Young, wild and free



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Young, wild and free

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Bluewisp
Founder
Young, wild and free LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:59

Behendig sprong Bluewisp over de rotsen heen, ze hoorde af en toe het geratel van de slangen die tussen de rotsen kronkelde. Ze vond het als apprentice altijd al spannend om hier te zijn, en die gevoelens waren nu ze warrior was niet verminderd. Bluewisp had altijd het idee gehad dat warriors zorgeloos waren, dapper en onbevreesd. Bij haar was dat in ieder geval niet zo, Bluewisp was nog steeds bang voor gevechten en dieren als.. bijvoorbeeld slangen. Op een hoge rots nam ze plaats en ze genoot van de verwarmde rots onder haar kont. Genietend sloot ze haar ogen, maar hield hem wel af en toe op een kier omdat ze niet gebeten wilde worden door een slang.

Haar gedachten dwaalden al snel af, toevallig naar de kater Rowanflight. Die kat had haar continu beziggehouden sinds de laatste keer dat ze hem zag, en zij aan zij had gestaan tegen de das. Hij leek best aardig, maar er zat hem iets dwars en dat wist ze niet. Misschien kwam het omdat ze op de voormalige clanleader had geleken, Bluestar. Dat ze naar haar vernoemd was had waarschijnlijk ook niet echt meegeholpen, desalniettemin vond ze het geen geldige reden om onaardig te zijn. Een ThunderClan geur schoof langzaam haar neus in, haar oortjes wiebelden voorzichtig heen en weer terwijl haar blauwe ogen om zich heen keken.

[Eerste post Rowanflight]


Young, wild and free QHTBjCa
Young, wild and free Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 16 maa 2015 - 21:24

Hij duwde met elke pas die hij zette zijn grote klauwen de grond in. Zijn staart dwaalde over de grond terwijl hij diep in gedachten verzonken was. Door zijn vriendschap met zowel Gravelrose als Starlingdash waren bijde kattinnen nu boos op hem. Waarom moesten zijn zusters ook alweer ruzie hebben? En sterker nog waarom moest hij er tussen in getrokken worden. Het irriteerde hem mateloos maar er was een iemand die hem nog erger irriteerde. Nou ja twee, broer en zus Bluewisp en Arrowthrill. Nou ja irritatie hij wou het niet zeggen maar naast haar vader haatte hij Bluewisp het was gewoon een te grote klap geweest. Natuurlijk was ze al Bluekit genoemd voor zijn moeder stierf maar waarom moest ze zo op zijn moeder lijken.. Waarom moest ze hem elke dag martelen met haar uiterlijk. Alsof hij Firestar al niet genoeg gehaten was kon hij niet rusten zelfs niet nu de moordenaar van zijn moeder dood was. Nee hij moest nog elke dag tegen haar evenbeeld aan kijken en iedereen leek er geen enkel probleem mee te hebben.

Hij schudde wild zijn kop toen hij merkte dat hij veel verder was gekomen dan hij eigenlijk had gewild. De snakerocks lagen voor hem, iets waar hij niet al te blij mee was. Hij vertrouwde die beesten voor geen meter, niet dat iemand dat deed maar wat hij zag liet hem stoppen. In zijn ooghoek.. het liet hem naar adem happen en bijna had hij zijn moeders naam uitgeschreeuwd toen hij merkte dat het Bluewisp was. Een lage grom gleed over zijn lippen. Hoe vaak had hij deze vergissing nou niet al gemaakt.. Hoe vaak had hij nou niet zijn moeder in haar gezien.. En hoe hoe kon het, zelfs Starling leek niet zo op Bluestar waarom deed iemand die totaal geen bloed met Bluestar deelde hem dan wel zo denken aan zijn moeder.. Hij zuchtte en liep haar richting op zonder enige rede en sprong op de rots haar niet aankijkend. "Het is gevaarlijk hier.."



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 16 maa 2015 - 21:32

Ongemakkelijk schuifelde Bluewisp heen en weer, ze keek een beetje onderdanig naar beneden. De smalle poes wist niet goed hoe ze zich moest gedragen onder de aanwezigheid van deze kater. "Het is gevaarlijk hier." Dat waren zijn woorden. Geen begroeting, geen glimlach helemaal niks. Rowanflight deed niet eens de moeite om haar aan te kijken. Onder haar ongemakkelijkheid borrelde iets nieuws op, woedde. Hoe kan hij haar zo behandelen? Het was toch niet haar schuld dat ze op de kat leek die zijn moeder was? Ze was Bluestar niet, ze droeg haar naam niet, waarom deed hij dan zo? Duizenden vragen doemden op in haar kop maar ze antwoordde nog altijd niet. In de stilte staarde haar ogen slechts voor zich uit in het niets. Na een tijdje besloot ze haar mond open te trekken. "Ik ben geen kleine kitten meer," mauwde ze. Haar stem klonk niet sterk waardoor haar opmerking er wat nietig uit kwam. Gelijk had ze spijt van haar woorden, ze had er langer over moeten nadenken dan was het er krachtiger uitgekomen.

Met een diepe zucht krulde ze haar staart om haar poten. Ze was het zat om behandeld te worden alsof ze niets was. De andere kittens van Bluestar hadden haar ook nauwelijks benaderd, maar Rowanflight was het ergst. Hij uitte het gewoon dat hij haar niet mocht. "Zeg, wat is jou probleem?" Het was er uit voor ze het wist, het leverde een verraste uitdrukking op haar eigen gezicht op. Afwachtend loerde ze naar de kater, proberend zijn felgele ogen te ontmoeten.


Young, wild and free QHTBjCa
Young, wild and free Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 16 maa 2015 - 21:58

Hij bleef voor zich uit staren, geen enkele emotie tonend. Alles moest hij in zich houden om niet te flippen tegen de blauwe poes zonder rede. Hij wist dat hij geen rede had maar de woede zat toch in hem, diep binnen in hem verscholen en hij kon het niet loslaten. Hoe durfde ze zo op Bluestar te lijken, hoe durfde ze gelukkig te leven.. Hoe.. Hij bleef voor zicht uit staren en trok alleen even met zijn oor bij de woorden van Bluewisp. Het liet een halve grijns op zijn lippen vormen en zijn snorharen trilde. "Kittens geven exact dezelfde reactie." Mompelde hij droogjes voor zijn blik weer staal hard werd en hij weer voor zich uit staarde. Zelfs de glinstering in zijn ogen was opnieuw verdwenen terwijl zijn staart langzaam heen en weer over de grond zwiepte.

Haar uitval liet hem toch even opkijken voor hij zijn oren langzaam in zijn nek liet rusten. Een harde kille blik stond in zijn oren terwijl hij overeind kwam met zijn grote lichaam boven haar uit reizend. Een laag grommend geluid gleed over zijn lippen terwijl hij zijn bovenlip op trok. "Waarom zou ik een probleem moeten hebben?" Snauwde hij zijn stem totaal niet passend bij zijn vraag. Was ze nou echt zo'n mousebrain dat ze niet wist wat er mis was met haar, ze was een monster die in het bos was gezet door dark forest om hem te kwellen en zijn leven een nog grotere nachtmerrie te maken dan die al was. Sterker nog alle verdomde kittens van Firestar waren allemaal neergezet om het hem moeilijk te maken. Wat had hij ooit misdaan dat de verdomde pijn hem moest achtervolgen!



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 19:51

Bluewisp haar woedde werd met de seconde erger. Als een kitten? Hoe durfde hij, ze was warrior! Ze hadden notabene dezelfde rang! "Hoebedoel je, een kitten? Jij gedraagt je hier als de kleuter, wordt eens volwassen en spreek me normaal aan." Blue was het zat om behandeld te worden als de keutels van de kleinste muis die te vinden was. Haar ogen vergrootten zich nog extra toen hij zei, nee snauwde, waarom hij een probleem zou moeten hebben.

Een sarcastische lach rolde over haar lippen heen. "Kijk hoe je tegen me praat, dat beschouw ik niet als een normale reactie." Mauwde ze, ze had inmiddels haar rust hervonden en keek met kalmte in haar blauwe ogen naar de kater voor zich. "Ik weet dat ik een beetje op je moeder lijk," vervolgde ze langzaam. "Ik vermoed dat dat je probleem is?" Het was eerder een opvatting dan een vraag, maar de vragende ondertoon was echter te herkennen in haar stem. "Ik neem aan dat ze een fantastische poes is geweest, maar ik kan er niks aan doen dat ik op haar lijk hoor." Er was nog niet zoveel sympathie in haar stem te vinden. Hij had geen recht om haar zo te behandelen, Rowanflight was immers niet de enige die zijn ouders was verloren. Firestar en Icestorm waren toch ook dood? Als hij de vlammend rode pels van haar vader had geërfd had Bluewisp hem ook niet zo behandeld, of wel?


Young, wild and free QHTBjCa
Young, wild and free Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 20:36

De woede werd steeds duidelijker in het gezicht van de blauwe kattin terwijl hij haar strak aan bleef staren. Geen enkele emotie was te vinden, nee hij gunde het haar niet, hij gunde haar niet om hem va nslag te zien zielig miezerig kind dat ze was. Toch schoot hij in de lach. Een kille harde lach die zich zo stiekem had ontwikkeld in zijn keel voor hij naar haar toe stapte en op haar neerkeek. "Ik ben hier niet degene die tussen de slangen gaat zitten omdat ze geen betere vrienden kan krijgen." Snauwde hij zacht zichzelf snerend met zijn maatjes buiten de clan. Maar dat deerde niet, zij wist het niet dus waarom zou ze denken dat hij half over zichzelf zou spreken. "Ik spreek je aan op de manier waarop jij aangesproken wil worden met je gedrag." Met een grom schoten zijn nagels in het harde gesteente onder hem in zijn ogen brandde vuur terwij lzijn staart heen en weer sloeg en vanuit zijn ooghoek leek het zelfs even alsof het een slang was zo wild ging zijn staart heen en weer.

Hoe durfde ze zo tegen hem te praten. Hij was alles verloren wat hij had dankzij HAAR vader. Dat monster had zijn moeder afgepakt, had Arrowthrill onwaarschijnlijk tegen hem op gezet. Had Silverstar waarschijnlijk zelfs ingefluisterd wat zijn naam moest worden. Rowanflight alsof hij wegrende voor zijn problemen.. Alsof hij niet terug kwam na zijn wanhopige acties. HEt martelde de kater en dat allemaal was de schuld van Firestar die dit kind ter wereld had gebracht. Dit gedrocht dat zijn moeder belachelijk maakte voor zijn neus! Hij snoof geirriteerd terwijl ze zichzelf probeerde te verdedigen en moest zichzelf inhouden van zijn klauwen uitslaan naar haar mooie koppie. "Een beetje." Grauwde hij binnesmonds voor hij zijn neus in de lucht stak. "Oh lieverd absoluut niet, het boeit me geen flikker dat jij op mijn moeder lijkt, wat mij wel boeit is hoe jij je zo ongelooflijk kinderachtig kan gedragen en alleen maar omdat pappie lief de geweldige Firestar was met alles weg kan komen." De haren in zijn nek schoten omhoog en hij opende zijn mond in een halve grom. "Dat neem jij aan ja, want je hebt haar nooit meegemaakt zoals ik dat heb gedaan. Ze was geweldig, beter dan geweldig zij was alles wat Starclan ooit in een leader zou willen zien en we hebben het aan jouw pappie te danken dat ze weg is!" Hij flipte hem jep, hij flipte 'm maar wat wou je dan. Hij raakte haar op de gevoeligste snaar van zijn lichaam en geest. Niemand, maar dan ook niemand.. Praatte over zijn moeder.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 20:50

Vol ongeloof staarde de blauwe poes naar de kater voor zich. Geen vrienden, kon hij niet naar zichzelf kijken. "Jij behandeld iedereen als stront dus voor zover ik begrijp ben jij degene zonder vrienden!" Snauwde ze terug. Het interesseerde haar niet meer of ze hem beledigde, die kater moest zijn plaats kennen. Haar nekharen waren overeind gevlogen en haar nagels klauwden zich in de stenen. "Die slangen zijn in ieder geval beter gezelschap dan jij! Bij nader inzien pas je wel bij ze, net zo sluw en achterbaks!" Vervolgde ze. Voor ze zich überhaupt had kunnen voorbereiden was er een enorme stroom van woorden uit zijn mond gevlogen.

Hoe durfde hij? Bluewisp was met stomheid geslagen, hij had het gewoon gedaan. Hij had de woorden uitgesproken die niemand ooit naar boven had durven brengen bij haar, omdat iedereen wist hoe zeer het haar dwars zat. Voor de dood van Firestar was hij zichzelf niet geweest, haar vader had nauwelijks met haar gesproken. "Mousebrain die je bent! Er komt onzin uit je mond, je hebt geen flauw idee wat ik heb doorgemaakt. Je weet niet hoe de relatie met mijn vader was!" Verdedigde de poes zichzelf wanhopig, ze was alles behalve verwend. De laatste zinnen had de kater beter niet kunnen uitspreken. "Mijn vader heeft niks te maken met de dood van je moeder, ik kan er niks aan doen dat ze in de kaken van een hond is gesprongen!" Schreeuwde ze half uit, nu als gemeende belediging. Ze hield het niet meer, en voor ze het wist vloog ze de kater aan door met klauwen uit op zijn rug te springen.


Young, wild and free QHTBjCa
Young, wild and free Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Young, wild and free Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 20:53

Zira bekeek het tweetal, dat steeds erger ruzie kreeg en het duurde maar verbazingwekkend kort totdat de poes de kater aanvloog. Met een grijns kwam ze te voorschijn en ze siste in het oor van de grijze kattin: "Hulp nodig?" Waarna ze haar nagels hard over het oor van de zwarte Thunderclanner haalde. Ze herkende hen allebei niet, maar de een leek veel op Bluestar, haar vorige leider. Pf, hopelijk was dit niet zo'n gek. En de kater was een zoon van de dode leidster wat haar alleen maar meer redenen gaf om hem aan te vallen. Ze krabbelde over zijn oog en keek met een schuine lag naar de poes. Hopelijk zou die het hier zat worden en met haar meegaan.

+ Hope you don't mind. Ik verwijder hem zo weer, als het moet!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Young, wild and free 2hh0j8y
Young, wild and free 10pvxmwYoung, wild and free 10pvxmwYoung, wild and free 10pvxmwYoung, wild and free 2gxnp75Young, wild and free 23mrb6wYoung, wild and free 2hqc5lx Young, wild and free E8v3o2Young, wild and free 34nodx3Young, wild and free Vmwrhy Young, wild and free 23h0tfkYoung, wild and free 10pvxmwYoung, wild and free 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 21:38

-haha welkommm c:

Een lage grom gleed over zijn lippen terwijl hij naar haar staarde en sloeg met zij nstaart zijn complete kalm vergetend. Gadverdamme welke fox had er in zijn hoofd gezeten dat hij had geprobeerd om iets van normaal te doen tegen haar! Hij had verdomme alleen gewild dat zij niet door een slang gegrepen werd maar nee mevrouw moest zich high en mighty voelen! "Oh liefje jij weet niets van mij." Siste hij koud en staarde haar strak aan. Het verbaaste hem echter dat zij hem sluw noemde. Wanneer was hij ooit sluw of achterbaks geweest? Wanneer had hij ooit zoiets laten zien. Was ze nou echt zo hopeloos.

Zijn mond viel echter bijna open zodra ze tegen hem uit viel. Hoe.. Durfde ze, hoe durfde ze ooit om te kletsen over niet weten waar ze doorheen was gegaan. Hij was zijn moeder verloren en zijn vader zag hij nooit meer dacht ze nou echt dat ze het zo slecht had! Zijn gehele lichaam trilde terwijl hij laag gromde. "Ben je nou echt ziek in je hoofd." Siste hij en keek haar aan. "Enig idee wat mijn moeder voor mij bedoelde! Jij mag verdomme blij zijn dat jij jouw moeder nooit gekend hebt papa's meisje en jouw vader op een fatsoenlijke leeftijd kwijt bent geraakt. Hoe denk je dat ik mij moest voelen toen ze mij allen liet om over mn siblings te passen hmm!" Hij schreeuwde nu bijna zijn emoties vreemd los komend terwij hij haar aan bleef staren. "Zijn dat de leugens die hij heeft lopen vertellen!" Riep hij woedend maar voor hij antwoord kon krijgen vloog de blauw/grijze kattin al naar haar toe iets dat hij compleet niet verwacht had maar voor hij nog de pijn kon voelen stond er een andere kat naast haar. Zijn oog werd belaagd en hij stapte achteruit. "Je werkt samen met een Rogue!" Zijn stem sloeg over en staarde Bluewisp aan. Hoe durfde ze! Hij gromde laag en zette zich af naar de nieuwe kattin springend en sleurde haar half de rots af door de lichte sneeuw rollend terwijl hij haar kop bewerkte met zijn scherpe nagels.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:06

"Je weet evenmin van mij!" Snauwde Bluewisp snel terug. Haar ogen stonden furieus. "Het leed wordt alleen maar erger hoe beter je hem gekend heb. Je moet eens weten waar ik doorheen ben gegaan, mousebrain! En jij hebt tenminste de kans gekregen om je moeder te leren kennen!" Grauwde ze haar nagels schoten weer uit haar poten en met haren die fel overeind stonden keek ze hem aan. Elke vezel in haar uitte de woedde die ze nu voelde, ze zinderde naar wraak. Wraak op de knappe kater die voor haar stond. Wait, wat? Hij was niet knap, hij was lelijk. Lelijk, stom en een ontzettende idioot. Snel schudde ze de gedachten van haar af.

Stomverbaasd hoorde ze een stem in haar oor, de kattin die naast haar was verschenen haalde uit naar Rowanflight. "Je werkt samen met een rogue!" klonk het verwijt direct naar haar hoofd. "Ho eens! Ik werk met niemand samen!" Snauwde ze direct en stapte een eind van de rogue vandaan. "Wat doe jij überhaupt op ons territorium!" Richtte ze haar woorden naar Zira. Bluewisp was met teveel dingen tegelijk bezig, en net op het moment dat ze de rogue wilden aanvallen sprong Rowanflight langs haar heen. De bastard, zomaar haar gevecht afpakken? Al snel sprong ze achter de twee katten aan en duwde Rowanflight aan de kant. "Ga weg, je hoort hier niet!" Siste ze naar Zira, ze richtte haar fel blauwe ogen op Rowanflight. "Misschien kun jij met dr meegaan!" Wierp ze hem toe waarna ze flink uithaalde naar de rogue.


Young, wild and free QHTBjCa
Young, wild and free Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Young, wild and free Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 13:02

"Je werkt samen met een Rogue!" Miauwde de zwarte kater na haar aanval en ze grijnsde naar de grijze kattin die natuurlijk meteen ontkende en ze draaide met haar nek, zodat haar halsband goed ging zitten. "Ho eens! Ik werk met niemand samen!" Miauwde de poes en ze stapte ver van haar weg. Zira deed net alsof ze gekwetst was. "Wat doe jij überhaupt op ons territorium!" Zei de kattin daarna boos en met een grijnsje knikte ze naar de ander. "Je helpen," zei ze, en de de twee katten vochten daarna weer tegen elkaar waarna ze zich weer op haar richtten. Rare katten, die Thunderclanners. "Ga weg, je hoort hier niet!" Siste de een en wendde zich naar haar clangenoot. "Misschien kun jij met dr meegaan!" Met een gemene grijns keek ze naar de zwarte kater. "Ik zou gevleid zijn," knipoogde Zira en ze grijnsde haar scherpe tanden bloot.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Young, wild and free 2hh0j8y
Young, wild and free 10pvxmwYoung, wild and free 10pvxmwYoung, wild and free 10pvxmwYoung, wild and free 2gxnp75Young, wild and free 23mrb6wYoung, wild and free 2hqc5lx Young, wild and free E8v3o2Young, wild and free 34nodx3Young, wild and free Vmwrhy Young, wild and free 23h0tfkYoung, wild and free 10pvxmwYoung, wild and free 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:04

Hij was nieteens woedend, nee hij was ziedend. Hoe durfde ze! Hoe durfde ze zo te doen! Een grom gleed over zijn lippen haat in zijn ogen terwijl hij naar de mooie poes keek die haar alleen maar bozer en bozer wist te maken. "Denk je nou echt dat dat beter was geweest! Jij hebt nooit je siblings als kit hoeven troosten omdat je moeders lijk voor je neus lag! Jij hebt nooit je gevoelens in hoeven houden terwijl je de moordenaar van je moeder leider moet noemen!" Wanhoop gleed even in zijn ogen. Nee zij begreep niets van hem en durfde te oordelen over zijn leven. Hoe kon ze. Toch vocht hij niet zo zwaar tegen de klauwen die hij uithaalde naar haar. Nee waarom zou hij, ze bleef een clangenoot en hoe zeer hij haar ook haatte. Ze had niets te doen met zijn woede, zijn haat.

De rogue echter was een compleet ander verhaal. EEn grommend geluid gleed over zijn lippen Bluewisp ontkende compleet dat ze samen werkte met de Rogue maar Rowanflight staarde haar echter alleen aan zodra ze voorstelde dat Rowan met dat beest mee zou gaan. Was ze helemaal ziek in dr botte kop! "Bek dicht Rogue." Siste hij grommend naar het beest voor hij zijn kop naar Bluewisp draaide. " Misschien moet ik dat dan wel doen hmm." Hij duwde zijn borst homhoog en staarde strak naar Blue. "Als dat is wat de kleine prinses wil." Gromde hij maar stortte zichzelf weer op de rogue zijn kaken rond haar schoft slaand.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 16:39

De verbazing groeide groter maar ze kwam tot het punt dat zijn beledigingen niet zoveel meer uithaalden. "Hoezo is mijn vader de moordenaar van jou moeder. Bluestar gaf haar leven zelf aan mijn vader, daar koos ze voor! Mijn vader was haar trouwste vriend en rechterhand! Anders had ze hem nooit deputy gemaakt!" Mauwde ze standvastig terug, de woedde naar Rowanflight verminderde, het voelde als een soort wanhopig verbaal gevecht waar ze niet meer aan wilde bijdragen. Haar nekhaar stond echter nog scherp overeind en de afkeer naar de kater was niet ongezien.

Ze focuste haar aandacht volledig op de rogue. "Ik wil dat je oprot van ons territorium," mauwde ze simpelweg naar de poes die lol in de ruzie van Rowanlfight en haar leek te hebben. "Wat hier gebeurd gaat je niks aan." Ging ze verder. Rowanflight viel Zira opnieuw aan en Bluewisp volgde in zijn handelingen.


Young, wild and free QHTBjCa
Young, wild and free Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:45

Zijn ogen groeide alleen maar kwader en kwader terwijl hij naar het prinsesje keek even de rogue compleet vergetend in zijn woede en haat richting de kattin die hem zo durfde te behandelen. "Denk je nou echt dat ik daar een zak van geloof! Starclan verdomme, Bluestar zelf moet naar beneden komen en mij dat vertellen voor ik een woord geloof van zijn leugens Bluewisp, dat jij ze gelooft toont alleen maar aan hoe dom je eigenlijk bent!" Al zijn haren stonden recht overeind terwijl hij naar haar staarde ongeloof in zijn ogen. Hoe durfde ze hem zo te behandelen terwijl hij haar nu rechtstreeks naar Silverstar kon trekken voor verraad en vervolgens durfde ze ook nog eens te zeggen dat hij maar met die rogue mee moest, ze was echt belachelijk zielig gadverdamme was dit hoe Thunderclan er uit moest zien?



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:55

"Wie is nou dom? Jij bent zo vertrokken in je eigen wereld en je eigen gedachtes dat je elke kat om je heen slecht behandeld! Je gelooft alleen wat je wil geloven, mousebrain die je bent!" Spuwde ze direct terug, ze vocht inmiddels tegen de tranen. Van woedde, van oneerlijkheid. "Ik heb nog nooit een kat gezien die zoveel haat met zich meedraagt, het is bijna onwerkelijk. Je zou je moeten schamen, Rowanflight. Hoe durf je zo tegen een clangenoot te praten, terwijl je nérgens vanaf weet." Mauwde ze furieus verder haar nekharen stonden overeind. "Want nee, je weet de waarheid niet. Je was te bang om er naar te vragen, te bang om de waarheid te weten te komen. Te bang om de woorden te horen die je eigenlijk al weet. Te bang om te moeten toegeven dat jou moeder jullie heeft verlaten voor mijn vader!" Ze hijgde van inspanning, en trilde van ongeluk. Ze voelde zich miserabel, ze wilde deze woorden niet uitspreken wetende dat het verlies zwaar op zijn hart lag. Maar hij had het over zichzelf afgeroepen.


Young, wild and free QHTBjCa
Young, wild and free Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:18

De woorden raakte hem hard en diep in zijn hart. Geschrokken waren zijn ogen wijd open gesperd terwijl zijn gehele lichaam begon te trillen. Hoe.. Het was waar dat hij de waarheid wist en hij had eigenlijk het liefst Firestar onder ogen willen komen om hem te spreken over zijn pijn over alles waar hij mee had gezeten maar alles was kapot gevallen het moment dat Firestar gestorven was en daarna zijn ruzie met zijn beste vriend had hem kapot gemaakt waardoor hij meteen weer terug gesprongen was in zijn haat voor de voorgaande leader. Ja bijna had hij een normaal leven kunen leiden tot alles mis was gegaan en hij was bijna gevlucht, weggerend voor zijn eigen problemen. Vandaar ook Silverstars benaaming voor hem.. Rowanflight naar de fout die hij geweest was.. Hij was altijd een fout geweest en zijn eigen moeder had hem zelfs in de steek gelaten omdat haar deputy zo veel beter was duidelijk. Zijn ogen stonden diep triest alle haat weggeslagen en hij draaide zich om wegschietend in het bos, het was dat of haar echt pijn doen iets dat hij niet wou. Want hoe haar woorden hem dan ook pijn deden.. Hij kon haar vreemd genoeg niet pijnigen.. Het kon niet. Waarom...



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:29

Bluewisp schrok toen de kater wegschoot. Ze had op zijn minst een felle reactie terug verwacht. Echter was elke emotie die op dat moment door zijn lichaam had geraasd van zijn gezicht afgelezen geweest. Direct voelde Bluewisp zich schuldig het was niet eerlijk dat ze dit tegen hem had gezegd maar ze wist ook niet wat ze moest doen. Blue was wanhopig geworden door de gemene woorden die hij haar had toegespeeld. Ze twijfelde flink, achter hem aan gaan, of hem met rust laten? Met een zucht sloeg ze haar blauwe ogen neer naar de grond, wat had ze gedaan? Schuldgevoel bekroop haar nog meer. Het voelde alsof ze lood achter zich aan sleepte toen ze de eerste passen achter de kater aan zette. Ze versnelde haar pas om hem in te halen, ze verwachtte niet dat hij erg ver was gekomen de kater had er verschrikkelijk uitgezien. "Rowanflight?" Nu haar stem kalm was klonk hij weer zo zangerig en helder als hij normaal was. Ze had zijn naam zachtjes uitgesproken. Ze herhaalde zijn naam toen ze meende een glimp van zijn glanzende zwarte vacht op gevangen te hebben.


Young, wild and free QHTBjCa
Young, wild and free Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:41

Zijn ogen stonden wijd opengesperd terwijl hij verder ging, hij wou niet achterom kijken ergens zich afvragend of zij hem zou volgen maar hij wist niet wat hem meer zou breken, of ze hem had gevolgd of juist niet. Bijde zouden hem pijn doen waarschijnlijk. Daarom schoot hij door zijn ogen nogsteeds wijd opengesperd en zijn oren diep in zijn nek terwijl hij omhoog keek naar de lucht. 'Laat haar geen gelijk hebben.' Smeekte hij in zijn hoofd. 'Moeder alsjeblieft laat haar geen gelijk hebben, je hebt ons niet verlaten voor hem..' Zo overgenomen door izjn gedachten merkte hij niet op dat er een wortel uit de grond stak en bleef er achter haken met zijn poot in een lelijke val terecht komend en door rollend een kleine heuvel af rechtstreeks in een wilde-rozenstruik.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Young, wild and free LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:54

Bluewisp volgde de kater terwijl hij verder was gerend. Hij was zo verzonken in gedachten dat hij haar stem duidelijk niet had opgemerkt. Rowanflight leek pas uit zijn gedachten geraakt te zijn toen hij struikelde en in een rozenstruik de heuvel af was gerold. "Rowanflight!" Geschrokken en met haar ogen wijd open gesperd versnelde ze haar tempo. In een sprintje was ze bij hem terecht gekomen. "Rowanflight," ze zag de plukken haar van de kater die waren blijven hangen maar ze zag hem op het eerste gezicht niet. Toen ze hem in de gate had gekregen liep ze naar hem toe, aan zijn nekvel sleepte ze hem uit de bosjes. "Gaat het?" Mauwde ze zachtjes en ze duwde haar neusje voorzichtig tegen zijn wang. Er hingen kleine doorns in zijn vacht en ze probeerde ze eruit te plukken terwijl ze naast hem zat. "Ik meende niet wat ik zei, ik was gewoon boos." fluisterde ze zachtjes.


Young, wild and free QHTBjCa
Young, wild and free Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Young, wild and free JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:01

De intense pijn die de doorns met hem meededen had hij bijna omarmt op het moment dat hij haar stem hoorde. STarclan verdomme kon ze hem nou echt niet alleen laten? Hij had nog liever pijn dan dat hij haar onder ogen moest komen in deze hopeloze situatie. Toch staarde hij droogjes naar haar op nadat de kleinere kattin hem bevrijd had uit de struiken en schudde zijn vacht half uit wegstappend van haar neusje half geschrokken. Ho wacht dit was de kat die hem net de clan uit wou schoppen, nu was ieens alles goed acht ze? Arrogant rolde hij met zijn ogen. "Ja het gaat geweldig ik wou rozen plukken voor ons prinsesje." Siste hij zacht en sloeg met zijn staart heen en weer opgelucht zuchtend zodra ze een pijnlijke doorn wegtrok en begon zelf aan zijn poten en borst te trekken de klote doorns er uit proberend te halen. "Natuurlijk was dat niet je bedoeling, dat is nogal makkelijk gezegd hmm.."



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Young, wild and free
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: