou de hele Amerikaanse westkust in een vlaag weggaan, maar, dat is niet waar.

Dus, wees niet bang. Maak jezelf niet gek als je dit leest op Internet. Die mensen willen gewoon interessant gevonden worden. Omdat de datum 2012 dichterbij komt en ze indruk willen maken, zeggen ze zulke onzin. Ze willen gewoon aandacht, naar mijn mening. Moest ik je bang gemaakt hebben, dat was niet de bedoeling, maar ik wil gewoon niet dat mensen de hele nacht bang afwachten naar morgen, want dat is nergens voor nodig.

Zombieinvasie

Zo is er, lachwekkend genoeg, ook voor morgen een zombieinvasie voorspelt. Mensen, een zombieinvasie?! Ze zouden onze planeet binnendringen en onze hersens stelen. Kunnen ze echt met niks beters komen? Ook als je dit leest, moet je niet bang worden. Zombies bestaan niet. Dit gaat waarschijnlijk om een grap dat een beetje uitgelekt is dankzij Twitter, waar ze nu interessant mee willen doen. Niet bang worden als je zoiets leest!

Toch maakt het heel veel mensen bang. Nu denk je: waarom schrijft ze dit, ik wou het helemaal niet weten! Maar beter dat er zo'n topic staat met geruststellingen, dan dat je het leest ergens en je ouders doen er vaag over, niet?

Groetjes,
Dreamwave



Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfur
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Ravenfur
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:19

WTF O_o
Ik wil dit gewoon niet geloven :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkit*
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months
Gender:
Rank:
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:24

Dreamwave...
Kijk jij nieuws? xD

Niet spottend bedoeld maar het ís op het nieuws geweest x')
Oké echt serieus werd het niet genomen maaar eerlijk..
De film 2012 maakte meer ophef bij de mensen omdat ze niet lazen dat het een film was :'D
Plus dat die mensen vinden dat je heus mag door doneren aan hun grouppie ondanks dat deze wereld morgen toch eindigt x)

Ach ja..
Ik had toch al dood moetn zijn door levende teddybeers, geesten en andere dingies omdat ik mails niet doorstuurde. Een vergaande wereld kan er ook nog wel bij Laughing


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie 2r2cbcx
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionsoul
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
Sara
110

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Lionsoul
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:29

Haha, echt hè,

Maar toch, ik vind het best griezelig xD

Alleen die zombies zijn echt nep -.-
+ Dat het niet 2012 bleek te zijn, maar 2212 >D


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie J6ke3s
Dropping || meer in aantocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:31

Ow... Bij ons niet xD Of ik heb het gemist. Ja, ik heb ook zulke mails gekregen. En trouwens, je merkt er toch niks van Razz Neeh, effe serieus, ik geloof er niks van. Als ze dat al eerder voorspelt hebben en het is niet uitgekomen, waarom zou het nu wel zijn?



Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:33

YAYZ! ZOMBIES!!!


DIE MAG JE SLAAN ZONDER PROBLEMEN!

1 ding te zeggen


YAY DAN MAG JE WAPENS DRAGEN Very Happy

zien jullie het al voor je

DEZE MALLOOT MET EEN AK74, ACR, SCAR-H, Desert eagle's

YAYZ LET THE DEAD COME!! :p


(just joking, hoewel als het vriendelijke ondoden waren was het ookw el saai -.-)


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionsoul
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
Sara
110

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Lionsoul
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:35

Omg, Crooked O.o

Maar echt.. Die [volgensmij half-gestoorde xD] Predikant had het idd in 1994 ook mis...
Ik hoor er dan ook NIEMAND over praten ofzo..


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie J6ke3s
Dropping || meer in aantocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:41

Buh... Toch word je er op de een of andere manier wel bang van Razz
We zullen zien.



Terug naar boven Ga naar beneden
Lionsoul
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
Sara
110

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Lionsoul
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:43

Jah.. Dat heb ik ook xD

Ik denk dat het nep is O.o


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie J6ke3s
Dropping || meer in aantocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:47

Ik ook...
Alleen moet ik heel eerlijk zeggen dat ik erg onrustig erover ben, ook al probeer ik mezelf te kalmeren. Het lukt niet zo goed.



Terug naar boven Ga naar beneden
Lionsoul
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
Sara
110

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Lionsoul
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:48

Hmz, dat heb ik ook zo iets.. O.o
Maar hoe vergaat de wereld dan? Heeft die predikant daar ook iets over gezegd?? xD


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie J6ke3s
Dropping || meer in aantocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunkit-
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: Bijna 2 manen
Gender:
Rank:
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:50

Hmmm, einde van de wereld... dat zou ik niet beweren. Wel geloof ik dat onze huidige cultuur er ooit mee op zal houden te bestaan. Of dat je nog maar resten van onze cultuur zal terugvinden in een nieuwe...
Je haalt de maya-cultuur al aan, maar er zijn in de loop des tijd vele culturen verdwenen. Goh, daarnaast, de ijstijd die zomaar behoorlijk wat diersoorten heeft helpen uitsterven vind ik dan ook een erg leuke.

Ik ben ervan overtuigd dat alle wereldrampen niet voor niets zijn. Feitelijk, als je bezie hoe de mens de aarde behandeld... tsja... payback time zeker XD Nah, even serieus. Als je kijkt naar de geschiedenis, de totale geschiedenis vanaf de oerknal is er zeker een verband dat telkens weer herhaald word. De ramp in Japan is natuurlijk niet de enige ramp die de afgelopen jaar (jaren) heeft afgespeeld in de wereld. Je moet alles samen bezien. Ik geloof dan ook absoluut niet dat de aarde in één dag zal eindigen, vraag me af hoe dat mogelijk is. Misschien de zondvloed, of de planeet moet geraakt worden door een komeet of dergelijke zeker. Maar hier gaat zeker jaren op vooraf, niet om paniek te zaaien, maar als je eens gaat terugkijken naar de afgelopen jaren... misschien dat het al begonnen is. Dat weet je toch nooit. Je moet je er ook niet druk om maken, ik heb genoeg andere dingen in m'n hoofd. En daarnaast, dood ga ik toch wel. Ooit. Tsja, that's life. Je hebt het niet in de hand, of de wereld nu vergaat of niet.

De datum 6 juni 2006 was ook een erg leuke... goh, 666, de wereld vergaat XD er zullen gerust mensen dood gegaan zijn, maar welke dag gebeurt dat niet?


OEEEEEEE Me love ZOMBIES!!!!!! wanneer verander ik er in eentje XD Vind hem erg goed gevonden in ieder geval. Ze dringen onze planeet binnen.... hmmm... zijn het dan geen aliens?
Dat terzijde... zombies... doden die opstaan... goh, vraag me af hoe ze dat voor elkaar krijgen, anders ga ik het direct testen om m'n oma nog een paar vragen te stellen.
Anderzijds... er zijn al genoeg hersenloze mensen in de wereld, dus er zullen heus nog wel een paar bij komen XD

Okeej, moet meteen denken aan de film 'i am legend). Geweldige film en dan vooral het nummer van bob marley tussendoor gehe Don't worry, everythings gonna be alright. Slaat de spijker op z'n kop, dus mensjes zeker niet in paniek schieten. Nergens voor nodig!


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Pbucket
Sandwhisper ~ Sunwise (Sunkit) ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:55

Oke...


om ons voor te bereiden


IK START NU SOLICITATIE GESPREKKEN VOOR EEN ZOMBIE HIT SQUAD


wie doet mee!!
(ik zorg voor wapens Very Happy)






21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeweltear
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 11 Manen.
Gender:
Rank:
Jeweltear
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:55

*wringt zich even tussen de discussie*

Ik geloof er niet in, in dat de wereld vergaat.
Ik heb eens een boekje gelezen waarin stond dat piramides van alles goed hadden voorspeld, en die hadden ook voorspeld dat de wereld zou vergaan in 2700+.. Dus geen reden om je zorgen te maken. c:

En anders hebben we pech. Dan kunnen we iig zeggen dat we een leuk RPG leven hebben gehad, toch? Very Happy

*kruipt weer weg*


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie 2r572gn
Tears are not ment to destroy..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionsoul
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
Sara
110

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Lionsoul
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:57

Haha, Jeweltear x'D

Nouja, ik heb gehoord dat de Maya's ook veel voorspellingen goed hadden..

Maar volgensmij is dit echt niet het einde..
Hoe kun je nou 2000 jaar in de toekomst kijken? O.o
Sorry hoor, maar volgensmij was die voorspeller een psychopaat :'D


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie J6ke3s
Dropping || meer in aantocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 21:58

Volgens mij merk je het niet eens als de wereld vergaat. Ik geloof er ook niet in, maar het baart me wel zorgen, ook al probeer ik het te vermijden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Sunkit-
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: Bijna 2 manen
Gender:
Rank:
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 22:10

Er zijn voorspellingen geweest die klopten, als je kijkt naar bijvoorbeeld nostrodamus of hoe je het mag schrijven XD Ook andere voorspellingen van heel wat eeuwen geleden zijn uitgekomen... maar er zijn er ook veel niet uitgekomen. Dus heb zelf zoiets van, laat de voorspellingen voor wat ze zijn... voorspellingen, woorden... meer niet.

Hmm, het enige waar ik wel geloof aan hecht is de herhalingslus waarin we verkeren. Nu, gedeeltelijk valt het te berekenen, maar exact natuurlijk niet. Er kunnen eeuwen verschil tussen zitten, dus ja, ik laat dat ook verder voor wat het is.

Mocht de wereld vergaan... dus dat er geen aarde meer is... we zullen er weinig van merken zeker XD


Crookedstar, ik doe zeker mee met je squad. Zombies killen, ik maak er m'n vak van, ik ga er alvast voor studeren!!! Haalt alle zombiefilms boven XD gehe


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Pbucket
Sandwhisper ~ Sunwise (Sunkit) ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepool
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 22:20

De wereld zal ooit wel eens op houden te bestaan, maar ik laat me niet gek maken door iemand die denkt te beweren dat de wereld echt vergaat, maar mochten de zombie komen dan meld ik me aan voor het team om ze uit de weg te ruimen!


How wil help me?

Whitepaw. - Moonstream - Silverlight - Scarface, Darkmind
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkit*
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months
Gender:
Rank:
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 22:21

Whooo Zombie hit squad Very Happy
Ik doe mee 8D
Ik ga mijn asian skills inzetten >8D


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie 2r2cbcx
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie Icon_minitimevr 20 mei 2011 - 22:28

Hoe langer dit doorgaat,
Hoe meliger ik ervan word o_o
En die zombie attack hebben ze gewoon afgepakt van HOTD.
Onoriginele mensen x)

En stel dat de wereld toch zou vergaan morgen;
Don't worry, if we die...
Justin Bieber goes with us.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: