21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Windkit
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: pas geboren xD
Gender:
Rank:
Windkit
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 18:11

xD


volgens mij zijn we nog altijd niet dood... en het is al 18. oo! omg ik kijk vannavond egt een horrorfilm over zombies! lekker creepy
jammer genoeg dat ik hem hebn uitgeleend D=


gdvdmme:( sorry voor mijn taalgebruik :3


JB en IT gaan dood C; beware of the bad musician hunterz ...... sorry maar ik zou Ralf er liever inlaten xD


X^^.


♥️~~Windkit~Greengrass~Goldheart~Snownose~~ ♥️



♥ lolly's zijn gigantisch lekker ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunkit-
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: Bijna 2 manen
Gender:
Rank:
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 18:53

Ik wacht heel de dag al in spanning af, maar nog altijd niks hoor. Gosh, en ik wilde nu weleens dat geweldige licht zien aan het einde van de tunnel ^_^


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Pbucket
Sandwhisper ~ Sunwise (Sunkit) ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 21:08

Jongen sorry voor mijn late reactie, maar hier zijn een paar mensen flauw gevallen en we hebben ze in de schaduw gelegd. Dus ik weet het nog niet zo.... Oh shit, nee toch wat is er buiten nu weer loos?

Ik heb net even de deuren gesloten. De mensen die een tijdje geleden flauw gevallen waren zijn vreemd aan het doen ik weet niet wat ik moet doen????
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 21:12

DE WERELD IS VERGAAN
Ik zit op MSN met Steelfang xD

Nou ja, ze zeggen heel vaak dat de wereld vergaat.. Gelukkig gebeurt het al die keren niet. Hoewel de wereld ooit wel vergaat als de zon implodeert, maar dat duurt nog wel even.


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 21:21

Nee echt waar nu even niet klote jongens het gebeurd echt! Ze lijken te kreunen, maar ik kan dat door het glas niet goed horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunkit-
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: Bijna 2 manen
Gender:
Rank:
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 21:31

Al bedacht dat het de warmte kan zijn? (hier is het echt mega benauwd warm geweest namelijk) Een ambulance bellen misschien? zijn de artsen die als eerste sterven mochten ze veranderen in zombies... kan je nog gauw de achterdeur nemen en vluchten.


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Pbucket
Sandwhisper ~ Sunwise (Sunkit) ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkit*
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months
Gender:
Rank:
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 21:34

Laughing Omg stelletje komedianten xD
Ik heb gewoon met mijn neef lopen stoeien en hij is nog niet dood Laughing en ook geen zombie x)


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 2r2cbcx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunkit-
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: Bijna 2 manen
Gender:
Rank:
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 21:35

We zijn hier hooguit wat levenloos, maar niet dood... euhmm ja, anders zou ik niet kunnen reageren... Laughing


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Pbucket
Sandwhisper ~ Sunwise (Sunkit) ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 21:49

Oh jij merkt ook alles Snowkit. Nee we hebben geen last gehad van die flauwvallende mensen, maar ik kon het niet laten. Ik heb de hele dag al lopen fantaseren hoe ik de boel op stang kon jagen, maar je hebt gelijk ik kan een komediant zijn soms.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 10:11

Mensen we leven nog!!
of... wie is er opgehaald of een zombie??
XD wat een idioot gedoe


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 11:28

I-ik werd hysterisch om 6 uur X'D

Ik geloofde het niet ofzo hoor! Maar ik heb een angststoornis en word heel snel bang van dingen, en dan ben ik ook nog heel hooggevoelig op dat gebied...
Dus ik was bang xd met buikpijn en alles, en toen was het 6 uur en zat ik echt zo van "AAAAAAH D':" en om 1 over 6 was het "YAAAAAY 8D"

En ik was dus bang xd voor iets waarvan ik wist dat het toch niet zou gebeuren xd


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Brokenstar-1

21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 13:58

Haha, ja, ik gisteren om twaalf uur 's nachts oook Very Happy
0.00 ik zo: oh oh... 0.01 ik zo: yeaah Very Happy



Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 15:17

Ik het om half 12 spannend (ik wist 100% zeker dat ik niet dood ging maar jah) en om 12 uur viel ik in slaap...... X'D


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 15:26

Ik lag vredig te slapen Very Happy
Het verschrikkelijkste moment van de dag, waarop ik even dacht dat het waar was, was het moment dat ik Justin Bieber hoorde -.-
xD


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Windkit
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: pas geboren xD
Gender:
Rank:
Windkit
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 16:11

xD ik heb niet alleen Justin Bieber moeten overleven, maar ook mijn zus die meezong met een micro D= vreselijke oorpijn gehad achteraf xD


♥️~~Windkit~Greengrass~Goldheart~Snownose~~ ♥️



♥ lolly's zijn gigantisch lekker ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 16:43

D: Arme jij
Dat deed m'n zus voor een keer niet
Yay!


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunkit-
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: Bijna 2 manen
Gender:
Rank:
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 17:18

Vannacht is wel een vulkaan uitgebarsten bij IJsland XD


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Pbucket
Sandwhisper ~ Sunwise (Sunkit) ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonclaw
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
383

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 17:20

Het kan zijn dat het alleen het begin van het einde van de wereld is :3
Dat er steeds meer rampen komen, of dat alles instort qua de economie D':
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunkit-
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: Bijna 2 manen
Gender:
Rank:
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 17:24

Och de natuurrampen zijn al effies aan de gang in de wereld, er zullen er vast nog genoeg volgen ^_^
Maar de aarde zal heus niet stoppen met bestaan. Hooguit het leven dat er is zal veranderen. Maar dat heet bij mijn weten evolutie... aanpassen aan de aarde en diens veranderingen. Dino's zijn niet voor niets uitgestorven, op enkele afstammelingen na dan Razz


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Pbucket
Sandwhisper ~ Sunwise (Sunkit) ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Risingvoice
Member
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 DPKsfdL
194

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie   21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 17:56

Best wel jammer dat ik toch niet dood ben neer gevallen x)
Dan had ik mrogen geen wiskunde en economie toets xD


21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie - Pagina 3 Risingpawsig2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: